abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 19:34:26 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 19:35:19 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98305122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:13 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ja hoor, geef het huidige bestuur de kans om binnen 1 jaar uit de problemen te komen. Tenzij er een beter alternatief is maar die heb ik van de VG nog niet gehoord.
Waarom wil je het bestuur nog een kans geven daar ze al hebben laten zien dat ze er vooral goed in zijn om er een potje van te maken?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:45:25 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98305522
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom wil je het bestuur nog een kans geven daar ze al hebben laten zien dat ze er vooral goed in zijn om er een potje van te maken?
Gewoon lekker laten aanmodderen en tegen de tijd dat weer uitlekt dat er een mooie teringzooi van is gemaakt zijn 'we' weer een jaar of wat verder en krijg je weer te horen "Laat ze maar zitten, dit zijn dingen uit het verleden en het heeft geen nut om terug te kijken en nu doen ze het toch prima" en gaan we gewoon weer verder waar we gebleven zijn. _O-
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:16:12 #4
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98306705
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

Vind je Van Geel een goede keuze ja of nee ?
Ik denk het wel. Ik weet het nog niet. Voorlopig hebben Wijnaldum en Fer nog niet bijgetekend of zijn ze nog niet voor een fiks bedrag verkocht.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:17:34 #5
268409 voice-over
pi_98306786
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Omdat wat de VG wil - iedereen er nu uit - zonder een plan te hebben - compleet bezopen is.
pi_98306997
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef voice-over het volgende:

[..]

Omdat wat de VG wil - iedereen er nu uit - zonder een plan te hebben - compleet bezopen is.
onzin, Van Geel is al voorgedragen door de VG en dat vind je een goed keus voorlopig
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 20:25:35 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98307122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:17 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waaruit maak je op dat ze helemaal geen plan hebben? Jij doet exact hetzelfde waar je diezelfde VG van beticht.

Ga maandag naar de forumavond en laat je informeren ipv uitspraken te doen die nergens op gebaseerd zijn.
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:29:56 #8
268409 voice-over
pi_98307270
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef macca728 het volgende:

[..]

Van Geel is al voorgedragen door de VG ...
_O- :W 8)7
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:33:07 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98307393
Voor de 737748e keer dat deze discussie wordt gevoerd nu :')

Die voice-over wijkt toch op geen enkele manier van standpunt en komt zelf ook niet met oplossingen maar slechts met wat kansloos geblaat, aannames en ongefundeerde kritiek.

Je kan net zo goed tegen je demente
oma gaan praten :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 20:34:20 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98307449
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:33 schreef Caland het volgende:

Die voice-over wijkt toch op geen enkele manier van standpunt en komt zelf ook niet met oplossingen maar slechts met wat kansloos geblaat, aannames en ongefundeerde kritiek.

Mja, idd. Jij gaat wel naar die forum avond?
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:35:55 #11
268409 voice-over
pi_98307520
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waaruit maak je op dat ze helemaal geen plan hebben? Jij doet exact hetzelfde waar je diezelfde VG van beticht.

Ga maandag naar de forumavond en laat je informeren ipv uitspraken te doen die nergens op gebaseerd zijn.
Heer onlogisch, ik doe er werkelijk alles aan u niet te beledigen, maar mijn analyse is dat het plan van uw geliefde VG niet heel erg goed is. Gelieve nota te nemen van mijn opmerking dat dit geen belediging is maar mijn persoonlijke mening. De VG heeft in haar media-offensief helemaal niets gezegd over het verbeteren van de sportieve of financiële malaise van Feyenoord. Dat was nu juist de reden om het bestuur weg te sturen, toch heer onlogisch?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:38:21 #12
268409 voice-over
pi_98307626
quote:

Begin er dan niet over. :)

Het bestuur wegsturen zonder plan getuigt van een domheid die zijn weerga niet kent. Mijn oplossing: geef de directie de kans om over 1 jaar Feyenoord er sportief en fiancieel weer bovenop te krijgen.
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 20:39:43 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98307690
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef voice-over het volgende:

[..]

Heer onlogisch, ik doe er werkelijk alles aan u niet te beledigen, maar mijn analyse is dat het plan van uw geliefde VG niet heel erg goed is. Gelieve nota te nemen van mijn opmerking dat dit geen belediging is maar mijn persoonlijke mening. De VG heeft in haar media-offensief helemaal niets gezegd over het verbeteren van de sportieve of financiële malaise van Feyenoord. Dat was nu juist de reden om het bestuur weg te sturen, toch heer onlogisch?
Hoi vriend,

Mij beledig je niet zo snel. Dat gezegd te hebben wil ik je er toch weer op wijzen dat je opmerking kant noch wal raakt. Het, zoals jij het noemt, "media-offensief" zegt inderdaad niets over de sportieve en financiële malaise. Maar zal ik je een geheimpje verklappen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:56:29 #14
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98314494
Feyenoord *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:57:30 #15
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98314542
Vul jullie topics niet zo snel ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 23:05:08 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98314953
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Vul jullie topics niet zo snel ;(
Dat krijg je met een hoop discussie he :D
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:32:21 #17
268409 voice-over
pi_98316437
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoi vriend,

Mij beledig je niet zo snel. Dat gezegd te hebben wil ik je er toch weer op wijzen dat je opmerking kant noch wal raakt. Het, zoals jij het noemt, "media-offensief" zegt inderdaad niets over de sportieve en financiële malaise. Maar zal ik je een geheimpje verklappen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwacht jij nu werkelijk dat er in de groep Varkenoord personen zijn die willen en durven investeren in het nieuwe Feyenoord? Want dat deze revolte geld zal gaan kosten is wel duidelijk, althans voor mij.

Stel dat ik 50 miljoen in de club zou willen steken (heb ik niet maar stel) dan bel ik Feyenoord en zeg "ik wil 50 miljoen investeren maar die en die en zeker Been moet weg, take it or leave it."

Als ik bel en zeg 'rot allemaal op maar jullie krijgen geen cent van mij' dan word ik zeker hard uitgelachen.

Mijn verwachting ..... jullie goedgelovige bezoekers van de forumavond zullen voor niks komen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:43:28 #18
268409 voice-over
pi_98317043
quote:

Ik weet zeker dat jij maandagavond alles voor zoete koek slikt wat 'het bestuur' jou en je vrienden voorspiegelt. Een kritische geest heb ik namelijk nog niet bij jou kunnen ontwaren. :')
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 23:53:38 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98317628
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:32 schreef voice-over het volgende:

[..]

Verwacht jij nu werkelijk dat er in de groep Varkenoord personen zijn die willen en durven investeren in het nieuwe Feyenoord? Want dat deze revolte geld zal gaan kosten is wel duidelijk, althans voor mij.

Stel dat ik 50 miljoen in de club zou willen steken (heb ik niet maar stel) dan bel ik Feyenoord en zeg "ik wil 50 miljoen investeren maar die en die en zeker Been moet weg, take it or leave it."

Als ik bel en zeg 'rot allemaal op maar jullie krijgen geen cent van mij' dan word ik zeker hard uitgelachen.

Mijn verwachting ..... jullie goedgelovige bezoekers van de forumavond zullen voor niks komen.
Ik heb geen idee. Daarom ga ik er openminded naar toe ipv op voorhand conclusies te trekken.

Jouw verwachting kan zeker uit komen, je kan het ook compleet bij het verkeerde eind hebben. Daarom vind ik het niet echt getuigen van bepaalde intelligentie. Je schreeuwt en blaat maar het een & ander rond, zonder ook maar bewijs te leveren voor een fundament van je betoog.
4045
onlogisch
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:56:20 #20
268409 voice-over
pi_98317778
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Daarom ga ik er openminded naar toe ipv op voorhand conclusies te trekken.

Jouw verwachting kan zeker uit komen, je kan het ook compleet bij het verkeerde eind hebben. Daarom vind ik het niet echt getuigen van bepaalde intelligentie. Je schreeuwt en blaat maar het een & ander rond, zonder ook maar bewijs te leveren voor een fundament van je betoog.
Ik ben gewoon niet zo goedgelovig als jij maar ik ben waarschijnlijk dan ook een stuk ouder.
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 23:59:03 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98317961
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:56 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet zo goedgelovig als jij maar ik ben waarschijnlijk dan ook een stuk ouder.
Dat zou zonder meer goed kunnen. Maar goedgelovig wil ik mezelf niet noemen. Kritiek leveren is makkelijk, echt zó makkelijk. Maar jij neemt nieteens de moeite om zelf je zegje daar te gaan doen. Dat vind ik zwak. Zeker je argumentatie om niet te gaan.
4045
onlogisch
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:11:52 #22
268409 voice-over
pi_98318753
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat zou zonder meer goed kunnen. Maar goedgelovig wil ik mezelf niet noemen. Kritiek leveren is makkelijk, echt zó makkelijk. Maar jij neemt nieteens de moeite om zelf je zegje daar te gaan doen. Dat vind ik zwak. Zeker je argumentatie om niet te gaan.
Ik vind de VG na hun media-optreden helemaal niets. Ik vind het zonde van mijn tijd om naar hun 'verhaal' te luisteren want ze hebben helemaal niks te vertellen. Wat de FSV/ VG doet, moeten we helemaal niet willen. Ze ontketenen een bloedgroepenoorlog, een machtsstrijd binnen het zojuist ééngeworden Feyenoord waarvan de gevolgen zich op dit moment niet laten overzien. Bij mij ontstond aanvankelijk de indruk dat het leek op voorbereidend werk voor een vijandige overname van een externe financier maar het is nog veel erger. Het is de FSV en de VG die via verdeel en heers (profclub vs amateurs) hun zin proberen door te drijven waar zij in sommige punten bot hebben gevangen bij de directie en de RvC van de profs.

Heel doorzichtig allemaal. Maar ga jij maar maandagavond luisteren hoor. Je bent nog jong. :+
pi_98319094
Nee hier 400x hetzelfde verhaal neerzetten is niet zonde van je tijd.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 00:21:45 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98319302
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik vind de VG na hun media-optreden helemaal niets. Ik vind het zonde van mijn tijd om naar hun 'verhaal' te luisteren want ze hebben helemaal niks te vertellen.
Dat weet je op voorhand?

quote:
Wat de FSV/ VG doet, moeten we helemaal niet willen. Ze ontketenen een bloedgroepenoorlog, een machtsstrijd binnen het zojuist ééngeworden Feyenoord waarvan de gevolgen zich op dit moment niet laten overzien.
Bron?
quote:
Bij mij ontstond aanvankelijk de indruk dat het leek op voorbereidend werk voor een vijandige overname van een externe financier maar het is nog veel erger. Het is de FSV en de VG die via verdeel en heers (profclub vs amateurs) hun zin proberen door te drijven waar zij in sommige punten bot hebben gevangen bij de directie en de RvC van de profs.
Welke punten?
quote:
Heel doorzichtig allemaal. Maar ga jij maar maandagavond luisteren hoor. Je bent nog jong. :+
Ok sherlock. Maar je hoeft echt niet zo denigerend te doen hoor. Het zou meer helpen als je maar op enige wijze je argumenten goed kan onderbouwen. Tot op heden slaag je daar namelijk niet echt in. :)
4045
onlogisch
  zaterdag 18 juni 2011 @ 07:11:31 #25
268409 voice-over
pi_98325220
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat weet je op voorhand?

[..]

Bron?

[..]

Welke punten?

[..]

Ok sherlock. Maar je hoeft echt niet zo denigerend te doen hoor. Het zou meer helpen als je maar op enige wijze je argumenten goed kan onderbouwen. Tot op heden slaag je daar namelijk niet echt in. :)
Ga jij nou maar lekker luisteren maandagavond. Kom dinsdag hier niet klagen dat ik jou niet gewaarschuwd heb.

Als je gaat, wil je ons verslag doen van de forumavond? Ik wil dan minstens antwoord krijgen op deze punten:

Welke personen krijgen straks op bestuurlijk niveau de touwtjes in handen?
Welk beleid gaat er gevoerd worden, wat zijn de toekomstplannen?
Welke structuur heeft men voor ogen, m.a.w. komt er weer een RvC die het beleid gaat controleren en wie gaan er in de RvC plaatsnemen?
Wat is de positie van de VvF t.o.v. jullie plannen en wat zijn uiteindelijk de financiele consequenties voor onze club?
En hebben we straks als alle posities bekleedt worden door goed gezinden van de VG niet hetzelfde 'old boys network' waar nu zo tegen geageerd wordt?
Waarom distantieren jullie je niet openlijk van bepaalde groeperingen die hooliganisme hoog in het vaandel hebben, op de banner stonden sites waarop ik mijn eventuele kinderen niet graag zou zien surfen.
Waarom is de posite van de coach van secundair belang, de prestaties op de werkvloer zijn, gezien onze financiele positie die in de zeer nabije toekomst bovenal afhankelijk is van transfers, nog veel belangrijker dan wat er zich allemaal op de vergadervloer afspeelt.
Wie is de grote geldschieter waarmee de VG schermt?
Waarom streven jullie een scheiding na tussen de prof- en amateurtak van Feyenoord door de woorden van de amateurs te verdraaien en te gebruiken voor jullie media-offensief?
Waarom geen openlijk excuus naar Wijnaldum toe dat de benaming 'rotte appel' een totaal verkeerde was, gebaseerd op een op dat moment niet onder controle te brengen emotie?
Zou het niet veel beter zijn om de kritiek strak omlijnd te houden en niet met allerlei onderbuik verhalen te komen terwijl al die kritiek als waarheid wordt gepresenteerd zonder dat er wederhoor is gebruikt want, wees eerlijk, het is nog steeds hun/ jullie waarheid.
Als dit bestuur gewoon blijft zitten, de ludieke acties voor lief neemt, wat is dan de volgende stap?
Waar halen jullie de pretentie vandaan om namens een zeer groot gedeelte van het Legioen te spreken?

Ik ben benieuwd maar ik weet bijna zeker dat ik op al die punten geen antwoord krijg.

[ Bericht 0% gewijzigd door voice-over op 18-06-2011 07:21:23 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 07:41:07 #26
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98325273
Het zijn dan ook bijna allemaal vrij kansloze vragen. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 18 juni 2011 @ 08:15:23 #27
268409 voice-over
pi_98325353
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 07:41 schreef Happel het volgende:
Het zijn dan ook bijna allemaal vrij kansloze vragen. :')
Leg uit! Liefst punt voor punt.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 09:01:44 #28
268409 voice-over
pi_98325560
't Is stil aan de overkant, 't Is stil .......
pi_98325576
Ik heb Feyenoord de laatste dagen nog maar eens wat nader bestudeerd, en als er geen hele gekke dingen gebeuren dan zal Feyenoord aankomend seizoen 9e worden.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 09:51:54 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98326007
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:04 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb Feyenoord de laatste dagen nog maar eens wat nader bestudeerd, en als er geen hele gekke dingen gebeuren dan zal Feyenoord aankomend seizoen 9e worden.
Dat is wel héél erg koffiekik kijken. Alleen al wel of geen Ryo kan al een of twee plaatsen schelen.
En: Fer en WIjnaldum weg? Komt er nog een spits?

Ik ben alleen het vertrouwen in Been wel een beetje kwjit. Zie hem niet in staat lijn in het spel te krijgen. Hopelijk gaat hij het tegendeel nog bewijzen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_98326044
voice-over, kun je nou werkelijk niet één tekst zelf verzinnen? En als je dan toch alles knipt en plakt van FN, plak dan meteen de antwoorden die daar gegeven worden erbij...
pi_98326097
Met zoveel vragen in je hoofd rondlopen en dan niet naar de forum-avond gaan :')

Ik weet voldoende. :)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 09:59:53 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98326127
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:54 schreef dill het volgende:
voice-over, kun je nou werkelijk niet één tekst zelf verzinnen? En als je dan toch alles knipt en plakt van FN, plak dan meteen de antwoorden die daar gegeven worden erbij...
Vrij kansloos inderdaad :') Doet 'ie constant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 10:06:28 #34
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98326225
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:54 schreef dill het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:57 schreef Paul-89 het volgende:
Met zoveel vragen in je hoofd rondlopen en dan niet naar de forum-avond gaan :')

Ik weet voldoende. :)
Dat dus. Zoals ik al eerder tegen hem zei, het is zo makkelijk om vanuit je luie stoel kritiek te geven. Als ie zoveel kritiek heeft is het juist een reden om te gaan.

Dit geldt overigens ook voor de VG hé. Daar heeft ie gelijk in. MAAR dat ontslaat je nog niet van de verplichting tot hoor en wederhoor waar meneer het zelf ook over heeft gehad.
4045
onlogisch
pi_98326299
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 07:11 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom geen openlijk excuus naar Wijnaldum toe dat de benaming 'rotte appel' een totaal verkeerde was, gebaseerd op een op dat moment niet onder controle te brengen emotie?

waarom ?? Die brief is al totaal niet relevant meer en dit speelde er toen :

Wijnaldum werd op 4 januari op de nieuwjaarsreceptie uitgenodigd om bij het beeld van Coen te komen herdenken (net als de rest van de selectie) en gaf lachend aan "iets beters te doen" die avond. Hij heeft daarna trots dit verteld aan medespelers. Vervolgens na de Graafschap gaf hij aan het triest te vinden dat supporters kwaad worden als ze verliezen van De Graafschap, en alleen maar moeten steunen. Dat interview was notabene op tv. En zo zijn er nog meer voorbeelden van het weigeren van handtekeningen aan kleine kinderen, weigeren op de foto te gaan, weglopen en naar huis gaan terwijl iemand van de pers op hem zit te wachten voor een interview
pi_98327134
en waarom zit alleen Blokland in de RvC terwijl de VvF nog 2 plaatsen kunnen vullen daarin ?
Beetje vreemd.
pi_98329330
Wat een verschrikking is dit zeg. Ik denk niet dat Feyenoord ooit zo diep is gezakt. Als ik die verhalen over een Wijnaldum lees, is dat echt verschrikkelijk. Wat denkt die kleine teringaap wel niet? Gewoon 0,0 besef dat hij zo'n geweldig salaris verdient omdat er zoveel voetbalfans zijn, en de sport daarom commercieel interessant is.

9 jaar geleden won Feyenoord de Uefa cup, en nu zijn ze verworden tot misschien wel de meest zielige middenmoter van Nederland, waar iedereen medelijden mee heeft. Op het veld staat een soort van brugklas, die zichzelf heel wat vinden, maar doodleuk tegen degradatie strijden, zonder dat ze ook maar enige feeling met de club hebben. En een bestuur wat niet aan de supporters denkt, en de club vanuit een veilige positie de afgrond heeft ingegooid.

Ondanks dat ik een ADO Den Haag supporter ben (van huis uit meegekregen als Hagenees), heb ik Feyenoord altijd de mooiste club van Nederland gevonden. En wat ik nu ook zo bijzonder vind is dat er nog altijd zoveel mensen in de Kuip zitten elke 2 weken. Ik ken een stad waar niemand ook nog waar iets te maken had willen hebben met zijn club.

Dat is denk ik net wat Feyenoord zo mooi maakt.
Reëel gezien kan je echter stellen dat het publiek haar club al jaren kwijt is aan Pubers, Makelaars en Wanbestuurders.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:42:10 #38
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98329579
Tis gewoon al jaren kut, met afgelopen seizoen als dieptepunt. En het rotte is dat er geen enkel houvast is om te veronderstellen dat het komend seizoen beter zal gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_98329838
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

waarom ?? Die brief is al totaal niet relevant meer en dit speelde er toen :

Wijnaldum werd op 4 januari op de nieuwjaarsreceptie uitgenodigd om bij het beeld van Coen te komen herdenken (net als de rest van de selectie) en gaf lachend aan "iets beters te doen" die avond. Hij heeft daarna trots dit verteld aan medespelers.
Dit zijn natuurlijk harde woorden, maar hier zou ik wel een bron van willen hebben.
Je moet wel een heel groot ego om lachend een herdenking te missen.
Als hij bv. een bruiloft heeft ofzo, heeft hij alle reden om een herdenking over te slaan.
Hell To The Liars
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:58:13 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98330061
Dat interview is gewoon terug te kijken hoor.

Verder was er geen enkele selectiespeler bij die herdenking trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98330173
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
Dat interview is gewoon terug te kijken hoor.

Verder was er geen enkele selectiespeler bij die herdenking trouwens.
Oke, was dat ook in het interview.
Zou het effe moeten nakijken, maar geloof je zo ook wel.
Hell To The Liars
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:04:43 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98330232
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:02 schreef Droopie het volgende:

[..]

Oke, was dat ook in het interview.
Zou het effe moeten nakijken, maar geloof je zo ook wel.
Die woorden dat hij wel iets beters te doen had natuurlijk niet, die zijn face to face gezegd tijdens de nieuwjaarsreceptie. Hoe je daar een bron van wilt zien is mij dan ook een raadsel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98330352
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Die woorden dat hij wel iets beters te doen had natuurlijk niet, die zijn face to face gezegd tijdens de nieuwjaarsreceptie. Hoe je daar een bron van wilt zien is mij dan ook een raadsel.
Dan vind ik dat je dit niet als waarheid mag beschouwen.
Als er een 'grote' gast tegenover je staat kan het ook een onzeker lachje zijn geweest.
Ook dat hij dit trots aan zijn medespelers heeft verteld, kan niemand echt bevestigen.
Dus vind dit item wel stemmingmakerij hoor.
Hell To The Liars
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:20:27 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98330785
Het is geen item, het is gewoon een stukje van iemand op FN.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:45:32 #45
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98331642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 07:11 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ga jij nou maar lekker luisteren maandagavond. Kom dinsdag hier niet klagen dat ik jou niet gewaarschuwd heb.

Als je gaat, wil je ons verslag doen van de forumavond? Ik wil dan minstens antwoord krijgen op deze punten:

[blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat]

Ik ben benieuwd maar ik weet bijna zeker dat ik op al die punten geen antwoord krijg.
Je gaat maar lekker zelf kijken als je vragen hebt reetriddertje :W
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98336475
quote:
'Feyenoord informeert naar transfervrije Hadouir'

Feyenoord waagt een poging om Anouar Hadouir (28) naar Rotterdam te halen. De spelmaker is transfervrij nadat hij besloot zijn contract bij Roda JC Kerkrade niet te verlengen.

Het is goed mogelijk dat Feyenoord binnenkort een vacature heeft op de positie van aanvallende middenvelder, de plek waar Hadouir het best tot zijn recht komt. Er is namelijk veel interesse voor Georginio Wijnaldum, de huidige spelmaker van de club uit Rotterdam-Zuid.

Hadouir leek op weg naar het Engelse Middlesbrough, maar die club stelt het geduld van de oud-speler van Willem II danig op de proef. Het heeft momenteel niet de financiële middelen om Hadouir een concreet voorstel te doen en moet eerst een aantal spelers zien te verkopen. Hadouir kreeg eerder al een rondleiding bij de club uit het Champioship.

Het is nog maar de vraag of Hadouir langer wil wachten op Boro en de Northern Echo tekent op dat de technicus in de belangstelling van Feyenoord en een club uit Saoedi-Arabië staat. Bij Feyenoord zou Hadouir herenigd worden met directeur Martin van Geel, die kortgeleden al de stap van Kerkrade naar Rotterdam maakte.
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 16:06:32 #47
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98336529
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 16:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat zou een goede vervanger voor Wijnaldum kunnen zijn denk ik.
4045
onlogisch
pi_98336558
Van de ene kant heb ik liever Schone maar die is niet transfervrij.
Dus dan is Hadouir ook een prima optie.
pi_98336724
zzzzzzzzzz topic
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_98336961
Feyenoord is écht goed.
Er zit kwaliteit in,dat zie je. Alleen te wisselvallig (zie PSV).
Ik denk dat ze volgens jaar vooral tegen utrecht AZ groningen en ado strijden,misschien heracles.
Die positie gaan ze halen.
Maar,dat de supporters zó worden behandeld,belachelijk!
Jullie hebben trouwe supporters.
Kijk ajax,nu heeft iedereen opeens staan ''AJAX!!!!! HEUY HEUY JODEN!!''
Terwijl het eerst,''tukkers'' of ''boeruh'' waren.
Dont do drugs,Mkaaayy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')