abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98317491

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:51:56 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98317531
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik heb liever twee dames, maar dat is zeker te veel gevraagd :P? Dan kom ik trouwens wel hoor, beloofd ;)
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98317532
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

maar dan zijn er misschien mensen die mee willen doen en dan krijg je een soort orgie
Wat is het probleem daarmee?
Finally, someone let me out of my cage
pi_98317569
I'm not into orgies..............
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:52:57 #5
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98317586
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:51 schreef heloef het volgende:

[..]

oh ik vind het niet erg om met een meisje te zoenen hoor, als ze er een beetje leuk uitziet
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:52:58 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98317588
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
I'm not into orgies..............
Teveel andere leuters.
C'est la vie
pi_98317596
Orgie niet, trio met 2 vrouwen is best wel een fantasie

[ Bericht 0% gewijzigd door GroenerDanGras op 17-06-2011 23:58:22 ]
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_98317616
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar dan zijn er misschien mensen die mee willen doen en dan krijg je een soort orgie
Pech voor hun dan, want wij doen daar niet aan. Orgies that is. :')
pi_98318102
Iedereen zo geschokt door de trio's en orgies dat ze niet meer durven posten :?
pi_98318132
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
Orgie niet, trio met 2 vrouwen is best wel een fantasie
Zal ik die fantasie verpesten of....
pi_98318149
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Blijkbaar. -O-
pi_98318197
quote:
Ik was even mijn fiets binnenzetten
pi_98318198
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Zal ik die fantasie verpesten of....
Ben je een meisje dan ;)
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_98318250
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:03 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ben je een meisje dan ;)
Nee, maar ik heb wel die ervaring opgedaan. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2011 00:03:51 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:04:11 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98318284
quote:
Ik had alleen wat te zeggen over Gerrie dus ik hield me in.
C'est la vie
pi_98318382
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb wel die ervaring opgedaan. :')
Was niet zo'n succes?

Ik heb wel eens gehad dat het alleen bij oraal bleef zeg maar.. alleen kon 1 van de 2 er niets van maar vond het sneu om te zeggen natuurlijk, en telkens als zij aan de 'beurt' was hoopte ik dat dat snel die ander aan de 'beurt' was, al met al niet echt een succes :')
pi_98318435
Die 2 voetbalbroers die een triotje hebben gehad met een meisje. Dat is gewoon ranzig brrrrrrrrrrrr.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:07:00 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98318466
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
Die 2 voetbalbroers die een triotje hebben gehad met een meisje. Dat is gewoon ranzig brrrrrrrrrrrr.
Gaat dit over Frank en Ronald?
C'est la vie
pi_98318516
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
Omfg, alweer beef hier :')

En Dyna, het hoeft toch geen echte afwijzing te zijn geweest? Opruimen en zo moet ook gebeuren :D
Of kreeg je echt het gevoel dat ze je afpoeierde? Was het alleen een sms of heb je haar ook echt gesproken?
Nee, ik had niet het gevoel dat ze me afwees. Echter is dit natuurlijk ook een duidelijk signaal dat er nu bij haar nog niets is. Als zij liever het huis gaat opruimen dan met mij wat wil gaan drinken, betekend dat ik nog geen indruk op haar heb gemaakt. (En dat haar huis waarschijnlijk echt een grote tering bende is. ) ~O>

Misschien later nog eens proberen. Ik heb in ieder geval nu haar tel. nummer.
pi_98318548
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
Was niet zo'n succes?

Ik heb wel eens gehad dat het alleen bij oraal bleef zeg maar.. alleen kon 1 van de 2 er niets van maar vond het sneu om te zeggen natuurlijk, en telkens als zij aan de 'beurt' was hoopte ik dat dat snel die ander aan de 'beurt' was, al met al niet echt een succes :')
Sowieso klikt het met de een beter dan de ander. Daarbij moet je je aandacht continue bij beide dames houden. Echt lekker en ontspannen is het allemaal niet. Het lijkt allemaal leuker dan het is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2011 00:08:20 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:11:00 #21
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98318716
Ohh ik zit nu naar die ene te kijken en ik zou echt alles met hem willen en durven doen. Bij die anderen vond ik het allemaal een beetje eng ( 1 uitzondering), maar bij hem niet. Nu ben ik weer aangewezen op de enge mannen tijdens het uitgaan.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:12:09 #22
238453 hasjman
utter madness
pi_98318767
maar lant, wanneer ga je nou eens stappen in amsterdam?
pi_98318794
Ik ben een debiel :( :( Ik denk steeds hoe zal die het in duinrell hebben :(
pi_98318798
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Was niet zo'n succes?

Wat zielig voor je zeg, dat het niet zo'n succes was!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98318829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ohh ik zit nu naar die ene te kijken en ik zou echt alles met hem willen en durven doen. Bij die anderen vond ik het allemaal een beetje eng ( 1 uitzondering), maar bij hem niet. Nu ben ik weer aangewezen op de enge mannen tijdens het uitgaan.
nerdjes zijn toch niet eng?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')