Bier.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef yosander het volgende:
Geven jullie nog wat aan degene(n) die een examenfeestje houden?
In dit geval is het mn beste vriend, dus hij hoeft niks. Anders goede fles sterk om zelf achterover te tikkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef yosander het volgende:
Feestje wordt gegeven door een meisje en een jongen. Maar 't is meer een borrelquote:
Eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef yosander het volgende:
Laat maar. Hyves doet raar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken. Op dit moment heb ik toch niets te doen.
Nergens last van hierquote:
Bos bloemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Feestje wordt gegeven door een meisje en een jongen. Maar 't is meer een borrel.
Zal ik de mijne geven? Nee grapjequote:
Hadden laatst voor een klasgenoot zijn verjaardag een goede 80 euro aan 5-centjes gegevenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:54 schreef ThaTim het volgende:
Of je verzint met n groep wat leuks, of je geeft 5 euro
Zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hadden laatst voor een klasgenoot zijn verjaardag een goede 80 euro aan 5-centjes gegeven![]()
.
Ik een hele kist van hout maken, daarin alle muntjes en de bovenkant ook weer vastgemaakt met lijm + schroeven + hout
Je moet toch wat tijdens je examens.quote:
Was in begin april ergens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Je moet toch wat tijdens je examens.
Geen klappen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef yosander het volgende:
Er zijn leukere en betere dingen te bedenken dan dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Je moet toch wat tijdens je examens.
Tijdens je laatste toetsweek dan.quote:
quote:
LOL welke cheap ass geeft 5 euroquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:54 schreef ThaTim het volgende:
Of je verzint met n groep wat leuks, of je geeft 5 euro
idd wat een skkl ben je dan ik geef altyd 50quote:
Ik weet dat je semi-trollt hier. Maar even serieus, daar kun je toch niet mee aankomen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
idd wat een skkl ben je dan ik geef altyd 50
Hoezo niet? 5 euro is vrij normaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Saturos het volgende:
[..]
Ik weet dat je semi-trollt hier. Maar even serieus, daar kun je toch niet mee aankomen?
Ik dacht dat de standaard 10 euro was. Ik bedoel, je zuipt de hele avond bij die persoon, kan toch wel een tientje vanaf?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo niet? 5 euro is vrij normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |