Nee, echt, topquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:27 schreef Melting het volgende:
Ik hoop niet dat dat sarcastisch bedoeld is, Faye?
zie TIquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:27 schreef Melting het volgende:
Ik hoop niet dat dat sarcastisch bedoeld is, Faye?
Zal Viro wel zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hey luisteraars dinkie doet t weer
wie heeft gefixed?
of WH die heeft um ook gemaakt hequote:
eerst wachten tot de regen voorbij isquote:
Oh kan ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of WH die heeft um ook gemaakt he
goed puntquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh kan ook.Maar ehm hij kan net zoals Viro niet in de OP.
maar als de url van het plaatje hetzelfde blijft hoeft hij toch niet in de OP te knoeien?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh kan ook.Maar ehm hij kan net zoals Viro niet in de OP.
Klik onderin op record.... en dan op config.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Kan iemand mij even een spoedcursus draaien geven, ik heb nu VDJ...
en dan?
Knetter heeft mij erg goed geholpen, PM haar eventjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Kan iemand mij even een spoedcursus draaien geven, ik heb nu VDJ...
en dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
dat gedeelte heb ik onder de knie, maar moet ik op mijn laptop nog wat doen? Iets met internet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Klik onderin op record.... en dan op config.
Nope!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat gedeelte heb ik onder de knie, maar moet ik op mijn laptop nog wat doen? Iets met internet?
Tenzij je een hele snelle internet verbinding hebt niet iets anders uploaden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat gedeelte heb ik onder de knie, maar moet ik op mijn laptop nog wat doen? Iets met internet?
Vind je het zo'n onzin wat hier verteld wordt?quote:
ik laat m'n utorrent gewoon openquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tenzij je een hele snelle internet verbinding hebt niet iets anders uploaden.
of is dat een stille hint van jou?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je het zo'n onzin wat hier verteld wordt?![]()
Ben van de week ook weer lekker bezig geweest.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
939MB aan van alles en nog wat
6,99 GB aan albums
Mijn muziekcollectie begint meer vorm aan te nemen, beetje bij beetje
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of is dat een stille hint van jou?
Woon je in de buurt van Pijnacker? Anders kom je een keer langs met een hd dan kan je wat overpompen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
939MB aan van alles en nog wat
6,99 GB aan albums
Mijn muziekcollectie begint meer vorm aan te nemen, beetje bij beetje
Zolang je niet teveel upload bij Utorrent kan dat ook gewoon als je internet abo t aankan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik laat m'n utorrent gewoon open
eigenlijk niet echt bij nagedacht. maar is wel gelimiteerd. (tot 1MB/s)
Als je daar al over twijfelt.... niet doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Vrrrrrrrrraag van de dag:
Wordt vriendlief boos/jaloers als ik pinkpopfoto's met hem deel op msn?
Ligt er aan wat er op de foto's staat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
ik negeer ze gewoon, want ik moet een show voorbereidenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
uploaden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tenzij je een hele snelle internet verbinding hebt niet iets anders uploaden.
Ik wil zo graag vertellen over pinkpop, maar dan wel met plaatjes erbij. Anders lukt het niiietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik negeer ze gewoon, want ik moet een show voorbereiden [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik weet niet eens wat torrent of wat dan ook is en wat je ermee kanquote:
Als je maar klaar bent tegen de tijd dat je moet draaien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
8,49 GB aan turn up the bass wordt nu gedownload. Het is de complete, dus dat zou mijn collectie, die ik nu heb, moeten vervangen.
Ik zou zeggen, doe het op een blog! Dat deed ik ook met Sufjanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil zo graag vertellen over pinkpop, maar dan wel met plaatjes erbij. Anders lukt het niiiet
Ja als je torrents download word er ook altijd geupload. Dat is zeg maar het gedeelte wat jij al op je pc hebt staan weer met andere del;en en naar hun toe sturen.quote:
guppie draait bij jou op de computer/server?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zolang je niet teveel upload bij Utorrent kan dat ook gewoon als je internet abo t aankan.
Ik kan ook gewoon met bitcomet werken als Guppie online is.
ik zet torrent dan gewoon uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je maar klaar bent tegen de tijd dat je moet draaien.
Jamaar jamaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je daar al over twijfelt.... niet doen.
er is er ook eentje waar ik heel vrolijk met mijn ex op sta, die had ik sowieso al niet gestuurd. Ik sta er voor de verandering vet leuk op, staat die knurft ernaast...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er op de foto's staat.
ik wil graag uitgebreide visquote:
Guppie draait op mijn pc.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
guppie draait bij jou op de computer/server?
Niet te veel eten. Zo meteen krijg je nog rijst met curry.quote:
dan is het wel handig dat je wat overhoudt jaquote:
Jamaar ik wil dat je het leest en dat het een dialoog is, geen monoloogquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe het op een blog! Dat deed ik ook met Sufjan
Tja ik ken Naatje niet goed genoeg maar hij moet weten dat dat kan gebeuren als je op zo een feest bent. Dus moet ie niet meuten imo. T zijn maar foto's en je bent nu met hem.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar jamaar
[..]
er is er ook eentje waar ik heel vrolijk met mijn ex op sta, die had ik sowieso al niet gestuurd. Ik sta er voor de verandering vet leuk op, staat die knurft ernaast...
maar wij willen die foto's ook wel zienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar ik wil dat je het leest en dat het een dialoog is, geen monoloogen bovendien ga ik mijn party avonturen niet op internet zetten, iets met 'HAHAHAHAHA HIHIHIIHIHIHI DIT IS ZO GRAPPIG HIHIHIHIH'
maar ik reageer toch niet, dus dan wordt het een monoloog...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar ik wil dat je het leest en dat het een dialoog is, geen monoloogen bovendien ga ik mijn party avonturen niet op internet zetten, iets met 'HAHAHAHAHA HIHIHIIHIHIHI DIT IS ZO GRAPPIG HIHIHIHIH'
Hij meut niet. Laat ik dat even voorop stellenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik ken Naatje niet goed genoeg maar hij moet weten dat dat kan gebeuren als je op zo een feest bent. Dus moet ie niet meuten imo. T zijn maar foto's en je bent nu met hem.
Mijn abo is er goed voor en ik heb de upload geminimaliseerd in BitComet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is het wel handig dat je wat overhoudt ja
Dat vind ik wel echt jammer, dat komt zo ongeďnteresseerd overquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik reageer toch niet, dus dan wordt het een monoloog...
Wacht nog een uurtje of 2.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Melting het volgende:
Normaal gesproken ben ik op vrijdagavond nooit online. Is het dan altijd zo rustig?
verschilt (:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Melting het volgende:
Normaal gesproken ben ik op vrijdagavond nooit online. Is het dan altijd zo rustig?
ik weet het niet, de laatste tijd valt het erg tegen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Melting het volgende:
Ik zeg niet dat ie meut. Ik zeg all1 dat ie niet moet meuten over de evt (voor hem) minder leuke foto's.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij meut niet. Laat ik dat even voorop stellenMaar ik zou het ook niet fijn vinden als ik hem met zijn ex op een foto zo zag staan, gelukkig heb ik de luxe dat ik de eerste ben.
ja, ik ben er heel wisselvallig, dus kan je er niets van vertellenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Melting het volgende:
Waarom heb ik het idee dat ik deze op een cd had staan? Van toen ik een jaar of 8 wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:50 schreef Melting het volgende:
Hurry, hurry, hurry, buy my rice & curry.
ik ga ook niet meuten, ik meut niet. Nooit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie meut. Ik zeg all1 dat ie niet moet meuten over de evt (voor hem) minder leuke foto's.
ben je op msn?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie meut. Ik zeg all1 dat ie niet moet meuten over de evt (voor hem) minder leuke foto's.
En hierna krijg je nog vlees ook!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet te veel eten. Zo meteen krijg je nog rijst met curry.
dan wacht ik even met de rijst en curryquote:
Je doet alleen ongeďnteresseerd. Way to goquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga ook niet meuten, ik meut niet. Nooit.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je doet alleen ongeďnteresseerd. Way to go
Moet je wel even naar de vleesparade!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan wacht ik even met de rijst en curry
Als ik dat niet doe, dan ga ik meutenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe, dan ga ik meuten
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is het wel handig dat je wat overhoudt ja
zijn daar genoeg vrouwen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je wel even naar de vleesparade!
Hij is bezig met zn show voor zo, dat zei hij toch!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe, dan ga ik meuten
Ja,maar daarna gaat hij op dezelfde tour zo doorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij is bezig met zn show voor zo, dat zei hij toch!
Omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
melting, ga je precies doorgeven wanneer je stopt?liefst ook even 1 minuut van tevoren aangeven
voor guppie hoef je maar 1 te uploaden toch? de server zorgt voor de verbinding naar de luisteraars toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is goed genoeg voor Guppie en voor up\downloaden.
mono komt...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef Melting het volgende:
Faye & Naatje.... komen jullie ook op de bbq?
Pis jij zo lang?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga even risico nemen en ff pissen, dus als ik er niet direct ben: dat is het probleem.
hij moet 'm eerst uitrollenquote:
Oei.... dan zal ik ook maar wegblijven zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is bang dat mono mensen gaat aanrandenquote:Ik misschien, maar surrogaatpappie is jarigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef Melting het volgende:
Faye & Naatje.... komen jullie ook op de bbq?Anonimity is a bliss
Nee. Komen! Iedereen moet komen! Ik maak me een beetje zorgen dat het een beetje klein is hier thuis. Maar care! Het gaat gezellig worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... dan zal ik ook maar wegblijven zeker?
Gewoon doen wat ik met de taxi ook wel eens heb gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mensen heb meelij, ik mag vannacht concert @ sea mensen naar huis rijden, en de bus heeft het brengen maar net overleefd.. wat een teringbende, ik knijp hem echt..
HEUJ BUSCHAFEURRRR WE GOAN JE BUSJE SLOPEN!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mensen heb meelij, ik mag vannacht concert @ sea mensen naar huis rijden, en de bus heeft het brengen maar net overleefd.. wat een teringbende, ik knijp hem echt..
Ik wou het al voor je uitleggen, maar je was al terugquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
ik pis niet lang, ik zit op zolder en die weg naar beneden is lang...
MAAR HET TOILET WAS BEZETdus dan ga ik zo maar...
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Maarja, ik heb er een soort handje van gekregen om lullig te doen.Best gemeen,maar het idee dat het me lukt om hem op te naaien, dat geeft me het gevoel dat dat jung nog emotie heeft en dat het hem wat doet.
Maria Mena schreef er ooit een liedje over, dat liedje is echt voor mij gemaakt.mono laat alleen de broek zakken, ofniet Myr?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hij is bang dat mono mensen gaat aanranden
[..]
Ik misschien, maar surrogaatpappie is jarigLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik vs 54 man, zie je het voor je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon doen wat ik met de taxi ook wel eens heb gedaan.
Langs de kant van de weg zetten, en waarschuwen dat je niet verder rijdt als ze niet ophouden met rotzooi trappen.
daarom doen wij het ook altijd op de terugwegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
HEUJ BUSCHAFEURRRR WE GOAN JE BUSJE SLOPEN!
Hey passagier, de terugweg mag je lopen!
daarom dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mono laat alleen de broek zakken, ofniet Myr?
hij gaat niet bovenop jou zitten hoorquote:
Maar, het is al de terugweg!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
HEUJ BUSCHAFEURRRR WE GOAN JE BUSJE SLOPEN!
Hey passagier, de terugweg mag je lopen!
het swaffelen is al erg genoeg...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij gaat niet bovenop jou zitten hoor
Vind het ook niet allerminst erg voor me? Valt me van je tegen..quote:
Ik vind het zo erg voor je dat ik eerst een oplossing probeer te verzinnen, maar nu zal ik even zeggen dat ik het erg voor je vindquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vind het ook niet allerminst erg voor me? Valt me van je tegen..
ik was al druk bezig met opzoekenquote:
Wat ben je toch weer heerlijk praktisch.. ik ga eens rijden..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg voor je dat ik eerst een oplossing probeer te verzinnen, maar nu zal ik even zeggen dat ik het erg voor je vind
onvrouwelijk haastquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer heerlijk praktisch.. ik ga eens rijden..
dat doet ie ook niet bij jouquote:
Ik had al een hele waslijstquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
nu heeft ie natuurlijk 20 DM's gekregen
Was een nummer op, dat Dirty talk heette.quote:
Oh, ik dacht dat je op mijn post doelde, die niet eens zo heel vies wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Was een nummer op, dat Dirty talk heette.
ik probeer:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
VERZOEKJES KUNNEN NIET MEER
Proberen kan altijd natuurlijk
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:09 schreef Melting het volgende:
Mensen... ik ga mijn bed opzoeken.
Ik mag 3-4 zaterdagen per jaar "werken" en morgen is het weer zo'n dag.
Moet er dus weer op tijd uit.
Tot morgenvroeg. Zet ik X-Raydio op het werk even aan.
jammer, heb ik nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik probeer:
the berzerker - no one wins
was mijne op tijd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
VERZOEKJES KUNNEN NIET MEER
Proberen kan altijd natuurlijk
ik wel, ftp toegang hebben?quote:
ik heb ook een hele mooie stemquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Jeetje, ik heb je stem zolang niet gehoord dat ik dat ik spontaan vlinders krijgNiet om de stem, dames en heren, maar omdat naatje.
![]()
Wat jij gaat doen vannacht: skypen.
Sorry voor de kusjekroelspam
maar het ging me niet om de stemquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ook een hele mooie stem
(heb ik mij laten vertellen)
Ik heb het ook gezien, ik zat in de bus terug en er zat een tv in en ik herkende het, dus ik zo ineens "heee, dat ben ik!'quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We hebben je gezien ja. Je staat ook op youtube.
Al moet je mij niet om de link vragen.
Gaaf is dat he!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, ik zat in de bus terug en er zat een tv in en ik herkende het, dus ik zo ineens "heee, dat ben ik!'
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En daarna "HIHIHIHIHIHI HHAHAHAHAHAHA hik"
Ik zag een tweet van jou bij sandstorm mix van de staat, dat blijft leuk. Ik kom zelf liever met mijn aandachtsgeile hoofd in beeld, ben trouwens ook op de radio geweest, ben geinterviewd door deze muts.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met tweets... oh, en dat smsje bij serious request natuurlijk, dat was weird
Mja tweets zijn niet leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met tweets... oh, en dat smsje bij serious request natuurlijk, dat was weird
Nou, wees er trots op, je bent geďnterviewd door de zeekoe van 3fm, gehaat en gevreesd door allen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zag een tweet van jou bij sandstorm mix van de staat, dat blijft leuk. Ik kom zelf liever met mijn aandachtsgeile hoofd in beeld, ben trouwens ook op de radio geweest, ben geinterviewd door deze muts.
[ afbeelding ]
wie is dit?
ik heb mezelf op een filmpje van domien gespot, ook leuk... nog leuker is het om domien en tjibbe tjibsma enzo allemaal te zien. Meestal zie je alleen maar dat wat op het beeldscherm wordt getoond, nu zag ik ook het overleggen enzoquote:
'als dat het enige is wat je in je leven hebt bereikt, wees er dan maar trots op'quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, wees er trots op, je bent geďnterviewd door de zeekoe van 3fm, gehaat en gevreesd door allen.
Eej meisquote:
Ik heb heeel veel geslapen en nu leef ik weerquote:
schatjequote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb heeel veel geslapen en nu leef ik weerEn nu moet ik mijn lieve vriendje doodspammen met pinkpop, maar dat lukt nog niet zo goed
Ohw is het zo erg?quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Mag ik jullie anders onderspamen met wat foto's van pinkpop?
OT: SMOOTH CRIMINAL
had je gisteravond moeten luisterenquote:
toen sliep ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had je gisteravond moeten luisteren
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ik wou nieuwe jillz pakken, maar ik stond op met mijn flesje en deed een dansje
jammerquote:
joahquote:
quote:
eerlijk gezegd wil ik gewoon muziekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
u heeft nog 2 minuten om over uw antwoord na te denken.
Ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hey luisteraars dinkie doet t weer
wie heeft gefixed?
niet in je eigen tent geslapen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze tentjes, maar daar heb ik niet geslapen
[ afbeelding ]
de staat!
[ afbeelding ]
Balllletjes bij coldplay
[ afbeelding ]
ma flodder, ofwel, ik.
[ afbeelding ]
Cage the elephant! Ik heb de zweeeetende zanger aangeraakt.
[ afbeelding ]
Epic vuurtje
[ afbeelding ]
Gaslight Anthem
[ afbeelding ]
Foo Fighters, daar heb ik wel een hele foto van, de rest van de tijd was ik aan het losgaan en een paar minuten zelfs crowdsurfen
Eind spammoment
Nee, we hebben bij mr-green geslapen, die gozer is echt zo enorm tofquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet in je eigen tent geslapen?
en ma flodder
mja sorry toen je 10 minuten dingen ging spellen ben ik afgehaakt...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
kom op, deze muzikale opgave was toch niet zo heel moeilijk...
een griekse god die een liefdesaffaire heeft, terwijl hij blind is...
zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, we hebben bij mr-green geslapen, die gozer is echt zo enorm tof
het was niet eens 10 minutenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mja sorry toen je 10 minuten dingen ging spellen ben ik afgehaakt...
Vind dat je leuke muziek draait enzo en tof dat je lekker wil djen maar dat trok ik even niet...
moet je nagaanquote:
plopquote:
precies probeer ik altijd te halen (precies 22 dus)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Naatje geef je een go als je het zover hebt?
quote:
quote:
quote:
Alles voor julliequote:
hehehehe nouja je hebt m ook weer gefixt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alles voor jullie
Maar moet wel bekennen dat 'ie ook dankzij mij gesloopt was![]()
Helemaal niet bier voor vrouwenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Hier plopt de jillz
'bier voor vrouwen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
wat had je gedaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Alles voor jullie
Maar moet wel bekennen dat 'ie ook dankzij mij gesloopt was![]()
IP change? Wait whut?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat had je gedaan
dacht dat t door de ip change kwam
Bier in blikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Weet niet wat ik daar van moet denken....
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Helemaal niet bier voor vrouwen
En ik vind bier lekker, maar mama heeft me liever aan de jillz dan aan bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Jaaaaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Teunnn, ga je morgen naar timboektoe?
Ik wil ook gaan, zal ik het doen? Moet ik wel op het strand slapen en zondag 15.00 op werk in arnhem zijnquote:
Ohja, jij flipt burgers hé? Daar kende ik je dus van. Groeten aan Boquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil ook gaan, zal ik het doen? Moet ik wel op het strand slapen en zondag 15.00 op werk in arnhem zijn
Moet je helemaal zelf weten meidquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil ook gaan, zal ik het doen? Moet ik wel op het strand slapen en zondag 15.00 op werk in arnhem zijn
ja kwartje gevonden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aah, juist. We zijn er, ik snap het.
oh? hmm...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Naat check wel even je verbinding voor je volgende show want je viel nu met regelmaat weg.
Bo is niet meet bij ons..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ohja, jij flipt burgers hé? Daar kende ik je dus van. Groeten aan Bo
Doe 16 bit, kan je lachen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
waar zenden we nu op uit? Op hoeveel kbps?
126 ofzo toch of is dat 128?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
waar zenden we nu op uit? Op hoeveel kbps?
Vandaar!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, lag erg ver weg onder mijn bed.
weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Naat check wel even je verbinding voor je volgende show want je viel nu met regelmaat weg.
126 bestaat niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
126 ofzo toch of is dat 128?
128quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
126 ofzo toch of is dat 128?
Héél misschien kom ik zondag even buurten. Ben dan iig wel weer in Elst.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bo is niet meet bij ons..Met koninginnedag wel, toen mocht ik een QP patty als ontbijt
Stond vandaag QP/tasty en KVA tegelijk... en soms ook nog bin.
ik hoorde zeker de laatse 30 minuten een aantal keer Knetter en of sjaggy er tussen door.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
ik heb niet zo onmeunig opgelet, maar volgens mij viel 't nog wel mee
quote:
Ik moet zondag wel werken, rijnstraat he...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Héél misschien kom ik zondag even buurten. Ben dan iig wel weer in Elst.
ow, maar net 't laatste half uur was ik minder aan 't opletten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik hoorde zeker de laatse 30 minuten een aantal keer Knetter en of sjaggy er tussen door.
Ja ik ken je vooral uit het mcd-topic waar ik af en toe kom buurten. Verder was ik bij onz-radio de dorpsgek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet zondag wel werken, rijnstraat he...
Maar wie ben jij dan?!
jupquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:00 schreef McSteamy het volgende:
Goedeavond allemaalben ik op tijd om in te tunen voor de Knetter Show?
Ja dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde meer, wie ben je dat je Bo kent enzo?Wie ben je irlquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja ik ken je vooral uit het mcd-topic waar ik af en toe kom buurten. Verder was ik bij onz-radio de dorpsgek.
heuy stoompje!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:00 schreef McSteamy het volgende:
Goedeavond allemaalben ik op tijd om in te tunen voor de Knetter Show?
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
sjezus, faye, dat is WebHawk... Die van 'dat faalt wel een beetje'. Dat je dat niet hebt onthouden...
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
sjezus, faye, dat is WebHawk... Die van 'dat faalt wel een beetje'. Dat je dat niet hebt onthouden...
Klep dicht, stinkiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde meer, wie ben je dat je Bo kent enzo?Wie ben je irl
Dat was uit liefdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja hé, wie was het die om 3 uur 's nachts naar mijn huis belde...
quote:
Eej Outpostquote:
Ja, in jouw showquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat was uit liefde
En om je vraag te beantwoorden, het was dragems.
Ook buiten mijn show om had hij dat kunnen doen. Al had ik de stekker uit mn broadcast getrokken, die foon was wel overgegaan hoor ;-)quote:
Tijd om kumbaja te zingen met z`n allen?quote:
Even je mediaplayer sluiten en opnieuw openen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Even aan naat,kom eens op msn.
OT: waarom hoor ik weer precies dezelfde muziek als net?
Prima hoest met jou?quote:
Nee, dat is gayquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:05 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Tijd om kumbaja te zingen met z`n allen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |