saine, geef het gewoon even een paar weken de tijd. Wat bij mij euforie is, is bij jou gewoon wazig voelen. Last van je darmen kan ook wel kloppen, had ik ook. Je moet wennen aan dit middel en wennen aan dat je geen drank meer binnen krijgt. Bij mij is het echt pas sinds een week helemaal stabiel.
Ophogen doe je met 5 mg per keer dat je inneemt, per drie dagen ongeveer. Misschien gaat dat bij jou gewoon te langzaam of te snel.
Het kan ook zijn dat je gewoon vaker een kleinere dosis moet nemen. Ik neem vijf keer per dag. Het beste is om dit zelf te ervaren en er een beetje mee te experimenteren. Een dokter voelt niet wat jij voelt en studies zijn er niet naar gedaan. Het blijft toch een beetje spelen met de dosering. Maakt weinig uit, als je maar niet van de ene dag op de andere je dosis enorm verhoogt.
Bovenstaande is mijn mening, niet mijn advies. Ik doe het zo. Mocht iemand het er niet mee eens zijn maakt mij het niet zoveel uit, maar ik ga er niet over in discussie

En saine, als je nu afkeer hebt tegen drank, dan ben je al een heel eind op weg! Wazig voel je jezelf ook als je twee flessen wijn gedronken hebt, dat is dus geen probleem!
[ Bericht 4% gewijzigd door Bonno op 20-07-2011 15:58:41 ]