abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 19:34:26 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 19:35:19 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98305122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:13 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ja hoor, geef het huidige bestuur de kans om binnen 1 jaar uit de problemen te komen. Tenzij er een beter alternatief is maar die heb ik van de VG nog niet gehoord.
Waarom wil je het bestuur nog een kans geven daar ze al hebben laten zien dat ze er vooral goed in zijn om er een potje van te maken?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:45:25 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98305522
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom wil je het bestuur nog een kans geven daar ze al hebben laten zien dat ze er vooral goed in zijn om er een potje van te maken?
Gewoon lekker laten aanmodderen en tegen de tijd dat weer uitlekt dat er een mooie teringzooi van is gemaakt zijn 'we' weer een jaar of wat verder en krijg je weer te horen "Laat ze maar zitten, dit zijn dingen uit het verleden en het heeft geen nut om terug te kijken en nu doen ze het toch prima" en gaan we gewoon weer verder waar we gebleven zijn. _O-
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:16:12 #4
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98306705
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

Vind je Van Geel een goede keuze ja of nee ?
Ik denk het wel. Ik weet het nog niet. Voorlopig hebben Wijnaldum en Fer nog niet bijgetekend of zijn ze nog niet voor een fiks bedrag verkocht.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:17:34 #5
268409 voice-over
pi_98306786
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Omdat wat de VG wil - iedereen er nu uit - zonder een plan te hebben - compleet bezopen is.
pi_98306997
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef voice-over het volgende:

[..]

Omdat wat de VG wil - iedereen er nu uit - zonder een plan te hebben - compleet bezopen is.
onzin, Van Geel is al voorgedragen door de VG en dat vind je een goed keus voorlopig
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 20:25:35 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98307122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waaruit maak je op dat ze helemaal geen plan hebben? Jij doet exact hetzelfde waar je diezelfde VG van beticht.

Ga maandag naar de forumavond en laat je informeren ipv uitspraken te doen die nergens op gebaseerd zijn.
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:29:56 #8
268409 voice-over
pi_98307270
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef macca728 het volgende:

[..]

Van Geel is al voorgedragen door de VG ...
_O- :W 8)7
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:33:07 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98307393
Voor de 737748e keer dat deze discussie wordt gevoerd nu :')

Die voice-over wijkt toch op geen enkele manier van standpunt en komt zelf ook niet met oplossingen maar slechts met wat kansloos geblaat, aannames en ongefundeerde kritiek.

Je kan net zo goed tegen je demente
oma gaan praten :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 20:34:20 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98307449
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:33 schreef Caland het volgende:

Die voice-over wijkt toch op geen enkele manier van standpunt en komt zelf ook niet met oplossingen maar slechts met wat kansloos geblaat, aannames en ongefundeerde kritiek.

Mja, idd. Jij gaat wel naar die forum avond?
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:35:55 #11
268409 voice-over
pi_98307520
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waaruit maak je op dat ze helemaal geen plan hebben? Jij doet exact hetzelfde waar je diezelfde VG van beticht.

Ga maandag naar de forumavond en laat je informeren ipv uitspraken te doen die nergens op gebaseerd zijn.
Heer onlogisch, ik doe er werkelijk alles aan u niet te beledigen, maar mijn analyse is dat het plan van uw geliefde VG niet heel erg goed is. Gelieve nota te nemen van mijn opmerking dat dit geen belediging is maar mijn persoonlijke mening. De VG heeft in haar media-offensief helemaal niets gezegd over het verbeteren van de sportieve of financiële malaise van Feyenoord. Dat was nu juist de reden om het bestuur weg te sturen, toch heer onlogisch?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:38:21 #12
268409 voice-over
pi_98307626
quote:

Begin er dan niet over. :)

Het bestuur wegsturen zonder plan getuigt van een domheid die zijn weerga niet kent. Mijn oplossing: geef de directie de kans om over 1 jaar Feyenoord er sportief en fiancieel weer bovenop te krijgen.
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 20:39:43 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98307690
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef voice-over het volgende:

[..]

Heer onlogisch, ik doe er werkelijk alles aan u niet te beledigen, maar mijn analyse is dat het plan van uw geliefde VG niet heel erg goed is. Gelieve nota te nemen van mijn opmerking dat dit geen belediging is maar mijn persoonlijke mening. De VG heeft in haar media-offensief helemaal niets gezegd over het verbeteren van de sportieve of financiële malaise van Feyenoord. Dat was nu juist de reden om het bestuur weg te sturen, toch heer onlogisch?
Hoi vriend,

Mij beledig je niet zo snel. Dat gezegd te hebben wil ik je er toch weer op wijzen dat je opmerking kant noch wal raakt. Het, zoals jij het noemt, "media-offensief" zegt inderdaad niets over de sportieve en financiële malaise. Maar zal ik je een geheimpje verklappen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:56:29 #14
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98314494
Feyenoord *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:57:30 #15
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98314542
Vul jullie topics niet zo snel ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 23:05:08 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98314953
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Vul jullie topics niet zo snel ;(
Dat krijg je met een hoop discussie he :D
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:32:21 #17
268409 voice-over
pi_98316437
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoi vriend,

Mij beledig je niet zo snel. Dat gezegd te hebben wil ik je er toch weer op wijzen dat je opmerking kant noch wal raakt. Het, zoals jij het noemt, "media-offensief" zegt inderdaad niets over de sportieve en financiële malaise. Maar zal ik je een geheimpje verklappen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwacht jij nu werkelijk dat er in de groep Varkenoord personen zijn die willen en durven investeren in het nieuwe Feyenoord? Want dat deze revolte geld zal gaan kosten is wel duidelijk, althans voor mij.

Stel dat ik 50 miljoen in de club zou willen steken (heb ik niet maar stel) dan bel ik Feyenoord en zeg "ik wil 50 miljoen investeren maar die en die en zeker Been moet weg, take it or leave it."

Als ik bel en zeg 'rot allemaal op maar jullie krijgen geen cent van mij' dan word ik zeker hard uitgelachen.

Mijn verwachting ..... jullie goedgelovige bezoekers van de forumavond zullen voor niks komen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:43:28 #18
268409 voice-over
pi_98317043
quote:

Ik weet zeker dat jij maandagavond alles voor zoete koek slikt wat 'het bestuur' jou en je vrienden voorspiegelt. Een kritische geest heb ik namelijk nog niet bij jou kunnen ontwaren. :')
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 23:53:38 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98317628
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:32 schreef voice-over het volgende:

[..]

Verwacht jij nu werkelijk dat er in de groep Varkenoord personen zijn die willen en durven investeren in het nieuwe Feyenoord? Want dat deze revolte geld zal gaan kosten is wel duidelijk, althans voor mij.

Stel dat ik 50 miljoen in de club zou willen steken (heb ik niet maar stel) dan bel ik Feyenoord en zeg "ik wil 50 miljoen investeren maar die en die en zeker Been moet weg, take it or leave it."

Als ik bel en zeg 'rot allemaal op maar jullie krijgen geen cent van mij' dan word ik zeker hard uitgelachen.

Mijn verwachting ..... jullie goedgelovige bezoekers van de forumavond zullen voor niks komen.
Ik heb geen idee. Daarom ga ik er openminded naar toe ipv op voorhand conclusies te trekken.

Jouw verwachting kan zeker uit komen, je kan het ook compleet bij het verkeerde eind hebben. Daarom vind ik het niet echt getuigen van bepaalde intelligentie. Je schreeuwt en blaat maar het een & ander rond, zonder ook maar bewijs te leveren voor een fundament van je betoog.
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:56:20 #20
268409 voice-over
pi_98317778
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Daarom ga ik er openminded naar toe ipv op voorhand conclusies te trekken.

Jouw verwachting kan zeker uit komen, je kan het ook compleet bij het verkeerde eind hebben. Daarom vind ik het niet echt getuigen van bepaalde intelligentie. Je schreeuwt en blaat maar het een & ander rond, zonder ook maar bewijs te leveren voor een fundament van je betoog.
Ik ben gewoon niet zo goedgelovig als jij maar ik ben waarschijnlijk dan ook een stuk ouder.
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 23:59:03 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98317961
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:56 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet zo goedgelovig als jij maar ik ben waarschijnlijk dan ook een stuk ouder.
Dat zou zonder meer goed kunnen. Maar goedgelovig wil ik mezelf niet noemen. Kritiek leveren is makkelijk, echt zó makkelijk. Maar jij neemt nieteens de moeite om zelf je zegje daar te gaan doen. Dat vind ik zwak. Zeker je argumentatie om niet te gaan.
4045
onlogisch
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:11:52 #22
268409 voice-over
pi_98318753
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat zou zonder meer goed kunnen. Maar goedgelovig wil ik mezelf niet noemen. Kritiek leveren is makkelijk, echt zó makkelijk. Maar jij neemt nieteens de moeite om zelf je zegje daar te gaan doen. Dat vind ik zwak. Zeker je argumentatie om niet te gaan.
Ik vind de VG na hun media-optreden helemaal niets. Ik vind het zonde van mijn tijd om naar hun 'verhaal' te luisteren want ze hebben helemaal niks te vertellen. Wat de FSV/ VG doet, moeten we helemaal niet willen. Ze ontketenen een bloedgroepenoorlog, een machtsstrijd binnen het zojuist ééngeworden Feyenoord waarvan de gevolgen zich op dit moment niet laten overzien. Bij mij ontstond aanvankelijk de indruk dat het leek op voorbereidend werk voor een vijandige overname van een externe financier maar het is nog veel erger. Het is de FSV en de VG die via verdeel en heers (profclub vs amateurs) hun zin proberen door te drijven waar zij in sommige punten bot hebben gevangen bij de directie en de RvC van de profs.

Heel doorzichtig allemaal. Maar ga jij maar maandagavond luisteren hoor. Je bent nog jong. :+
pi_98319094
Nee hier 400x hetzelfde verhaal neerzetten is niet zonde van je tijd.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 00:21:45 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98319302
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik vind de VG na hun media-optreden helemaal niets. Ik vind het zonde van mijn tijd om naar hun 'verhaal' te luisteren want ze hebben helemaal niks te vertellen.
Dat weet je op voorhand?

quote:
Wat de FSV/ VG doet, moeten we helemaal niet willen. Ze ontketenen een bloedgroepenoorlog, een machtsstrijd binnen het zojuist ééngeworden Feyenoord waarvan de gevolgen zich op dit moment niet laten overzien.
Bron?
quote:
Bij mij ontstond aanvankelijk de indruk dat het leek op voorbereidend werk voor een vijandige overname van een externe financier maar het is nog veel erger. Het is de FSV en de VG die via verdeel en heers (profclub vs amateurs) hun zin proberen door te drijven waar zij in sommige punten bot hebben gevangen bij de directie en de RvC van de profs.
Welke punten?
quote:
Heel doorzichtig allemaal. Maar ga jij maar maandagavond luisteren hoor. Je bent nog jong. :+
Ok sherlock. Maar je hoeft echt niet zo denigerend te doen hoor. Het zou meer helpen als je maar op enige wijze je argumenten goed kan onderbouwen. Tot op heden slaag je daar namelijk niet echt in. :)
4045
onlogisch
  zaterdag 18 juni 2011 @ 07:11:31 #25
268409 voice-over
pi_98325220
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat weet je op voorhand?

[..]

Bron?

[..]

Welke punten?

[..]

Ok sherlock. Maar je hoeft echt niet zo denigerend te doen hoor. Het zou meer helpen als je maar op enige wijze je argumenten goed kan onderbouwen. Tot op heden slaag je daar namelijk niet echt in. :)
Ga jij nou maar lekker luisteren maandagavond. Kom dinsdag hier niet klagen dat ik jou niet gewaarschuwd heb.

Als je gaat, wil je ons verslag doen van de forumavond? Ik wil dan minstens antwoord krijgen op deze punten:

Welke personen krijgen straks op bestuurlijk niveau de touwtjes in handen?
Welk beleid gaat er gevoerd worden, wat zijn de toekomstplannen?
Welke structuur heeft men voor ogen, m.a.w. komt er weer een RvC die het beleid gaat controleren en wie gaan er in de RvC plaatsnemen?
Wat is de positie van de VvF t.o.v. jullie plannen en wat zijn uiteindelijk de financiele consequenties voor onze club?
En hebben we straks als alle posities bekleedt worden door goed gezinden van de VG niet hetzelfde 'old boys network' waar nu zo tegen geageerd wordt?
Waarom distantieren jullie je niet openlijk van bepaalde groeperingen die hooliganisme hoog in het vaandel hebben, op de banner stonden sites waarop ik mijn eventuele kinderen niet graag zou zien surfen.
Waarom is de posite van de coach van secundair belang, de prestaties op de werkvloer zijn, gezien onze financiele positie die in de zeer nabije toekomst bovenal afhankelijk is van transfers, nog veel belangrijker dan wat er zich allemaal op de vergadervloer afspeelt.
Wie is de grote geldschieter waarmee de VG schermt?
Waarom streven jullie een scheiding na tussen de prof- en amateurtak van Feyenoord door de woorden van de amateurs te verdraaien en te gebruiken voor jullie media-offensief?
Waarom geen openlijk excuus naar Wijnaldum toe dat de benaming 'rotte appel' een totaal verkeerde was, gebaseerd op een op dat moment niet onder controle te brengen emotie?
Zou het niet veel beter zijn om de kritiek strak omlijnd te houden en niet met allerlei onderbuik verhalen te komen terwijl al die kritiek als waarheid wordt gepresenteerd zonder dat er wederhoor is gebruikt want, wees eerlijk, het is nog steeds hun/ jullie waarheid.
Als dit bestuur gewoon blijft zitten, de ludieke acties voor lief neemt, wat is dan de volgende stap?
Waar halen jullie de pretentie vandaan om namens een zeer groot gedeelte van het Legioen te spreken?

Ik ben benieuwd maar ik weet bijna zeker dat ik op al die punten geen antwoord krijg.

[ Bericht 0% gewijzigd door voice-over op 18-06-2011 07:21:23 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 07:41:07 #26
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98325273
Het zijn dan ook bijna allemaal vrij kansloze vragen. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 18 juni 2011 @ 08:15:23 #27
268409 voice-over
pi_98325353
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 07:41 schreef Happel het volgende:
Het zijn dan ook bijna allemaal vrij kansloze vragen. :')
Leg uit! Liefst punt voor punt.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 09:01:44 #28
268409 voice-over
pi_98325560
't Is stil aan de overkant, 't Is stil .......
pi_98325576
Ik heb Feyenoord de laatste dagen nog maar eens wat nader bestudeerd, en als er geen hele gekke dingen gebeuren dan zal Feyenoord aankomend seizoen 9e worden.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 09:51:54 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98326007
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:04 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb Feyenoord de laatste dagen nog maar eens wat nader bestudeerd, en als er geen hele gekke dingen gebeuren dan zal Feyenoord aankomend seizoen 9e worden.
Dat is wel héél erg koffiekik kijken. Alleen al wel of geen Ryo kan al een of twee plaatsen schelen.
En: Fer en WIjnaldum weg? Komt er nog een spits?

Ik ben alleen het vertrouwen in Been wel een beetje kwjit. Zie hem niet in staat lijn in het spel te krijgen. Hopelijk gaat hij het tegendeel nog bewijzen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_98326044
voice-over, kun je nou werkelijk niet één tekst zelf verzinnen? En als je dan toch alles knipt en plakt van FN, plak dan meteen de antwoorden die daar gegeven worden erbij...
pi_98326097
Met zoveel vragen in je hoofd rondlopen en dan niet naar de forum-avond gaan :')

Ik weet voldoende. :)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 09:59:53 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98326127
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:54 schreef dill het volgende:
voice-over, kun je nou werkelijk niet één tekst zelf verzinnen? En als je dan toch alles knipt en plakt van FN, plak dan meteen de antwoorden die daar gegeven worden erbij...
Vrij kansloos inderdaad :') Doet 'ie constant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 10:06:28 #34
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98326225
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:54 schreef dill het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:57 schreef Paul-89 het volgende:
Met zoveel vragen in je hoofd rondlopen en dan niet naar de forum-avond gaan :')

Ik weet voldoende. :)
Dat dus. Zoals ik al eerder tegen hem zei, het is zo makkelijk om vanuit je luie stoel kritiek te geven. Als ie zoveel kritiek heeft is het juist een reden om te gaan.

Dit geldt overigens ook voor de VG hé. Daar heeft ie gelijk in. MAAR dat ontslaat je nog niet van de verplichting tot hoor en wederhoor waar meneer het zelf ook over heeft gehad.
4045
onlogisch
pi_98326299
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 07:11 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom geen openlijk excuus naar Wijnaldum toe dat de benaming 'rotte appel' een totaal verkeerde was, gebaseerd op een op dat moment niet onder controle te brengen emotie?

waarom ?? Die brief is al totaal niet relevant meer en dit speelde er toen :

Wijnaldum werd op 4 januari op de nieuwjaarsreceptie uitgenodigd om bij het beeld van Coen te komen herdenken (net als de rest van de selectie) en gaf lachend aan "iets beters te doen" die avond. Hij heeft daarna trots dit verteld aan medespelers. Vervolgens na de Graafschap gaf hij aan het triest te vinden dat supporters kwaad worden als ze verliezen van De Graafschap, en alleen maar moeten steunen. Dat interview was notabene op tv. En zo zijn er nog meer voorbeelden van het weigeren van handtekeningen aan kleine kinderen, weigeren op de foto te gaan, weglopen en naar huis gaan terwijl iemand van de pers op hem zit te wachten voor een interview
pi_98327134
en waarom zit alleen Blokland in de RvC terwijl de VvF nog 2 plaatsen kunnen vullen daarin ?
Beetje vreemd.
pi_98329330
Wat een verschrikking is dit zeg. Ik denk niet dat Feyenoord ooit zo diep is gezakt. Als ik die verhalen over een Wijnaldum lees, is dat echt verschrikkelijk. Wat denkt die kleine teringaap wel niet? Gewoon 0,0 besef dat hij zo'n geweldig salaris verdient omdat er zoveel voetbalfans zijn, en de sport daarom commercieel interessant is.

9 jaar geleden won Feyenoord de Uefa cup, en nu zijn ze verworden tot misschien wel de meest zielige middenmoter van Nederland, waar iedereen medelijden mee heeft. Op het veld staat een soort van brugklas, die zichzelf heel wat vinden, maar doodleuk tegen degradatie strijden, zonder dat ze ook maar enige feeling met de club hebben. En een bestuur wat niet aan de supporters denkt, en de club vanuit een veilige positie de afgrond heeft ingegooid.

Ondanks dat ik een ADO Den Haag supporter ben (van huis uit meegekregen als Hagenees), heb ik Feyenoord altijd de mooiste club van Nederland gevonden. En wat ik nu ook zo bijzonder vind is dat er nog altijd zoveel mensen in de Kuip zitten elke 2 weken. Ik ken een stad waar niemand ook nog waar iets te maken had willen hebben met zijn club.

Dat is denk ik net wat Feyenoord zo mooi maakt.
Reëel gezien kan je echter stellen dat het publiek haar club al jaren kwijt is aan Pubers, Makelaars en Wanbestuurders.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:42:10 #38
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98329579
Tis gewoon al jaren kut, met afgelopen seizoen als dieptepunt. En het rotte is dat er geen enkel houvast is om te veronderstellen dat het komend seizoen beter zal gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_98329838
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

waarom ?? Die brief is al totaal niet relevant meer en dit speelde er toen :

Wijnaldum werd op 4 januari op de nieuwjaarsreceptie uitgenodigd om bij het beeld van Coen te komen herdenken (net als de rest van de selectie) en gaf lachend aan "iets beters te doen" die avond. Hij heeft daarna trots dit verteld aan medespelers.
Dit zijn natuurlijk harde woorden, maar hier zou ik wel een bron van willen hebben.
Je moet wel een heel groot ego om lachend een herdenking te missen.
Als hij bv. een bruiloft heeft ofzo, heeft hij alle reden om een herdenking over te slaan.
Hell To The Liars
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:58:13 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98330061
Dat interview is gewoon terug te kijken hoor.

Verder was er geen enkele selectiespeler bij die herdenking trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98330173
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
Dat interview is gewoon terug te kijken hoor.

Verder was er geen enkele selectiespeler bij die herdenking trouwens.
Oke, was dat ook in het interview.
Zou het effe moeten nakijken, maar geloof je zo ook wel.
Hell To The Liars
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:04:43 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98330232
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:02 schreef Droopie het volgende:

[..]

Oke, was dat ook in het interview.
Zou het effe moeten nakijken, maar geloof je zo ook wel.
Die woorden dat hij wel iets beters te doen had natuurlijk niet, die zijn face to face gezegd tijdens de nieuwjaarsreceptie. Hoe je daar een bron van wilt zien is mij dan ook een raadsel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98330352
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Die woorden dat hij wel iets beters te doen had natuurlijk niet, die zijn face to face gezegd tijdens de nieuwjaarsreceptie. Hoe je daar een bron van wilt zien is mij dan ook een raadsel.
Dan vind ik dat je dit niet als waarheid mag beschouwen.
Als er een 'grote' gast tegenover je staat kan het ook een onzeker lachje zijn geweest.
Ook dat hij dit trots aan zijn medespelers heeft verteld, kan niemand echt bevestigen.
Dus vind dit item wel stemmingmakerij hoor.
Hell To The Liars
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:20:27 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98330785
Het is geen item, het is gewoon een stukje van iemand op FN.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:45:32 #45
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98331642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 07:11 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ga jij nou maar lekker luisteren maandagavond. Kom dinsdag hier niet klagen dat ik jou niet gewaarschuwd heb.

Als je gaat, wil je ons verslag doen van de forumavond? Ik wil dan minstens antwoord krijgen op deze punten:

[blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat]

Ik ben benieuwd maar ik weet bijna zeker dat ik op al die punten geen antwoord krijg.
Je gaat maar lekker zelf kijken als je vragen hebt reetriddertje :W
pi_98336475
quote:
'Feyenoord informeert naar transfervrije Hadouir'

Feyenoord waagt een poging om Anouar Hadouir (28) naar Rotterdam te halen. De spelmaker is transfervrij nadat hij besloot zijn contract bij Roda JC Kerkrade niet te verlengen.

Het is goed mogelijk dat Feyenoord binnenkort een vacature heeft op de positie van aanvallende middenvelder, de plek waar Hadouir het best tot zijn recht komt. Er is namelijk veel interesse voor Georginio Wijnaldum, de huidige spelmaker van de club uit Rotterdam-Zuid.

Hadouir leek op weg naar het Engelse Middlesbrough, maar die club stelt het geduld van de oud-speler van Willem II danig op de proef. Het heeft momenteel niet de financiële middelen om Hadouir een concreet voorstel te doen en moet eerst een aantal spelers zien te verkopen. Hadouir kreeg eerder al een rondleiding bij de club uit het Champioship.

Het is nog maar de vraag of Hadouir langer wil wachten op Boro en de Northern Echo tekent op dat de technicus in de belangstelling van Feyenoord en een club uit Saoedi-Arabië staat. Bij Feyenoord zou Hadouir herenigd worden met directeur Martin van Geel, die kortgeleden al de stap van Kerkrade naar Rotterdam maakte.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 16:06:32 #47
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98336529
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 16:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat zou een goede vervanger voor Wijnaldum kunnen zijn denk ik.
4045
onlogisch
pi_98336558
Van de ene kant heb ik liever Schone maar die is niet transfervrij.
Dus dan is Hadouir ook een prima optie.
pi_98336724
zzzzzzzzzz topic
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_98336961
Feyenoord is écht goed.
Er zit kwaliteit in,dat zie je. Alleen te wisselvallig (zie PSV).
Ik denk dat ze volgens jaar vooral tegen utrecht AZ groningen en ado strijden,misschien heracles.
Die positie gaan ze halen.
Maar,dat de supporters zó worden behandeld,belachelijk!
Jullie hebben trouwe supporters.
Kijk ajax,nu heeft iedereen opeens staan ''AJAX!!!!! HEUY HEUY JODEN!!''
Terwijl het eerst,''tukkers'' of ''boeruh'' waren.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_98337145
edit :

Oud.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 16:41:14 #52
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98337822
quote:
"FC Twente meldt zich officieel voor Fer"

17 juni 2011

FC Twente wil middenvelder Leroy Fer overnemen van Feyenoord. De club heeft zich officieel gemeld bij de zaakwaarnemer van Fer.

Zijn belangenbehartiger Rob Jansen heeft dit nieuws bevestigd aan RTV Oost. Zij schrijven verder dat FC Twente ook belangstelling zou hebben voor Ryo Miyaichi. De Japanse buitenspeler speelde vorig jaar bij Feyenoord, maar is eigendom van Arsenal.

Het contract van Fer bij Feyenoord loopt nog een jaar door. Net als met Georginio Wijnaldum voert technisch directeur Martin van Geel nog gesprekken met Fer over een langer verblijf in De Kuip. Hij gaf daarbij wel al aan dat die gesprekken 'absoluut nog een tijd duren'.
quote:
Feyenoord stalt twee talenten bij Excelsior

18 juni 2011

Feyenoord stalt de twee talenten Marley Berkvens en Daan Smith bij Excelsior. Het tweetal, respectievelijk 18 en 19 jaar, tekende onlangs hun eerste profcontract.

Zij krijgen komend seizoen de kans zich te ontwikkelen op Woudestein. Berkvens (buitenspeler) en Smith (centrale verdediger) tekenden een contract voor één jaar.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 18 juni 2011 @ 16:53:53 #53
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98338245
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef Paul-89 het volgende:
Van de ene kant heb ik liever Schone maar die is niet transfervrij.
Dus dan is Hadouir ook een prima optie.
Dat inderdaad.
Van Schone ben ik al jaren gecharmeerd, maar die zullen we niet kunnen halen, dus Hadouir is dan ook nog best ok. :)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:03:08 #54
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98338519
Iemand die al een scheur in de meniscus, een kruisband en een laterale band heeft gehad geeft bij mij direct het gevoel van "Die is meer geblesseerd straks dan ie speelt" zodra ie bij ons terecht komt. :D
Maar wel een goede voetballer met de vechtersmentaliteit die we hier waarderen, al gaat ie af en toe te ver ... weet de doelman alles van.
pi_98338647
Schone heeft volgens mij ook al allerlei blessures gehad.

En Dani Fernandez had voor Feyenoord nooit een serieuze blessure gehad.

Het blijft toch altijd een gok.
pi_98338699
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
Schone heeft volgens mij ook al allerlei blessures gehad.

Nopes.
September 2009 een zware knieblessure that's about it....
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98338865
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nopes.
September 2009 een zware knieblessure that's about it....
Ah ok.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:14:28 #58
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98338887
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
Het blijft toch altijd een gok.
Natuurlijk is dat zo, maar het is meer het 'supportersgevoel' dat vermoed dat wij weer de gelukkige zijn om een speler aan te trekken met ons laatste geld die ons enkel ellende oplevert. :')
Ik vind trouwens dat Van Geel best wat harder mag zijn richting onze twee jonkies, gewoon tot het einde van de maand en als ze het dan nog niet weten in de uitverkoop ermee, moet er niet aan denken dat ze beiden eind augustus doodleuk alsnog vertrekken of dat we ze noodgedwongen moeten houden een half jaar zodat ze in de winterstop echt verkocht moeten worden voor een schijntje.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:14:55 #59
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_98338895
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef Lastpost het volgende:
Iemand die al een scheur in de meniscus, een kruisband en een laterale band heeft gehad geeft bij mij direct het gevoel van "Die is meer geblesseerd straks dan ie speelt" zodra ie bij ons terecht komt. :D
Maar wel een goede voetballer met de vechtersmentaliteit die we hier waarderen, al gaat ie af en toe te ver ... weet de doelman alles van.
Aan de andere kant heeft hij die blessures wel al gehad waardoor hij ze misschien juist niet meer krijgt :P .
2000 light years from home
pi_98338922
Ik vind die Schone wel veel meer kwaliteit hebben dan Hadaouir
Bezuinigen is noodzakelijk, maar moet wel iets van kwaliteit overblijven.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98339114
Afgelopen seizoen :
quote:
Schøne :

Goals : 7
Assists : 8

Hadouir :

Goals : 6
Assists : 10
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 17:54:46 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98340204
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:21 schreef Paul-89 het volgende:
Afgelopen seizoen :

[..]

Ik mis het aantal wedstrijden van beide heren?
4045
onlogisch
  zaterdag 18 juni 2011 @ 18:03:09 #63
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98340488
Wat ik interessanter vind is of de goals/assists van belang waren voor hun club op dat moment, een 4-0 intikker vind ik niet zo boeiend als de winnende/beslissende pass/goal. ;)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 18:04:20 #64
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98340515
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:14 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zo, maar het is meer het 'supportersgevoel' dat vermoed dat wij weer de gelukkige zijn om een speler aan te trekken met ons laatste geld die ons enkel ellende oplevert. :')
Ik vind trouwens dat Van Geel best wat harder mag zijn richting onze twee jonkies, gewoon tot het einde van de maand en als ze het dan nog niet weten in de uitverkoop ermee, moet er niet aan denken dat ze beiden eind augustus doodleuk alsnog vertrekken of dat we ze noodgedwongen moeten houden een half jaar zodat ze in de winterstop echt verkocht moeten worden voor een schijntje.
WMB gaat hij ze vanaf 01 juli laten aanbieden bij alle europese subtoppers.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 18:08:25 #65
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_98340644
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:03 schreef Lastpost het volgende:
Wat ik interessanter vind is of de goals/assists van belang waren voor hun club op dat moment, een 4-0 intikker vind ik niet zo boeiend als de winnende/beslissende pass/goal. ;)
Ze spelen bij NEC en Roda, go figure. :+
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_98341707
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik mis het aantal wedstrijden van beide heren?
Hadouir : 29
Schone : 34

En of de goals/assits erg belangrijk waren weet ik niet, maar ik heb Hadouir het afgelopen seizoen toch best wat keren beslissend zien zijn. :)
pi_98341757
Hadouir kan ook goed vrije trappen nemen.
pi_98341779
Klopt en corners en pingels volgens mij.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 20:23:58 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98345345
Ik vind de houding van Van Geel wel goed hoor. Clubs hoeven niet te denken dat ze Fer en Wijnaldum voor een appel en een ei weg kunnen kapen. De woorden van Van Geel dat hij ze dan nog liever eind komend seizoen gratis de deur uit doet, getuigen tenminste van een beetje trots. Je hoeft ook weer niet te gaan kruipen omdat je in zwaar weer zit.
Dat berustende is Feyenoord onwaardig.
Oók wat betreft Ryo. Poten af. Teringmoffen. Dat moet hoog gespeeld worden. En als je het dan toch aflegt tegen Jopie en kale neus, dan doe je dat tenminste waardig en niet zonder slag of stoot.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 20:34:49 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98345800

AD
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:48:15 #71
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_98346366
De VG groep is een groep kleuters waarin het meerendeel lui inzitten met het iq van Brit. Het is jammer dat zij denken zo'n grote groep Feyenoorders te vertegenwoordigen terwijl zij zich alleen maar belachelijk maken. Grootste voorbeeld is toch wel die lijst met onzinnige eisen van een aantal maanden terug, laten we nog maar zwijgen van dat achterlijke stukje over die Feyenoord ondernemer die de opdracht van de open dag niet kreeg. Alsof het zo raar is om bij meer bedrijven offertes te vragen en op het laatst een beslissing te nemen, zo gaat dat in de grote mensen wereld. Ik schaam me diep als Feyenoorder voor dat soort domme lui.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_98346518
En Yvette gaat Maandag ook naar de forum-avond ?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:54:59 #73
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98346628
Leuk, weer iemand die lekker ongenuanceerd bashed. En dan ook nog eens over wat kleine zaken die er inmiddels niet meer toe doen.
Elite
Tegen TTIP
pi_98346653
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:48 schreef yvette1982 het volgende:
De VG groep is een groep kleuters waarin het meerendeel lui inzitten met het iq van Brit. Het is jammer dat zij denken zo'n grote groep Feyenoorders te vertegenwoordigen terwijl zij zich alleen maar belachelijk maken. Grootste voorbeeld is toch wel die lijst met onzinnige eisen van een aantal maanden terug, laten we nog maar zwijgen van dat achterlijke stukje over die Feyenoord ondernemer die de opdracht van de open dag niet kreeg. Alsof het zo raar is om bij meer bedrijven offertes te vragen en op het laatst een beslissing te nemen, zo gaat dat in de grote mensen wereld. Ik schaam me diep als Feyenoorder voor dat soort domme lui.
en je schaamt je niet voor de huidige directie ? goh
die lijst is allang niet meer actueel
pi_98346751
quote:
Ondanks dat ik het er niet overal mee eens ben. Ben ik meer voor de VG dan voor de directie.
Je moet toch een soort van partij kiezen, zijn er anders mensen geinteresseerd om lid te worden van de Fok!-Droopie groep
Hell To The Liars
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:58:31 #76
268409 voice-over
pi_98346766
quote:
Helemaal mee eens. De VG is een stel ellendelingen waar niks goeds van te verwachten is.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 21:32:59 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98348157
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef voice-over het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. De VG is een stel ellendelingen waar niks goeds van te verwachten is.
Je hebt echt niets beters te doen zeker? :')
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 21:41:59 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98348552
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ondanks dat ik het er niet overal mee eens ben. Ben ik meer voor de VG dan voor de directie.
Je moet toch een soort van partij kiezen, zijn er anders mensen geinteresseerd om lid te worden van de Fok!-Droopie groep
Ik vind niet dat je partij hoeft te kiezen.
Ik heb te weinig vertrouwen in de VG om die een grote vinger in de pap toe te wensen.
Maar als ze hun akties wat kleiner en beter getimed maken, en niet te hoog van de toren blazen en willen doen alsof ze allemaal advocaten en topmanagers in hun gelederen hebben, hebben ze wel mijn sympathie. Want laten we wel wezen: op z'n mínst zou Jacobs de eer aan zichzelf moeten houden. Als hij Feyenoord een warm hart toedraagt stapt hij op. En neemt alle zonden op zijn rug mee. En laat een schone lei-gevoel achter.
pi_98348826
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb te weinig vertrouwen in de VG om die een grote vinger in de pap toe te wensen.
Maar als ze hun akties wat kleiner en beter getimed maken, en niet te hoog van de toren blazen en willen doen alsof ze allemaal advocaten en topmanagers in hun gelederen hebben, hebben ze wel mijn sympathie. Want laten we wel wezen: op z'n mínst zou Jacobs de eer aan zichzelf moeten houden. Als hij Feyenoord een warm hart toedraagt stapt hij op. En neemt alle zonden op zijn rug mee. En laat een schone lei-gevoel achter.
Op een forum kan je niet kiezen geen mening ;)
1. Kies je voor de directie, blijft die zitten en blijft de graaicultuur.
2. Kies je voor de VG-Groep, kies je voor de harde lijn
3. Ben je neutraal, ga je automatisch naar keuze 1 en we kunnen niet op deze manier verder gaan
Hell To The Liars
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 21:51:39 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98348922
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

Op een forum kan je niet kiezen geen mening ;)
1. Kies je voor de directie, blijft die zitten en blijft de graaicultuur.
2. Kies je voor de VG-Groep, kies je voor de harde lijn
3. Ben je neutraal, ga je automatisch naar keuze 1 en we kunnen niet op deze manier verder gaan
Een beetje een domme redenatie om te zeggen dat je bij keuze 3 kiest voor keuze 1. Je moet er a.s. maandag openminded naar toe gaan en kijken wat ze nou te vertellen hebben. Onze vriend voice-over schreeuwt het al een paar dagen maar laten we dat eerst maar even afwachten.

In tegenstelling tot hem brand ik ze niet af tot op de grond maar geef ik ze een kans. Maar om nu te zeggen dat er maar 1 keuze is, en dat is volgens jou om te kiezen voor de VG, gaat mij een beetje ver :{
4045
onlogisch
pi_98349089
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Een beetje een domme redenatie om te zeggen dat je bij keuze 3 kiest voor keuze 1. Je moet er a.s. maandag openminded naar toe gaan en kijken wat ze nou te vertellen hebben. Onze vriend voice-over schreeuwt het al een paar dagen maar laten we dat eerst maar even afwachten.

In tegenstelling tot hem brand ik ze niet af tot op de grond maar geef ik ze een kans. Maar om nu te zeggen dat er maar 1 keuze is, en dat is volgens jou om te kiezen voor de VG, gaat mij een beetje ver :{
Als de supporters braaf naar de club zouden gaan, en niet mokken, denk je dan dat er iets positiefs gaat veranderen.? Dat bedoel ik er eigenlijk mee te zeggen
Hell To The Liars
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 21:55:56 #82
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98349137
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als de supporters braaf naar de club zouden gaan, en niet mokken, denk je dan dat er iets positiefs gaat veranderen.? Dat bedoel ik er eigenlijk mee te zeggen
Maar dat station zijn we volgens mij al lang gepasseerd :D
4045
onlogisch
pi_98349198
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar dat station zijn we volgens mij al lang gepasseerd :D
Daarom moet je eigenlijk dus wel een keuze maken, actief of langs de lijn, voor de andere koers.
Hell To The Liars
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:20:25 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98350161
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat de VG schermt met advocaten en topmanagers? Heb dat nou al een paar keer zien staan en kan het nergens plaatsen.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:31:34 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98350600
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat de VG schermt met advocaten en topmanagers? Heb dat nou al een paar keer zien staan en kan het nergens plaatsen.
"In onze gelederen zitten havenarbeiders, bankdirecteuren, automonteurs, advocaten, blank, zwart..etc" Dergelijke teksten heb ik regelmatig voorbij zien komen.
Daarnaast is er de toon van de publicaties. Die willen met dure woorden en zinsconstructies uitstralen dat ze echt geen kudde achterlijke hoolies zijn, maar er zitten dan van die domme fouten in waarbij je denkt: ai, doe nou niet. "Omgekeerd evenredig" schrijven omdat dat slim staat maar het dan verkeerd gebruiken, dat soort dingen.

Het beste lijkt het mij dat Jacobs z'n biezen pakt. Had hij al lang moeten doen. Wegwezen.
Hopelijk snapt hij dat en keert er daarmee wat rust terug,
Een krachtige doortastende vervanger voor Gudde mag ook, maar vind die maar eens.
pi_98350763
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef Gert het volgende:

[..]

"In onze gelederen zitten havenarbeiders, bankdirecteuren, automonteurs, advocaten, blank, zwart..etc" Dergelijke teksten heb ik regelmatig voorbij zien komen.
Daarnaast is er de toon van de publicaties. Die willen met dure woorden en zinsconstructies uitstralen dat ze echt geen kudde achterlijke hoolies zijn, maar er zitten dan van die domme fouten in waarbij je denkt: ai, doe nou niet. "Omgekeerd evenredig" schrijven omdat dat slim staat maar het dan verkeerd gebruiken, dat soort dingen.

Het beste lijkt het mij dat Jacobs z'n biezen pakt. Had hij al lang moeten doen. Wegwezen.
Hopelijk snapt hij dat en keert er daarmee wat rust terug,
Een krachtige doortastende vervanger voor Gudde mag ook, maar vind die maar eens.
Ik heb ook wel zoiets gelezen, alleen toen werd er, volgens mij geschreven.
Mensen met een eigen bedrijf, ipv. bankdirecteuren..
Momenteel zijn er volgens mij maar 4 bankdirecteuren in Nederland

Wel denk ik dat ik kan raden wie er in de VG-groep zitten en dat hoeft niet eens zo negatief te zijn. Zijn gewoon feyenoord fans die 'soms teveel' passie hebben voor Feyenoord.
Maar dat zullen we maandag wel zien.
Hell To The Liars
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:45:11 #87
268409 voice-over
pi_98351192
'Wie is die Varkenoordgroep dan wel niet joh' #1

quote:
Er zijn bestuursleden van de FSV , bestuursleden van het Legioen, een registeraccountant en een advocaat met een S.C.F-tatoeage, supporters met een FIIIR-tatoeage die een eigen zaak hebben, ‘de oude mannen’ met loopstokken, fanatieke supporters met topfuncties, pet en sjaals, FR12 Crew, Lunatic News redactie, leden en sfeer supporters van de FRL en het TIFO Team. Natuurlijk zijn er ook supporters bij van de hakbrigade en het ruigere sloopwerk.
Een rariteitenkabinet dus.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:46:46 #88
268409 voice-over
pi_98351258
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:35 schreef Droopie het volgende:

Zijn gewoon feyenoord fans die 'soms teveel' passie hebben voor Feyenoord.
Maar dat zullen we maandag wel zien.
Jij verwacht er echt veel van hè? :)
pi_98351507
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:45 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik zal niet op de namen ingaan.
Maar aangezien ik in Rotterdam-Zuid woon en de mensen een beetje kent.
Denk dat een gozer met wie ik in de klas heb gezeten en mee op tienertoer bent geweest met zijn vader erin zit.. Nou een beetje teveel passie, maar met het hart op de goede plek.
Ook de persoon met eigen zaak heb ik een vermoeden, op de manier het is opgeschreven :)

Rariteitenkabinet vind ik overdreven, wanneer is iemand raar?? Als hij niet zit op zijn vak, maar 90 minuten lang staand uit zijn dak gaat
Hell To The Liars
pi_98351562
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:45 schreef voice-over het volgende:

[..]

bron ????
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:01:14 #91
268409 voice-over
pi_98351925
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef Droopie het volgende:

Rariteitenkabinet vind ik overdreven, wanneer is iemand raar?? Als hij niet zit op zijn vak, maar 90 minuten lang staand uit zijn dak gaat
Jij snapt het.

Maar gaat mij om de combinatie. Totaal verschillende types. Alleen al het feit dat er hooligans in zitten .....
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:01:38 #92
268409 voice-over
pi_98351946
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef macca728 het volgende:

[..]

bron ????
VG.
pi_98352248
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jij snapt het.

Maar gaat mij om de combinatie. Totaal verschillende types. Alleen al het feit dat er hooligans in zitten .....
Jij lijkt mij eerder een persoon voor het kasteelheren diner.
Heb vroeger op vak Y3 gezeten bovenin. Lachen man..
Niet echt normaal, maar in de Rotterdamse haven heb je behalve Jan Modaal, ook aparte havenarbeiders.. Lui die zeggen "wel lekker die coke, maar die frikandel smaakt nu wel heel anders"
Kan ik om lachen, en ik vind ook dat je rekening met elkaar moet houden, maar geef mensen ook kans om hun liefde/ frustratie/ irritatie/ vreugde te uiten.
Hell To The Liars
pi_98352890
Ik denk/vrees dat voice-over gewoon fan is geworden van de 'verkeerde club'.
Hij had eigenlijk bij een nette herenclub moeten zitten maar om de een of andere reden is hij tussen de plebs beland, zuur hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Paul-89 op 18-06-2011 23:32:04 ]
pi_98352930
Probeer 'beland' te schrijven, brother. Verder wel een voorstelbare reactie.
pi_98353162
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:24 schreef Absurditeit het volgende:
Probeer 'beland' te schrijven, brother. Verder wel een voorstelbare reactie.
Sorry juf :@
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:33:56 #97
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_98353306
Zo, even iets anders. Wie denkt nog dat Fer en Gini gaan bijtekenen?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_98353509
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
Zo, even iets anders. Wie denkt nog dat Fer en Gini gaan bijtekenen?
Ik probeer er juist zo min mogelijk aan te denken, iedere keer als ik er wel aan denk erger ik me alleen maar.
pi_98353551
Die gaan dankzij van Geel voor een mooie prijs weg.
Ipv. snel happen op een bedrag, zal hij een leuk bedrag binnenharken en gelijk zijn salaris terugverdienen.
Hell To The Liars
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:41:09 #100
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_98353651
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik probeer er juist zo min mogelijk aan te denken, iedere keer als ik er wel aan denk erger ik me alleen maar.
Liever dat dan telkens het geziek over waar we het nu over hebben.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_98353718
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:41 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Liever dat dan telkens het geziek over waar we het nu over hebben.
Liever beide onderwerpen niet meer.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 23:53:52 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98354225
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:39 schreef Droopie het volgende:
Die gaan dankzij van Geel voor een mooie prijs weg.
Ipv. snel happen op een bedrag, zal hij een leuk bedrag binnenharken en gelijk zijn salaris terugverdienen.
Ik heb dergelijk vertrouwen ook wel in Van Geel.
Wonderen verichten kan hij niet, maar hij zal zich niet laten overrompelen of belazeren.
We hebben mensen nodig die rust en kunde uitstralen, en Van Geel heeft dat wel.
pi_98354430
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb dergelijk vertrouwen ook wel in Van Geel.
Wonderen verichten kan hij niet, maar hij zal zich niet laten overrompelen of belazeren.
We hebben mensen nodig die rust en kunde uitstralen, en Van Geel heeft dat wel.
Jawel hoor. :D

quote:
Ajax en Liverpool zijn het eens geworden over de onmiddellijke overgang van Ryan Babel naar de Engelse club. De transfersom bedraagt 17 miljoen euro. De aanvaller, die bij Ajax een contract had tot 1 juli 2010, tekent bij Liverpool een overeenkomst voor vijf jaar.
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 00:02:27 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98354635
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jawel hoor. :D

[..]

Een wonder is het pas als hij een Feyenoordspeler voor zo'n bedrag weet te verkopen. 8-)
  zondag 19 juni 2011 @ 01:04:11 #105
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_98357574
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Een wonder is het pas als hij een Feyenoordspeler voor zo'n bedrag weet te verkopen. 8-)
Al zul je helaas een tweede TD aan moeten stellen voor het aankoopbeleid, want dat is dan weer 1 van zijn mindere punten.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_98357901
Ik ben benieuwd of zijn vrouw Annet bij Feyenoord ook nog een beetje met de spelers en sponsors neukt. En uiteraard welke dolle activiteiten zij in R'dam-Zuid organiseert.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:55:41 #107
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98359722
quote:
De Franse sportkrant L'Équipe meldt dat Olympique Lyon-speler Michel Bastos dichtbij een transfer naar Juventus zit. Volgens het medium heeft Juventus vijftien miljoen euro beschikbaar voor de veelzijdige Braziliaan. Olympique Lyon eiste dit bedrag voor de voormalige speler van Excelsior, aangezien de ploeg het geld hard nodig heeft voor nieuwe investeringen.

Les Gones hebben versterkingen nodig om weer terug te keren in de absolute top van het Franse voetbal. In 2008 maakte Bastos de overstap van Lille naar Lyon. Aanvankelijk werd gedacht dat hij Jérémy Toulalan zou volgen. De defensieve middenvelder maakte onlangs de overstap naar het ambitieuze Málaga, dat ook Ruud van Nistelrooy en Joris Mathijsen heeft vastgelegd.

Als vervanger van Toulalan heeft Lyon een speler van AS Nancy op het oog. Het gaat om Samba Diakite, die ook in de belangstelling van Olympique Marseille staat. Naar verluidt vraagt Nancy een bedrag van rond de acht miljoen euro voor Diakite.
Centjes *O*
pi_98359890
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:55 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Centjes *O*
150.000 euro. ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98360384
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:44 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hadouir : 29
Schone : 34

En of de goals/assits erg belangrijk waren weet ik niet, maar ik heb Hadouir het afgelopen seizoen toch best wat keren beslissend zien zijn. :)
Ik dacht eigenlijk gelezen te hebben dat jij ook niet zo gecharmeerd was van die Hadaouir?
Qua snelheid is hij wel vrij beperkt. En hij zou toch naar Engeland gaan? of is dat inmiddels alweer van de baan :@
Groetjes, Ezio.
pi_98360589
Oranje onder 17 staat 1-0 achter tegen Congo. :')
  zondag 19 juni 2011 @ 06:25:43 #111
268409 voice-over
pi_98362316
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef Droopie het volgende:

... en ik vind ook dat je rekening met elkaar moet houden, maar geef mensen ook kans om hun liefde/ frustratie/ irritatie/ vreugde te uiten.
Tuurlijk, helemaal gelijk. Maar vraag mij niet om hooligans te accepteren als 'mens'. Ok, het zijn wel mensen maar ik moet er echt niks van hebben. :{w
pi_98362918
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk gelezen te hebben dat jij ook niet zo gecharmeerd was van die Hadaouir?
Qua snelheid is hij wel vrij beperkt. En hij zou toch naar Engeland gaan? of is dat inmiddels alweer van de baan :@
Ik vind hem niet briljant en zijn uitstraling vind ik ook niet geweldig maar zeker als Wijnaldum vertrekt is het een logische versterking.

En van mij hoeft een nr. 10 niet snel te zijn.
pi_98363194
Aan John Lammers de lastige taak om Excelsior komend seizoen in de Eredivisie te houden. In tegenstelling tot zijn voorganger Alex Pastoor kan de oefenmeester van de Kralingers in de komende voetbaljaargang niet over spelers als Jordy Clasie, Miquel Nelom, Guyon Fernandez en Kaj Ramsteijn beschikken. Het viertal gaat de kleuren van stadsgenoot Feyenoord verdedigen. “Geloof mij nou: de toekomst is aan Feyenoord”, beweert Lammers in Voetbal International.

“Clasie zou ik altijd opstellen; dynamische middenvelder, altijd druk naar voren, uitstekende passing en vertraagt het spel nooit”, legt Lammers aan het weekblad uit. “Nelom wordt gewoon de linksback in De Kuip en op termijn van het Nederlands elftal. Die jongen heeft alles, maar moet nog wel beter leren duelleren. Ramsteijn is een uitstekende speler, sierlijk, intelligent. Moet wel harder worden, maar heeft absoluut potentie. Fernandez heeft zijn snelheid, kan altijd het verschil maken, als hij maar vertrouwen krijgt.”

“Tel daarbij op die gasten van Oranje Onder-17″, vervolgt Lammers. “Tonny Trindade de Vilhena: ongelooflijk talent. Annas Achahbar: geweldige speler. Joey Sleegers: in potentie een uitstekende middenvelder. Ron Vlaar blijft, Stefan de Vrij heeft verlengd. Feyenoord is rijk. Ik preek niet voor eigen parochie, ik analyseer alleen maar heet objectief de talenten met wie ik heb gewerkt. De Coolsingel? Als Feyenoord erin slaagt om al deze talenten te behouden, durf ik daar wel wat geld op te zetten. En dat komt mede door Excelsior, waar jonge spelers zich kunnen ontwikkelen. Excelsior heeft dus wel degelijk een functie in het betaalde voetbal.”
Hell To The Liars
  zondag 19 juni 2011 @ 10:27:32 #114
268409 voice-over
pi_98363228
Feyenoord moet Excelsior koesteren ....
pi_98363304
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:27 schreef voice-over het volgende:
Feyenoord moet Excelsior koesteren ....
klopt en vice versa
Hell To The Liars
pi_98363974
Zo zullen we die stumpers in hun "huilie- huillie iedereen is tegen ons topic" maar lekker in hun stront laten zitten
Hell To The Liars
  zondag 19 juni 2011 @ 11:18:53 #117
268409 voice-over
pi_98364086
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:13 schreef Droopie het volgende:
Zo zullen we die stumpers in hun "huilie- huillie iedereen is tegen ons topic" maar lekker in hun stront laten zitten
Bah Ajax.
pi_98364110
Blijft toch jammer dat de 1e training niet meer als vroeger is. Met tien duizenden op de tribune om naar wat loopoefeningen te kijken. :D
  zondag 19 juni 2011 @ 11:37:03 #119
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_98364528
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 06:25 schreef voice-over het volgende:

[..]

Tuurlijk, helemaal gelijk. Maar vraag mij niet om hooligans te accepteren als 'mens'. Ok, het zijn wel mensen maar ik moet er echt niks van hebben. :{w
Jij hebt het recht om Feyenoorder te zijn, dus zij ook. :)
  zondag 19 juni 2011 @ 11:40:00 #120
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98364591
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:19 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft toch jammer dat de 1e training niet meer als vroeger is. Met tien duizenden op de tribune om naar wat loopoefeningen te kijken. :D
En maar denken bij die eerste keer onder Mario, ach het is de eerste training, beetje wandelen, ouwehoeren en lachen en rustig aan doen, dat is dan logisch, doen ze voor de mensen die komen.
Blijkt dat het er normaliter nog rustiger aan toe gaat. ;(
  zondag 19 juni 2011 @ 11:57:15 #121
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_98365045
Hebben we Messi al gekocht als vervanger van Wijnaldum?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 19 juni 2011 @ 12:31:59 #122
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98366087
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:57 schreef Toekito het volgende:
Hebben we Messi al gekocht als vervanger van Wijnaldum?
Ja, en Ronaldo als vervanger voor Fer...
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_98366896
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:31 schreef Siyara het volgende:

[..]

Ja, en Ronaldo als vervanger voor Fer...
Ronaldo is gestopt.
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 13:12:21 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98367405
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ronaldo is gestopt.
Had je het nog niet gehoord? Hij maakt speciaal zijn comeback voor ons.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 13:45:52 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98368538
quote:
12s.gif Op zondag 19 juni 2011 13:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Had je het nog niet gehoord? Hij maakt speciaal zijn comeback voor ons.
Ik denk dat zelfs Burgerking hem er nog uitloopt. ;)
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 13:55:47 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98368902
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 13:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk dat zelfs Burgerking hem er nog uitloopt. ;)
:D!
4045
onlogisch
  zondag 19 juni 2011 @ 14:03:10 #127
268409 voice-over
pi_98369174
Wat een dom geklets.
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 14:04:00 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98369205
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:03 schreef voice-over het volgende:
Wat een dom geklets.
Komkommertijd hé pessimist.
4045
onlogisch
  zondag 19 juni 2011 @ 14:04:02 #129
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98369207
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:03 schreef voice-over het volgende:
Wat een dom geklets.
Mooie samenvatting van je posts. ^O^
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 14:04:20 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98369221
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef Lastpost het volgende:

[..]

:')
4045
onlogisch
  zondag 19 juni 2011 @ 14:13:15 #131
268409 voice-over
pi_98369539
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:04 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik had het over jouw briljante bijdragen, slimpie.
  zondag 19 juni 2011 @ 14:19:14 #132
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98369733
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:13 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik had het over jouw briljante bijdragen, slimpie.
Van mij moet je ook niet teveel verwachten he, ben maar hooligan. O+
  zondag 19 juni 2011 @ 14:27:17 #133
268409 voice-over
pi_98370044
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Van mij moet je ook niet teveel verwachten he, ben maar hooligan. O+
Dan vind ik het erg knap van jou dat jij zinnen (weliswaar korte) kan typen zonder ernstige taalfouten. ^O^
  zondag 19 juni 2011 @ 14:28:30 #134
268409 voice-over
pi_98370100
Ik ben heel erg benieuwd wat de forumavond van morgen gaat brengen. Jullie ook?

8-)
  zondag 19 juni 2011 @ 14:34:55 #135
83103 yvette1982
pi_98370334
Partij kiezen is onzin. De directie heeft er inderdaad een puinzooi van gemaakt en de schuldigen zullen als de tijd rijp is 1 voor 1 moeten sneuvelen. Maar die kneuzen van de VG zouden met hun kortzichtige domheid voor net zulke puinzooi zorgen. Aan alles kan je zien dat die groep helemaal niet bestaat uit advocaten, dokters of andere banen waar je een hoog iq voor nodig hebt. Het zijn simpele zielen die de beste bedoeling hebben, maar door een gebrek aan inzicht en intelligentie beter zichzelf en Feyenoordsupporters belachelijk maken.
pi_98370521
Zou PSV Schaars niet bewust hebben laten lopen naar Portugal omdat ze voor Wijnaldum willen gaan? Wat mij betreft een domme keuze, want zoals Schaars de afgelopen 2 interlands speelde is hij van veel grotere waarde dan Wijnaldum.
pi_98370552
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef yvette1982 het volgende:
Partij kiezen is onzin. De directie heeft er inderdaad een puinzooi van gemaakt en de schuldigen zullen als de tijd rijp is 1 voor 1 moeten sneuvelen. Maar die kneuzen van de VG zouden met hun kortzichtige domheid voor net zulke puinzooi zorgen. Aan alles kan je zien dat die groep helemaal niet bestaat uit advocaten, dokters of andere banen waar je een hoog iq voor nodig hebt. Het zijn simpele zielen die de beste bedoeling hebben, maar door een gebrek aan inzicht en intelligentie beter zichzelf en Feyenoordsupporters belachelijk maken.
De PR kan en moet beter.
Maar bijna iedere beginnende groep zal in het begin fouten maken.
Hell To The Liars
pi_98371789
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
Zou PSV Schaars niet bewust hebben laten lopen naar Portugal omdat ze voor Wijnaldum willen gaan? Wat mij betreft een domme keuze, want zoals Schaars de afgelopen 2 interlands speelde is hij van veel grotere waarde dan Wijnaldum.
Wijnaldum kan bij doorverkoop meer opleveren
  zondag 19 juni 2011 @ 15:19:58 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98371944
Zijn totaal geen vergelijkbare spelers.

PSV kan beter voor El Ahmadi gaan, die zie ik daar wel opbloeien en dan zijn wij van hem af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98372082
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 15:19 schreef Caland het volgende:
Zijn totaal geen vergelijkbare spelers.

PSV kan beter voor El Ahmadi gaan, die zie ik daar wel opbloeien en dan zijn wij van hem af.
Of een mooie package deal voor 9 miljoen. Zijn wij er ook weer vanaf. ^O^
  zondag 19 juni 2011 @ 16:03:44 #141
268409 voice-over
pi_98373601
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef yvette1982 het volgende:
Ik vind jou de user met de beste postings van dit topic. Een verademing vergeleken met Caland en zijn vriendjes. ^O^
  zondag 19 juni 2011 @ 16:05:06 #142
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98373654
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:03 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik vind jou de user met de beste postings van dit topic. Een verademing vergeleken met Caland en zijn vriendjes. ^O^
Dat verbaast me nou weer weinig. _O-
  zondag 19 juni 2011 @ 16:07:11 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98373741
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:03 schreef voice-over het volgende:

[..]

:'( :')

Helemaal zelf getypt, knap van je.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 juni 2011 @ 16:13:58 #144
268409 voice-over
pi_98374040
Caland, zeg nou eens eerlijk. De huidige directie van Feyenoord is niet best maar vind jij de VG gezien haar media-optreden een goed alternatief? Stel dat zij aan jou vragen ¤ 5.000 te investeren in de club, zou jij dan direct geld overmaken?
  zondag 19 juni 2011 @ 16:18:29 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98374193
Ik vind het prima dat een groep kritische supporters de wantoestanden in het Maasgebouw aan de kaak stelt.

Altijd beter dan een stadion vol met ja-knikkers. Volgens mij heb je de verkeerde club gekozen en moet je eens wat vaker met je broer mee :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98374359
Is Ritmo hier al gesignaleerd? :P
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  zondag 19 juni 2011 @ 16:26:12 #147
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98374435
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:13 schreef voice-over het volgende:
Caland, zeg nou eens eerlijk. De huidige directie van Feyenoord is niet best maar vind jij de VG gezien haar media-optreden een goed alternatief? Stel dat zij aan jou vragen ¤ 5.000 te investeren in de club, zou jij dan direct geld overmaken?
Fijn dat je inmiddels al weet wie ze graag naar voren schuiven om zitting te nemen in de RvC en het bestuur, ga er vanuit dat je met die kennis tot deze post bent gekomen?

Het is simpel, dit bestuur is gewoon incapabel en ze willen niet vanuit zichzelf plaats maken, pas wanneer de VG met namen komt kun je echt inhoudelijk reageren op de plannen lijkt me.
Het bekende plan is nu: Huidig bestuur weg, nieuw capabel bestuur in de plaats en het lijkt me niet dat daar vanuit beginsel iets op tegen is gezien de feiten die op tafel zijn gekomen m.b.t het functioneren van dit huidige bestuur.
Jammer alleen dat dit huidige bestuur niet inziet dat ze zelf de oorzaak zijn van de problematiek bij de club, anders hadden we deze toestanden niet eens gehad.
Die hebben dusdanig gefaald en er ligt nu zoveel op tafel dat ze eigenlijk niet anders kunnen dan opstappen, in het belang van deze mooie club.

Overigens vind ik ook niet dat de mensen vanuit de VG een serieuze taak binnen de club zouden moeten krijgen, personen met teveel clubliefde/binding worden op een gegeven moment blind voor bepaalde zaken en bedekken alles met de mantel der liefde, vanuit hun oogpunt in het belang van de club, al is het natuurlijk gewoon een kwestie van eigen belang.
Vanmiddag weer een goed stuk op Rijnmond radio trouwens over Feyenoord en de huidige situatie, luistertip die vast wel weer ergens online opduikt.

Weet je wie ze eens moeten polsen, die Munsterman van Twente.
Heeft zich al veelvuldig lovend uitgelaten over de club, de aanhang, ziet de potentie en heeft verstand van zaken en inmiddels ook in het voetbalwereldje en lijkt me echt geen onhaalbare optie aangezien die beste man gegarandeerd deze sleeping giant als uitdaging zal zien.
  zondag 19 juni 2011 @ 16:29:51 #148
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98374553
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:26 schreef Lastpost het volgende:

[..]
Weet je wie ze eens moeten polsen, die Munsterman van Twente.
Heeft zich al veelvuldig lovend uitgelaten over de club, de aanhang, ziet de potentie en heeft verstand van zaken en inmiddels ook in het voetbalwereldje en lijkt me echt geen onhaalbare optie aangezien die beste man gegarandeerd deze sleeping giant als uitdaging zal zien.
Hij zal best een adviesje of twee willen geven, maar Joop is en blijft natuurlijk een echte Tukker.
Look behind you! It's your ass!
  zondag 19 juni 2011 @ 16:33:23 #149
268409 voice-over
pi_98374706
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:26 schreef Lastpost het volgende:

Het bekende plan is nu: Huidig bestuur weg, nieuw capabel bestuur in de plaats ....
Wie dan?
  zondag 19 juni 2011 @ 16:35:26 #150
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98374788
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:33 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wie dan?
Vraag het maandag. ^O^
  zondag 19 juni 2011 @ 16:48:45 #151
268409 voice-over
pi_98375370
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:35 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Vraag het maandag. ^O^
Antwoord krijg je toch niet.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:02:11 #152
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98375907
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 16:48 schreef voice-over het volgende:

[..]

Antwoord krijg je toch niet.
Is dat per definitie iets negatiefs/slechts dan?
Het is niet niets natuurlijk om bestuurder bij een club als Feyenoord te worden, mag er dan ook vanuit gaan dat het niet de directeur van de lokale computerwinkel gaat worden als het aan hun ligt en vanuit dat oogpunt is het logisch dat mensen die gepolst zijn/op het lijstje staan niet zomaar in de publiciteit willen/kunnen komen terwijl er niets zeker is en ze zelf nog leidinggevend zijn of een bedrijf hebben.

Mag toch hopen dat je dit zelf ook wel begrijpt.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:43:37 #153
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98377575
quote:
'Drenthe volgt Schaars en Van Wolfswinkel naar Portugal'

Royston Drenthe zou volgens Portugese media net als Ricky van Wolfswinkel en Stijn Schaars zijn carrière gaan vervolgen in de Portugese competitie. De Rotterdammer mag vertrekken bij Real Madrid en lijkt een nieuwe club in de Portugese competitie te hebben gevonden.

Echter zal de 24-jarige linkspoot niet bij Sporting Portugal, zoals Schaars en Van Wolfswinkel, gaan spelen, maar wordt volgens A Bola Benfica de nieuwe werkgever van de oud-Feyenoorder. Naar verluidt zal de Nederlander in een deal met Fábio Coentrao worden betrokken. De Portugese verdediger staat in de belangstelling van Real, waar Drenthe dus mag vertrekken.

Drenthe werd het afgelopen seizoen verhuurd aan Hércules Alicante. Na een huurperiode met vallen en opstaan keerde de enkelvoudig Oranje-international terug bij De Koninklijke, waar hij na een gesprek met trainer José Mourinho mag uitkijken naar een nieuwe club.
:'(
Wordt die jongen keer op keer genoemd in een mooie deal naar een italiaanse topclub waar wij een leuk zakcentje aan overhouden, wordt hij straks met gesloten beurs verhandeld.
  zondag 19 juni 2011 @ 17:53:22 #154
268409 voice-over
pi_98377894
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Is dat per definitie iets negatiefs/slechts dan?
Het is niet niets natuurlijk om bestuurder bij een club als Feyenoord te worden, mag er dan ook vanuit gaan dat het niet de directeur van de lokale computerwinkel gaat worden als het aan hun ligt en vanuit dat oogpunt is het logisch dat mensen die gepolst zijn/op het lijstje staan niet zomaar in de publiciteit willen/kunnen komen terwijl er niets zeker is en ze zelf nog leidinggevend zijn of een bedrijf hebben.

Mag toch hopen dat je dit zelf ook wel begrijpt.
.... zucht ......

Welke succesvolle ondernemer van een groot bedrijf wil geassocieerd worden met de VG? Zie je het al voor je ..... de directeur van bedrijf met > 10.000 werknemers die door een hooligan aan de pers wordt voorgesteld als de 'redder van Feyenoord'?

Nee hoor, dit hele gedoe is niks anders dan een poging om de webredactie van Lunatics de club te laten overnemen. :)
  zondag 19 juni 2011 @ 17:59:24 #155
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98378099
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 17:53 schreef voice-over het volgende:

[..]

Nee hoor, dit hele gedoe is niks anders dan een poging om de webredactie van Lunatics de club te laten overnemen. :)
  zondag 19 juni 2011 @ 17:59:44 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98378116
quote:
Dom figuur. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_98379071
Ritmo is ook weer terug van weggeweest, gaat nog leuk worden met voice-over erbij :P

Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_98379387
quote:

[..]

.... zucht ......

Welke succesvolle ondernemer van een groot bedrijf wil geassocieerd worden met de VG? Zie je het al voor je ..... de directeur van bedrijf met > 10.000 werknemers die door een hooligan aan de pers wordt voorgesteld als de 'redder van Feyenoord'?

http://www.ggznederland.nl/
  zondag 19 juni 2011 @ 19:16:36 #159
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98380554
quote:
"Nelom wordt gewoon de linksback van Oranje"

John Lammers ziet veel potentie bij Feyenoord. De nieuwe coach van Excelsior heeft vooral een hoge pet op van Jordy Clasie, Miquel Nelom en Kaj Ramsteijn.
Door Ruben Winkels
19 jun. 2011 18:24:00

Lammers is vanaf het komende seizoen oefenmeester van Excelsior, dat drie spelers ziet vertrekken naar Feyenoord. Clasie, Nelom en Ramsteijn moeten in de voorbereiding een plek in de De Kuip af te dwingen. "Clasie zou ik altijd opstellen; dynamische middenvelder, altijd druk naar voren, uitstekende passing en vertraagt het spel nooit", zegt de trainer in Voetbal International.

"Nelom wordt gewoon de linksback in De Kuip en op termijn van het Nederlands elftal. Die jongen heeft alles, maar moet nog wel beter leren duelleren. Ramsteijn is een uitstekende speler, sierlijk, intelligent. Moet wel harder worden, maar heeft absoluut potentie. Fernandez heeft zijn snelheid, kan altijd het verschil maken, als hij maar vertrouwen krijgt."

"Tel daarbij op die gasten van Oranje Onder-17. Tonny Trindade de Vilhena: ongelooflijk talent. Annas Achahbar: geweldige speler. Joey Sleegers: in potentie een uitstekende middenvelder. Ron Vlaar blijft, Stefan de Vrij heeft verlengd. Feyenoord is rijk. Ik preek niet voor eigen parochie, ik analyseer alleen maar heet objectief de talenten met wie ik heb gewerkt."

Lammers gelooft zelfs dat de landstitel in de komende jaren terugkeert naar Feyenoord. "De Coolsingel? Als Feyenoord erin slaagt om al deze talenten te behouden, durf ik daar wel wat geld op te zetten. En dat komt mede door Excelsior, waar jonge spelers zich kunnen ontwikkelen. Excelsior heeft dus wel degelijk een functie in het betaalde voetbal."
Elite
Tegen TTIP
  zondag 19 juni 2011 @ 19:34:10 #160
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98381274
quote:

[..]

.... zucht ......

Over zucht gesproken, mocht er block-functie op Fok! zitten ben jij de eerste die erop komt. :W
  zondag 19 juni 2011 @ 19:36:08 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98381372
Die is er al, maar dan moet je een abo nemen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98381417
Dom gehaat op Voice-Over. :')

Hij heeft ergens gewoon een punt, maar met een afwijkende mening hoor je er niet bij natuurlijk. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 19 juni 2011 @ 19:47:21 #163
268409 voice-over
pi_98381825
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:

Hij heeft ergens gewoon een punt, maar met een afwijkende mening hoor je er niet bij natuurlijk. :')
Zo zijn die VG'ers nu eenmaal Tomatenboer. Zij dulden geen tegenspraak van weldenkende mensen als jij en ik. :)

Simpele vragen als 'wie zijn dan die mensen die in de directie gaan zitten' en 'wat zijn hun plannen' worden afgedaan als belachelijk. Geeft wel het niveau van de protagonisten van de VG aan.

[ Bericht 10% gewijzigd door voice-over op 19-06-2011 19:52:31 ]
  zondag 19 juni 2011 @ 19:51:36 #164
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98382019
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef voice-over het volgende:

[..]

Zo zijn die VG'ers nu eenmaal Tomatenboer. Zij dulden geen tegenspraak van weldenkende mensen als jij en ik. :)
Wie weet komen ze wel met een goed plan van aanpak en capabele vervangers voor de huidige circus-directie van Feijenoord. De amateurtak en tevens grootaandeelhouder schaart zich niet voor niks achter de VG.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  zondag 19 juni 2011 @ 19:53:40 #165
268409 voice-over
pi_98382123
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:51 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Wie weet komen ze wel met een goed plan van aanpak en capabele vervangers voor de huidige circus-directie van Feijenoord.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:04:37 #166
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98382666
quote:

Als ie nou daadwerkelijk in gaat op punten, maar veel verder dan :') of "onzin" komt ie niet, dan kun je toch lastig discussiëren met iemand hoor.
Zeker wanneer je direct wordt uitgemaakt voor hersenloze hooligan wanneer je voor de VG bent.

Maar aangezien jij geregeld nog wel met wat goede posts komt die hout snijden, waar heeft ie dan een punt?
pi_98383246
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Als ie nou daadwerkelijk in gaat op punten, maar veel verder dan :') of "onzin" komt ie niet, dan kun je toch lastig discussiëren met iemand hoor.
Zeker wanneer je direct wordt uitgemaakt voor hersenloze hooligan wanneer je voor de VG bent.

Maar aangezien jij geregeld nog wel met wat goede posts komt die hout snijden, waar heeft ie dan een punt?
Ik vind dat hij wel een punt heeft dat het twijfelachtig is dat grote namen en zwaargewichten zich inlaten met een ondoorzichtig clubje supporters die op een slordige manier communiceren, met bepaalde irreële eisen komen en die geen helder plan voor de toekomst hebben als ze slagen in hun opzet om de directie te laten opstappen. Bovendien hangt er een fout imago omheen omdat er hooligans deel uitmaken van die groepering, ook al is het maar een klein clubje, en wordt er op bepaalde sites al gedreigd met geweld uit naam van de VG.

Daarnaast vind ik, dat áls er toch bepaalde capabele personen deel uitmaken van de VG, dat ze de communicatie veel beter hadden kunnen laten verlopen. Niet slim aangepakt dus. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 19 juni 2011 @ 20:19:23 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98383324
quote:

Alsjeblieft, hé. Ga je het nou ook nog voor hem opnemen? :')
Elite
Tegen TTIP
pi_98383477
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind dat hij wel een punt heeft dat het twijfelachtig is dat grote namen en zwaargewichten zich inlaten met een ondoorzichtig clubje supporters die op een slordige manier communiceren, met bepaalde irreële eisen komen en die geen helder plan voor de toekomst hebben als ze slagen in hun opzet om de directie te laten opstappen. Bovendien hangt er een fout imago omheen omdat er hooligans deel uitmaken van die groepering, ook al is het maar een klein clubje, en wordt er op bepaalde sites al gedreigd met geweld uit naam van de VG.

Daarnaast vind ik, dat áls er toch bepaalde capabele personen deel uitmaken van de VG, dat ze de communicatie veel beter hadden kunnen laten verlopen. Niet slim aangepakt dus. :)
nee maar dat hoeven jullie niet 100x te herhalen, zeker niet als de discussie ergens anders over gaat, want Voice over haalt het onderwerp zelf elke keer terug.
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 20:22:50 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98383507
quote:

[..]

De reden om twijfels te hebben is wellicht gegrond. Het probleem dat voice-over heeft is dat er voor hem totaal geen ruimte voor discussie is of dit wel een capabele groep is. Het moment dat je zegt : "Joh, voice-over. Ga morgen zelf kijken en stel je vragen, al je vragen die je hier op het forum stelt!"

Maar nee, dan zegt meneer "Oh nee, daar begin ik niet aan. Want het zijn toch hersenloze en er wordt toch alleen maar met kanker gescholden. En als je niet voor bent ben je tegen etc" (Over een vooroordeel gesproken).

Maar ondertussen zelf wel de VG betichten het niet hanteren van hoor & wederhoor.

Hij meet gewoon met 2 maten, de voor hem goed uitkomende maten.

Dát is waar ik me aan stoor bij die hele voice-over.
4045
onlogisch
  zondag 19 juni 2011 @ 20:29:29 #171
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98383868
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef voice-over het volgende:
Simpele vragen als 'wie zijn dan die mensen die in de directie gaan zitten' en 'wat zijn hun plannen' worden afgedaan als belachelijk. Geeft wel het niveau van de protagonisten van de VG aan.
Volgens mij is daar al herhaaldelijk antwoord op gegeven. Jij kiest er dan constant voor om dat te negeren en telkens weer in de herhaling te vallen.

Ook wordt er constant gezegd dat de VG er op uit is om de macht over te nemen binnen Feyenoord. Iets wat werkelijk nergens over gaat, omdat ze daar totaal niet op uit zijn. Ze stellen mistanden in de directie aan en willen dat er wat aan gebeurd. Meer niet.

Oplossingen hebben ze ook. Wat heeft het echter voor zin om deze nu al op 'tafel' te leggen zolang de directie nog in het Maasgebouw zitten?

quote:
en wordt er op bepaalde sites al gedreigd met geweld uit naam van de VG.
De mensen van de VG doen dat zelf, ja? Zeggen ze van de VG te zijn dan? Bewijzen?
Elite
Tegen TTIP
  zondag 19 juni 2011 @ 20:38:25 #172
268409 voice-over
pi_98384413
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef Lastpost het volgende:

Heb ik nooit gezegd. Kritiekloos en verdacht zijn eerder termen waar ik aan denk bij de voorstanders van de VG.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:38:44 #173
83103 yvette1982
pi_98384426
quote:

[..]

Wie weet komen ze wel met een goed plan van aanpak en capabele vervangers voor de huidige circus-directie van Feijenoord. De amateurtak en tevens grootaandeelhouder schaart zich niet voor niks achter de VG.
Net zo'n goed plan als die eisen van het niveau van een peuter die ze een paar maanden terug hadden.
Deze lui denken dat ze serieus genomen worden en dat de directie zal doen wat ze willen. Dat gaat niet gebeuren, zo werkt de grote mensen wereld niet.
pi_98384606
quote:

[..]

Schaart de amateurtak zich volmondig achter de VG?

Voor zover ik weet vinden ze alléén dat beide partijen weer in gesprek moeten met elkaar en kiezen ze verder nadrukkelijk geen partij. Zie interview met RTV Rijnmond. Maar de VG is op "ramkoers" wat dat betreft, ik denk niet dat het er nog in zit dat ze constructief met elkaar in gesprek kunnen na de gekozen richting van de VG.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:43:56 #175
268409 voice-over
pi_98384738
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De reden om twijfels te hebben is wellicht gegrond. Het probleem dat voice-over heeft is dat er voor hem totaal geen ruimte voor discussie is of dit wel een capabele groep is. Het moment dat je zegt : "Joh, voice-over. Ga morgen zelf kijken en stel je vragen, al je vragen die je hier op het forum stelt!"

Maar nee, dan zegt meneer "Oh nee, daar begin ik niet aan. Want het zijn toch hersenloze en er wordt toch alleen maar met kanker gescholden. En als je niet voor bent ben je tegen etc" (Over een vooroordeel gesproken).

Maar ondertussen zelf wel de VG betichten het niet hanteren van hoor & wederhoor.

Hij meet gewoon met 2 maten, de voor hem goed uitkomende maten.

Dát is waar ik me aan stoor bij die hele voice-over.
Ik ben gewoon een kritisch ingesteld persoon, ik slik mooie praatjes niet gauw voor zoete koek. Van niemand.

Jammer dat jij je zo laat meeslepen met de luchtfietserij van de VG. Werkelijk, op al mijn vragen zijn nog niet de meest vage contouren te ontwaren van wat de toekomstvisie is van de VG. Maar jij vind het allemaal hartstikke duidelijk van die gasten. Leg het mij dan eens uit? Ik ben een simpele jongen dus je mag gerust simpele bewoordingen gebruiken.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:45:04 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98384796
Denk het ook niet, en uiteindelijk weet je dan wel wie aan het langste eind gaat trekken.

Helemaal als er ook nog eens investeerders zoals Huigen en Menno Been (morgen aanwezig) achter de FSV/VG gaan staan. Dat tezamen met de SC die niet achter de directie gaan staan zorgt voor een onwerkbare situatie. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 juni 2011 @ 20:46:31 #177
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98384865
quote:

[..]

Dat is natuurlijk van jouw kant ook weer suggestief, je hebt geen flauw idee wat de plannen zijn die de VG heeft nadat het bestuur opgestapt is, dat ze dat (nog) niet naar buiten brengen betekend nog niet dat ze geen helder toekomstplan hebben natuurlijk.
Ik ga er maar vanuit dat je met irreele eisen doelt op de eerste lijst die destijds is ingediend? Vond ik ook niet handig, maar dat is al een tijd van tafel en dus ook niet relevant meer, al hebben ze dat gewoon niet goed aangepakt dat moge duidelijk zijn en voedt alleen maar dat de VG enkel bestaat uit 'simpele zielen', dat beseffen ze zelf gelukkig ook wel.

Dat de communicatie in z'n algemeenheid beter kon/kan deel ik, maar daarom vind ik dat persoonlijk nog geen reden om tegen een VG te zijn, want hetgeen ze op tafel gooien is duidelijk qua bewijs/feiten en naar mijn mening (en die van vele andere/media/investeerders/ingewijden) genoeg om dit bestuur op te laten stappen en de VG heeft zelf geen behoefte om voor bestuurder te spelen, ze willen enkel dat onze club weer gezond wordt, zowel sportief als financieel en naar mijn bescheiden mening kan dat niet met deze bestuurders aan het roer.
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 20:47:52 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98384937
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een kritisch ingesteld persoon, ik slik mooie praatjes niet gauw voor zoete koek. Van niemand.

Jammer dat jij je zo laat meeslepen met de luchtfietserij van de VG. Werkelijk, op al mijn vragen zijn nog niet de meest vage contouren te ontwaren van wat de toekomstvisie is van de VG. Maar jij vind het allemaal hartstikke duidelijk van die gasten. Leg het mij dan eens uit? Ik ben een simpele jongen dus je mag gerust simpele bewoordingen gebruiken.
Je moet eens leren lezen. Dat zal een hoop schelen.

Zoek van mij 1 post waarbij ik aangeef dat de VG het allemaal wel even gaat klaren. Ik ben net zo kritisch als jij. Met je kritiek is niets mis. Niet mis in die zin dat je zeker scherpe vragen mag stellen. Maar GA ze dan ook stellen en baseer je niet op wat vooroordelen, en meet vooral niet met 2 maten.

Dat zijn dingen die je nu doet, en daar stoor ik me aan.
4045
onlogisch
  zondag 19 juni 2011 @ 20:52:25 #179
268409 voice-over
pi_98385197
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:46 schreef Lastpost het volgende:
..... hetgeen ze op tafel gooien is duidelijk qua bewijs/feiten
Sorry, maar mag ik ff lachen? Ik kan ook wel documenten op tafel leggen waar uit blijkt dat jij in je leven enorme blunders hebt begaan die grote schade tot gevolg hadden. De verhaaltjes van de VG werden zonder context en van 1 kant belicht. Als onze rechtsstaat zo zou werken, waren we een bananenrepubliek. En dat zijn we gelukkig niet .... maar Feyenoord binnenkort wel gezien de knullige werkwijze van de VG.
  zondag 19 juni 2011 @ 20:55:19 #180
268409 voice-over
pi_98385363
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je moet eens leren lezen. Dat zal een hoop schelen.

Zoek van mij 1 post waarbij ik aangeef dat de VG het allemaal wel even gaat klaren. Ik ben net zo kritisch als jij. Met je kritiek is niets mis. Niet mis in die zin dat je zeker scherpe vragen mag stellen. Maar GA ze dan ook stellen en baseer je niet op wat vooroordelen, en meet vooral niet met 2 maten.

Dat zijn dingen die je nu doet, en daar stoor ik me aan.
Ik heb geen zin om 3 uur lang te horen dat dat 'k@nkerbestuur moet oprotten'. Ik heb totaal geen vertrouwen dat er een vergadering is waar beschaafde lieden op zakelijke wijze kritiek leveren en met voorstellen komen. Als ik dat vertrouwen wel had, was ik heel graag gekomen.
pi_98385464
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:46 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk van jouw kant ook weer suggestief, je hebt geen flauw idee wat de plannen zijn die de VG heeft nadat het bestuur opgestapt is, dat ze dat (nog) niet naar buiten brengen betekend nog niet dat ze geen helder toekomstplan hebben natuurlijk.
Ik ga er maar vanuit dat je met irreele eisen doelt op de eerste lijst die destijds is ingediend? Vond ik ook niet handig, maar dat is al een tijd van tafel en dus ook niet relevant meer, al hebben ze dat gewoon niet goed aangepakt dat moge duidelijk zijn en voedt alleen maar dat de VG enkel bestaat uit 'simpele zielen', dat beseffen ze zelf gelukkig ook wel.

Dat de communicatie in z'n algemeenheid beter kon/kan deel ik, maar daarom vind ik dat persoonlijk nog geen reden om tegen een VG te zijn, want hetgeen ze op tafel gooien is duidelijk qua bewijs/feiten en naar mijn mening (en die van vele andere/media/investeerders/ingewijden) genoeg om dit bestuur op te laten stappen en de VG heeft zelf geen behoefte om voor bestuurder te spelen, ze willen enkel dat onze club weer gezond wordt, zowel sportief als financieel en naar mijn bescheiden mening kan dat niet met deze bestuurders aan het roer.
1. Als ze goede toekomstplannen hebben, wat weerhoudt ze dan ervan om ze al naar buiten te brengen? Dit zou alleen de steun en geloofwaardigheid vergroten.
2. De gebrekkige communicatie is in mijn ogen weldegelijk een signaal met wat voor niveau we hier te maken hebben (het zet op z'n minst vraagtekens bij het niveau van de personen die deel uit maken van de VG). Want als er, zoals gesteld, mensen met topfuncties deel uitmaken van de VG, waarom maken ze dan dergelijke fouten?
3.Ik heb nog weinig bewijzen gezien. Veel is gebaseerd op aannames en "van horen zeggen" en doorspekt met rancune. Dit doet hun geloofwaardigheid ook geen goed. We moeten hen maar op hun woord geloven, daar komt het op neer. Terwijl we niet weten met wie we te maken hebben, wat hun motieven zijn (behalve uiteraard het wegwerken van de directie en Feyenoord er weer bovenop helpen), maar wat ze daar onder verstaan en hoe ze dat willen bereiken, en wat voor dubbele agenda de bestuurders mogelijk hebben die staan te trappelen om het over te nemen volgens de VG, daar moeten we maar naar gissen.

Daarnaast is het dan nog de vraag of de nieuwe bestuurders het uberhaupt beter gaan doen dan degenen wie ze opvolgen, of dat ze dezelfde beginnersfouten begaan.

Kortom; ik vind het allemaal vrij slecht onderbouwd, al steun ik hun motivatie, want ook ik kan het niet verdragen dat Feyenoord zover is weggezakt. :)
pi_98385497
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef voice-over het volgende:

[..]

De verhaaltjes van de VG werden zonder context en van 1 kant belicht. Als onze rechtsstaat zo zou werken, waren we een bananenrepubliek.
Voice, verklaar jij dan eventjes waarom de directie dit niet weerlegt
Hell To The Liars
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 20:58:05 #183
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98385528
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:55 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om 3 uur lang te horen dat dat 'k@nkerbestuur moet oprotten'. Ik heb totaal geen vertrouwen dat er een vergadering is waar beschaafde lieden op zakelijke wijze kritiek leveren en met voorstellen komen. Als ik dat vertrouwen wel had, was ik heel graag gekomen.
Dus blijf je iemand met, wellicht terechte kritiek , behoorlijke vooroordelen. En weiger je de moeite te nemen om hoor & wederhoor toe te passen.

Feitelijk is met deze conclusie alles wat je hierna zegt compleet overbodig.
4045
onlogisch
  zondag 19 juni 2011 @ 20:58:33 #184
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98385564
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef voice-over het volgende:

[..]

Sorry, maar mag ik ff lachen? Ik kan ook wel documenten op tafel leggen waar uit blijkt dat jij in je leven enorme blunders hebt begaan die grote schade tot gevolg hadden. De verhaaltjes van de VG werden zonder context en van 1 kant belicht. Als onze rechtsstaat zo zou werken, waren we een bananenrepubliek. En dat zijn we gelukkig niet .... maar Feyenoord binnenkort wel gezien de knullige werkwijze van de VG.
Ik zou haast zeggen dat je Feyenoord niet kent, praktisch alle Feyenoord-media worden dagelijks bekeken door mensen vanuit het maasgebouw (zul je nu vast suggestief noemen) en ze dreigen al met een rechtzaak als je een scheet laat, laat staan wanneer je valse documenten op tafel gooit.
En nu? Nu doen ze niets terwijl het op praktisch iedere site te lezen viel, alle fansites, de site van de supportersvereniging, iedere voetbalsite en dan zouden ze niets doen omdat het toch maar komt van een stel 'hersenloze hooligans' die niemand serieus neemt? _O-

Zoveel informatie die Feyenoord/het bestuur zou schaden wanneer het niet klopt en ineens lees/hoor je niets en gooien ze in allerijl die eisenlijst op de eigen site om maar aan te tonen dat het om idioten gaat.
Geloof vooral wat je wilt geloven hoor, maar deze documenten en bijbehorende informatie komt gewoon uit het maasgebouw, sterker nog, bepaalde documenten zijn gewoon gevonden in het oud vuil dat voor het stadion werd aangeboden ... evenals bergen aan persoonlijke gegevens zoals eerder ook al gebeurde trouwens met duizenden seizoenskaartaanvragen. :')
  zondag 19 juni 2011 @ 21:00:39 #185
268409 voice-over
pi_98385688
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:

Veel is gebaseerd op aannames en "van horen zeggen"
De term 'naar verluidt' (vaak verkeerd gespeld ook) komt idd opvallend vaak voor in hun 'bewijsstukken'
pi_98385696
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik kan niet voor Voice spreken, maar wat mij betreft denk ik dat de directie dat niet doet omdat ze dan op elke scheet wel een persbericht kunnen laten uitgaan. Bovendien zullen sommige dingen gedeeltelijk wel kloppen en moeten ze misschien vertrouwelijke informatie prijsgeven als ze zaken willen ontkrachten. Verder komt de VG misschien voor de directie niet over als een serieus te nemen partij, vooral niet sinds de bekende eisenlijst.

Maar goed, dat is allemaal suggestief, maar dat zijn veel argumenten van de VG net zo goed.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:02:23 #187
268409 voice-over
pi_98385791
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ze zouden wel gek zijn om in de media 'overleg' te voeren met dat zooitje ongeregeld. Gewoon doodzwijgen en als de VG over gaat tot smaad en/of laster dan een advocaat er op af sturen.
pi_98385865
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik zou haast zeggen dat je Feyenoord niet kent, praktisch alle Feyenoord-media worden dagelijks bekeken door mensen vanuit het maasgebouw (zul je nu vast suggestief noemen) en ze dreigen al met een rechtzaak als je een scheet laat, laat staan wanneer je valse documenten op tafel gooit.
En nu? Nu doen ze niets terwijl het op praktisch iedere site te lezen viel, alle fansites, de site van de supportersvereniging, iedere voetbalsite en dan zouden ze niets doen omdat het toch maar komt van een stel 'hersenloze hooligans' die niemand serieus neemt? _O-

Zoveel informatie die Feyenoord/het bestuur zou schaden wanneer het niet klopt en ineens lees/hoor je niets en gooien ze in allerijl die eisenlijst op de eigen site om maar aan te tonen dat het om idioten gaat.
Geloof vooral wat je wilt geloven hoor, maar deze documenten en bijbehorende informatie komt gewoon uit het maasgebouw, sterker nog, bepaalde documenten zijn gewoon gevonden in het oud vuil dat voor het stadion werd aangeboden ... evenals bergen aan persoonlijke gegevens zoals eerder ook al gebeurde trouwens met duizenden seizoenskaartaanvragen. :')
Maar ook dat heb je allemaal van de VG volgens mij. Lijkt me niet een objectieve bron toch?

Al weet ik zelf ook dat Feyenoord zeer streng is met het bewaken van het auteursrecht, en zijn er al meerdere Youtube filmpjes verdwenen. Erg jammer wat mij betreft, maar ergens ook wel begrijpelijk.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:05:04 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98385970
Ze hebben dik een jaar met de VG aan tafel gezeten. De SC en enkele investeerders nemen ze serieus. Bedrijfsrecherche is ingeschakeld in het Maasgebouw.

Nou en of dat ze serieus genomen worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 juni 2011 @ 21:05:57 #190
268409 voice-over
pi_98386030
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Hoeveel van de ca. 500.000 fans in Nederland zouden de stukken van de VG hebben gelezen en naar waarde kunnen schatten? Bitter weinig dus. Al die documenten die naar buiten zijn gekomen, stellen geen moer voor zonder wederhoor en aanduiding van een context. Ik heb het al meer gezegd, de VG gedraagt zich als een rare sekte die obsessief bezig is in hun kleine wereldje.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:13:42 #191
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98386517
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef voice-over het volgende:

[..]

Hoeveel van de ca. 500.000 fans in Nederland zouden de stukken van de VG hebben gelezen en naar waarde kunnen schatten? Bitter weinig dus. Al die documenten die naar buiten zijn gekomen, stellen geen moer voor zonder wederhoor en aanduiding van een context. Ik heb het al meer gezegd, de VG gedraagt zich als een rare sekte die obsessief bezig is in hun kleine wereldje.
Wat verwacht je nou van die wederhoor, Feyenoord zal zeggen "Klopt niets van" en dat is het dan, moeten we dat dan maar voor waarheid aannemen terwijl de papieren iets heel anders zeggen of er dan dus maar vanuit gaan dat het allemaal valsheid in geschriften is?
Als er nou geen bewijs op tafel (al die scans) was gekomen en wat anoniemen zouden het houden bij een tekstuele verklaring waarbij ze dergelijke aannames publiceren zou ik er ook zo m'n twijfels bij hebben, maar als je nu nog niet geloofd dat het klopt wat daar staat zit er toch echt een steekje los.
En dan moeten we er maar vanuit gaan dat er geen wederhoor is toegepast, ook dat is van jou net zo makkelijk weer een aanname.

Even een andere zijweg, als Feyenoord nou bevestigd dat al die zaken die aan de orde kwamen kloppen, wat veranderd er dan voor jou?
Volgens mij geen ene reet. :6
  zondag 19 juni 2011 @ 21:21:20 #192
268409 voice-over
pi_98386971
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef Lastpost het volgende:

Wat verwacht je nou van die wederhoor, Feyenoord zal zeggen "Klopt niets van" en dat is het dan, moeten we dat dan maar voor waarheid aannemen terwijl de papieren iets heel anders zeggen of er dan dus maar vanuit gaan dat het allemaal valsheid in geschriften is?
Picture this, een verdachte staat voor de rechter (degene die objectief een oordeel velt bij een rechtszaak). De OvJ heeft zijn bewijslast tegen de verdachte voorgelezen. Wat doet de advocaat van de verdachte dan? Juist, punt voor punt weerleggen. Het alleen naar voren brengen van 'klopt niet' is natuurlijk niet voldoende. Snap jij nu echt niet dat wat de VG naar voren heeft gebracht geen reet maar dan ook geen reet voorstelt?
pi_98387110
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef voice-over het volgende:

[..]

Picture this, een verdachte staat voor de rechter (degene die objectief een oordeel velt bij een rechtszaak). De OvJ heeft zijn bewijslast tegen de verdachte voorgelezen. Wat doet de advocaat van de verdachte dan? Juist, punt voor punt weerleggen. Het alleen naar voren brengen van 'klopt niet' is natuurlijk niet voldoende. Snap jij nu echt niet dat wat de VG naar voren heeft gebracht geen reet maar dan ook geen reet voorstelt?
repeat button
  zondag 19 juni 2011 @ 21:27:32 #194
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98387298
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef voice-over het volgende:

[..]

Snap jij nu echt niet dat wat de VG naar voren heeft gebracht geen reet maar dan ook geen reet voorstelt?
Dan zijn we dus snel uitgepraat. :')
  zondag 19 juni 2011 @ 21:27:34 #195
268409 voice-over
pi_98387300
Eigenlijk zouden we de VG links moeten laten liggen, ik hoor toch niks nieuws :') meer van de voorstanders. Na weken geklets op dit forum weten we nog helemaal niks van die geheimzinnige lieden.

Ik houd er nu maar mee op ,,,, tenzij jullie er weer over beginnen natuurlijk.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:30:28 #196
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98387474
Morgenavond gaan we gewoon weer lekker verder hoor. O+
pi_98387498
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef voice-over het volgende:
Eigenlijk zouden we de VG links moeten laten liggen, ik hoor toch niks nieuws :') meer van de voorstanders. Na weken geklets op dit forum weten we nog helemaal niks van die geheimzinnige lieden.

Ik houd er nu maar mee op ,,,, tenzij jullie er weer over beginnen natuurlijk.
je hebt hier al 10x terug gebracht, dus hou zelf eens op
  zondag 19 juni 2011 @ 21:32:24 #198
268409 voice-over
pi_98387586
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:30 schreef macca728 het volgende:

[..]

je hebt hier al 10x terug gebracht, dus hou zelf eens op
Jullie beginnen er steeds over. Die ene keer dat ik er over begin krijg ik toch geen zinnige antwoorden van de voorstanders. Volgens mij weten die evenveel als ik, namelijk niks. Maar ze zijn wel voor. _O-
  zondag 19 juni 2011 @ 21:34:21 #199
268409 voice-over
pi_98387700
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:30 schreef Lastpost het volgende:
Morgenavond gaan we gewoon weer lekker verder hoor. O+
Ik verwacht allemaal juichverhalen van jullie. En als ik dan vraag 'wie komt er in het bestuur?' en 'wat zijn de plannen voor de korte en lange termijn?' dan krijg ik als antwoord ... "euh ...."
pi_98387801
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:34 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik verwacht allemaal juichverhalen van jullie. En als ik dan vraag 'wie komt er in het bestuur?' en 'wat zijn de plannen voor de korte en lange termijn?' dan krijg ik als antwoord ... "euh ...."
we gaan het jou niet vertellen in elk geval en de websites van supporters geloof je ook niet.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:37:34 #201
268409 voice-over
pi_98387865
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

we gaan het jou niet vertellen in elk geval en de websites van supporters geloof je ook niet.
Je hoeft mij niks te vertellen want er is niks te vertellen.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:40:09 #202
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98388007
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:32 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jullie beginnen er steeds over. Die ene keer dat ik er over begin krijg ik toch geen zinnige antwoorden van de voorstanders. Volgens mij weten die evenveel als ik, namelijk niks. Maar ze zijn wel voor. _O-
In ieder geval tegen dit bestuur, betekend niet automatisch dat ik volledig voor de VG ben of de personen die erin zitten/mij denken te kunnen/moeten vertegenwoordigen want van velen neem ik zonder moeite afstand.
Ze willen dit bestuur eruit hebben, ben ik het mee eens gezien de vele blunders en financieel wanbeleid en ze willen een nieuw bestuur zien waar ik logischerwijs ook voor ben, want zonder bestuur werkt het wat lastig. :+

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:34 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik verwacht morgenavond echt geen namen en rugnummers, zoals ik eerder in een post ook al aangaf lijkt me dat ook niet meer dan normaal/logisch, maar wat ik wel verwacht is een stappenplan van 'hoe nu verder ..' als het bestuur eenmaal is opgestapt, dat is nu allemaal nog te vaag voor 'de supporter' en daar dient wel duidelijkheid over gegeven te worden.
Maar zelfs wanneer er geen vervolgverhaal zou zijn blijft het punt prima overeind dat dit bestuur in ieder geval z'n koffers moet pakken, het voltallige bestuur+RvC wat mij betreft.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:42:31 #203
268409 voice-over
pi_98388138
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Lastpost het volgende:
maar wat ik wel verwacht is een stappenplan van 'hoe nu verder ..' als het bestuur eenmaal is opgestapt, dat is nu allemaal nog te vaag voor 'de supporter' en daar dient wel duidelijkheid over gegeven te worden.
Maar zelfs wanneer er geen vervolgverhaal zou zijn blijft het punt prima overeind dat dit bestuur in ieder geval z'n koffers moet pakken, het voltallige bestuur+RvC wat mij betreft.
Ik ga een een bakkie koffie drinken en wens jullie alvast een goede nachtrust.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:44:55 #204
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98388259
Van hetzelfde, ik ga eens m'n kritiek-punten en verdere vragen uitwerken voor morgen.
pi_98390361
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik kan niet voor Voice spreken, maar wat mij betreft denk ik dat de directie dat niet doet omdat ze dan op elke scheet wel een persbericht kunnen laten uitgaan. Bovendien zullen sommige dingen gedeeltelijk wel kloppen en moeten ze misschien vertrouwelijke informatie prijsgeven als ze zaken willen ontkrachten. Verder komt de VG misschien voor de directie niet over als een serieus te nemen partij, vooral niet sinds de bekende eisenlijst.

Maar goed, dat is allemaal suggestief, maar dat zijn veel argumenten van de VG net zo goed.
Nou ik heb een strenge baas, maar als iemand zou zeggen dat ik bv. lachend een herdenking van een oud-collega wegwuift, zou hij de persoon die dit in de openbaarheid brengt lachen aan de schandpaal nagelen
Hell To The Liars
pi_98390466
Dat nieuwe stadion lijkt ook verder weg dan ooit :')
Groetjes, Ezio.
  zondag 19 juni 2011 @ 22:27:54 #207
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98390599
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:25 schreef Stokstaart het volgende:
Dat nieuwe stadion lijkt ook verder weg dan ooit :')
Zolang we Gudde hebben komt dat toch in orde. _O_
En anders wel door al die bouwfraude-connecties in de RvC.
  zondag 19 juni 2011 @ 22:29:32 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98390673
http://img849.imageshack.us/img849/8412/dagdag.jpg (copy/paste deze link)

:D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98390798
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

:D
Echte Rotterdammers hebben altijd wel wat te zeiken.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 07:12:14 #210
268409 voice-over
pi_98400552
Een heerlijke dag, vanavond wordt alles duidelijk wat de toekomst van Feyenoord is.
*O* -----> -O- -----> |:(
  maandag 20 juni 2011 @ 07:14:52 #211
268409 voice-over
pi_98400560
quote:
Feyenoord heeft inzake Miyaichi geen concurrentie van AZ en Twente
Maandag, 20 juni 2011

Feyenoord is favoriet om Ryo Miyaichi ook komend seizoen op huurbasis van Arsenal te krijgen. Dat zegt Steve Rowley, verantwoordelijk voor de internationale scouting en technische zaken bij de Londenaren, in De Telegraaf. "Er is voldoende belangstelling voor Ryo, maar we zijn zeer te spreken over de inspanningen die Feyenoord doet om een jonge speler als hij te begeleiden."

Volgens de ochtendkrant hebben twee grote clubs uit Rusland, twee Bundesliga-clubs en een club uit de top drie van België zich officieel voor de linksbuiten gemeld bij Arsenal. De namen van FC Twente en AZ zeggen de leiding van Arsenal niets als het gaat om interesse voor Miyaichi. Die Nederlandse clubs hebben geen contact gezocht met de Premier League-club, zo verzekert Rowley.

Miyaichi gaat sowieso eerst een deel van de voorbereiding bij Arsenal meemaken. De achttienjarige aanvaller uit Japan speelt pas een half jaar profvoetbal en de stap naar de Europese top lijkt voor de aanvaller nog te groot. Arsenal-manager Arsène Wenger wil in eigen omgeving echter een goede indruk krijgen van het vorig jaar met kerst gecontracteerde talent.
  maandag 20 juni 2011 @ 09:17:26 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98401696
Top van Arsenal :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 09:59:59 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98402424
Gunstig bericht. ^O^
pi_98402510
Schone wil weg bij Nec. Zal wel een paar ton moeten kosten.
pi_98402547
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:06 schreef Paul-89 het volgende:
Schone wil weg bij Nec. Zal wel een paar ton moeten kosten.
1 miljoen dacht ik.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 20 juni 2011 @ 10:10:13 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98402576
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:08 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

1 miljoen dacht ik.
Jep, hoop echt dat daar op één of andere manier wel een constructie voor verzonnen gaat worden.
Ik heb het echt to-taal niet op die Hadouir, wat een dramavoetballer is dat zeg met een kutmentaliteit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98402610
Arsenal is ook niet dom hoor. Zien hoe belangrijk Ryo voor ons kan zijn, en zien wat voor talenten eraan gaan komen. Zometeen zitten hun op de 1e rij hoor, zou me ook niks verbazen als Stefan straks naar Londen gaat.
  maandag 20 juni 2011 @ 10:13:58 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98402631
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Arsenal is ook niet dom hoor. Zien hoe belangrijk Ryo voor ons kan zijn, en zien wat voor talenten eraan gaan komen. Zometeen zitten hun op de 1e rij hoor, zou me ook niks verbazen als Stefan straks naar Londen gaat.
Zolang ze er een leuk geldbedrag voor neerleggen heb ik daar totaal geen problemen mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 juni 2011 @ 10:21:10 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98402768

Hoorde zo'n beetje bij de eerste CL-wedstrijden die ik in het stadion meemaakte, wát een sfeer hing er toen zeg... zal me altijd bijblijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98402886
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Jep, hoop echt dat daar op één of andere manier wel een constructie voor verzonnen gaat worden.
Ik heb het echt to-taal niet op die Hadouir, wat een dramavoetballer is dat zeg met een kutmentaliteit.
meeste Marokkaanse voetballers hebben dat hoor
  maandag 20 juni 2011 @ 10:28:37 #221
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98402949
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Zolang ze er een leuk geldbedrag voor neerleggen heb ik daar totaal geen problemen mee.
Laten we maar hopen dat er niet binnenkort weer een of andere constructie boven water komt waarbij blijkt dat onze talenten voor een habbekrats naar die club kunnen. :D
  maandag 20 juni 2011 @ 10:33:44 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98403055
Die rode kaart voor Van Wonderen was trouwens wel terecht, in mijn herinnering niet :P
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98404069
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Geloof ik niet.
pi_98404617
En PSV heeft er weer 10 miljoen bij, renteloze lening uit het Eindhovense bedrijfsleven. :{
  maandag 20 juni 2011 @ 11:49:22 #225
268409 voice-over
pi_98405244
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef Paul-89 het volgende:
En PSV heeft er weer 10 miljoen bij, renteloze lening uit het Eindhovense bedrijfsleven. :{
Meer schulden dus
pi_98405305
Maar kunnen wel zonder al te veel problemen weer gaan bouwen, wij moeten weet ik hoeveel klote jaren doorstaan.
pi_98406233
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:14 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Geloof ik niet.
Tsja dat kan. Maar denk je nou echt dat Arsenal voor niets zo'n talent bij ons laat spelen. Ze zullen vast geen rare constructies hebben, maar als bijv. een Stefan in de belangstelling staat van een Manchester, Inter, Bayern en ook Arsenal, dat Feyenoord als eerst met Arsenal rond de tafel gaat.

Heb ik totaal geen problemen mee, als ze idd maar een mooi bedrag neerleggen..
pi_98406447
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:18 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Tsja dat kan. Maar denk je nou echt dat Arsenal voor niets zo'n talent bij ons laat spelen. Ze zullen vast geen rare constructies hebben, maar als bijv. een Stefan in de belangstelling staat van een Manchester, Inter, Bayern en ook Arsenal, dat Feyenoord als eerst met Arsenal rond de tafel gaat.

Heb ik totaal geen problemen mee, als ze idd maar een mooi bedrag neerleggen..
Voor Arsenal is zijn ontwikkeling belangrijker dan die paar euro salaris.
Napoli bijvoorbeeld zal vast wel het volledige salaris willen betalen maar het is maar de vraag hoeveel hij daar mag spelen en of hij zich thuis voelt in die maffiastad.
pi_98406544
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:33 schreef Caland het volgende:
Die rode kaart voor Van Wonderen was trouwens wel terecht, in mijn herinnering niet :P
vind het nog steeds een bad call.. de bal was er nog niet eens...
maar goed , dat was misschien wel nodig toen ;)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_98407094
quote:
17s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:21 schreef Caland het volgende:

Hoorde zo'n beetje bij de eerste CL-wedstrijden die ik in het stadion meemaakte, wát een sfeer hing er toen zeg... zal me altijd bijblijven.
Is het alweer zólang geleden! :D

Ben trouwens benieuwd naar de forum-avond vanavond. Verwacht er niet zoveel van eerlijk gezegd. Helaas moet ik vanavond werken anders was ik wel gegaan.
  maandag 20 juni 2011 @ 12:57:43 #231
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98407484
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Is het alweer zólang geleden! :D

Ben trouwens benieuwd naar de forum-avond vanavond. Verwacht er niet zoveel van eerlijk gezegd. Helaas moet ik vanavond werken anders was ik wel gegaan.
Het helpt als je ook aangeeft wat te verwachten.

Van wat ik heb begrepen zal er vooral worden uitgelegd over alles wat tot nu toe naar buiten is gekomen. Tevens zal de oud-penningmeester van SsF, degene die is opgestapt, uit de doeken doen waarom hij dat heeft gedaan.

Over wat er gaat gebeuren als de directie daadwerkelijk weg gaat, zal je niet veel horen. Ik weet dat de VG potentiële kandidaten heeft gepolst voor het geval de directie opstapt. Hoe dat echter allemaal in zijn werk gaat zodra de directie weg is, weet ik niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_98407711
Ook ik kan er vanavond niet bij zijn, maar ik hoop dat het een constructieve avond wordt. Alhoewel ik voorlopig het standpunt van Tomatenboer en Gert deel, hoop ik dat vanavond me kan overtuigen dat de VG de oplossing voor Feyenoord kan brengen. Al deze verdeeldheid en besluiteloosheid is alleen maar schadelijk. Wil er morgen hier iemand een (klein) verslag van de avond posten? Zou ik erg blij mee zijn.

En Happel ik ben erg benieuwd naar het verhaal van de oud-penningmeester, maar ik hoop toch ook wel dat de VG komt met een stappenplan hoe zij de toekomst van Feyenoord zien. Het opstappen van (een gedeelte van) het bestuur is de start van een veranderingsproces. Als de VG dat proces in wil, vind ik ze ook verplicht om een idee te hebben over de het verloop en de uitkomst van het proces.

Tenslotte vind ik dat het noemen van namen en rugnummers wel zou moeten gebeuren. Steun vragen aan de supporters om het bestuur weg te krijgen zonder dat de supporters weten wie er daarna aan het stuur komen lijkt me erg moeilijk. Ik vind absoluut dat Jacobs weg moet, maar nog belangrijker vind ik wie komt er voor in de plaats. Het gaat mij om de toekomst!
pi_98408190
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 12:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Het helpt als je ook aangeeft wat te verwachten.

Van wat ik heb begrepen zal er vooral worden uitgelegd over alles wat tot nu toe naar buiten is gekomen. Tevens zal de oud-penningmeester van SsF, degene die is opgestapt, uit de doeken doen waarom hij dat heeft gedaan.

Over wat er gaat gebeuren als de directie daadwerkelijk weg gaat, zal je niet veel horen. Ik weet dat de VG potentiële kandidaten heeft gepolst voor het geval de directie opstapt. Hoe dat echter allemaal in zijn werk gaat zodra de directie weg is, weet ik niet.
Om eerlijk te zijn verwacht ik een weinig verhelderende avond met vrij weinig kritische vragen uit het publiek en weinig verhullende antwoorden als er toch een enkeling kritische vragen stelt, en dat de antwoorden als zoete koek geslikt worden. Dat is althans tot nu toe mijn beleving van de discussies op de diverse fora, waar ook enkele zogenaamde "VG ingewijden" zich in de discussie mengen, en als ik kijk naar de manier van beredeneren van de VG tot nu toe in hun publicaties en hoe dit als zoete koek wordt geslikt tot dusverre door vele supporters. Evenals hoe kritiekloos de meerderheid is - wat ik ervan mee krijg - wat betreft het ontbreken van een concreet toekomstplan, als straks de voltallige directie is opgestapt.

Wat dat betreft moeten we de leden van de VG maar op hun "blauwe ogen geloven" dat ze hier echt goed over hebben nagedacht en dat het goed gaat komen. Één voordeel is wel dat men vanavond eindelijk kennis zal kunnen maken met - een deel van - de VarkenoordGroep.

Maar ik verwacht dus dat we weinig wijzer worden van de forumavond vanavond. Al ben ik wel zeer benieuwd naar de verklaring van de oud-penningmeester van de SsF. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Tomatenboer op 20-06-2011 13:26:45 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 13:30:34 #234
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98408639
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:05 schreef Peak het volgende:
Ook ik kan er vanavond niet bij zijn, maar ik hoop dat het een constructieve avond wordt. Alhoewel ik voorlopig het standpunt van Tomatenboer en Gert deel, hoop ik dat vanavond me kan overtuigen dat de VG de oplossing voor Feyenoord kan brengen. Al deze verdeeldheid en besluiteloosheid is alleen maar schadelijk. Wil er morgen hier iemand een (klein) verslag van de avond posten? Zou ik erg blij mee zijn.

En Happel ik ben erg benieuwd naar het verhaal van de oud-penningmeester, maar ik hoop toch ook wel dat de VG komt met een stappenplan hoe zij de toekomst van Feyenoord zien. Het opstappen van (een gedeelte van) het bestuur is de start van een veranderingsproces. Als de VG dat proces in wil, vind ik ze ook verplicht om een idee te hebben over de het verloop en de uitkomst van het proces.

Tenslotte vind ik dat het noemen van namen en rugnummers wel zou moeten gebeuren. Steun vragen aan de supporters om het bestuur weg te krijgen zonder dat de supporters weten wie er daarna aan het stuur komen lijkt me erg moeilijk. Ik vind absoluut dat Jacobs weg moet, maar nog belangrijker vind ik wie komt er voor in de plaats. Het gaat mij om de toekomst!
Dat toekomsttraject kan pas ingegaan worden als er wordt afgerekend met het verleden. Dat is i.i.g. mijn bescheiden mening. De VG is, naar wat ik weet, niet van plan om actief mee te werken aan het benoemen van een nieuwe directie. Ze zullen aanbevelingen hebben wat betreft de invulling, maar denk niet dat zij dat hele traject op zich zullen nemen.

Weet ook zeker dat ze daar over hebben nagedacht. Het is tot op heden helemaal niet relevant, omdat we nog maar in de beginfase van het 'afzettingsproces' zitten.

Het is ook lastig, omdat, zoals je zelf al zegt, weinig bekend is over de VG en het dus lastiger is om het een en ander van ze aan te nemen.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Om eerlijk te zijn verwacht ik een weinig verhelderende avond met vrij weinig kritische vragen uit het publiek en weinig verhullende antwoorden als er toch een enkeling kritische vragen stelt, en dat de antwoorden als zoete koek geslikt worden. Dat is althans tot nu toe mijn beleving van de discussies op de diverse fora, waar ook enkele zogenaamde "VG ingewijden" zich in de discussie mengen, en als ik kijk naar de manier van beredeneren van de VG tot nu toe in hun publicaties en hoe dit als zoete koek wordt geslikt tot dusverre door vele supporters.
Waarom zou de VG liegen over de dingen die ze aan de kaak hebben gesteld? Ik geloof dat 95% van hetgeen ze hebben beschreven waar is. Waarschijnlijk is het een en ander aangedikt. Twijfelen aan wat ze te melden hebben doe ik in ieder geval niet.

Verder denk ik dat je er helemaal naast zit wat betreft kritische vragen vanuit het publiek. Ik weet dat er genoeg voorstanders zijn, die het eens zijn met wat de VG wil, maar echter wel vragen hebben bij de manier waarop bepaalde zaken worden aangepakt. Ook ik heb dat al aangegeven bij iemand van de VG.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 20 juni 2011 @ 13:33:55 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98408782
Dik 200 man al aangemeld vanavond, fantastisch toch wel die betrokkenheid :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98408854
Zou toch wel raar zijn als al die mensen die kritische vragen/opmerkingen hebben richting de VG vanavond niet kunnen/willen.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:37:29 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98408929
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:35 schreef Paul-89 het volgende:
Zou toch wel raar zijn als al die mensen die kritische vragen/opmerkingen hebben richting de VG vanavond niet kunnen/willen.

Zullen er genoeg zijn, de ongenuanceerde schreeuwlelijkerds geven over het algemeen niet thuis, zie ook dit forum :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 juni 2011 @ 13:38:10 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98408959
Ga overigens ook niet. Had wel willen gaan, maar is niet te doen voor mij.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 20 juni 2011 @ 13:38:25 #239
268409 voice-over
pi_98408969
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:35 schreef Paul-89 het volgende:

Zij hebben er ook geen enkel vertrouwen in. Terecht m.i. gezien het idiote media-optreden van de VG.
pi_98409409
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:38 schreef voice-over het volgende:

[..]

Zij hebben er ook geen enkel vertrouwen in. Terecht m.i. gezien het idiote media-optreden van de VG.
En dus blijf je dan thuis maar op internet alles afkraken en zelf geen poot uitsteken. ^O^
  maandag 20 juni 2011 @ 13:54:54 #241
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98409686
Er komen mensen die tegen zijn. Mensen die wel begaan zijn met de club en hun zorgen wensen te uiten. Dan is het zaak voor de VG om ze te overtuigen. Dat gaat denk ik wel lukken. Al zullen er altijd van die hardnekkige supporters zijn.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 20 juni 2011 @ 13:58:23 #242
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_98409839
Ik ben benieuwd in hoeverre de komst van Co gevolgen heeft voor de interesse voor Wijnaldum en Fer. Heeft iemand enig idee hoe Co ten opzichte van deze spelers staat?
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 20 juni 2011 @ 14:08:43 #243
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98410324
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef TC03 het volgende:
Ik ben benieuwd in hoeverre de komst van Co gevolgen heeft voor de interesse voor Wijnaldum en Fer. Heeft iemand enig idee hoe Co ten opzichte van deze spelers staat?
Geen enkel idee, maar vermoed dat we dat wel snel te horen krijgen.
Elite
Tegen TTIP
pi_98410942
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat toekomsttraject kan pas ingegaan worden als er wordt afgerekend met het verleden. Dat is i.i.g. mijn bescheiden mening. De VG is, naar wat ik weet, niet van plan om actief mee te werken aan het benoemen van een nieuwe directie. Ze zullen aanbevelingen hebben wat betreft de invulling, maar denk niet dat zij dat hele traject op zich zullen nemen.

Weet ook zeker dat ze daar over hebben nagedacht. Het is tot op heden helemaal niet relevant, omdat we nog maar in de beginfase van het 'afzettingsproces' zitten.
Natuurlijk is dat wel relevant. Aangezien ze de directie weg willen hebben, het allemaal beter moet, en ze naar eigen zeggen al mensen hebben klaarstaan.

Het gaat toch om de toekomst van de club?

Het zou de geloofwaardigheid en de steun van de VG ten goede komen als ze wel een goed doordacht toekomstplan presenteren.

quote:
Het is ook lastig, omdat, zoals je zelf al zegt, weinig bekend is over de VG en het dus lastiger is om het een en ander van ze aan te nemen.
Precies. :)

quote:
[..]

Waarom zou de VG liegen over de dingen die ze aan de kaak hebben gesteld? Ik geloof dat 95% van hetgeen ze hebben beschreven waar is. Waarschijnlijk is het een en ander aangedikt. Twijfelen aan wat ze te melden hebben doe ik in ieder geval niet.
Ik zeg niet dat ze liegen. Eea kan wel op gedeeltelijk onjuiste informatie berusten, of is een verkeerde interpretatie van hun kant, of is inderdaad aangedikt, of is suggestief etc. etc. -

De publicaties tot nu toe wekken die indruk wel in ieder geval.

quote:
Verder denk ik dat je er helemaal naast zit wat betreft kritische vragen vanuit het publiek. Ik weet dat er genoeg voorstanders zijn, die het eens zijn met wat de VG wil, maar echter wel vragen hebben bij de manier waarop bepaalde zaken worden aangepakt. Ook ik heb dat al aangegeven bij iemand van de VG.
Er zullen vast wel kritische vragen komen, uiteraard. Maar tot nu toe ben ik erg verbaasd over het feit hoe makkelijk mensen zich laten overhalen. Ik ben nog allerminst overtuigd, en met een enigzins kritische blik zou je ook nog niet overtuigd zijn, we weten in feite nog erg weinig en het is nog maar de vraag of Feyenoord er zoveel mee opschiet als de hele directie opstapt. Dat lijkt me toch wel relevant.

Maar naar mijn mening wordt er te gemakkelijk over gedacht. :)
pi_98410994
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Zullen er genoeg zijn, de ongenuanceerde schreeuwlelijkerds geven over het algemeen niet thuis, zie ook dit forum :+
Helaas moet ik werken, anders was ik wel gekomen. :P

Al ben ik niet zo'n begaafd spreker voor een groep mensen. :')
pi_98411056
jij hebt liever een falende directie die blijft,daarmee weet je zeker dat je de afgrond ingaat.
pi_98411297
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:24 schreef macca728 het volgende:
jij hebt liever een falende directie die blijft,daarmee weet je zeker dat je de afgrond ingaat.
Nee dat lijkt me overdreven gesteld. De huidige directie staat nu in ieder geval onder curatele, heeft de steun van (een deel van?) de VvF en ik neem aan dat ze geleerd hebben van hun fouten. Feyenoord lijkt weer enigzins op te krabbelen. Sowieso is het wegsturen van de gehele directie haast ondoenlijk en bezorgt je (tenminste tijdelijk) enorme problemen.

Natuurlijk moeten bepaalde mensen vertrekken en moeten er bepaalde zaken veranderen (bijv meer inspraak vd supporters), maar met het zittende bestuur weet je in ieder geval wat je hebt, dat prefereer ik boven een ondoorzichtig clubje mensen met onduidelijke motieven zonder duidelijke toekomstplannen, waarvan je niet weet wie er straks zitting nemen in de directie en de RvC en of zij niet dezelfde (beginners)fouten begaan.

Hoe kun je nou vertrouwen hebben in mensen waarvan je nog helemaal niet weet wat je ervan moet verwachten en wie het zijn?
  maandag 20 juni 2011 @ 15:08:05 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98413040
Hoe kun je nou vertrouwen hebben in een clubje mensen die de club praktisch failliet heeft gemaakt? Dát gaat er bij mij niet in...

Verder blijft het een herhaling van zetten op deze manier.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 juni 2011 @ 15:15:41 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98413419
Geen middagtraining trouwens dit jaar (1e training), ze zullen de protestacties wel beperkt willen houden. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 juni 2011 @ 15:17:50 #250
268409 voice-over
pi_98413537
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:08 schreef Caland het volgende:
Hoe kun je nou vertrouwen hebben in een clubje mensen die de club praktisch failliet heeft gemaakt?
Ik heb nog minder vertrouwen in anonieme schreeuwlelijkerds zonder plan. De huidige directie staat tenminste zoals Tomatenboer voortreffelijk opmerkte onder curatele. Die kunnen dus niet echt iets fout doen.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:18:54 #251
268409 voice-over
pi_98413589
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Caland het volgende:
Geen middagtraining trouwens dit jaar (1e training), ze zullen de protestacties wel beperkt willen houden. :')
En dat noemt zich supporter .... trainingen van je club willen verstoren. :')
  maandag 20 juni 2011 @ 15:19:22 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98413619
We zullen het horen, vanavond... wil het verhaal van Menno Been eens goed beluisteren. Als daaruit blijkt dat het opnieuw falen van de directie ervoor heeft gezorgd dat hij en Huigen eruit zijn gestapt kan je niet meer zeggen 'ze kunnen niet veel fout doen'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98413640
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:17 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik heb nog minder vertrouwen in anonieme schreeuwlelijkerds zonder plan. De huidige directie staat tenminste zoals Tomatenboer voortreffelijk opmerkte onder curatele. Die kunnen dus niet echt iets fouts doen.
nee dat geldt dus ook voor een evt nieuwe directie.

Het is gelijk een verklaring waarom het nu redelijk gaat, ze kunnen zelf geen fouten meer maken.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:20:26 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98413676
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef voice-over het volgende:

[..]

En dat noemt zich supporter .... trainingen van je club willen verstoren. :')
En dat noemt zich supporter, grote bek op het internet maar als puntje bij paaltje komt niet thuisgeven :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 juni 2011 @ 15:23:29 #255
268409 voice-over
pi_98413822
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef Happel het volgende:
Er komen mensen die tegen zijn. Mensen die wel begaan zijn met de club en hun zorgen wensen te uiten. Dan is het zaak voor de VG om ze te overtuigen. Dat gaat denk ik wel lukken. Al zullen er altijd van die hardnekkige supporters zijn.
Al die zogenaamde VG-insiders/ betrokkenen die van zich laten horen op diverse internet-fora blinken nou niet uit in communicatieve en sociale vaardigheden. Het nodigt niet echt uit om (als beschaafde mensen) van gedachten te wisselen op een forum-avond.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:25:15 #256
268409 voice-over
pi_98413895
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:20 schreef Caland het volgende:

[..]

En dat noemt zich supporter, grote bek op het internet maar als puntje bij paaltje komt niet thuisgeven :')
Ik ga mijn avond echt niet besteden aan een irrelevant clubje van gefrustreerde heethoofden. :')
  maandag 20 juni 2011 @ 15:25:54 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98413919
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik ga mijn avond echt niet besteden aan een irrelevant clubje van gefrustreerde heethoofden. :')
Dat zeg ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 juni 2011 @ 15:29:21 #258
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98414082
Trainingen. Ook wel een mooie. Vanaf aankomend seizoen gaan ze 3.5 uur per week trainen. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_98414116
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:19 schreef Caland het volgende:
We zullen het horen, vanavond... wil het verhaal van Menno Been eens goed beluisteren. Als daaruit blijkt dat het opnieuw falen van de directie ervoor heeft gezorgd dat hij en Huigen eruit zijn gestapt kan je niet meer zeggen 'ze kunnen niet veel fout doen'
Hier ben ik het helemaal mee eens. Als blijkt dat de investeerders afhaken door het bestuur dan sta ik achter het vervangen. Alhoewel ik dan liever alleen Jacobs zie vertrekken. Ik geloof niet dat het verstandig is om in één keer iedereen er uit te willen schoppen. Als de VG dan of:
1. Doorkomt met een plan voor verandering
2. Aangeeft zich alleen in te zetten voor aftreding en daarna weer te verdwijnen (naar de achtergrond)
Dan ben ik een gelukkig mens.

Ik kan me ook niet voorstellen dat als en de amateurs en (een gedeelte van) de investeerders zich aan de kant van een groot deel van de supporters scharen Jacobs gewoon blijft zitten. Als hij verstandig is trekt hij dan zijn conclussies en houdt de eer aan zichzelf.
pi_98414278
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:29 schreef Happel het volgende:
Trainingen. Ook wel een mooie. Vanaf aankomend seizoen gaan ze 3.5 uur per week trainen. :')
Waar haal je dit vandaan? :?
  maandag 20 juni 2011 @ 15:37:32 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98414464
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waar haal je dit vandaan? :?
Insiders.
Elite
Tegen TTIP
pi_98414899
quote:
meer of minder dan vorig seizoen ?? haha
pi_98414922
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef voice-over het volgende:

[..]

nee liever hier he
  maandag 20 juni 2011 @ 15:47:11 #264
268409 voice-over
pi_98414927
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Insiders.
Ik doelde niet op jou. Jij lijkt mij een redelijk persoon. :)
pi_98417724
quote:
'FC Twente wil alleen Wijnaldum, Fer uit beeld'

FC Twente heeft enkel nog interesse voor Feyenoorder Georginio Wijnaldum om het middenveld bij de club te komen versterken. Leroy Fer, die eerder aan de Tukkers gelinkt werd, lijkt niet meer in beeld om de gelederen bij FC Twente te komen versterken, zo meldt Voetbal International.

Feyenoord vraagt zo'n 5 miljoen euro voor Georginio Wijnaldum. FC Twente zou bereid zijn om dat bedrag voor het groeibriljant te betalen. De 20-jarige middenvelder moet samen met international Wout Brama en de reeds aangetrokken Willem Jansen van Roda JC het middenveld gaan vormen bij FC Twente.

Hadouir
Feyenoord heeft ook al gezocht naar een eventuele vervanger voor Wijnaldum. De transfervrije Anouar Hadouir moet Wijnaldum doen vergeten in Rotterdam. De oud-Roda JC speler leek eerder nog te gaan tekenen bij het Engelse Middlesbrough. De onderhandelingen liepen echter stuk en Feyenoord hoopt de Engelse club nu voor te zijn.

Leroy Fer
Leroy Fer is niet meer in beeld bij FC Twente. De papieren versie van VI meldt dat het technische kader binnen Twente Wijnaldum naar voren heeft geschoven als ideale versterking. De vertrekkende coach Michel Preud`Homme zou de club op zijn beurt juist hebben verzocht werk te maken van controleur Leroy Fer. Nu Preud`Homme vertrokken is lijkt een transfer van Fer een stuk kleiner te zijn geworden.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:46:36 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98417777
Je was me net voor.

Wijnaldum voor 5+ verkopen, Fer verlengen, Schone halen (geen Hadouir :'( ) en de wereld ziet er opeens een stuk rooskleuriger uit. :)

En toen werd ik wakker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98417864
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef Caland het volgende:
Je was me net voor.

Wijnaldum voor 5+ verkopen, Fer verlengen, Schone halen (geen Hadouir :'( ) en de wereld ziet er opeens een stuk rooskleuriger uit. :)

En toen werd ik wakker.
Was het maar zo'n feest :'(
pi_98417911
Goede bezetting van de helikopter ook dit jaar.

Fernandez, Nelom, Kaj Ramsteijn en Jordy Clasie. :{
  maandag 20 juni 2011 @ 16:49:32 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98417936
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:48 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest :'(
Nouja, geen onmogelijk scenario natuurlijk. Maar inderdaad, we zullen wel Hadouir halen die dan de eerste wedstrijd z'n kuitbeen breekt ofzo. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98418039
quote:
Per dag bedoel je?
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:04:50 #271
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98418678
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Per dag bedoel je?
Nee, per week.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 20 juni 2011 @ 17:11:02 #272
268409 voice-over
pi_98418975
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef Caland het volgende:
Je was me net voor.

Ik ben het warempel met je eens. ^O^
pi_98419004
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, per week.
:') Dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Misschien in de eerste week van de voorbereiding oid.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 17:11:49 ]
pi_98419091
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, per week.
Lijkt me bullshit man.
Hebbie een bron daarvoor?
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:32:10 #275
268409 voice-over
pi_98419901
De VG blijft maar leugenachtige propaganda rondbazuinen.

Wie gelooft nou die onzin van 3,5 uur/ week trainen? Zelfs in 1930 trainden ze in de toenmalige hoogste klasse meer.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:39:59 #276
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_98420256
3,5 uur trainen? 8)7
Wel een beetje erg weinig.. :{
  maandag 20 juni 2011 @ 17:50:23 #277
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98420738
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Kan Twente niet eens met eigen ideeën komen; Adriaanse, Miyaichi, Fer/Wijnaldum. :r

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef voice-over het volgende:

Wie gelooft nou die onzin van 3,5 uur/ week trainen? Zelfs in 1930 trainden ze in de toenmalige hoogste klasse meer.
Alsof de laatste training geen façade was. En dat omdat Been zijn vliegtuig moest halen. :')
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_98420908
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef voice-over het volgende:

Lijkt me eerlijk gezegd ook echt onzin.
Bovendien is Arsenal erg tevreden over de begeleiding van Ryo. Als Mario er tijdens de training een pestbende van zou maken, of het niveau te laag zou zijn dan had Wenger echt wel ingegrepen.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:54:39 #279
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98420959
quote:
Vijf spelers hervatten training bij Feyenoord

Vijf spelers zijn vandaag bij Feyenoord begonnen aan de training voor het nieuwe seizoen. Sekou Cissé, Bart Schenkeveld, Adil Auassar, Diego Biseswar en Dani Fernandez deden in De Kuip gezamenlijk de eerste loopoefeningen. Het kwintet, dat meteen na de laatste speelronde in de eredivisie op vakantie ging, wordt deze week klaargestoomd voor de eerste officiële training van Feyenoord, zondag in De Kuip.

Verdediger Gill Swerts werkte maandag individueel aan zijn herstel. Hij liep aan het einde van het vorige seizoen een achillespeesblessure op. Georginio Wijnaldum sluit een week later aan bij de A-selectie. Hij is wegens interlandverplichtingen met Oranje later begonnen aan zijn vakantie.
quote:
Arsenal: Feyenoord favoriet voor gewilde Ryo

Arsenal is zeer te spreken over de wijze waarop Feyenoord afgelopen seizoen is omgegaan met huurling Ryo Miyaichi. De Rotterdammers zijn dan ook favoriet om de Japanse vleugelspits ook volgend seizoen nog een jaar op huurbasis over te nemen. 'Wij zijn zeer tevreden over de inspanningen die Feyenoord doet', aldus scout Steve Rowley van de Gunners.

'Er is voldoende belangstelling voor Ryo, maar we zijn te spreken over wat Feyenoord doet om een jonge speler als hij te begeleiden', zegt Rowley, die bij Arsenal verantwoordelijk is voor de internationale scouting en technische zaken, in De Telegraaf.

Twee grote clubs uit Rusland, twee Bundesligaclubs en een club uit de top-3 van België hebben zich volgens de krant officieel voor de linksbuiten gemeld bij Arsenal. Eerder werd gemeld dat ook FC Twente en AZ interesse zouden hebben in de vliegensvlugge aanvaller, maar volgens Rowley is deze belangstelling niet concreet.

De pas 18-jarige Ryo gaat eerst een deel van de voorbereiding bij Arsenal meemaken. De Japanner speelt pas een half jaar op het hoogste niveau en komt bij Arsenal nog niet in aanmerking voor een plekje bij de eerste selectie.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:58:56 #280
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98421176
quote:
Oranje onder 17 beroofd in Mexico

De voetballers van het Nederlands elftal onder 17 jaar zijn beroofd in Mexico. De ploeg, met daarin zes Feyenoorders en twee Spartanen, werkt daar het wereldkampioenschap af.

De inbraak had plaats in een hotel in de stad Morelia, waar Nederland zaterdag de eerste groepswedstrijd met 1-0 verloor tegen Congo. Op het moment dat Oranje de wedstrijd tegen Congo speelde, werd in een aantal kamers ingebroken.

De begeleiding van het jeugdelftal, waaronder de Rotterdamse bondscoach Albert Stuivenberg, heeft aangifte gedaan bij de politie en de zaak aangekaart bij de wereldvoetbalbond FIFA.
quote:
Lazovic bewerkt met stroomstootwapen

Voormalig Feyenoord-speler Danko Lazovic is vrijdag na afloop van het uitduel van zijn club Zenit Sint-Petersburg in Nizjni Novgorod door een politieagent bewerkt met een stroomstootwapen. Dat heeft zijn Russische werkgever gemeld.

De politie ontkent de feiten. Het incident vond vrijdagavond plaats na het door Zenit met 2-0 gewonnen duel tegen Volga Nizjni. Lazovic, eerder actief voor Feyenoord, Vitesse en PSV, wilde de meegereisde supporters bedanken. "Op dat moment werd ik in de rug aangevallen door een agent met een stroomstootwapen", verklaarde de topscorer van de Russische voetbalcompetitie op de site van zijn club. "In Rusland kan blijkbaar alles."

Zenit heeft aangekondigd een klacht in te dienen, de lokale autoriteiten in Nizjni Novgorod hebben de beschuldigingen ook tegengesproken.
quote:
Ajax-fans gruwen van Adidas-strepen en 'Feyenoord-kraag'

Ajax heeft vandaag zijn nieuwe thuisshirt gepresenteerd. Het thuistenue is jaarlijks een voorwerp van discussie onder de supporters van de Amsterdamse club. Ook over het shirt van het komende seizoen zijn weinig aanhangers te spreken.

Ajax speelt komend seizoen voor het eerst met drie sterren, behaald na het dertigste landskampioenschap, op het shirt. Knullig genoeg is op een promotiefoto van Adidas echter te zien hoe het kraagje - door sommigen al een 'Feyenoord-kraagje' genoemd - half over de sterren valt.
pi_98421921
Vorig seizoen was het niet veel meer? :?
pi_98422129
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:17 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik heb nog minder vertrouwen in anonieme schreeuwlelijkerds zonder plan. De huidige directie staat tenminste zoals Tomatenboer voortreffelijk opmerkte onder curatele. Die kunnen dus niet echt iets fout doen.
Haha, dit is wel is de grootste kolder. Dadelijk je nog zeggen dat het is voordeel is dat we onder curatele staan.. het bestuur kan nog zoveel fout doen, zelfs onder curatele. Dat tegen de vg bent, best. Maar ga niet elke situatie omdraaien alsof het voor de huidige directie spreekt..
#12 is not for sale!
  maandag 20 juni 2011 @ 18:31:47 #283
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_98422583
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vorig seizoen was het niet veel meer? :?
Nee, anders ging het teveel op werk lijken.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:45:48 #284
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98423196
WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!

Gelukkig nog maar een paar daagies en dan begint de ellende weer. Heb er zin in!
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_98423250
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef PIETR het volgende:

Gelukkig nog maar een paar daagies en dan begint de ellende weer. Heb er zin in!
_O_
pi_98427326
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef PIETR het volgende:

Dats de spirrut. Hopelijk tekent Fer niet bij, gaat Wijnaldum weg en krijgen we nog twee Excelsior-spelers als vervangers erbij om het plaatje compleet te krijgen :D
pi_98427905
Ik hoorde net van iemand dat naast Mertens ook Fer is gesignaleerd in Eindhoven.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:16:01 #288
268409 voice-over
pi_98428280
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef Absurditeit het volgende:
Ik hoorde net van iemand dat naast Mertens ook Fer is gesignaleerd in Eindhoven.
Mooi, voor 7 mln. mag hij daar spelen. ^O^
pi_98428292
quote:
Fer mag helemaal nog niet praten met Pisvee.
Tenzij er natuurlijk een officieel bod is uitgebracht waar wij niets van weten.
Groetjes, Ezio.
pi_98428330
quote:
Oh god krijg je die verhalen weer. :')
  maandag 20 juni 2011 @ 20:17:47 #291
268409 voice-over
pi_98428387
't Is wel lekker rustig in dit topic ..... velen van ons zitten nu in een miezerig lokaaltje op Varkenoord. :)
pi_98428477
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef voice-over het volgende:
't Is wel lekker rustig in dit topic ..... velen van ons zitten nu in een miezerig lokaaltje op Varkenoord. :)
Als je een man was geweest was je ook gegaan. Met je grote bek.
Groetjes, Ezio.
pi_98428690
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Oh god krijg je die verhalen weer. :')
Nouja, hij zei het en later werd het iig ook over Mertens gemeld op RTV Utrecht. Zowel hij als ik hebben er totaal geen belang bij verder, maar zo onlogisch lijkt het me ook niet.
pi_98428870
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:23 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Nouja, hij zei het en later werd het iig ook over Mertens gemeld op RTV Utrecht. Zowel hij als ik hebben er totaal geen belang bij verder, maar zo onlogisch lijkt het me ook niet.
Als ik morgen op twitter ga roepen dat ik Schone heb zien lopen met zijn zaakwaarnemer bij het Maasgebouw gaan ook allerlei mensen dat overnemen en geloven.
pi_98429002
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als ik morgen op twitter ga roepen dat ik Schone heb zien lopen met zijn zaakwaarnemer bij het Maasgebouw gaan ook allerlei mensen dat overnemen en geloven.
Yep, maar van Mertens is het iig wel zeker. Van Fer weet ik het niet, maar echt onlogisch klinkt het allemaal niet. Maar het kan idd ook zomaar zijn dat Fer vandaag de hele dag in een tropisch zwembad heeft gelegen en niet in de buurt van Eindhoven is geweest.
pi_98429090
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:29 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Yep, maar van Mertens is het iig wel zeker. Van Fer weet ik het niet, maar echt onlogisch klinkt het allemaal niet. Maar het kan idd ook zomaar zijn dat Fer vandaag de hele dag in een tropisch zwembad heeft gelegen en niet in de buurt van Eindhoven is geweest.
Ja en Mertens was van de winter ook al bij het stadion van Twente gesignaleerd.
Ik geloof er allemaal niet zo in. :P
pi_98429139
Coen1976 twitterde op maandag 20-06-2011 om 19:24:10 luc castaignos is NIET verkocht voor 4 miljoen maar voor slechts 2 miljoen reageer retweet
Coen1976 twitterde op maandag 20-06-2011 om 20:01:17 planning is dat in september een ledenvergadering zal plaatsvinden van de ssf dan zal ook stemrecht geregeld worden.. (als het goed is) reageer retweet
Coen1976 twitterde op maandag 20-06-2011 om 20:02:45 feyenoord kan niks met ons miljoen doen totdat er voor getekend is en dat zal na de ledenvergadering gebeuren reageer retweet
Coen1976 twitterde op maandag 20-06-2011 om 20:21:55 Open dag en 1e training worden met rust gelaten daarna tijd voor actie.Niet fysiek maar digitaal en via netwerk v binnenuit zoals sportclub reageer retweet
Coen1976 twitterde op maandag 20-06-2011 om 20:26:38 vg zou graag willen dat boudewijn poelman terug zou komen .. deze man wilde wel jacobs en gudde laten vertrekken mét goede argumenten reageer retweet
pi_98429195
En wie de neuk is Coen1976?
Groetjes, Ezio.
pi_98429216
quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef Stokstaart het volgende:
En wie de neuk is Coen1976?
Redacteur FR-Fans.nl
pi_98429247
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja en Mertens was van de winter ook al bij het stadion van Twente gesignaleerd.
Ik geloof er allemaal niet zo in. :P
Van dat Twente-verhaal weet ik niets en dat was ook helemaal niet logisch geweest destijds, maar hier bestaat bij mij niet zoveel twijfel meer over. Het maakt ook allemaal niet uit, je ziet vanzelf wel wanneer iets rond is.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:33:35 #301
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98429251
Coen1976 Coen1976
Verzekeringsadviseur Particulieren, Feyenoordwatcher, Redacteur FR-Fans.nl
http://www.feyenoordinbeeld.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')