Goedemorgen! Ik ben flink uitgerust en heb heerlijk geslapen!
Nou, dat was nog eens een nacht! Wat een fijn bed hebben we toch. 60 cm breder en 30 cm langer dan dat harde geval in Spanje. Met twee heerlijke kussens. Slaapkamer was 12 graden koeler dan in Spanje. Dus ik kan wel zeggen dat ik heerlijk geslapen heb! Van 22.00 uur tot 7.00 uur, als een blok. En alleen een baclofen. Wel vier biertjes gedronken en twee jointjes gerookt. Maar dat blowen doet me niet zoveel meer.
Nu ga ik ff een soort ritme opbouwen. Zo meteen ga ik ontbijten, wat ik heel lang niet gedaan heb. Ik houd niet van brood en ga maar eens muesli proberen met melk. En ik heb perssinaasappels gekocht, helemaal uit mezelf. Ik deed nooit zo aan vitaminen.
Ik ga vijf keer per dag 25 mg nemen op vaste tijden. Ik heb besloten om voortaan stipt om 8.00 uur op te staan. 8.00 - 12.00 - 16.00 - 20.00 en dan nog een net voordat ik ga slapen. Mijn Spanje project heeft wel goed uitgepakt vind ik. Belangrijkste is dat ik twee weken het middel heb kunnen proberen en mijn lichaam heb kunnen laten wennen. Ook heb ik denk ik een soort ontgiftingsproces doorstaan.
Bijwerkingen zijn wel weer weg. Die gore lucht is weg en heb alleen nog zo'n metaalsmaak in mijn mond. Ook goede stoelgang. De schokjes zijn weg en geen last van zweten meer. Alleen wel last van mijn ademhaling. Ik haal snachts te weinig adem en dat is wel een beetje eng. Werd wakker met een benauwd gevoel. kan ook door het roken komen. Maar roken blijf ik nog wel doen hoor.
Bij thuiskomst verwonderde ik me over al die dingen die nog moesten gebeuren. Overal zooi in lades, de zolder moet ik nog opruimen en allemaal van die kleine dingetjes die steeds bleven liggen. Ik ga vandaag maar eens een lijstje maken.
En morgen ga ik mijn werk maar weer eens wat aandacht geven. Ik kan weer gaan adverteren en ben denk ik niet te schijterig om de telefoon op te nemen. Ook stink ik nu niet meer de hele dag naar drank en kan ik dus spoedklusjes gaan doen. Hopelijk veel werk in het buitenland, waar ik ineens niet tegenop zie vanwege angsten. In ieder geval zit ik iedere vrijdag in Keulen, dat is al rond.
Bedenk me net dat ik ook nog met een opleiding bezig ben, ik ga die boeken maar eens bij elkaar zoeken. maar, niet teveel dingen tegelijk.
saine: Die nervositeit en angst verdwijnen bij mij volledig. Maak je daar maar geen zorgen over. Zal bij jou ook zo werken.
Purplesparks: Jammer dat je je zo rot voelde, ik hoop dat het nu steeds nog beter met je gaat.
Verder ben ik van plan om iets minder te posten in dit topic omdat het steeds meer een Bonno-dagboek begint te worden en dat lijkt me niet de bedoeling. Het kost me echt moeite om niet te langdradige posts te maken, lukt eigenlijk niet echt.
Misschien kunnen we ook eens nadenken over een ietwat meer informatieve openingspost van dit topic.
Ook lijkt het me handig om elkaar toe te voegen op msn. Ken je msn niet? Dat is een instant-messaging systeem en zo kan je elkaar berichtjes sturen. Dit is
hier te downloaden. Stuur me PM voor mijn MSN-adres.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bonno op 26-06-2011 08:54:37 ]