abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98508216
Gebeld en nooit meer je nummer posten he :D
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:07:10 #27
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_98519871
Lijkt me niet handig nee.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_98520047
Saine, ik ben dan niet opgenomen geweest maar de verslavingzorg waar ik mee te maken heb/had wil ook niks weten van Baclofen.

De reden is dat het nog niet geregistreerd/erkend is als medicatie tegen verslavingen.

Daarom wil de huisarts me ook laten betalen, hij wil het dan wel voorschrijven maar voor mijn spieren. Beetje krom maar hij wil het dan toch doen. Ik moet morgen toch naar de apotheker voor mijn portie slaappillen en zal daar eens vragen wat Baclofen kost. En dan moet ik nog een lijstje met de op te bouwen dosering hebben, dat heeft mijn huisarts vast niet.

Als Bram Bakker zou willen fungeren als tussenpersoon naar huisartsen toe zou dat super zijn maar ik denk niet dat hij dat doet. Hij heeft zijn eigen onderzoek nog niet voor elkaar.

Ik ga opnieuw een afspraak maken met de huisarts, en zal heus niet trillend voor hem zitten. Ik drink dan wel een flinke slok maar overdag niet en zweten en trillen vallen heus mee. Soms paniekaanvallen ja, vooral als ik moe ben en in de auto veel voor stoplichten moet wachten, of ook zo leuk: in de supermarkt.

Ik wil een eind aan dat gezuip en ik wil dat met hulp van Baclofen. Ameisen heeft me behoorlijk overtuigd en een aantal mensen hier en elders ook.

Zo'n document met de voordelen van het gebruik van Baclofen tegen verslavingen zou heel mooi zijn!
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni
pi_98533031
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Donia het volgende:
Daarom wil de huisarts me ook laten betalen, hij wil het dan wel voorschrijven maar voor mijn spieren.
Ik vind dit echt schandalig!

Net alsof het die dokter uitmaakt wie die medicijnen gaat betalen :N

[ Bericht 16% gewijzigd door Bonno op 22-06-2011 22:53:54 ]
pi_98540173
http://baclofen.nu

Whahaha, allemaal mensen die hyper zijn. Wat een haat en nijd, ik hoop dat het er hier zo aan toe blijft gaan als nu. Anders zit ik denk ik toch liever aan de drank. Stelletje sneue lui _O-
pi_98540277
Sorry, ben een beetje vaag nu. Maar die mensen die er genoegen mee nemen dat hun dokter het niet voorschrijft moeten gewoon net zolang met een fles vodka bij zo'n praktijk voor de deur gaan zitten totdat ze het krijgen!

En ik kom ook voor de gezelligheid, maar doe mij maar een colaatje :D
pi_98562258
He Donia, heb ondertussen ontdekt dat de verslavingsarts van Tactus ( o-ned) het ook voorschrijft. Ben druk aan het contacten leggen.
Heb het wel al voor elkaar dat mijn huisarts een psychiater mag bellen die er een voorstander van is.
Je moet gewoon brutaal worden en initiatieven nemen. Ik ga het toch wel slikken, maar wil het eigenlijk gewoon onder begeleiding.
Heb morgenochtend weer een afspraak met huisarts.
Ik houd vol!!!!
pi_98572877
@Saine, ik lees wel veel op het forum van Tactus maar er zijn niet veel (ex)alcoholisten die Baclofen gebruiken. Ik weet er eentje van dat forum en die is er heel tevreden over. En ik ben vanmiddag vergeten bij de apotheek te vragen hoe duur het is. Had ook zo'n drukke dag. Het lijkt wel dat hoe meer ik ermee bezig ik ben, hoe moeier ik word. En als ik dan aan het eind van de dag thuiskom gaat de wijn er ook 2x zo snel in.
Mijn huisarts belde niet eens mijn begeleidster van de verslavingszorg dus die zie ik ook niet naar een psychiater bellen. Misschien moet ik me eerst onder psychiatrische zorg laten stellen en dat is ook zowat.

@Bonno, bepaalde middelen moet je nu ook al zelf betalen. Zoals slaap en kalmeringsmiddelen. Misschien dat Baclofen daar ook onder valt als spierverslapper. Ik betaal voor mijn slaappillen 8 euro voor 60 stuks, je wil niet weten wat ik ervoor op het internet betaal.
Ik trek de voorgeschreven medicijnen die ik zelf moet betalen wel af van de belastingaanslag. Kewurig de kwitanties bewaren :)
pi_98583011
Ik betaal ook gewoon voor oxazepam, ik haal er 90 voor 11 euro. Maar daar doe ik wel ff mee. De rest krijg ik gratis.

Maar als ik straks thuis ben en ik hoef niet iedere dag een krat bier van 12 euro en een grote zak wiet te halen ben ik echt goedkoop uit. Een paar tientjes voor die pillen zou me dan niet uitmaken. Maar ik krijg die Baclofen gewoon gratis mee bij de huisarts. Ik vind het niet eerlijk dat je dokter bepaalt of je moet betalen of niet. Dit moet gewoon voor iedereen gelijk zijn.

Als ik thuis ben zal ik misschien eens een opzetje maken voor een document om huisartsen te overtuigen.

Ik ben echt relax. Ik rij gewoon in mijn eentje door de straten hier in Spanje en geniet er ook van. Ik ben nergens bang voor lijkt het wel. Het is gewoon super om niet met een kater wakker te worden. Ik ben gestopt met alle andere medicijnen. Heb aan twee koffie genoeg. Ik voel weer echt slaap. Ik krijg ook honger en daar kan ik niet mee omgaan. Ik probeer nu te ontbijten, heb ik echt al die jaren niet gedaan.

Ik heb wel veel last van bijwerkingen. Een hele gore lucht in mijn mond en heel veel speeksel. Mijn urine stinkt echt heel erg goor. Heel veel zweten, maar dat kan ook zijn omdat het hier zo warm en klam is. Sta niet echt stevig op mijn benen. Overal heb ik jeuk. En ik krijg rode vlekken op mijn hand. Heb 's nachts heel veel last van mijn spieren. Ik kan niet slapen. Ook voel ik steeds vage schokjes in mijn spieren.

Gisteren viel mijn laptop uit. Had ik de stekker vergeten. Ineens een luid kabaal en stond ik in de woonkamer en stond de eettafel op zijn kant. Mijn telefoon en speakers lagen op de grond. Had ik een soort van slaapwandel-woedeuitbarsting. Best beangstigend. Dus nogmaals, Baclofen kan wel gevaarlijk zijn!

Ik besef me net dat ik alweer twee weken bezig ben. Ik heb denk ik niet zoveel nodig, 80 mg per dag. Maar meer dan een paar blikken bier per dag hoef ik eigenlijk niet. De meeste blikken gooi ik leeg in de gootsteen omdat ik er gewoon geen zin in heb of het zo lang staat dat het warm is en dan pak ik maar een cola.

Het is erg prettig om niet iedere dag wakker te worden met een kater. En ik hoef niet meer met al die kratten te slepen straks. Beetje matig om iedere maandagochtend statiegeld weg te moeten brengen. Vriendin van ons werkt bij de dierenwinkel, die gaat dan pas om 13.00 uur open, die winkel is exact tegenover de flessenautomaat. Niet iedereen hoeft te weten hoeveel ik drink. Laatste keer had ik 55 euro statiegeld. Gelukkig heb ik een bestelwagen!

Muziek klinkt mooier en ik wil heel veel knuffelen met mijn vrouw.

Als ik meer slik lust ik helemaal geen drank meer en hoef ik niet te roken. Maar ik slaap nog steeds slecht tot niet. Misschien dat dat thuis verandert, dan kan ik wat meer structuur aanbrengen. Ik ben nu echt zwaar oververmoeid. Thuis heb ik een heerlijk bed en daar verlang ik naar.

Zaterdag weer naar huis :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Bonno op 24-06-2011 04:06:15 ]
pi_98592868
Ik heb zo'n ontzettende nachtmerrie gehad, verschrikkelijk! Het was precies mijn vakantie, maar dan veel subtiele verschillen. Iedereen was tegen me en ik werd achtervolgd. Ik werd wel af en toe wakker, maar dan ging de droom in mijn hoofd verder. Ik zweette heel het bed nat. En ik was gewoon echt bang. Echt heel erg kut. Ben er nu nog kapot van.

Weer maar een paar uurtjes slaap en ik ben echt niet uitgerust. Ik wil naar huis!

Straks ff een afspraak met de plaatsvervangend huisarts maken. Mijn eigen huisarts is op vakantie, maar heeft alles aan die andere gerapporteerd. Ik wil ik een oplossing hebben voor de vreselijke stank die uit mij komt. Mijn vrouw ruikt ook aan me dat mijn geur anders is, maar zegt dat het niet echt erg is. Ik vind alles naar tonijn ruiken. Brrrrr....

Heb gisteren weer Baclofen gekocht. Heb deze twee weken120 keer 10 en 30 keer 5 mg op. Dan kom ik toch op ongeveer 95 mg per dag en terwijl ik dit typ zie ik in dat dat best flink wat is.
pi_98598440
Je hebt dan toch behoorlijke bijwerkingen, dat agressieve slaapwandelen, slecht slapen (terwijl dat eigenlijk beter zou moeten gaan) en dan die nachtmerrie en het stinken.

Kun je niet overgaan tot 3 doses per dag en dan de laatste voor het slapen gaan.

Ik ben benieuwd wat je plv. arts ervan vindt.

Sterkte nog deze laatste vakantiedagen, nog even en je slaapt weer in je eigen bed!
pi_98600659
Ja ik heb denk ik gewoon teveel op, al ging het een paar dagen geleden perfect. Maar dat er geroepen wordt dat er geen bijwerkingen zijn en het ongevaarlijk is, is niet juist.

Ik doe nu 3 keer 12,5 en dan vind ik het wel best.

Heb het blowen niet gemist trouwens.
pi_98617248
@Bonno, mooi dat je het blowen niet gemist heb.

Je hebt nu je doses meer dan gehalveerd begrijp ik. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Jammer trouwens van die site Baclofen.nu , Er waren best personen die wat te melden hadden zoals die arts. Door kinnesinne is die site eigenlijk doodgebloed. Ik vind hem ook niet gebruiksvriendelijk, jij hebt gepost onder het kopje "slapeloosheid" en eigenlijk had er een nieuw topic moeten komen met zoiets als "stand van zaken juni 2011" of zo.

De maker van de site had er denk ik ook geen zin meer in.

Kom je van het weekend terug naar NL, per vliegtuig?
pi_98619122
Hai Donia en Bonno.
Ben bij mijn huisarst geweest heb de info meegenomen en een tel.nr. van een arts.
Ze leek niet onwelwillend en ik zou het dan ook erg fijn vinden het te kunnen gaan slikken onder haar begeleiding.
Ga ook wel mijn begeleider bij Tactus maandag ook vragen om een consult met die arts.
Wanneer het binnen Tactus gegeven wordt zou ik het toch ook moeten kunnen krijgen, want ik ben nog steeds angstig voor terugval, omdat ik soms vreselijke trek heb.
Kan het wel nog steeds droog houden, maar dat vergt wel wat energie.
Wanneer ik meer duidelijkheid heb wil ik je graag helpen Bonno met een goed standaard brief die we dan misschien aan deskundigen kunnen voorleggen . Wanneer zij dat willen ondertekenen heeft het nog meer impact.
pi_98637522

Eerst een mooi liedje O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:31 schreef Donia het volgende:
@Bonno, mooi dat je het blowen niet gemist heb.

Je hebt nu je doses meer dan gehalveerd begrijp ik. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Jammer trouwens van die site Baclofen.nu , Er waren best personen die wat te melden hadden zoals die arts. Door kinnesinne is die site eigenlijk doodgebloed. Ik vind hem ook niet gebruiksvriendelijk, jij hebt gepost onder het kopje "slapeloosheid" en eigenlijk had er een nieuw topic moeten komen met zoiets als "stand van zaken juni 2011" of zo.

De maker van de site had er denk ik ook geen zin meer in.

Kom je van het weekend terug naar NL, per vliegtuig?
Ik loop maar wat te kloten met die dosering. Ik dacht dat het wel ging en giet zo weer vijf bier naar binnen. Vandaag ga ik 3 of vier keer 25 doen. Maandag 8.00 uur afspraak bij de huisarts.

Dat baclofen.nu moeten ze maar opdoeken, is natuurlijk geen goede site wil je er positieve bekendheid aan geven, met dat wazige gezwets en die haar en nijd. En die banner, kom nou, dat is echt schandalig!

Het forum waar men in het andere topic mee bezig was is niet zo'n goede ontwikkeling. Dat hoort gewoon op Fok! voortgezet te worden. Ik kan me maar net fatsoenlijk in Nederlands uiten, ik vertik het om in Engels te gaan posten. En nu is het hier dood, afgezien van een paar man/vrouw. Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar Yvonne had gewoon gelijk. Fok! wordt heel veel geraadpleegd.

Ik ben net wakker, heb voor het eerst goed geslapen deze vakantie. Ben er nu achter dat ik gewoon een flinke dosis moest nemen voor het slapen gaan, maar was gewoon te terughoudend ivm bijwerkingen. Als ik het niet neem voor het slapen dan werkt het natuurlijk tijdens mijn slaap uit en dan ga ik raar doen. Maar ik sla me er wel doorheen, ben een doorzetter.

Ik ga een brief naar Janssen-Cilag (schrijf ik dat goed?) schrijven. Dat is de producent van Concerta. Ik ga vragen of ze eens naar mijn verhaal willen luisteren. Misschien willen ze nadenken over een pil met verlengde afgifte.

Jammer dat je pillen zo duur zijn.

Ga zo die bende in ons huis opruimen, spring in de auto naar Alicante en dan hup in het vliegtuig, half twee sta ik in Eindhoven. Ik heb er zin in en mis onze lieve kat. Ik laat het wel ff weten als ik vanmiddag thuis ben. Zie voor het eerst niet op tegen een vliegreis.

En dan begint mijn nieuwe leventje thuis. Heb er echt zin in.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:23 schreef saine het volgende:
Hai Donia en Bonno.
Ben bij mijn huisarst geweest heb de info meegenomen en een tel.nr. van een arts.
Ze leek niet onwelwillend en ik zou het dan ook erg fijn vinden het te kunnen gaan slikken onder haar begeleiding.
Ga ook wel mijn begeleider bij Tactus maandag ook vragen om een consult met die arts.
Wanneer het binnen Tactus gegeven wordt zou ik het toch ook moeten kunnen krijgen, want ik ben nog steeds angstig voor terugval, omdat ik soms vreselijke trek heb.
Kan het wel nog steeds droog houden, maar dat vergt wel wat energie.
Wanneer ik meer duidelijkheid heb wil ik je graag helpen Bonno met een goed standaard brief die we dan misschien aan deskundigen kunnen voorleggen . Wanneer zij dat willen ondertekenen heeft het nog meer impact.
Fijn saine, dat komt wel goed met je.

Probeer vol te houden om niet te drinken. Maar als je nu bijvoorbeeld een weekje wat drank naar binnen giet hoeg je je niet zo'n zorgen te maken denk ik. Als je baclofen gaat opbouwen ga je vanzelf minderen of stoppen. Heb vertrouwen!

Met een beetje geluk kan je binnenkort bij de verslavingszorg wegblijven. Ik gun je echt een nieuw leven. We hebben elkaar gesproken en je bent een vriendelijk persoon! Nu die drank weg.

Dat document komt er wel. We kijken binnenkort met zijn allen eventjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bonno op 25-06-2011 05:58:03 ]
pi_98646460
Zo, ben weer thuis. Erg relaxte vlucht gehad. :)
pi_98647513
Welkom thuis dan :s)
Het is hier wel een stuk kouder.....

Hoe krijg ik een avatar op de plek van die vierkante doos?
pi_98647564
He Bonno welkom terug.
Hoe voelt het om weer thuis te zijn, geen idiote behoefte je vol te gooien hoop ik.
Hoe ga je dat doen met blowen? Ik rook 's avonds wel eens een klein blowtje hash om in slaap te kunnen vallen, maar niet eens geregeld. Dat is ook niet het probleem. Ben benieuwd of je het hier ook zo goed gaat doen, gun je dat van harte. Ook dat je weer lekker kunt slapen, want ook dat maakt het veel makkelijker.
Heb eeb redelijk goede dag, zelfs wat verhuisd. Ga dus al is het met kleine stapjes me nu al beter voelen. De nervositeit en angst die ik soms voel, en helemaal niet ken van mezelf, zorgt nog wel voor trek, maar daar kom ik wel doorheen. Kan haast niet wachten tot dinsdag en hoop echt dat het me gaat lukken ze voorgeschreven te krijgen.
Lieve groet Saine
pi_98653767
Hoi! Bedankt voor het warme welkom!Ik ben echt heel erg moe! Het is wel fijn om thuis te zijn. De kat helemaal door het dolle en blij met zijn nieuwe roze halsband. Hehe.

Ben net ineens naar het winkelcentrum geweest waar ik nooit kom, ging allemaal zo makkelijk! Heb wel gewoon krat bier gehaald om uit te proberen, heb nu een half flesje op. Ook heb ik wiet gehaald, gewoon om te kijken of dat net zo aanvoelt als bier. En een nieuwe helicopter :P

Van die drank ben ik wel af in ieder geval! Zolang ik dit slik maak ik me daar geen zorgen over.

Een icon kan je instellen bij je instellingen, rectsbovenaan de pagina.

Ik ben de gore stank gelukkig kwijt!

Goed bezig saine en bedankt voor je sms. Maar ben echt ff te moe nu, ik ga zo een jointje roken en lekker met een extra baclofen in bed liggen. Als het weer lukt typ ik een wat beter verhaal.
pi_98654246
He Bonno rust vooral lekker uit
  zaterdag 25 juni 2011 @ 23:20:08 #46
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_98662281
Hey Bonno welkom terug in NL :P.
Afgelopen week niet echt actief geweest online, of eigenlijk in't algemeen.Griepje onder de leden en totaal geen energie gehad. Gaat nu iets beter maar nog niet 100%. Gelijk iedereen op de hoogte waarom ik niet echt gepost heb.
Touching from a distance ~
pi_98670439
Goedemorgen! Ik ben flink uitgerust en heb heerlijk geslapen! :D

Nou, dat was nog eens een nacht! Wat een fijn bed hebben we toch. 60 cm breder en 30 cm langer dan dat harde geval in Spanje. Met twee heerlijke kussens. Slaapkamer was 12 graden koeler dan in Spanje. Dus ik kan wel zeggen dat ik heerlijk geslapen heb! Van 22.00 uur tot 7.00 uur, als een blok. En alleen een baclofen. Wel vier biertjes gedronken en twee jointjes gerookt. Maar dat blowen doet me niet zoveel meer.

Nu ga ik ff een soort ritme opbouwen. Zo meteen ga ik ontbijten, wat ik heel lang niet gedaan heb. Ik houd niet van brood en ga maar eens muesli proberen met melk. En ik heb perssinaasappels gekocht, helemaal uit mezelf. Ik deed nooit zo aan vitaminen.

Ik ga vijf keer per dag 25 mg nemen op vaste tijden. Ik heb besloten om voortaan stipt om 8.00 uur op te staan. 8.00 - 12.00 - 16.00 - 20.00 en dan nog een net voordat ik ga slapen. Mijn Spanje project heeft wel goed uitgepakt vind ik. Belangrijkste is dat ik twee weken het middel heb kunnen proberen en mijn lichaam heb kunnen laten wennen. Ook heb ik denk ik een soort ontgiftingsproces doorstaan.

Bijwerkingen zijn wel weer weg. Die gore lucht is weg en heb alleen nog zo'n metaalsmaak in mijn mond. Ook goede stoelgang. De schokjes zijn weg en geen last van zweten meer. Alleen wel last van mijn ademhaling. Ik haal snachts te weinig adem en dat is wel een beetje eng. Werd wakker met een benauwd gevoel. kan ook door het roken komen. Maar roken blijf ik nog wel doen hoor.

Bij thuiskomst verwonderde ik me over al die dingen die nog moesten gebeuren. Overal zooi in lades, de zolder moet ik nog opruimen en allemaal van die kleine dingetjes die steeds bleven liggen. Ik ga vandaag maar eens een lijstje maken.

En morgen ga ik mijn werk maar weer eens wat aandacht geven. Ik kan weer gaan adverteren en ben denk ik niet te schijterig om de telefoon op te nemen. Ook stink ik nu niet meer de hele dag naar drank en kan ik dus spoedklusjes gaan doen. Hopelijk veel werk in het buitenland, waar ik ineens niet tegenop zie vanwege angsten. In ieder geval zit ik iedere vrijdag in Keulen, dat is al rond.

Bedenk me net dat ik ook nog met een opleiding bezig ben, ik ga die boeken maar eens bij elkaar zoeken. maar, niet teveel dingen tegelijk.

saine: Die nervositeit en angst verdwijnen bij mij volledig. Maak je daar maar geen zorgen over. Zal bij jou ook zo werken.

Purplesparks: Jammer dat je je zo rot voelde, ik hoop dat het nu steeds nog beter met je gaat.

Verder ben ik van plan om iets minder te posten in dit topic omdat het steeds meer een Bonno-dagboek begint te worden en dat lijkt me niet de bedoeling. Het kost me echt moeite om niet te langdradige posts te maken, lukt eigenlijk niet echt.

Misschien kunnen we ook eens nadenken over een ietwat meer informatieve openingspost van dit topic.

Ook lijkt het me handig om elkaar toe te voegen op msn. Ken je msn niet? Dat is een instant-messaging systeem en zo kan je elkaar berichtjes sturen. Dit is hier te downloaden. Stuur me PM voor mijn MSN-adres.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bonno op 26-06-2011 08:54:37 ]
  zondag 26 juni 2011 @ 09:21:58 #48
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_98670717
Goed bezig Bonno(nogmaals). Die nare lucht/smaak hangt denk 'ik' samen met die schokjes waarvan ik die eigenlijk alleen maar heb kunnen constateren bij mensen met slaapgebrek, waaronder ikzelf dat ook zo ervaren heb.:P

De vrije tijd en rust in Spanje zal enigzins ideaal geweest zijn voor de opbouw van Baclofen. Het onregelmatig slapen vanwege bepaalde maar logische redenen was daar weer een mindere factor in.

Maar zoals je zelf aangeeft kun je nu de dosering weer wat beter inplannen. Betreft het uitbreiden van de openingspost, een goed idee! Laten we buiten dit topic een vernieuwde openingspost samenstellen voor dit Baclofen topic. :)
Touching from a distance ~
pi_98672301
He Bonno en ook Purple sparks fijn toch weer wat te lezen.
Het geeft moed en zorgt ervoor dat ik het geduld op kan brengen tot dinsdagmiddag, wanneer ik het gesprek heb met mijn huisarts.
Ga wel weer bellen met Tactus morgen. Wetende dat daar een arts is die het voorschrijft zou moeten betekenen dat ik het daar ook kan krijgen.
Ayway, heb gisteren toch 2 borrels gedronken omdat mijn valium op is, daardoor rustig geslapen.
Ga vandaag eens naar mijn eigen huis. Poezen missen me en ik ga het weer wat gezellig maken, zodat ik zodra de baclofen aanslaat ik weer veilig daar kan funktioneren.
Warme groet allemaal
pi_98673024
Het is heel erg belangrijk dat je lekker thuis kan zijn en het naar je zin hebt. Maar als je die baclofen hebt dan ga je vanzelf wel opruimen enzo. Veel plezier thuis!

En voor de lurkers, praat hier maar mee hoor, iedereen is welkom! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')