Ik sta in de rij herrie te maken. Wat doe je ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef dralion13 het volgende:
Ik doe tegenwoordig vakken vullen en kassa bij de coop
Hahahh, omg. jah dat wil ick wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ehh... w-w-w-we wil jij mijn collega zijn? :$ xd
a joepie jippie jeej ;p :$quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hahahh, omg. jah dat wil ick wel.:$
quote:
Tell us.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag heb ik me wat meegamaakt !
klinkt als 12 jarigequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Op de wegs tond een joekel van een zwarte zwaan ! Dus ik roep stoppen tegen persoon wat achter stuur zit. WTF is dat dus foto maken !file achter ons maar boeien. persoon naast me wil op de foto dus stapt uit, valt dat gekke beest ons aan. Hup auto in plankgas.
Straks zet ik het op facebook
dus toch wel 12 tog? xdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leip beest zeg ik je, daar had je gewoon bij moeten zijn. En GROOT !
Ik ben bijna 13
Hier bij de grote vijver in het park is er dus ook 1. Normaal steken ze weleens over met het hele gezin, maar deze baas ging gewoon alleen. Zeker 1,70 dat beest !quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:25 schreef dralion13 het volgende:
Zwarte zwanen zijn echt baas, ze komen trouwens uit Australië (of uit een kooitje als je NL ziet)
Heuj!quote:
Pannenkoek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zit nu even al die Mastermovies filmpjes van vroeger te bekijken
Idd hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef MultiBanaan het volgende:
Wat een klassiekers, die mastermovies
Geen ideequote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ach, het is nu eenmaal zo. Wat doen we eraan
Iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zelf maar doorposten totdat we erbij neervallen is een optie :3
ik ken het gevoel.quote:
je hoort mij niet klagen, ik had geen zin om te werkenquote:
Wat moet ik doen. Het weer is niet geweldig en ik ga 's avonds pas uit.quote:
Vertel.! gefeliciteerd nog.!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zo het awkward telefoontje van mijn ouders gehad
Basicly: pap: uhh je bent jarig toch? nou uhh gefeliciteerd... als we morgen in de buurt zijn zullen we dan langskomen? ik: nee. pap: oh ok, ga je nog wat doen vandaag? ik: nee. pap: is goed, nou doeiquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Basicly: pap: uhh je bent jarig toch? nou uhh gefeliciteerd... als we morgen in de buurt zijn zullen we dan langskomen? ik: nee. pap: oh ok, ga je nog wat doen vandaag? ik: nee. pap: is goed, nou doei
zoiets
zo gaan gesprekken met mijn moeder ook ongeveerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Basicly: pap: uhh je bent jarig toch? nou uhh gefeliciteerd... als we morgen in de buurt zijn zullen we dan langskomen? ik: nee. pap: oh ok, ga je nog wat doen vandaag? ik: nee. pap: is goed, nou doei
zoiets
hallo Kloon!quote:
wat?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:44 schreef Beatles het volgende:
Hey cos je wou een paar weken geleden een plantje toch?
een wietplantjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:53 schreef Beatles het volgende:
[..]
je zocht een plant voor binnen toch?
wtf.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:59 schreef Beatles het volgende:
Omgeen meisje dat bij mn zusje in de klas zat, 16 jaar nu, ging laatst naar de dokter want ze snapte niet wat er aan de hand was, bleek ze 35 weken zwanger
.
ben je in het weekend altijd beatle? of gewoon nu toevallig?quote:
haha, serieus?quote:
Doorzettingsvermogen nergens te vinden hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef Beatles het volgende:
Zou ik nu een dubbele ban krijgen? Tevens ben ik alleen op mn mobiel Beatles. Op de laptop ga ik daar niet mee inloggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb een mooi Ice Watch horloge gekregen van mn ouders![]()
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gewoon voor dik 5.000 euro spullen uitgezocht bij de IKEA
Nja eigenlijk een complete inboedel: banken, tv meubels, eettafel, stoelen, kledingkast, dressoirkast, laminaat voor de hele woning, wasmachine, droger, koelkast, boxspring van 1.80 bij 2m etcquote:
Oh okquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja eigenlijk een complete inboedel: banken, tv meubels, eettafel, stoelen, kledingkast, dressoirkast, laminaat voor de hele woning, wasmachine, droger, koelkast, boxspring van 1.80 bij 2m etc
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Oh okVoor je nieuwe huisje allemaal?
Hehe, herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Nog best lastig hoor, kijken wat er allemaal goed en praktisch in past.
En dan nog alles bij elkaar er goed uit laten zien, dan de kleuren van de bank en het laminaat en de muren verzinnen
Ik had mijn vriendin gelukkig mee
Zekers, ga straks stappenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiii SVnog leuke plannen vandaag?
Hij is er weer opgezetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:49 schreef Floxcie het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Friday van YouTube is gehaald.
Lol die disslike barquote:
Nicequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vanavond weer naar de Hoornse stadsfeesten
Ik moet maar ff zien of ik het weer 6:00 ga makenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice
Ik ga vanavond ook de stad in
Kut van je jasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet maar ff zien of ik het weer 6:00 ga makenik ben echt kapot, net nog wel een uurtje geslapen gelukkig...
Gisteren was mijn jas gestolen in de kroeg en het regende.
Toen maar een andere jas genakt
Oh ok, dan valt het opzich nog wel mee....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja het was mijn schrale uitgaans jas, deze die ik nu heb is toffer
Ik durf hem vanavond alleen niet echt aan te doen, aangezien we naar dezelfde tent gaan als gisteren...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Oh ok, dan valt het opzich nog wel mee....
Bloempiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi![]()
Mijn buurman is niet aardighij heeft een pakketje van me, maar hij is niet thuis.
Haha hij is op het moment jouw dildo aan het uitproberenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi![]()
Mijn buurman is niet aardighij heeft een pakketje van me, maar hij is niet thuis.
M'n moeder zei ook al dat ik nu wel legaal in mag breken volgens haar. Pakketje van de h&m, zaak van leven of dood dus ditquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bloempie
Oh, inbreken dan maar.
Is het een belangrijk pakketje?
Appelquote:
Bloemquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi![]()
Die had ik niet besteldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha hij is op het moment jouw dildo aan het uitproberen
Begrijpelijk ja. Grmbl, die pakketjes laten altijd véél te lang op zich wachten, potjandrie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
M'n moeder zei ook al dat ik nu wel legaal in mag breken volgens haar. Pakketje van de h&m, zaak van leven of dood dus dit
Have fun, SSBquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben naar mijn vriendin en dan naar de stad, fijne avond dames en SV!
Thnx, jij ook een fijne avond manquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja. Grmbl, die pakketjes laten altijd véél te lang op zich wachten, potjandrie.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Belachelijk wel hoor. Ik had laatst iets bij de Wehkamp besteld, om half 3 's nachts ofzo. Volgende dag was het er. Stukken beter.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja inderdaadeen maand duurde het ongeveer.
Laat zieennnn!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, oh, Bloemps, Bloemps, Bloempsss, ik heb zo'n toffe site gevonden, met leuke jurkjes en dingetjes, maar ik durf niets te bestellen.![]()
Ja, dat is toch een stuk beter wel. Maarja, ik had een geweldig jurkje gepast in de winkel, maar dat was er niet in mijn maat, maar op de site wel, dus ik moest m hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Belachelijk wel hoor. Ik had laatst iets bij de Wehkamp besteld, om half 3 's nachts ofzo. Volgende dag was het er. Stukken beter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Welke?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een stuk beter wel. Maarja, ik had een geweldig jurkje gepast in de winkel, maar dat was er niet in mijn maat, maar op de site wel, dus ik moest m hebben(en toen ook gelijk maar wat andere dingen
)
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]WAAAHHEEEEBBEEEEENNN!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Hij staat er nu niet meer op, maar misschien heb je m wel een keer gezien, die roze met zwarte hartjes?quote:
Leuk heh.quote:
Oh, volgens mij weet ik die nog wel ja. Tof.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij staat er nu niet meer op, maar misschien heb je m wel een keer gezien, die roze met zwarte hartjes?
Oh, ik baal nu zo dat ik geen geld hebquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Leuk heh.
Sommige schoenen ook en jurkjes en shirtjes en hebbedingetjes en omg, au, mijn portemonnee.
[..]
Oh, volgens mij weet ik die nog wel ja. Tof.
I know, I know! Ik heb op zich wel geld, maar ik probeer te sparen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ik baal nu zo dat ik geen geld heballes is zo leuk
![]()
Maar ik heb vanmorgen 5 dagen Parijs met Klips geboekt![]()
dus de reden waarom blut is dan weer leuk.
Sparen is verstandigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know, I know! Ik heb op zich wel geld, maar ik probeer te sparen.Moeilijk, op deze manier!
Oh, wat ongelooflijk tof!Ik wil ook naar Parijsss!
Ja, voor clichédingen als 'later' en auto ditdat. Ik wil echt een joekelse kast met superveel van dat soort toffe jurkjes enzo. Omg.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sparen is verstandigMaar alles is wel heel mooi
ik wil het hebben
Joah, ik vind het ook echt tofnog nooit in Parijs geweest ook
Ohja! Ik had heel geen tijd steeds johquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zomaar vergeten henu mag je niet meer komen (al reageerde je toch al niet)
Ja inderdaad, ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, voor clichédingen als 'later' en auto ditdat. Ik wil echt een joekelse kast met superveel van dat soort toffe jurkjes enzo. Omg.
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar het lijkt me altijd heel tof! Ga je de bekende dingen bekijken?
quote:
Ja, dat zou me hier ook niet verbazenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb een mooi Ice Watch horloge gekregen van mn ouders![]()
Late reactie: wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flaming hot
Oh hier ookquote:
Heb je in ieder geval wat te doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:40 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oh hier ookmaar heb lord of the rings extended version (bluray
) aanstaan + me boek dat ik moet leren
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:25 schreef Beach het volgende:
Franneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Verkapt kijk mij mensen kennenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:45 schreef Beach het volgende:
bohhh iemand op fok erbij die ik ken, maar die weet het niet van mij
Wat ga je nu doen met die info?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:45 schreef Beach het volgende:
bohhh iemand op fok erbij die ik ken, maar die weet het niet van mij
Waar.quote:
Past maar op dat hij je PC niet steelt.quote:
Die negerquote:
Wat heb je gedaanquote:Op zondag 19 juni 2011 01:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb echt zo'n fout gemaakt net. Nu gaat mijn eten ranzig smaken :<
Met suikerquote:
het was juist andersomquote:Op zondag 19 juni 2011 01:21 schreef Franneh het volgende:
Dan was het dus niet de liefde van je leven
Echt stil.. al zag ik op facebook dat er in Purmerend wel iets wasquote:Op zondag 19 juni 2011 01:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van hetzelfde. Weinig vuurwerk zo te lezen?
Vertel mij meerquote:Op zondag 19 juni 2011 01:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Echt stil.. al zag ik op facebook dat er in Purmerend wel iets was
Ik verwachte andere dingen over purmerendquote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn bron:
oke! hoor ik nou vuurwerk? ... hhhhmm... ja! een duizendklapper!
ongeveer een uur geleden via BlackBerry · Vind ik leuk ·
Iets over walvissen en nijlpaarden?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik verwachte andere dingen over purmerend
OMG THUNDERRRRRR!quote:
Inderdaad. Halve safariquote:Op zondag 19 juni 2011 01:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Iets over walvissen en nijlpaarden?
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
OMG THUNDERRRRRR!
3 uur geleden via BlackBerry · Vind ik leuk ·
die? dat was die kapot harde
Ja hij voelde echt dichtbij aan, ik zou zeggen surinameplein.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
OMG THUNDERRRRRR!
3 uur geleden via BlackBerry · Vind ik leuk ·
die? dat was die kapot harde
Die status kwam van Mercatorplein.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hij voelde echt dichtbij aan, ik zou zeggen surinameplein.
Mercatorpleinquote:Op zondag 19 juni 2011 01:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die status kwam van Mercatorplein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |