gewoon je peners er in stoppen manquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit beaam ik. Ik mag dan christelijk zijn, maar mijn zusje en moeder zijn erger
Ik wil oookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
(en waar WH geniet van een lading ananasschijven. Oh god wat is dit slecht om achter elkaar op te peuzelen)
kusje op jouw TTquote:
Ik ben ooit is in een kerk wakker geworden na een avondje zuipenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gewoon je peners er in stoppen man
ik heb zo'n meisje vroeger in de kerk gevingerd en ze wilde maagd blijven is allemaal niet gelukt gr gr
katholieke kerk? protestants?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik heb zo'n meisje vroeger in de kerk gevingerd en ze wilde maagd blijven is allemaal niet gelukt gr gr
Kom maar halen. Tot 3 weken terug was het maar 20 minuten fietsen geweest <afhankelijk van waar in Arnhem je woont>. Nu mag je iets verder doorfietsen naar Tilburg.quote:
Geniaal toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben ooit is in een kerk wakker geworden na een avondje zuipen
Ik luister ASOT op het momentquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef rulerofdeath het volgende:
3 luisteraars zegt dat ding.
ik luitster
naatje
fay
webhawl
mono
toch?
zoals gezegd, WH zijn server is kaputquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef rulerofdeath het volgende:
3 luisteraars zegt dat ding.
ik luitster
naatje
fay
webhawl
mono
toch?
heb je ook johnny cast - walk the line?quote:
oud gereformeerd jonge, beat thatquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geniaal toch?
Collectebus leeggraaien en shoarma bestellen.
Die haalt het als ze dat wilt. Zonder twijfel. En dat is dan niet omdat ze lelijk zou zijn, want jullie pedoberen staan in de rij. Trust mequote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dus die statistieken kloppen niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoals gezegd, WH zijn server is kaput
dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
oud gereformeerd jonge, beat that
ik ga ervan uit van nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus die statistieken kloppen niet?
wtf doe je daar dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]Shoarma kennen ze niet in Balk in Friesland
Niet de luisteraartelserver. Die doet het nog. Nee, de tijd dat ik maar 1 pizzadoos had ligt al even achter onsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoals gezegd, WH zijn server is kaput
Ik woon niet in arnhemquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kom maar halen. Tot 3 weken terug was het maar 20 minuten fietsen geweest <afhankelijk van waar in Arnhem je woont>. Nu mag je iets verder doorfietsen naar Tilburg.
Wat haalt ze?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die haalt het als ze dat wilt. Zonder twijfel. En dat is dan niet omdat ze lelijk zou zijn, want jullie pedoberen staan in de rij. Trust me
We gingen met collega's kamperen in zo'n grote legertent.quote:
succesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:14 schreef naatje_1 het volgende:
bij het volgende nummer ga ik even proberen iets te downloaden
dus ze was 10?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat haalt ze?![]()
Ze was btw wel minderjarig hoor![]()
Nouja 17, dat is wel minderjarig in feite. 12 is het nieuwe 19
Maagd blijven, naatje daarentegen gaat falenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat haalt ze?![]()
Ze was btw wel minderjarig hoor![]()
Nouja 17, dat is wel minderjarig in feite. 12 is het nieuwe 19
Bijna 9 maanden manquote:
godverquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gingen met collega's kamperen in zo'n grote legertent.
Enorm veel drank mee natuurlijk, flink gezopen. Toch besloten om naar de plaatselijke "disco" te gaan
Op zaterdagnacht was het een disco, op zondagochtend een kerk!
En ik zat ergens in een hoekje een tukkie te doen omdat ik zo lam als een zak knikkers was
Raar wakker worden hoor
30 gemiste oproepen enzo
Goedzo, nu nog Nederlands leren.quote:Hallo,
Ons systeem heeft een fout gedetecteerd op uw
server. Het defect werd gevonden op datum 2011-06-18 03:11:02
Ons team van technici wat op locatie is (24/7 operationeel),
is op de hoogte van dit gebrek en zal ingrijpen op uw machine.
Let op dat andere interventies geplanned kunnen worden
en het duurt gemiddeld 30 minuten per procedure en
machine.
Daarom kunnen we u niet meer informatie geven
over de begintijd van de interventie.
wat moet je doen als je een kaal kutje aan heb beffen bent?quote:
ja als jij steeds met je natte kutje loopt te flashen gaat het natuurlijk niet werken, nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maagd blijven, naatje daarentegen gaat falen
Was ik ook zeer verbaasd over. Tenminste een paar uur later toen ik weer nuchter was. Ik snapte er werkelijk waar helemaal niets van toen ik wakker werdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
godver
dat ze dat kunnen combineren![]()
geen idee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet je doen als je een kaal kutje aan heb beffen bent?
hoezo niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maagd blijven, naatje daarentegen gaat falen
welke provincie?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja dat dorp waar ik laatst was. Kan niet op de naam komen. Richting zevenaar
Haar borstkas intrappen zodat je haar nog kan tietneuken ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet je doen als je een kaal kutje aan heb beffen bent?
de baby terug in de wieg leggenquote:
en dat snap ik bestquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was ik ook zeer verbaasd over. Tenminste een paar uur later toen ik weer nuchter was. Ik snapte er werkelijk waar helemaal niets van toen ik wakker werd
Gelderland.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de baby terug in de wieg leggen
omg hoe foutquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de baby terug in de wieg leggen
is niet mijn smaakquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
succes
heb je ook iets van de golden earring?
huussen ipv huissen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gelderland.
Maar ik bedoelde Huissen. Waarvan je de I niet uitspreekt anders wordt je gelyncht.
doot henig anquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:20 schreef Monopoly het volgende:
Vrienden, ik ga mijn bed opzoeken!
houdoe
trustequote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:20 schreef Monopoly het volgende:
Vrienden, ik ga mijn bed opzoeken!
houdoe
Maar, als je naar het zuiden gaat, ligt ten zuidwesten van Nijmegen de daverende metropool Puiflijk. Je wil niet weten hoe ze het daar uitsprekenquote:
tjah, kan ik niks aan doenquote:
was er nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb in het vorige topic 4 keer om je gevraagd oid: maar, hoe laat moet ik eruit?
zeg het maar...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Maar, als je naar het zuiden gaat, ligt ten zuidwesten van Nijmegen de daverende metropool Puiflijk. Je wil niet weten hoe ze het daar uitspreken
maar hoe laat moet ik eruit? Gezien slaaptijd van jou? (ik kan in principe tot 5 uur doorgaan)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:22 schreef Viro het volgende:
[..]
was er nietheb op laatste moment besloten om laatste voorstelling van Insidious te pakken.
Wat een baggerfilm is het
je kan doorgaan tot 5 uur als je wilt. Ik heb vanmiddag liggen slapen. Ben nu helemaal hyperquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar hoe laat moet ik eruit? Gezien slaaptijd van jou? (ik kan in principe tot 5 uur doorgaan)
het komt in de buurt van "pefluk"quote:
dus je gaat vrolijk mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:24 schreef Viro het volgende:
[..]
je kan doorgaan tot 5 uur als je wilt. Ik heb vanmiddag liggen slapen. Ben nu helemaal hyper
en daar steek ik m'n pik inquote:
huissen <-> peflukquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
het komt in de buurt van "pefluk"
heb ik geen last vanquote:
Ik hoor ook diverse dingen waar ik geen fuck van snap.quote:
nu welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:26 schreef rulerofdeath het volgende:
naatje, heb je ook iets van whitesnake?
quote:
niet darude?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
zometeen ff stampen met operation dj sandstorm
kloptquote:
zolang jij er duidelijkheid in schept, maakt het mij geen fuck uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik mag nog spreken over vandaag, want in medialand is het de volgende dag om 6 uur in de ochtend.
sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
dit is zo'n vette mix, ff koptelefoon volume harder
weirdiness all over the placequote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:39 schreef Viro het volgende:
hoorde net ff shaggy en daarna begin van metallica met one. Nu weer een mix van naatje
vdj draai ik jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:41 schreef Viro het volgende:
[..]
draai jij met VDJ?
heb bij andere dj's die VDJ gebruiken hetzelfde als bij jou meegemaakt
denk het laatste, want bij andere dj's hoor ik een paar sec stilte als ze nummers inladen. Bij jou hoor ik tussendoor de muziekbotquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:42 schreef naatje_1 het volgende:
het kan soms komen doordat ik nummers aan het inladen ben, of omdat ik nu aan het downloaden ben...
Probeer dat dan niet te doen tijdens je shows, of een cap op down- en upload in te stellen in je downloadapp.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:42 schreef naatje_1 het volgende:
het kan soms komen doordat ik nummers aan het inladen ben, of omdat ik nu aan het downloaden ben...
doe ik ook niet te doen in de meeste shows, maar nu moest ik ff wat verzoekjes van torrentboer halen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Probeer dat dan niet te doen tijdens je shows, of een cap op down- en upload in te stellen in je downloadapp.
ah die trekt je upload verbinding dicht, moet je een cap op zettenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doe ik ook niet te doen in de meeste shows, maar nu moest ik ff wat verzoekjes van torrentboer halen.
wel raar dat je dan soms weg valt van de streamquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:45 schreef naatje_1 het volgende:
maar, ik had upload al op 1 kb/s max gezet, hoe kan ik dan een cap doen?
had ik met onzin radio vrij weinig, toen ik eenmaal goed internet had.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:46 schreef Viro het volgende:
[..]
wel raar dat je dan soms weg valt van de stream
doe eens dan wat aan je internetverbindingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had ik met onzin radio vrij weinig, toen ik eenmaal goed internet had.
ik heb nu gewoon goed?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:47 schreef Viro het volgende:
[..]
doe eens dan wat aan je internetverbinding
heb je ook status quo?quote:
gok van nietquote:
status quo - carolinequote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gok van nietSpecifieker zijn in nummeraanvraag
Liefst ook het album waar het nummer vandaan komt (makkelijker zoeken)
Status Quo ook gewoon! Baas!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
status quo - caroline
staat op meerdere albums (oa rocking all over the years)
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Status Quo ook gewoon! Baas!
(Daar was naatje als 'ie 2x zo oud was als 'ie nu is nķg te jong voor)
doot henig anquote:
quote:
zeg maar wanneer dan zet ik gup aanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 04:17 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, 'men' moet zich maar even vermaken tot 5 uur (of eerder), want ik ga er na watercolour uit.
trustequote:Op zaterdag 18 juni 2011 04:22 schreef naatje_1 het volgende:
daarmee ben ik meteen helemaal weg, slapen, byebye
Dat zal wel werken om die zatlappen rustig te houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 05:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wake the fuck up, het zonnetje komt al kijken!
Nog 1 dienst en dan naar huis..
En heb een leuk cdtje op de kop getikt om een uurtje mee te draaien wat totaal niet mijn muziek is.. Party Hits 28
Geen idee, ik ben net op de zaakquote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal wel werken om die zatlappen rustig te houden.
Heel thuis gekomen, Jofu?
Mjah, om 14:00 al ofzo, en ik moet nog langs de winkels volgensmjquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:17 schreef Melting het volgende:
Vanmiddag pas. Dan ben je makkelijk al weer wakker.
Nee, vrij t/m maandag, en de verjaardag duurt de hele middag, avond en nacht, dus ik draai niet vandaagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:22 schreef Melting het volgende:
Vanavond ook weer werken dan?
Of draai je vanavond nog een keer?
Dat noem ik nog eens een verjaardag!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, vrij t/m maandag, en de verjaardag duurt de hele middag, avond en nacht, dus ik draai niet vandaag
Denk niet dat ik luister nee, al zal ik wel af en toe meekijken in 't forumquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens een verjaardag!![]()
Maar je luistert dus vandaag ook helemaal niet mee? Jammer.
Maar alvast welterusten!
Kun je daar dan ook geen X-Raydio aanzetten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, tis bij fokkers thuis, dus zo'n ramp is dat niet
We hebben vast muziek genoegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je daar dan ook geen X-Raydio aanzetten?
Dat geloof ik wel, maar dan heeft X-Raydio weer meer bekendheid, en een flink luisterpubliek erbij.quote:
Ook een goedemorgen. Wat bedoel je met tijdsbalkje?quote:
Hey Rob!quote:
kijk eens goed..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook een goedemorgen. Wat bedoel je met tijdsbalkje?
Ja, ik zie een tijdsbalkje. Maar wat is daar speciaal aan dan?quote:
Geen dj. Maar wat er wel draait weet ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:45 schreef robdriessen het volgende:
Gebeurt er verder nog iets? Draait Guppie, Viro's bot of een DJ?
Neh, je moet effe dubbelklikken op het filmpje zodat je hem in youtube kan kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik zie een tijdsbalkje. Maar wat is daar speciaal aan dan?Of kijk ik er helemaal langs.
Oh help. 1 gaat nog, van 2 ga je hallucineren. Meer dan 2 en ik hoop dat iemand weet waar je testament ligt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woojoo, Ik heb Delerium Tremens!
Oh dat klinkt wel leuk. Wat maakt die dingen zo heftig dan? Ik heb trouwens maar een flesje maar als ik het zo hoor moet ik er effe meerdere halen. En de Nocturnum erbij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh help. 1 gaat nog, van 2 ga je hallucineren. Meer dan 2 en ik hoop dat iemand weet waar je testament ligt.
Het drama was nog iets groter dan gedacht zelfsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:50 schreef robdriessen het volgende:
Hummmm, Guppie draait maar is wel heel erg vermagerd. Nog maar 1x Daft punk, 3x Faithless. Iemand heeft er heel erg in zitten snoeien. (Heb gehoord van het Vogeltjesdansdrama)
Ik heb geen idee, er is iets met dat bier dat niet te verklaren is. Ik en een maat van mij houden wel van een speciaalbiertje, hij kan ook rustig een kratje pils wegtikken. Maar geef hem 2 DT en hij weet niet meer wat voor of achter is.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk. Wat maakt die dingen zo heftig dan? Ik heb trouwens maar een flesje maar als ik het zo hoor moet ik er effe meerdere halen. En de Nocturnum erbij.
Oh?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het drama was nog iets groter dan gedacht zelfs
Ok dat klinkt leuk! Misschien toch nog eentje bijhalen maar het is nu pisweer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, er is iets met dat bier dat niet te verklaren is. Ik en een maat van mij houden wel van een speciaalbiertje, hij kan ook rustig een kratje pils wegtikken. Maar geef hem 2 DT en hij weet niet meer wat voor of achter is.....
Ja, zeker. Die brouwerij maakt naast DT en DT Nocturnum ook nog een derde biertje. Heel toepasselijk genaamd Guillotinequote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok dat klinkt leuk! Misschien toch nog eentje bijhalen maar het is nu pisweer.
Maar het is wel lekker toch (ik heb hem gekocht omdat jij zei dat het lekker was)
Vertel eens iets leuks dan, Annnet?quote:
Hey, het is Annnet! Kijk iedereen, Annnet is hier!quote:
Groetjes terug!quote:
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey, het is Annnet! Kijk iedereen, Annnet is hier!
TRUT!quote:
Huppelmuts en haar principes :")quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TRUT!![]()
Voor straf ga ik het hele weekend niet online zijn
HOI JOFJUFNUNUquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hele playlist moest opnieuw gedaan worden..
People are strange, when you're a stranger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:55 schreef Annnet het volgende:
[..]
NOUENvertrouwen moet je ook niet hebben in de mensheid!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
People are strange, when you're a stranger.
Baas. Wat doe je dan in een topic van gaydioquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb alle ceedees en ook een aantal elpees van ze!
Goh, daar moesten we lang op wachten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:58 schreef Annnet het volgende:
[..]
Baas. Wat doe je dan in een topic van gaydio
Jou dat vertellen. Maar dat kon je zelf ook wel lezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:58 schreef Annnet het volgende:
[..]
Baas. Wat doe je dan in een topic van gaydio
hihi 40 euro fantastischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goh, daar moesten we lang op wachten.
Huppel!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TRUT!![]()
Voor straf ga ik het hele weekend niet online zijn
Slaap ze!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het zal wel, bliksembezoek aan dromenland hier..
Leuke dingen doen? Ik zit nu op mijn werk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:07 schreef robdriessen het volgende:
Met andere woorden, binnenblijven en leuke dingen doen. Alleen of het liefst met z'n tweeen (of meer?)
Aanwezigheidspremie vangen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuke dingen doen? Ik zit nu op mijn werk.
Daar komt het op neer. Ik hoef niets te doen, alleen aanwezig zijn aan 170%.quote:
Ga ik ook niet, ik ga lekker buiten lezen met n peukiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga maar niet naar het strand. Dat is stom nu.
De menukaart zeker.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:17 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ga ik ook niet, ik ga lekker buiten lezen met n peukie
Mmm, wat klink je lief zo met je ochtend stem. Koffie?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mmm, wat klink je lief zo met je ochtend stem. Koffie?
goeie morgenquote:
Mogguhquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
goeie morgenkusje op je stiijve nek
heb je al een warme douche geprobeerd? Bij mij wil dat nog wel helpen vaak...ff de warme straal op je nekquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:49 schreef Melting het volgende:
Ik ben al op vanaf half 7 en zit vanaf 8 uur niets te doen op mijn werk aan 170%!
Er is vandaag ongediertebestrijding en daar moet iemand bij aanwezig zijn. Maar ik mag niet in dezelfde ruimtes als de bestrijders zijn. Dus ik zit op mijn kantoor te wachten tot ze klaar zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]het is toch zaterdag vandaag?? Wat ben je aan het doen dan?? Of wat zou je nu aan het doen moeten zijn?
De baas roept jou op als ongediertebestrijding langskomt? Ik wil geen voorbarige conclusies trekken, maarrehhh.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is vandaag ongediertebestrijding en daar moet iemand bij aanwezig zijn. Maar ik mag niet in dezelfde ruimtes als de bestrijders zijn. Dus ik zit om mijn kantoor te wachten tot ze klaar zijn.
Alleen komen ze de ruimtes hier zo meteen behandelen, en dan moet ik wel gaan. Dan zit ik dus een heel uur zonder X-Raydio.
Is alleen omdat ik o.a. een lopersleutel heb, en weet hoe het alarm werktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De baas roept jou op als ongediertebestrijding langskomt? Ik wil geen voorbarige conclusies trekken, maarrehhh.....
jeetje wat saaiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is vandaag ongediertebestrijding en daar moet iemand bij aanwezig zijn. Maar ik mag niet in dezelfde ruimtes als de bestrijders zijn. Dus ik zit om mijn kantoor te wachten tot ze klaar zijn.
Alleen komen ze de ruimtes hier zo meteen behandelen, en dan moet ik wel gaan. Dan zit ik dus een heel uur zonder X-Raydio.
Tot ze klaar zijn. Dat zal tussen 12.30 en 13.30 zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jeetje wat saaitot hoelaat moet je blijven dan?
jaa het is wel lekker verdiendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Tot ze klaar zijn. Dat zal tussen 12.30 en 13.30 zijn.
En saai? Ach... ik heb Fok!, en een leesboek bij. Ik vermaak me dus wel. En denk eraan.... het is wel 170% hč? En vanaf 13.00 uur eventueel 200%.
Zo denk ik er ook over. Niets doen, en dan zoveel beuren.quote:
Nee snap ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Niets doen, en dan zoveel beuren.Anders deed ik het ook niet hoor.
nee morgen.. Wij gaan straks richting retropopquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef Melting het volgende:
Ohja... jullie gingen vandaag toch draaien?
Oh... alvast veel plezier daar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee morgen.. Wij gaan straks richting retropop
Ook een goedemorgen, langslaper!quote:
Vrolijke muziekjensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh... alvast veel plezier daar.
Wat voor muziek draaien jullie morgen dan?
joa.. kheb me verslapenquote:
quote:
Picknick?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
op de picknick van 25 juni komt ook een verrassinsgastiemand die we lang niet gezien hebben
Hoi hoiquote:
Is het Ron Brandsteder?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
op de picknick van 25 juni komt ook een verrassingsgastiemand die we lang niet gezien hebben
Zoiets volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat zie ik, is naat doorgegaan tot 5?
Goeiemorgen meltingg!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoiets volgens mij.
Goedemorgen trouwens!
Goeie morgen meisquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat zie ik, is naat doorgegaan tot 5?
planning is 12 uur.. dus om half 1 zijn we wel wegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Knetter, Carool, hoe laat gaan jullie weg?
Haha dat moet wel lukken tochquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
planning is 12 uur.. dus om half 1 zijn we wel
maar .....maarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Knetter, ik denk trouwens dat ik volgende week zaterdag niet kom.Plannen zijn iets gewijzigd
ToT morguhhhquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Knetter, ik denk trouwens dat ik volgende week zaterdag niet kom.Plannen zijn iets gewijzigd
Ja, ik zou eerst naar naat gaan, maar dat is omgedraaid (want ik heb dat weekend het huis voor mezelf) en we komen dan dus niet langs utrecht en naat wil niet, ik kan em moeilijk alleen in mijn huis latenquote:
Oftewel: iedereen moet Naat aan z'n kop gaan zeuren, check!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik zou eerst naar naat gaan, maar dat is omgedraaid (want ik heb dat weekend het huis voor mezelf) en we komen dan dus niet langs utrecht en naat wil niet, ik kan em moeilijk alleen in mijn huis laten
Jij bent technisch gezien mijn buurmanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Oftewel: iedereen moet Naat aan z'n kop gaan zeuren, check!
Heb jij mooi weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:20 schreef Karzai het volgende:
Goeiemorgen iedereen, wie heeft dit mooie weer besteld?
ikke had om zon gevraagd...dus ik was het nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:20 schreef Karzai het volgende:
Ik ga wel proberen of ik hem toch kan overhalenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zaterdag 25 juni station centraal Utrecht....... 15.00 uur... x-raydio/ ex- onzinradio meet
mogguhquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:20 schreef Karzai het volgende:
ieder krijgt wat um toekomtquote:
Ja en wij gaan je wel helpenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen of ik hem toch kan overhalen
Is het zo geheim dat in kleine lettertjes moet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zaterdag 25 juni station centraal Utrecht....... 15.00 uur... x-raydio/ ex- onzinradio meet
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen of ik hem toch kan overhalen
ik was aan het testen hoe goed iedereen kan lezenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is het zo geheim dat in kleine lettertjes moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |