Wat zou er gebeuren als je hem 's ochtends aan een bord pap zet met een lepel? Denk je dat hij het dan op zou eten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Ik snap het hoor, ik had het zelf ook echt niet zo in de planning, maar omdat Rienk zo vreselijk slecht at leek het me belangrijk dat hij tenmiste nog belangrijke dingen binnen zou krijgen.
Vandaar dat hij nog dreumesvoeding krijgt. En inmiddels kan ik er vast wel gewone pap van maken met (half)volle melk, maar het is wel prima zo. Lekker makkelijk in drinkvorm
Nou, dat zou vast wel goed gaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je hem 's ochtends aan een bord pap zet met een lepel? Denk je dat hij het dan op zou eten?
Ivan is tegenwoordig 's ochtends al recalcitrant met eten. Je moet hem echt zover krijgen dat hij ervoor wil gaan zitten.
Maak er meteen even wat foto's van! In het voeren is hij in ieder geval heel bedreven! Lieve foto die je liet zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, dat zou vast wel goed gaanMaar juist die fles (rietjesbeker) is zo lekker makkelijk
![]()
Maar weet je? Speciaal voor jou zal ik hem morgen een bord pap voorzetten
Hij staat vreselijk om me heen te dreinen als ik zn beker klaar maak, dus nu moet hij nog meer geduld hebben![]()
Ik vind jou/jullie juist zo snel met dingen vervangenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het zo bevreemdend om te lezen dat er kinderen van Ivans leeftijd zijn die nog een fles met melk of pap krijgen. Waarom doen jullie dat? Is dat een kwestie van noodzaak of is het meer een fijn momentje samen?
geeft ook niet, ze houden het zover in de gaten, bij ziekenhuis bezoek, en via de fysio, en straks tijdens het centrum voor ontwikkelingstoornissen, maar dat is pas in november.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, dat wist ik helemaal niet joh.Maar bij jullie houden ze het in de gaten toch?
Ik denk dat Leah van Lily misschien ook nog niet loopt. Ik dacht meer aan de december-groep, toen ik dat schreef.
Als ik er om 6 uur uit zou moeten zou ik ook niet over een bord pap willen nadenkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef Lijnloos het volgende:
Wij doen de fles alleen 's ochtends nog omdat ik wel wil dat ze iets van "ontbijt" krijgt maar geen tijd hebben om echt een boterham erin te wurmen (of we moeten om half 6 opstaan maar dat gaat me echt te ver) en tot nu toe gaat dat prima eigenlijk. Ze doet het er prima op. Als we thuis izjn krijgt ze iets later nog iets van brood, anders op het kdv fruit... En ik doe het in een fles omdat dat er nou eenmaal nog in zit... ik ben niet zo goed in ochtendrituelen (om 6 uur) aan passen...
Dat ja.... ik zelf eet pas wat als ik op mijn werk zit (7 uur) maar ik ga bij Minke ook echt geen moeite doen op dat tijdstip. Heb ik het geduld niet voor... dat gekloot met brood, ik ben bang dat we dan oorlog krijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als ik er om 6 uur uit zou moeten zou ik ook niet over een bord pap willen nadenken
pagina terug, onderaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeey Mignonne; welkomen ik herken de kloon ook direct
specifieke reden om niet meer onder je oude te posten?
Evie krijgt de pap smorgens ook nog in een fles hoorvind ze fijn. (en ze eet het gewoon niet als ik het met een lepel aanbied).
en vandaag heeft Evie iets nieuws ontdekt; wij hebben ze zelf al heel lang niet aangeboden; maar we waren bij Poppedein, en Evie heeft Lena's druifjes op zitten eten. Vanmiddag dus zelf nog ff langs de winkel gegaan voor druifjes en mijn muppet heeft inmiddels alweer lekker genoten. Leuk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |