abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:25:34 #226
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_99538508
Hay Saine, ik zou geen extra pil nemen, houd je aan je dosis.
Je eetlust komt wel, je bent nog maar pas bezig toch ?
Je zit nu op 40mg p/d, hoe verdeel je die, in 3 of 4 dagdelen ?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:44:05 #227
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_99539100
Sorry Bonno, het is niet m'n bedoeling om in je wiel te rijden maar regelmaat met inname vind ik prioriteit nummer één (=mijn mening) anders ga je weer lopen aanklooien
pi_99539113
Hoi Sayne, ik ben in ruste ja. Ben erg moe en weet niet waardoor. Misschien door het weer. Kan wel de hele dag in bed liggen dommelen of lezen.
Ik vind 6 weken wachten wel heel lang. Nu nog 5 dan.
Komen die nerveuze klachten door de Baclofen of door het stoppen met drinken denk je?
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni
pi_99548506
Hai Krato ik neem ze 4 keer per dag en houd me aan de dosis die me is voorgeschreven.
Bonno is al veel langer bezig met de baclo en heeft beter in de gaten dan ik hoe hij ermee om moet gaan. Daarbij komt dat ik wel wil verhogen, maar wanneer de tijd daar rijp voor is en ik wil het liefst niet op zo een hele hoge dosis gaan zitten.
Donia het nerveuze gevoel komt waarschijnlijk wel door de baclo, maar zal ook weer verdwijnen. Ik had daar helemaal geen last van toen ik de afgelopen 9mnd droog stond. Komt dus niet door het niet drinken. Daarbij denk ik dat het terugvallen mij wat onzeker heeft gemaakt over of ik het wel allemaal kan.
Ik probeer wel dingen te blijven doen en niet te passief te worden, merk dat ik daarmee de bijwerkingen beter kan hanteren. daarbij zorgt in beweging blijven er bij mij ook voor dat ik me minder moe voel
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:57:20 #230
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_99549237
Is dat nerveuze gevoel de hele dag constant, of kan dat verschillen 's ochtends, 's middags en 's avonds Saine?
Touching from a distance ~
pi_99550063
Ik vind dat je het goed doet hoor Saine. Rustig opbouwen en natuurlijk kun je het allemaal wel. Je hebt een huisarts die je goed begeleidt en je wil zelf ook definitief van de drank af.

Ik heb het boek van Ameisen weer gereserveerd in de bieb, voor 1 euro mag ik het houden tot 1 januari 2012. Die lange termijn zegt wat over een helderziende daar die vindt dat ik het boek telkens opnieuw moet lezen òf er is verder niemand geïnteresseerd in dat boek.
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni
pi_99555700
Hai Purple sparks dat nerveuze gevoel is vooral overdag. "sAvonds is het er wel, maar minder of beter te hanteren. Herkent iemand die baclo slikt dat van het begin of heeft het toch meer met mezelf te maken
  zaterdag 16 juli 2011 @ 22:09:37 #233
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_99558983
Hay Saine, dat nerveuze gevoel had ik in de tijd dat ik nog dronk, na te zijn gestopt met Baclofen geen last meer gehad. Voorheen zat ik aan de pammetjes om me rustig te houden, hartpillen en meer van die shit, alles overboord gegooid.
pi_99559514
Hai Kratos gebruik geen pillen meer en ook geen drank, dus daar ligt het niet aan.
In de bijsluiter staat wel dat het in het begin een bijwerking kan zijn. Hoop dan ook dat het wanneer ik op een redelijke dosis zit, het over zal gaan
  zondag 17 juli 2011 @ 18:17:36 #235
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_99585128
nee Saine, zo bedoel ik het niet. Het nerveuse gevoel had ik ook meer bij het stiekeme drinken, zo van hoe krijg ik die borrel nou binnen zonder dat iemand het merkte (vorm van trek).
De pammetjes gebruikte ik om dat gevoel te onderdrukken (rust), wat dus ook niet lukte, helaas.
pi_99596292
Saine, je moet ook rekening houden met het feit dat je lichaam in een ontwenningsfase van de alcohol zit. Je moet je lichaam even de tijd geven om aan de nieuwe situatie te wennen.

Parijs ging prima. Dinsdag weer Parijs voor een verhuizing. Mijn bedrijfje begint nu echt te lopen. Ik ben overal aan het adverteren en omdat ik nu gewoon altijd toonbaar ben en alle telefoontjes aanneem krijg ik veel meer werk. Ik heb zelfs een advertentie in de krant gezet waar wij pas in Spanje op vakantie waren en dat loopt boven verwachting goed!

Slik nu ongeveer 80 mg per dag.

Net eerste feestje gehad zonder dronken te worden, heb vier biertjes op. Blowen ook weinig en nog steeds geen andere medicijnen.

Baclofen, bedankt _O_
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
pi_99608384
Goed om te horen Bonno. Ja ik heb mijn lijf natuurlijk met die terugval een behoorlijke opdonder gegeven. Mijn spieren voelen ook wat stijf. Is dat een teken dat het nog niet genoeg is.?
Ook zijn de nachten nog steeds veel korter dan goed voor me voelt. Ik blijf echter geduldig en vol vertrouwen dat het goede gevoel dat jullie hebben ook voor mij is weggelegd.
pi_99608418
Verhaal van BONNO

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fucking kidding me? Ik ben gestopt met lezen bij: in de staafmixer en snuiven (ritalin) Serieus gast... 20 euro wiet 15 flessen bier ritalin en je andere medicatie en je loopt nog rond? Get real. Goed van je dat je er vanaf wilt (bent) gekomen!
  maandag 18 juli 2011 @ 09:32:02 #239
283326 zusterclivia
pi_99609844
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 07:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Verhaal van BONNO

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fucking kidding me? Ik ben gestopt met lezen bij: in de staafmixer en snuiven (ritalin) Serieus gast... 20 euro wiet 15 flessen bier ritalin en je andere medicatie en je loopt nog rond? Get real. Goed van je dat je er vanaf wilt (bent) gekomen!
Yep het lijkt ongelooflijk, maar ze bestaan echt mijn beste proffesor....
Daarom leef volgens de regels van de drugs ja ook alcohol maw lees je in wat de bijwerkingen kunnen zijn, als je medicijnen krijgt zit daar ook een bijsluiter in en die leest men toch ook en houdt men zich vervolgens toch ook aan het voorschrift.
Zie iedere drug als een benzo op recept...naja zo langzamerhand weet toch iedereen dat je van die middelen zo kort mogelijk gebruik moet maken omdat verslaving heel snel volgt...Dit kan ook voor drugs en alcohol gelden, maar wie het overkomt (is inmiddels wat beter te voorspellen) om te eindigen zoals Bonnno is niet te voorspellen. Blijft over de vraag Wie wil zo'n leven als Bonno heeft....................niemand toch.
Weet waar je aan begint en houdt je aan het "gebruiksvoorschrift" net zoals je doet met de medicijnen die de dokter voorschrijft.

:)
  maandag 18 juli 2011 @ 09:38:03 #240
347233 Bonno
pi_99609978
Goedemorgen!

Ja, zo heb ik meer dan 15 jaar geleefd. Op den duur kon ik heel wat hebben inderdaad.

Maar, ik stond al die tijd wel iedere dag om 5.00 uur op om te gaan werken.

Gelukkig is die tijd nu achtr de rug en ben ik herstellende. Ik kan me nu ook al echt niet meer voorstellen dat ik ooit zo geleefd heb.
  maandag 18 juli 2011 @ 10:11:45 #241
283326 zusterclivia
pi_99610670
quote:
4s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:38 schreef Bonno het volgende:
Goedemorgen!

Ja, zo heb ik meer dan 15 jaar geleefd. Op den duur kon ik heel wat hebben inderdaad.

Maar, ik stond al die tijd wel iedere dag om 5.00 uur op om te gaan werken.

Gelukkig is die tijd nu achtr de rug en ben ik herstellende. Ik kan me nu ook al echt niet meer voorstellen dat ik ooit zo geleefd heb.
Goedemorgen

Ergens is het onvoorstelbaar hoeveel een lichaam kan hebben idd en zeker goed te lezen dat dit leven achter je ligt.

Persoonlijk vind ik wel dat je enorme risico's hebt genomen op de manier waarop je het gefixed hebt en dan vooral het risico op lichamelijk gebied.

Maar bovenal natuurlijk gefeliciteerd het zal een zeer heftige tijd geweest zijn :)
  maandag 18 juli 2011 @ 10:34:57 #242
348580 saine
pi_99611278
1
Ben blij weer wat nw namen op het forum te zien. Vind dat Bonno, ondanks de risico's die hij heeft genomen het fantastisch doet. Ik heb er echt bewondering voor! Zo zoeken we allemaal naar een oplossing voor ons probleem. Niemand leeft met een verslaving omdat hij/zij het zo leuk vindt.
Ik heb momenteel erg veel moeite met de bijwerkingen van de baclo en ga darom morgen mijn huisarts weer bellen, want heb pas vlgd week een afspraak. Heb ik te weinig of moet ik hier gewoon doorheen? Ik wil me gewoon aan de voorgeschreven dosis houden en niet zonder overleg meer nemen. vind het fijn reacties te krijgen op dit forum, merk dat het me stert en mijn doorzettingsvermogen voedt. Dank
  maandag 18 juli 2011 @ 11:23:14 #243
283326 zusterclivia
pi_99612646
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:34 schreef saine het volgende:

[ code verwijderd ]

Ben blij weer wat nw namen op het forum te zien. Vind dat Bonno, ondanks de risico's die hij heeft genomen het fantastisch doet. Ik heb er echt bewondering voor! Zo zoeken we allemaal naar een oplossing voor ons probleem.
Klopt alleen zie je lichaam eens los van je geest en sta dan stil bij wat je dat lichaam allemaal aandoet. Het lichaam moet maar meedoen of het wil of niet.

quote:
Niemand leeft met een verslaving omdat hij/zij het zo leuk vindt.
En zo is dat.
quote:
Ik heb momenteel erg veel moeite met de bijwerkingen van de baclo en ga darom morgen mijn huisarts weer bellen, want heb pas vlgd week een afspraak. Heb ik te weinig of moet ik hier gewoon doorheen? Ik wil me gewoon aan de voorgeschreven dosis houden en niet zonder overleg meer nemen. vind het fijn reacties te krijgen op dit forum, merk dat het me stert en mijn doorzettingsvermogen voedt. Dank
Goed dat je morgen al gaat bellen.

Ieder lichaam reageert op zijn/haar manier maar in 1st instantie zal de arts zich houden aan de richtlijnen en voorschriften. Aan de innemer de taak goed op de signalen te letten en dit bij twijfel altijd zo spoedig mogelijk melden aan je voorschrijvende arts.
  maandag 18 juli 2011 @ 11:34:48 #244
347233 Bonno
pi_99612994
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:11 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Goedemorgen

Ergens is het onvoorstelbaar hoeveel een lichaam kan hebben idd en zeker goed te lezen dat dit leven achter je ligt.

Persoonlijk vind ik wel dat je enorme risico's hebt genomen op de manier waarop je het gefixed hebt en dan vooral het risico op lichamelijk gebied.

Maar bovenal natuurlijk gefeliciteerd het zal een zeer heftige tijd geweest zijn :)
Ik heb hele heftige dingen meegemaakt ja. En ik vind het allemaal wel meevallen hoeveel risico ik genomen heb om eraf te raken.

Maar ik voel me fantastisch en het is opgelost zo.

quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:34 schreef saine het volgende:

[ code verwijderd ]

Ben blij weer wat nw namen op het forum te zien. Vind dat Bonno, ondanks de risico's die hij heeft genomen het fantastisch doet. Ik heb er echt bewondering voor! Zo zoeken we allemaal naar een oplossing voor ons probleem. Niemand leeft met een verslaving omdat hij/zij het zo leuk vindt.
Saine, als je vindt dat je dosis niet goed is moet je dat gewoon aankaarten. Een pilletje van vijf mg in de ochtend erbij kan echt geen kwaad. Wel als je heel snel op gaat bouwen, maar dat moet je dus niet doen.

quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:23 schreef zusterclivia het volgende:

Ieder lichaam reageert op zijn/haar manier maar in 1st instantie zal de arts zich houden aan de richtlijnen en voorschriften. Aan de innemer de taak goed op de signalen te letten en dit bij twijfel altijd zo spoedig mogelijk melden aan je voorschrijvende arts.
Er zijn geen richtlijnen en voorschriften bij gebruik van baclofen tegen verslavingen. Dat is ondertussen toch wel duidelijk?
  maandag 18 juli 2011 @ 12:04:27 #245
283326 zusterclivia
pi_99613914
quote:
4s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:34 schreef Bonno het volgende:

[..]

Ik heb hele heftige dingen meegemaakt ja. En ik vind het allemaal wel meevallen hoeveel risico ik genomen heb om eraf te raken.

Maar ik voel me fantastisch en het is opgelost zo.
Vandaar ook mijn felicitatie natuurlijk, dat jij eraf bent is super.
quote:
Er zijn geen richtlijnen en voorschriften bij gebruik van baclofen tegen verslavingen. Dat is ondertussen toch wel duidelijk?
Nog meer reden om direct kontakt te maken met je voorschrijvende arts bij twijfels/of slecht voelen toch? Zo kunnen er misschien uiteindelijk wel richtlijnen/voorschriften ontstaan door ervaringen te delen.
Ik neem aan dat het middel hoe dan ook gevolgd zal worden door medici.
  maandag 18 juli 2011 @ 14:32:27 #246
350470 Gewoohoon
pi_99619008
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:27 schreef Purplesparks het volgende:

Iemand in dit topic aanwezig die een lijst wil samenstellen van Baclofen gebruikers binnen dit topic en waar ze woonachtig zijn? Uiteraard alleen voor de mensen die wel op die lijst willen staan, het zou kunnen helpen voor mensen die geen Baclofen voorgeschreven krijgen maar contact kunnen opnemen met iemand uit dezelfde omgeving. Lijkt mij het handigst dat we gebruikernaam/regio naar 1 persoon sturen die er een lijst van maakt.
Volunteers?

edit

Gewoohoon wil deze lijst wel samenstellen. Alle Baclofengebruikers, die dat willen. Kunnen gebruikersnaam + regio(stad/dorpnaam) naar hem toesturen.
Bump!
  maandag 18 juli 2011 @ 14:35:15 #247
350888 CS83
pi_99619108
Lieve mensen,

Ik heb het boekt van Ameisen besteld, zal morgen wel binnen zijn. Ik heb zelf een doseringsprobleem met alcohol en ben hier echt wel klaar mee. Wil er voorgoed vanaf. Ben al wel langere tijd clean geweest 1,5 jaar maar uiteindelijk kon ik de drang om naar feestjes (en dan weer te drinken) te gaan niet weerstaan.
Ik heb het vermoeden dat het voor mij zou kunnen werken, na e.e.a. op internet gelezen te hebben wat klachten en angsten betreft komt het voor zover ik nu kan beoordelen erg in de buurt bij mijn problematiek.

Wat ik me af vraag hoe lang zijn jullie nu al af van je verslaving met behulp van baclofen.
En geeft het je idd ook een gevoel van waardigheid en wat meer zelfvertrouwen?

Hoor graag wat van jullie succes ;)
  maandag 18 juli 2011 @ 16:21:55 #248
348580 saine
pi_99623764
Hai mensen blijf me maar wat raar en vervelend voelen in mijn hoofd. Zit nog steeds op 40 mg maar kan nog weinig ontspanning ervaren. Denk soms zelfs zal ik..... Dat doe ik niet, maar begrijp het gevoel in mijn lijf en vooral in mijn hoofd niet zo goed. las op de site van Ameisen dat dat na een paar dagen weg moet zijn, maar bij mij duurt het maar voort. Op zijn site heeft hij het ook over startdoseringen oplopend tot 180mg. Zijn er mensen die zoveel hebben geslikt en wat waren jullie ervaringen daarmee. Ga toch morgen maar even mijn huisarts bellen
  maandag 18 juli 2011 @ 19:02:21 #249
350470 Gewoohoon
pi_99629870
Ben net 3 uur geleden begonnen met het boek te lezen... Ben al op de helft...

Bizar..
  maandag 18 juli 2011 @ 19:40:11 #250
350888 CS83
pi_99631759
@ Gewoohoon,

Veel herkenning?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')