Are you fucking kidding me? Ik ben gestopt met lezen bij: in de staafmixer en snuiven (ritalin) Serieus gast... 20 euro wiet 15 flessen bier ritalin en je andere medicatie en je loopt nog rond? Get real. Goed van je dat je er vanaf wilt (bent) gekomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 07:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Verhaal van BONNOYep het lijkt ongelooflijk, maar ze bestaan echt mijn beste proffesor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fucking kidding me? Ik ben gestopt met lezen bij: in de staafmixer en snuiven (ritalin) Serieus gast... 20 euro wiet 15 flessen bier ritalin en je andere medicatie en je loopt nog rond? Get real. Goed van je dat je er vanaf wilt (bent) gekomen!
Daarom leef volgens de regels van de drugs ja ook alcohol maw lees je in wat de bijwerkingen kunnen zijn, als je medicijnen krijgt zit daar ook een bijsluiter in en die leest men toch ook en houdt men zich vervolgens toch ook aan het voorschrift.
Zie iedere drug als een benzo op recept...naja zo langzamerhand weet toch iedereen dat je van die middelen zo kort mogelijk gebruik moet maken omdat verslaving heel snel volgt...Dit kan ook voor drugs en alcohol gelden, maar wie het overkomt (is inmiddels wat beter te voorspellen) om te eindigen zoals Bonnno is niet te voorspellen. Blijft over de vraag Wie wil zo'n leven als Bonno heeft....................niemand toch.
Weet waar je aan begint en houdt je aan het "gebruiksvoorschrift" net zoals je doet met de medicijnen die de dokter voorschrijft.
![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:38 schreef Bonno het volgende:
Goedemorgen!
Ja, zo heb ik meer dan 15 jaar geleefd. Op den duur kon ik heel wat hebben inderdaad.
Maar, ik stond al die tijd wel iedere dag om 5.00 uur op om te gaan werken.
Gelukkig is die tijd nu achtr de rug en ben ik herstellende. Ik kan me nu ook al echt niet meer voorstellen dat ik ooit zo geleefd heb.
1 |
Klopt alleen zie je lichaam eens los van je geest en sta dan stil bij wat je dat lichaam allemaal aandoet. Het lichaam moet maar meedoen of het wil of niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:34 schreef saine het volgende:
[ code verwijderd ]
Ben blij weer wat nw namen op het forum te zien. Vind dat Bonno, ondanks de risico's die hij heeft genomen het fantastisch doet. Ik heb er echt bewondering voor! Zo zoeken we allemaal naar een oplossing voor ons probleem.
En zo is dat.quote:Niemand leeft met een verslaving omdat hij/zij het zo leuk vindt.
Goed dat je morgen al gaat bellen.quote:Ik heb momenteel erg veel moeite met de bijwerkingen van de baclo en ga darom morgen mijn huisarts weer bellen, want heb pas vlgd week een afspraak. Heb ik te weinig of moet ik hier gewoon doorheen? Ik wil me gewoon aan de voorgeschreven dosis houden en niet zonder overleg meer nemen. vind het fijn reacties te krijgen op dit forum, merk dat het me stert en mijn doorzettingsvermogen voedt. Dank
Ik heb hele heftige dingen meegemaakt ja. En ik vind het allemaal wel meevallen hoeveel risico ik genomen heb om eraf te raken.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:11 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ergens is het onvoorstelbaar hoeveel een lichaam kan hebben idd en zeker goed te lezen dat dit leven achter je ligt.
Persoonlijk vind ik wel dat je enorme risico's hebt genomen op de manier waarop je het gefixed hebt en dan vooral het risico op lichamelijk gebied.
Maar bovenal natuurlijk gefeliciteerd het zal een zeer heftige tijd geweest zijn
Saine, als je vindt dat je dosis niet goed is moet je dat gewoon aankaarten. Een pilletje van vijf mg in de ochtend erbij kan echt geen kwaad. Wel als je heel snel op gaat bouwen, maar dat moet je dus niet doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:34 schreef saine het volgende:
[ code verwijderd ]
Ben blij weer wat nw namen op het forum te zien. Vind dat Bonno, ondanks de risico's die hij heeft genomen het fantastisch doet. Ik heb er echt bewondering voor! Zo zoeken we allemaal naar een oplossing voor ons probleem. Niemand leeft met een verslaving omdat hij/zij het zo leuk vindt.
Ik heb momenteel erg veel moeite met de bijwerkingen van de baclo en ga darom morgen mijn huisarts weer bellen, want heb pas vlgd week een afspraak. Heb ik te weinig of moet ik hier gewoon doorheen? Ik wil me gewoon aan de voorgeschreven dosis houden en niet zonder overleg meer nemen. vind het fijn reacties te krijgen op dit forum, merk dat het me stert en mijn doorzettingsvermogen voedt. Dank
Er zijn geen richtlijnen en voorschriften bij gebruik van baclofen tegen verslavingen. Dat is ondertussen toch wel duidelijk?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:23 schreef zusterclivia het volgende:
Ieder lichaam reageert op zijn/haar manier maar in 1st instantie zal de arts zich houden aan de richtlijnen en voorschriften. Aan de innemer de taak goed op de signalen te letten en dit bij twijfel altijd zo spoedig mogelijk melden aan je voorschrijvende arts.
Vandaar ook mijn felicitatie natuurlijk, dat jij eraf bent is super.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:34 schreef Bonno het volgende:
[..]
Ik heb hele heftige dingen meegemaakt ja. En ik vind het allemaal wel meevallen hoeveel risico ik genomen heb om eraf te raken.
Maar ik voel me fantastisch en het is opgelost zo.
Nog meer reden om direct kontakt te maken met je voorschrijvende arts bij twijfels/of slecht voelen toch? Zo kunnen er misschien uiteindelijk wel richtlijnen/voorschriften ontstaan door ervaringen te delen.quote:Er zijn geen richtlijnen en voorschriften bij gebruik van baclofen tegen verslavingen. Dat is ondertussen toch wel duidelijk?
Bump!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:27 schreef Purplesparks het volgende:
Iemand in dit topic aanwezig die een lijst wil samenstellen van Baclofen gebruikers binnen dit topic en waar ze woonachtig zijn? Uiteraard alleen voor de mensen die wel op die lijst willen staan, het zou kunnen helpen voor mensen die geen Baclofen voorgeschreven krijgen maar contact kunnen opnemen met iemand uit dezelfde omgeving. Lijkt mij het handigst dat we gebruikernaam/regio naar 1 persoon sturen die er een lijst van maakt.
Volunteers?
edit
Gewoohoon wil deze lijst wel samenstellen. Alle Baclofengebruikers, die dat willen. Kunnen gebruikersnaam + regio(stad/dorpnaam) naar hem toesturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |