SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Gelukkig hebben wij verstand van zaken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat slecht geïnformeerde manvolk ook!
quote:
Nooit te vroeg! Ochtendseksquote:
Dat was de discussie toch helemaal nietquote:
Dan maakt ie ook geen babyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Whehe, het gesprek hier net weer, kleine man ziet een stukje Teen Mom:
"Hm, ik wil geen baby denk ik"
"Misschien denk je daar later anders over"
"Nee! Maar ik wil wel babies maken"
"Eh, schat, als je een baby maakt, heb je een baby"
"Nee hoor, ik heb Durex"
mijn held
Dat zei ik ook al, dat het dan oefenen wasquote:
Mwah, niet perse. Mannen denken alles van borsten te weten, maar ik heb twee vriendinnetjes met neptieten, zijn niet van echt te onderscheiden door de heren.quote:
Nee, slaapquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit te vroeg! Ochtendseks
Hakken van 12 cm, rokjes tot net onder de navel, ja, ik mag die Mexicaanse mode wel
Neppers deinen niet zo lekker als echte.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch helemaal niet
Ik had een keer in een kroeg woorden met een lastige man.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwah, niet perse. Mannen denken alles van borsten te weten, maar ik heb twee vriendinnetjes met neptieten, zijn niet van echt te onderscheiden door de heren.
Op het oog dan he.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak met die trekkerij van jou.
Wat doe je dan op?quote:
Dan verf je dat haar maarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een keer in een kroeg woorden met een lastige man.
Toen zei hij: Ach rot toch op met je geblondeerde haar, je neptieten en je nepnagels!
Ik ben van mezelf extreem blond, de boobs zijn echt en mijn nagels groeien gewoon goed
Ik ben er ook wel eens van beschuldigd. Ik heb inderdaad borsten die niet helemaal bij mijn postuur passen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een keer in een kroeg woorden met een lastige man.
Toen zei hij: Ach rot toch op met je geblondeerde haar, je neptieten en je nepnagels!
Ik ben van mezelf extreem blond, de boobs zijn echt en mijn nagels groeien gewoon goed
Doe je best.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |