Als hij dan de stekker er niet uittrekt, dan is hij volstrekt ongeloofwaardig. Ik weet niet of hij echt zo lang zal wachten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze regeringen gaan akkoord met een serie nieuwe bevoegdheden voor Brussel. Wilders en zijn eurosceptische kameraden doen huilie-huilie, maar weten het niet te voorkomen. En klaar.
Heb niet voor niets een weddenschap lopen met erik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als hij dan de stekker er niet uittrekt, dan is hij volstrekt ongeloofwaardig. Ik weet niet of hij echt zo lang zal wachten.
Dat zag ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb niet voor niets een weddenschap lopen met erik.
Nou nee, ze was eerder wel zoekende, dat geef ik toe. Toch hebben ze hun stem gevonden in een bepaalde richting zoals ik al beschreven heb.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komop. De gevleugelde kreet "stip op de horizon". Voor een politieke outsider, waar ik mijzelf ook toe reken, ik D66 nog steeds zo zoekende dat het gewoon geen betrouwbare partner is.
Je zit nog steeds in dat oude 'D66-waait-met-alle-winden-mee'-verhaal. Dat pragmatisme (doel-middeldenken) zit er af en toe nog wel in als we even realistisch naar zaken kijken op puur basis van resultaten i.p.v. beginselen, maar is geen Wet van Meden en Perzen. En laten we eerlijk wezen: de D66 is toch een stuk liberaler wanneer ik zie dat de VVD enge figuren zoals Fred Teeven en Ivo Opstelten in dienst heeft.quote:Voorts vind ik "meest liberaal zijn" natuurlijk ook geen fundament. Dat klinkt als een soort carte blanche om de hele tijd heen en weer te zwabberen.
Hoewel ik hem ook geen ideaal leider vind, is het wel sterk debater en sympathiek figuur. Al vind ik het constante afzetten tegen de PVV, SGP (beide ondemocratisch en min of meer gevaarlijk) en VVD (salonliberalen) niet zoveel bijdragen op lange termijn.quote:Dump Pechtold om te beginnen.
Griekse lesbische gehandicapte vrouwen met een uitkering in een Suzuki Swift die werken van Ilja Leonard Pfeijffer lezen, dat lijkt me een bijzonder minderwaardige groep mensen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Griekse lesbische gehandicapte vrouwen met een uitkering in een zwarte Suzuki Swift.
Is dat een redelijke demografie om te haten?
Fijn, maar denk jij dat andere Europese landen net zo gemakkelijk akkoord zouden gaan met het transfereren van nog meer bevoegdheden naar Europa?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze regeringen gaan akkoord met een serie nieuwe bevoegdheden voor Brussel. Wilders en zijn eurosceptische kameraden doen huilie-huilie, maar weten het niet te voorkomen. En klaar.
Hmm, goede vraag. Wat je dan zoekt is vooral een meer wetenschappelijke (politicologische) verhandeling over de ontstaansgeschiedenis en wording van D66. In denk dat op de site parlement.com een aardig objectief geschreven lemma staat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, ik had eigenlijk de politiek de rug toegekeerd omdat het allemaal mongolen zijn, maar wat ik nu over D66 lees dat wekt toch wel mijn interesse.![]()
Heb jij misschien een idee waar ik mij wat meer over D66 kan informeren, vooral de wat objectievere richting op (dan denk ik dus niet direct aan de site van de partij)?
Hier word ik nou verdrietig van.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:50 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ntploft__.html?p=1,1
Wat een bizar slecht artikel zeg.
Op internet bestellen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:53 schreef betyar het volgende:
Moet ik vanmiddag zelf kleren gaan kopen...........![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nu helemaal niks. Sowieso kleren kopen heb ik een gruwelijke hekel aan. Ik koop liever (hand)gereedschap.quote:
Typisch. De stemmingmaker draait weer op volle toeren. Lijkt alsof dat artikel is geschreven door een gefrustreerde Nederlandse tokkie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:50 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ntploft__.html?p=1,1
Wat een bizar slecht artikel zeg.
Een journalist noem je zo iemand.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Typisch. De stemmingmaker draait weer op volle toeren. Lijkt alsof dat artikel is geschreven door een gefrustreerde Nederlandse tokkie.
Nee, zoiets noem je een Telegraaf-parasiet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |