Ik vind postelein ook vies. Alleen weet ik niet hoe gras smaakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee! Postelein vind ik echt naar gras smaken.
Zoals postelein dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind postelein ook vies. Alleen weet ik niet hoe gras smaakt.
Nee, ik eet dit één keer per jaar, dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef Mini. het volgende:
Duvel, maak eens een groente die XM ook lust! Of pers een paar sinaasappels uit.
Je kunt toch ook 2 verschillende maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, ik eet dit één keer per jaar, dus.
Ja, ik maak zelfs drie verschillende groenten op één avond, soms zelfs vier: paprika, courgette, champignons, spinazie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:45 schreef Mini. het volgende:
[..]
Je kunt toch ook 2 verschillende maken.![]()
Ja, dat zeiden ze al. Dat er iemand met vakantie was die nog erger wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, Leny D is zeker nog met vakantie! Daar haal je het niet bij.
I rest my casequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze al. Dat er iemand met vakantie was die nog erger was.
Ik had 'm wel gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:26 schreef Perruche het volgende:
gras?
ik heb geen commentaar op mn allebij ipv allebei gehad! snel editten
Zou dat het zijn? Ik heb 1x postelein gehad en toen vond ik het wél lekker, maar de keren dat Duvel 't maakte, vond ik het echt heel viesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:00 schreef sigme het volgende:
Winterpostelein is wel lekker. Dat is een heel ander plantje.
Miss ligt het aan Duvel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Ik heb 1x postelein gehad en toen vond ik het wél lekker, maar de keren dat Duvel 't maakte, vond ik het echt heel vies.
Ah, ook gezond.quote:
Die heb ik al eens gemaakt. Ik had een ruime 6quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:53 schreef Mixende_match het volgende:
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/#
haha ik ben niet ingeburgerd. 4,6wat een test zeg..
ja hoor, stuur maar door! op inhoud? of spelling/grammatica?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:41 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik heb een brief aan de examencommissie die ik op wil sturen.. maar wil iemand hem even nalezen?
Allebei eigenlijk... kun je je email dm-en, dan stuur ik hem op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja hoor, stuur maar door! op inhoud? of spelling/grammatica?
quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, het staat op de verpakking: verse franse kwark, 3,2% vet, 76 kcals per 100 gram. Van Senoble. En die is lekker.
*kwark-boksquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga maandag weer beginnen met rondhuppelen en meppen.Kijken of dat weer een beetje lukt.
![]()
Had hier trouwens net hele lekkere kwark! Bak van 1 liter, merk Senoble, Fromage frais battu (of Franse verse kwark), 3,2% vet en voor 1,79 te koop bij Hoogvliet.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb een heel weekend zonder domme huisgenote, bliss![]()
Awwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef progje het volgende:
Goed bezig Moblo
Net zitten MSN'en + webcam met mijn moeder, ze blijft het geweldig vinden hihi
"het is zo veel leuker dan gewoon bellen, zo kan ik je tenminste zien'
SPOILER: gebruikelijk studentengeneuzelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Awwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn moeder op hyves:
Hoesten, niet kunnen slapen, al een week niet. Huishouden komt niks van
Ik ga morgen een paar uurtjes huishouden bij moeders
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind t zo tof dat hpkw en ewelina morgen komen luisteren naar mn concertdat wilde ik nog even kwijt (t moest even via mij geregeld worden met kaartjes, anders was t een toffe surprise geweest)
Oh wat tof van ze!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind t zo tof dat hpkw en ewelina morgen komen luisteren naar mn concertdat wilde ik nog even kwijt (t moest even via mij geregeld worden met kaartjes, anders was t een toffe surprise geweest)
Oh, dat klinkt lekker, die salade!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja!! Hebben we even geregeld terwijl ik bij de Staat was.![]()
Heb er ook heel veel zin in.
Eindelijk Kwak ontmoeten.
Owja, postelein eet ik altijd in salade variant. Rauw, met stukjes appel en een mosterddressing.![]()
De groenteboer kijkt me dan wel heel raar aan als ik zeg dat ik er een salade van maak.
Bij mij werkte het niet, met de bold curve had ik alsnog allemaal gapende gaten / knellende delenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Groot gelijk!
Owja, over spijkerbroeken (zijn we niet allemaal op zoek naar de perfecte broek?!), Levi's heeft tegenwoordig dus een serie die uit gaat van verschillende curves; slight, demi of bold curve. Dus geen gapende gaten meer bij je taille of juist een knellende taille.
Geweldig idee. Jammer dat ze mijn maat niet in de juiste lengtemaat hadden.
Ja, het probleem met die voorgestikte curves is dat iedereen ze toch op een andere plaats heeft: die heupronding bijvoorbeeld hebben veel mensen met brede heupen meestal niet, ze lopen dan in een rechte lijn steeds wijder. De enige oplossing is soms toch een jeans met stretchmateriaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij mij werkte het niet, met de bold curve had ik alsnog allemaal gapende gaten / knellende delen![]()
Het kleine uberslanke meiske van de Levi's winkel was erg verbaasd
Waarom heet die foto "parasol"?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef Ewelina het volgende:
En ik heb besloten dat ik morgen deze even ga scoren. Met korting.
[ afbeelding ]
je moet er dan ook alleen je tanden mee poetsenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Hier ook non-bbq weer.
En mn oral-B batterij wordt slechter2x per week laden!
Die opmerking zat er wel aan te komen jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet er dan ook alleen je tanden mee poetsen/superfout
Hehehe.quote:
Ohaiquote:
Of broeken van de Espritquote:Op zaterdag 18 juni 2011 04:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, het probleem met die voorgestikte curves is dat iedereen ze toch op een andere plaats heeft: die heupronding bijvoorbeeld hebben veel mensen met brede heupen meestal niet, ze lopen dan in een rechte lijn steeds wijder. De enige oplossing is soms toch een jeans met stretchmateriaal.
Bij mij paste die Levi's broek zowaar wel, alleen qua lengte dan niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of broeken van de EspritOf rokjes
Tja, kan me voorstellen dat je naar die meeting wil. Maar kun je functioneren op het moment?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge.
Wat leuk van dat concert zeg!En
voor Maria.
Het onweert (nog) niet buiten, maar wel in m'n buik. Mên, wat een herrie.
De buikpijnstatus is verder onveranderd. Ik heb weinig fiducie in deze antibiotica, maar okee. En eigenlijk wil ik maandag wel weer naar m'n werk, heb een hele belangrijke meeting.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben zonet ineens een vakantie geboekt..
Lekker! Waarheen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat!quote:
Ipv je eigen spul doormailen ideeen uitwisselen/brainstormen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, dubbel.
Studiegenote vraagt of ze mijn essay even door mag lezen. Ik vertrouw haar op zich wel, en ze zegt het ook alleen ter inspiratie te doen, maar het gaat wel om het zelfde onderwerp enzo, en vond mijn eigen insteek en ideeën echt awesome
Maar ik ben ook wel bang voor 'onbewust plagiaat', zeg maar...
*twijfel* want ik wil ook graag helpen, want ze zit vast en vraagt niet zomaar om hulp, zeg maar....
Zou het niet doen er is genoeg lees en Google voer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, dubbel.
Studiegenote vraagt of ze mijn essay even door mag lezen. Ik vertrouw haar op zich wel, en ze zegt het ook alleen ter inspiratie te doen, maar het gaat wel om het zelfde onderwerp enzo, en vond mijn eigen insteek en ideeën echt awesomet
*twijfel* want ik wil ook graag helpen, want ze zit vast en vraagt niet zomaar om hulp, zeg maar....
Dit is wel een goed ideequote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Ipv je eigen spul doormailen ideeen uitwisselen/brainstormen?
Andersom voorstellen! Zij stuurt jou haar opzet, jij geeft suggesties om dat weer vlot te trekken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, dubbel.
Studiegenote vraagt of ze mijn essay even door mag lezen. Ik vertrouw haar op zich wel, en ze zegt het ook alleen ter inspiratie te doen, maar het gaat wel om het zelfde onderwerp enzo, en vond mijn eigen insteek en ideeën echt awesome
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Andersom voorstellen! Zij stuurt haar jouw opzet, jij geeft suggesties om dat weer vlot te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |