Ik vind postelein ook vies. Alleen weet ik niet hoe gras smaakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee! Postelein vind ik echt naar gras smaken.
Zoals postelein dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind postelein ook vies. Alleen weet ik niet hoe gras smaakt.
Nee, ik eet dit één keer per jaar, dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef Mini. het volgende:
Duvel, maak eens een groente die XM ook lust! Of pers een paar sinaasappels uit.
Je kunt toch ook 2 verschillende maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, ik eet dit één keer per jaar, dus.
Ja, ik maak zelfs drie verschillende groenten op één avond, soms zelfs vier: paprika, courgette, champignons, spinazie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:45 schreef Mini. het volgende:
[..]
Je kunt toch ook 2 verschillende maken.![]()
Ja, dat zeiden ze al. Dat er iemand met vakantie was die nog erger wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, Leny D is zeker nog met vakantie! Daar haal je het niet bij.
I rest my casequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze al. Dat er iemand met vakantie was die nog erger was.
Ik had 'm wel gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:26 schreef Perruche het volgende:
gras?
ik heb geen commentaar op mn allebij ipv allebei gehad! snel editten
Zou dat het zijn? Ik heb 1x postelein gehad en toen vond ik het wél lekker, maar de keren dat Duvel 't maakte, vond ik het echt heel viesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:00 schreef sigme het volgende:
Winterpostelein is wel lekker. Dat is een heel ander plantje.
Miss ligt het aan Duvel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Ik heb 1x postelein gehad en toen vond ik het wél lekker, maar de keren dat Duvel 't maakte, vond ik het echt heel vies.
Ah, ook gezond.quote:
Die heb ik al eens gemaakt. Ik had een ruime 6quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:53 schreef Mixende_match het volgende:
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/#
haha ik ben niet ingeburgerd. 4,6wat een test zeg..
ja hoor, stuur maar door! op inhoud? of spelling/grammatica?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:41 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik heb een brief aan de examencommissie die ik op wil sturen.. maar wil iemand hem even nalezen?
Allebei eigenlijk... kun je je email dm-en, dan stuur ik hem op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja hoor, stuur maar door! op inhoud? of spelling/grammatica?
quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, het staat op de verpakking: verse franse kwark, 3,2% vet, 76 kcals per 100 gram. Van Senoble. En die is lekker.
*kwark-boksquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga maandag weer beginnen met rondhuppelen en meppen.Kijken of dat weer een beetje lukt.
![]()
Had hier trouwens net hele lekkere kwark! Bak van 1 liter, merk Senoble, Fromage frais battu (of Franse verse kwark), 3,2% vet en voor 1,79 te koop bij Hoogvliet.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb een heel weekend zonder domme huisgenote, bliss![]()
Awwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef progje het volgende:
Goed bezig Moblo
Net zitten MSN'en + webcam met mijn moeder, ze blijft het geweldig vinden hihi
"het is zo veel leuker dan gewoon bellen, zo kan ik je tenminste zien'
SPOILER: gebruikelijk studentengeneuzelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Awwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn moeder op hyves:
Hoesten, niet kunnen slapen, al een week niet. Huishouden komt niks van
Ik ga morgen een paar uurtjes huishouden bij moeders
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind t zo tof dat hpkw en ewelina morgen komen luisteren naar mn concertdat wilde ik nog even kwijt (t moest even via mij geregeld worden met kaartjes, anders was t een toffe surprise geweest)
Oh wat tof van ze!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind t zo tof dat hpkw en ewelina morgen komen luisteren naar mn concertdat wilde ik nog even kwijt (t moest even via mij geregeld worden met kaartjes, anders was t een toffe surprise geweest)
Oh, dat klinkt lekker, die salade!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja!! Hebben we even geregeld terwijl ik bij de Staat was.![]()
Heb er ook heel veel zin in.
Eindelijk Kwak ontmoeten.
Owja, postelein eet ik altijd in salade variant. Rauw, met stukjes appel en een mosterddressing.![]()
De groenteboer kijkt me dan wel heel raar aan als ik zeg dat ik er een salade van maak.
Bij mij werkte het niet, met de bold curve had ik alsnog allemaal gapende gaten / knellende delenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Groot gelijk!
Owja, over spijkerbroeken (zijn we niet allemaal op zoek naar de perfecte broek?!), Levi's heeft tegenwoordig dus een serie die uit gaat van verschillende curves; slight, demi of bold curve. Dus geen gapende gaten meer bij je taille of juist een knellende taille.
Geweldig idee. Jammer dat ze mijn maat niet in de juiste lengtemaat hadden.
Ja, het probleem met die voorgestikte curves is dat iedereen ze toch op een andere plaats heeft: die heupronding bijvoorbeeld hebben veel mensen met brede heupen meestal niet, ze lopen dan in een rechte lijn steeds wijder. De enige oplossing is soms toch een jeans met stretchmateriaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij mij werkte het niet, met de bold curve had ik alsnog allemaal gapende gaten / knellende delen![]()
Het kleine uberslanke meiske van de Levi's winkel was erg verbaasd
Waarom heet die foto "parasol"?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef Ewelina het volgende:
En ik heb besloten dat ik morgen deze even ga scoren. Met korting.
[ afbeelding ]
je moet er dan ook alleen je tanden mee poetsenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Hier ook non-bbq weer.
En mn oral-B batterij wordt slechter2x per week laden!
Die opmerking zat er wel aan te komen jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet er dan ook alleen je tanden mee poetsen/superfout
Hehehe.quote:
Ohaiquote:
Of broeken van de Espritquote:Op zaterdag 18 juni 2011 04:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, het probleem met die voorgestikte curves is dat iedereen ze toch op een andere plaats heeft: die heupronding bijvoorbeeld hebben veel mensen met brede heupen meestal niet, ze lopen dan in een rechte lijn steeds wijder. De enige oplossing is soms toch een jeans met stretchmateriaal.
Bij mij paste die Levi's broek zowaar wel, alleen qua lengte dan niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of broeken van de EspritOf rokjes
Tja, kan me voorstellen dat je naar die meeting wil. Maar kun je functioneren op het moment?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge.
Wat leuk van dat concert zeg!En
voor Maria.
Het onweert (nog) niet buiten, maar wel in m'n buik. Mên, wat een herrie.
De buikpijnstatus is verder onveranderd. Ik heb weinig fiducie in deze antibiotica, maar okee. En eigenlijk wil ik maandag wel weer naar m'n werk, heb een hele belangrijke meeting.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben zonet ineens een vakantie geboekt..
Lekker! Waarheen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat!quote:
Ipv je eigen spul doormailen ideeen uitwisselen/brainstormen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, dubbel.
Studiegenote vraagt of ze mijn essay even door mag lezen. Ik vertrouw haar op zich wel, en ze zegt het ook alleen ter inspiratie te doen, maar het gaat wel om het zelfde onderwerp enzo, en vond mijn eigen insteek en ideeën echt awesome
Maar ik ben ook wel bang voor 'onbewust plagiaat', zeg maar...
*twijfel* want ik wil ook graag helpen, want ze zit vast en vraagt niet zomaar om hulp, zeg maar....
Zou het niet doen er is genoeg lees en Google voer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, dubbel.
Studiegenote vraagt of ze mijn essay even door mag lezen. Ik vertrouw haar op zich wel, en ze zegt het ook alleen ter inspiratie te doen, maar het gaat wel om het zelfde onderwerp enzo, en vond mijn eigen insteek en ideeën echt awesomet
*twijfel* want ik wil ook graag helpen, want ze zit vast en vraagt niet zomaar om hulp, zeg maar....
Dit is wel een goed ideequote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Ipv je eigen spul doormailen ideeen uitwisselen/brainstormen?
Andersom voorstellen! Zij stuurt jou haar opzet, jij geeft suggesties om dat weer vlot te trekken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, dubbel.
Studiegenote vraagt of ze mijn essay even door mag lezen. Ik vertrouw haar op zich wel, en ze zegt het ook alleen ter inspiratie te doen, maar het gaat wel om het zelfde onderwerp enzo, en vond mijn eigen insteek en ideeën echt awesome
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Andersom voorstellen! Zij stuurt haar jouw opzet, jij geeft suggesties om dat weer vlot te trekken.
Ik las er zo overheen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:02 schreef sigme het volgende:
Oeps, daar waren wat woorden verward geraakt.
Ik type sneller dan ik denk (en ik type niet heel snel).
Tof, wanneer?quote:
Ik heb niet eens tijd voor één tentamenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:02 schreef loveli het volgende:
Mo, heb je daar tijd voor met je hele verhuizing?
Wel de keuze om geen tijd in het lezen van haar ding te steken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tijd voor één tentamenmaargoed.... niet echt keuzes hier
tuin lijkt me belangrijker dan de zolder. Ik zou keuken over tuin stellen, maar tuin over badkamer en zolder...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:08 schreef Syrena het volgende:
De blauwe brief is binnenhelaas moet het allemaal de spaar op want de tuin wordt gedaan. Of de keuken. Of de badkamer. Of de zolder
![]()
Choices, I suck at them.
Dan moeten we elkaar wel zien te vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 05:17 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Minimeet bij zingende Kwak vandaag? Wat leuk!
Ik ga zo, als het bakje brinta gezakt is, maar eens even een rondje hollen.
Dat is heel slim, als ik 's ochtends heb gesport voel ik me de rest van de dag helemaal top!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
Mini, happie beursdee!
[..]
Dan moeten we elkaar wel zien te vinden"ik ben een van die 150 mensen in t koor, we hebben allemaal zwart aan"
nee, ik ga wel zoeken na afloop. Ewelina heb ik al eens gemeet.
Nu ga ik naar de sportschool. Vanavond nafeest met natuutlijk teveel wijn (afscheid van koor na tien jaar) dus laten we de dag maar fit beginnen....
masterchef zat ik vanochtend ook te kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:25 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Heerlijk geslapen
Nu beetje Masterchef kijken, beetje opruimen, op 12 uur beetje sporten en dan koffie met een vriendinnetje!
Weeken
Oeh nog een fan! Ik ben tegen katequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:34 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
masterchef zat ik vanochtend ook te kijkenhaha
Cyprus. Lijkt me geweldig! hoelang ga je??
over spijkerbroeken. genoeg over gezegd, past nooit bij mij, te dikke bovenbenen. Voel me gelijk zo'n opgepropte prop.
![]()
@ loveli idd, keukenveilingen: bva of troostwijk. Let er wel op dat er nog wat bedragen er boven op komen![]()
Gisteren lekker zelfgemaakte pizza op, vanavond nasi, met zelfgemaakte pindasaus.
en kroepoek
en ow shit, goed dat ik het post, ik denk er ineens aan: vlees erbij!
Ja, daar begin ik dus nooit aan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, dubbel.
*jaloers* Ik heb ook zin om te shoppen. Maar dat gaat uitlopen op een frustratie omdat wat ik zoek niet goed te vinden is (lange tshirts, die tot zo halverwege je kont komen) en het regent.quote:
Wat leuk!quote:
Ik had het laatst voor mezelf opgezocht (ook 70E) en de Engelse maat is dan 32DD.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:17 schreef Goodbye het volgende:
Wie heeft er verstand van Engelse confectiematen? Ik ben op asos aan het kijken voor een bikini, maar ik weet niet welke cupmaat ik volgens hen heb![]()
(70E heb ik normaal gesproken).
Dat kun je gewoon googlen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:17 schreef Goodbye het volgende:
Wie heeft er verstand van Engelse confectiematen? Ik ben op asos aan het kijken voor een bikini, maar ik weet niet welke cupmaat ik volgens hen heb![]()
(70E heb ik normaal gesproken).
Thanksquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had het laatst voor mezelf opgezocht (ook 70E) en de Engelse maat is dan 32DD.
Linkje
Ja, dat had ook gekund.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon googlen?(zoek eens op omrekentabel confectiemaat / bh-maat oid)
Zou ook 32E kunnen zijn. Aangezien we in NL niet met halve maten werken en in Engeland wel. Daar kom je alleen achter met passen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had het laatst voor mezelf opgezocht (ook 70E) en de Engelse maat is dan 32DD.
Linkje
Goed hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hardgelopen, in de stromende regen.
En toen was ik verdwaald![]()
Dat brengt het op 11.64 km met 10.8/uur
Dat!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:31 schreef Goodbye het volgende:
Jeetje, Uniek, jij bent echt een lean, mean hardloop machine![]()
ik sinds donderdag ook met d'r valsspelen etc....quote:
^^quote:
hihi me2. Vooral omdat ik het gevoel heb dat iedereen mij aanstaart. Hier in de buurt zie ik namelijk nooit iemand hardlopen.quote:
Sam vind ik ook niet zo leuk. In het begin wel, nu niet meerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:10 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ik sinds donderdag ook met d'r valsspelen etc....
verder vind ik sam wel erg leuk.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hardgelopen, in de stromende regen.
En toen was ik verdwaald![]()
Dat brengt het op 11.64 km met 10.8/uur
20 km hardlopenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:59 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
![]()
Verdwalen is de beste manier om eens een flínke afstand te lopen, vind je niet? Zo ben ik tweemaal boven de 2 uur en de 20km gekomen.
Ja, da's verdwalen! Dan is de snelste manier om thuis te komen gewoon doorrennen.quote:
cool!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben dus de Slankies in mijn essay over digitale gemeenschappen aan het verwerken![]()
Ik hoop het ook, maar heb er een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoop echt dat je morgen toch verbetering gaat zien. Wat ontzettend naar!
Echt wel. Ik had een paar weken geleden één dag een innige relatie met het toilet en dat vond ik al schrecklich...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoop echt dat je morgen toch verbetering gaat zien. Wat ontzettend naar!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar heb er een hard hoofd in.
Hahaha, kun je hem opsturen als ie klaar is? Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben dus de Slankies in mijn essay over digitale gemeenschappen aan het verwerken![]()
ik ook wel ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, kun je hem opsturen als ie klaar is? Ben wel benieuwd
Ik vind het ook STOMquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Coco!![]()
wat ontzettend STOM! [/understatement]
![]()
sterkte!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sorry, ik ben gewoon verdrietig en ontzettend boos tegelijk. En ik weet niet eens goed waar ik boos op ben. Maar ik ben het wel![]()
![]()
Och heere. Nee, dat is echt niet meer leuk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij komen net terug van de dierenarts. Bill's uitslag van het bloedonderzoek was binnen: hoogstwaarschijnlijk FIP. In combinatie met zijn toestand en de symptomen die hij vertoonde, was het voor de dierenarts (en ook voor ons) helemaal duidelijk.![]()
Hij was inmiddels zo ontzettend zwak en ziek geworden, dat we ervoor gekozen hebben om hem te laten gaan. Dus.![]()
Ik vind het nu echt niet meer leuk. Arme, arme Bill![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Och heere. Nee, dat is echt niet meer leuk.
[ afbeelding ]
Heb je nog een kat over of zijn ze nu op?
Ik mag jou wel.quote:
Hmm. Ik zet er m'n geld maar niet op, als je het niet erg vindt. Is het ook een ragdoll? Moet je nu vechten met M. wie mag aaien?quote:We hebben Mara nog. Die wordt 2 in augustus, dus de kans dat zij overlijdt aan fip is écht heel erg klein (fip komt eigenlijk alleen maar voor onder de 1 en boven de 10, zoiets).
Ragdoll, ja. En neuh, Mara is een bakbeestquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:42 schreef sigme het volgende:
Hmm. Ik zet er m'n geld maar niet op, als je het niet erg vindt. Is het ook een ragdoll? Moet je nu vechten met M. wie mag aaien?
ik moest ook lachen ja, maar ik wist nog niet of dat ongepast was haha.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
![]()
We hebben Mara nog. Die wordt 2 in augustus, dus de kans dat zij overlijdt aan fip is écht heel erg klein (fip komt eigenlijk alleen maar voor onder de 1 en boven de 10, zoiets).
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
![]()
We hebben Mara nog. Die wordt 2 in augustus, dus de kans dat zij overlijdt aan fip is écht heel erg klein (fip komt eigenlijk alleen maar voor onder de 1 en boven de 10, zoiets).
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Och heere. Nee, dat is echt niet meer leuk.
[ afbeelding ]
Heb je nog een kat over of zijn ze nu op?
En jullie werken dan een heel jaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het ook wel veel Vik. Wij krijgen zoiets voor met z'n tweeën geloof ik.
Ik kreeg 1300 voor 2 maanden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:49 schreef Viking84 het volgende:
Echt raar dit, trouwens. Ik heb vier maanden salaris ontvangen eind vorig jaar en ik krijg gewoon bijna 1600 terug volgens de voorlopige aanslag? Dan heb ik wel érg weinig belasting betaald. Ik ga het iig maar opzij zetten, want dit kan echt niet kloppen volgens mij.
Of is dat soort bedragen normaal? Ik dacht dat je blij mocht zijn met rond de 500 terug krijgen als je een heel jaar werkt.
Ditquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik kreeg 1300 voor 2 maanden.
Juist als je weinig werkt zal je onder de belastingvrije voet blijven.
Werk je fulltime dan 'klopt' je ingehouden loonheffing gewoon.
WTF? 1300 voor 2 maanden?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
We hebben een progressief belastingstelsel. Dat betekent dat, wanneer je weinig verdient, je weinig belasting betaalt en vice versa. Je hebt teveel betaalt omdat je onder de grens van 8000 ofzo zat, daarop wordt maar een paar % geheven. De rest krijg je terug, wees blij!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
WTF? 1300 voor 2 maanden?.
Ik werkte 28 uur, verdiende 1940 bruto, hield daar 1450 van over... als ik bijna 1600 terug krijg, krijg ik per maand bijna 400 euro terug en heb ik maar 100 euro per maand aan belasting / pensioen etc betaald.
En verder snap ik je post niet. Belastingvrije voet?
Ah okquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
We hebben een progressief belastingstelsel. Dat betekent dat, wanneer je weinig verdient, je weinig belasting betaalt en vice versa. Je hebt teveel betaalt omdat je onder de grens van 8000 ofzo zat, daarop wordt maar een paar % geheven. De rest krijg je terug, wees blij!
Maar dat duurt toch heel lang?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:15 schreef Ml-etje het volgende:
Wachten tot je de definitieve aanslag hebt is altijd goed.
Ze kunnen er tot 5 jaar na dato nog op terugkomenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef Ml-etje het volgende:
Juni VA was augustus def binnen. Daar wil ik geen geld voor terug hoeven te betalen.
Getuige de loonbeslagen, jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze kunnen er tot 5 jaar na dato nog op terugkomen.
De grote verschillen zijn wel apart. Mark krijgt 576 euro voor 1 maand en 1 week.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je betaalt toch geen belasting over je stufi? Denk dat het daardoor komt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het toch vreemd... kijk, dat ik over 2011 straks weinig hoef te betalen is terecht, want ik heb een half jaar niks verdiend. Maar vorig jaar kreeg ik t/m augustus gewoon studiefinanciering. Dat is toch ook inkomen? En dat hoef ik niet op te geven volgens de belastingmeneer. Of is dit dus een mazzeltje dat alle stufi-ontvangende studenten dus hebben?
Nee, maar het is wel inkomen. Door de stufi heb ik niet hoeven werken en geen belasting hoeven betalen. Maar goed, het zal allemaal welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je betaalt toch geen belasting over je stufi? Denk dat het daardoor komt.
dat klopt, mijn bruto/netto verschil was afgelopen jaar iets van 70 euro per maand (wel incl. reiskostenvergoeding).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
WTF? 1300 voor 2 maanden?.
Ik werkte 28 uur, verdiende 1940 bruto, hield daar 1450 van over... als ik bijna 1600 terug krijg, krijg ik per maand bijna 400 euro terug en heb ik maar 100 euro per maand aan belasting / pensioen etc betaald.
En verder snap ik je post niet. Belastingvrije voet?
ja dat is mazzel voor studenten. maar mede daarom mogen ze ook maar maximaal 11000 nog wat euro per jaar bijverdienen (berekend over de maanden waarin ze recht hebben op stufi).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het toch vreemd... kijk, dat ik over 2011 straks weinig hoef te betalen is terecht, want ik heb een half jaar niks verdiend. Maar vorig jaar kreeg ik t/m augustus gewoon studiefinanciering. Dat is toch ook inkomen? En dat hoef ik niet op te geven volgens de belastingmeneer. Of is dit dus een mazzeltje dat alle stufi-ontvangende studenten dus hebben?
Ja, dat is wel slim, maar ik heb maar 1 spaarrekening en ik vind het vervelend / onoverzichtelijk als daar geld op staat wat (nog) niet van mij is. Kan ik er nog eentje openen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:35 schreef Blurred86 het volgende:
of je zet het weg op een spaarrekening? dan krijg je er iig nog rente over!
Dat kan altijd. Welke bank zit je?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel slim, maar ik heb maar 1 spaarrekening en ik vind het vervelend / onoverzichtelijk als daar geld op staat wat (nog) niet van mij is. Kan ik er nog eentje openen?.
ABN Amroquote:
uhuhquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel slim, maar ik heb maar 1 spaarrekening en ik vind het vervelend / onoverzichtelijk als daar geld op staat wat (nog) niet van mij is. Kan ik er nog eentje openen?.
rente is een percentage dus of je nou 2x 500 op verschillende rekeningen hebt of 1x 1000 op één rekening maakt voor de hoeveelheid rente die je krijgt natuurlijk geen verschilquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ABN Amro. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon onthouden van welk bedrag ik iig af moet blijven, ben geen 16 jaar meer
. En als het gewone spaargeld daar nog bij zit, krijg ik wel extra veel rente natuurlijk.
Oh ja natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
rente is een percentage dus of je nou 2x 500 op verschillende rekeningen hebt of 1x 1000 op één rekening maakt voor de hoeveelheid rente die je krijgt natuurlijk geen verschil
Nouja die 20 euro ofzo die ik per jaar aan rente krijg vind ik toch best leukquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk![]()
.
Maar het gaat maar om een paar duizend euro die er ws nog niet eens een jaar op staat, dus het levert me toch niet veel op.
En ik had je fout al gezien, Puff, en maakte vervolgens zelf ook een dikke taalfout die ik op tijd geëdit heb.
virtueel besmettelijk...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef sigme het volgende:
Buh. Mijn buik voelt niet lekker en op de wc bleek dat m'n darmen het ook een prutdag vinden.
Zou XM besmettelijk kunnen zijn?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
virtueel besmettelijk...
Coco, sterkte!
Ik heb net juist lekker hardgelopen, 5 km. in 27 minuten! Zo snel voelde het helemaal niet...
Nu wel een beetje buikpijn. Heb de indruk dat de mirena er last van heeft als ik inspannende dingen doe...
Tegelijk met je Mirena is een hardloopmachine geïmplanteerdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
virtueel besmettelijk...
Coco, sterkte!
Ik heb net juist lekker hardgelopen, 5 km. in 27 minuten! Zo snel voelde het helemaal niet...
Nu wel een beetje buikpijn. Heb de indruk dat de mirena er last van heb als ik inspannende dingen doe...
Heb je nu haar eerste woordjes gemist?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Maar idd de mirena heeft daar in het begin wel even opspeelmomentjes van.
Wij zijn weer thuis, Bowie is echt gegroeid
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je nu haar eerste woordjes gemist?.
Waar waren jullie eigenlijk?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
En even een vraagje... dit jurkje en de grens van het (on)fatsoenlijke, hoe verhouden die zich tot elkaar?.
Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zou 'm niet aandoen naar de kerk.
Oftewel: wat wil je ermee?![]()
Mee naar Cyprus, natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Cute!
Maar ik zou 'm niet aandoen naar de kerk.
Oftewel: wat wil je ermee?
Doen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mee naar Cyprus, natuurlijk!.
Dat kan prima!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Doen!
Naar de kapper geweest trouwens? Dacht dat jij langer haar had. Ziet er wel leuk uit!
Op Cyprus kan het jurkje niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het een leuk jurkje DaD en dat kan prima op Corsica
Bloedneus nummer 3 van vandaag overleefd *kauwgompje pakt
Iets met bloedverliesquote:
wat een leuk concept met die hotelhuisjes! *bookmarkedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hou eens op
Vriendin toen ze ons met pup zag " ooooh wat schattig, ja dan ga je binennkort aan kinderen beginnen!"![]()
Amsterdam, Warmenhuizen, Alkmaar, Bergen, Medemblik met als standplaats http://www.restinn.nl/cms/nl in Warmenhuizen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wat een leuk concept met die hotelhuisjes! *bookmarked
Oehquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
En even een vraagje... dit jurkje en de grens van het (on)fatsoenlijke, hoe verhouden die zich tot elkaar?.
Hee waar is je haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik vind hem leuk! Zou er nog een navy haarband bij doen beetje Stepford Wifes met een knipoog.
Worry is a misuse of imagination
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:50 schreef Phaidra het volgende:
Wauw, dat jurkje staat mooi DaD! En wie let er nog op een littekentje als jij in deze outfit langs komt lopen?!?
En deze haarlengte staat ook goed bij je.
En ze dachten bij de kvk niet: kom, laten we die mensen eens voor een blunder behoeden?quote:
Auquote:
Je mag ze in elk geval zo ophaalenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Krijg je ze ingevroren mee, die kittens?.
En er wordt dagelijks nieuwe producten bijgevoegd!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je mag ze in elk geval zo ophaalen
? waaromquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
Nou, ik doe een XM'etje:
• brinta & melk
• 6 km hardlopen
• bak magere yoghurt met tarwevezel
• 2 ons doperwten met pindasaussoep
• hout sjouwen
• bak magere yoghurt met tarwevezel en beetje muesli
• kleine klusjes
• bak magere yoghurt met tarwevezel en beetje muesli
Krappe 1000 kcal schat ik.
Voel me niet lekkerquote:
http://www.dekooktips.com/warenkennis/groenten/tuinboon.htmquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:35 schreef Phaidra het volgende:
Weet iemand hoelang verse tuinbonen gekookt moeten worden? Ik heb ze nog nooit eerder vers bereid en het recept gaat uit van diepvries bonen. Halp.
Wat een handige sitequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.dekooktips.com/warenkennis/groenten/tuinboon.htm
Jaa?? Deedze het goed?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het concert was mooi!
Gelukkig kunnen Rawlins en ik allebei nog thuis komen. Iets met blikseminslag enzo.
Auquote:
Ik wist niet dat ik een nieuwe naam heb.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het concert was mooi!
Gelukkig kunnen Rawlins en ik allebei nog thuis komen. Iets met blikseminslag enzo.
Nog sneller en slankverantwoord: de fiets pakken. Of anders lopen (maar dat is niet sneller).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:46 schreef Probability het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nu heel dicht bij de UB woon, de tram gaat rechtstreeks en maar 2 haltes! Geen reden meer om niet te gaan dus!!
Damn you autocorrect!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Au
[..]
Ik wist niet dat ik een nieuwe naam heb.
Concert was idd mooiEn leuk om HPKW en Kwak weer eens te zien!
Ik proost hierop.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Damn you autocorrect!![]()
Goh, dat was een leuke avond! En gister ook al zo'n leuke avond!
Dat er nog maar veel mogen volgen!
Ik kijk er morgen naar.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik proost hierop.![]()
![]()
Ik ga je nog even die brief mailen.
die is gestolenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nog sneller en slankverantwoord: de fiets pakken. Of anders lopen (maar dat is niet sneller).
Dan kunnen we jurkjes als gespreksonderwerp ook wel skippen.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet je, ik meld me hier wel weer als het beter gaat. Ooit. Aan dat geklaag heeft toch niemand wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyways, vandaag komt de familie, die komen wel allemaal en dat zijn er ook zomaar een stuk of 20ik heb creme brulées gemaakt en ze zijn gelukt
![]()
![]()
speciaal voor mijn grote broer, die is er gek op en heeft een beetje een rottijd atm dus ik wilde wat liefs doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |