Niet uitgenodigd boeit niet, gewoon alsnog gaan. Als vrienden van je gaan, that is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef Flitskikker het volgende:
Godverdomme, wat verveel ik me de pleuris zeg.
Geen examenfeesten, of niet uitgenodigd
Ik heb er 15. En iedereen is uitgenodigd bij ons, aardig of niet. 6VWO = 6VWO. Daarom was er ook veel gehaat op een meisje die dacht nog een feest vanavond te kunnen geven, en daarvoor 15 mensen uit te nodigen, en de rest niet. Je geeft een examenfeest of je geeft het nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef Flitskikker het volgende:
Godverdomme, wat verveel ik me de pleuris zeg.
Geen examenfeesten, of niet uitgenodigd
Nee. Ik keek alleen het snel eventjes toen we het hier in SC erover hadden. Ik ben geen stalker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Zit je nog wel 's op mijn Hyves te kijken?
Foto's van Sunny Beach kun je niet zien trouwens![]()
.
15quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb er 15. En iedereen is uitgenodigd bij ons, aardig of niet. 6VWO = 6VWO. Daarom was er ook veel gehaat op een meisje die dacht nog een feest vanavond te kunnen geven, en daarvoor 15 mensen uit te nodigen, en de rest niet. Je geeft een examenfeest of je geeft het niet![]()
Hoeveel mensen hebben jullie op 't vwo? Bij ons zou zoiets niet gaan met +90 leerlingenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb er 15. En iedereen is uitgenodigd bij ons, aardig of niet. 6VWO = 6VWO. Daarom was er ook veel gehaat op een meisje die dacht nog een feest vanavond te kunnen geven, en daarvoor 15 mensen uit te nodigen, en de rest niet. Je geeft een examenfeest of je geeft het niet![]()
Jij mag altijd stalken hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Ik keek alleen het snel eventjes toen we het hier in SC erover hadden. Ik ben geen stalker.
Gitaarmatquote:
Mweh. Woensdag, vandaag, morgen, zondag, maandag, dinsdag, woensdag en dan weer dat volgende weekend eigenlijk. Maar het gaat wel even door ja. 90 mensen zitten bij ons VWOquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
15
Dat is wel echt extreem veel.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben jullie op 't vwo? Bij ons zou zoiets niet gaan met +90 leerlingen.
Wtf. Hoe kun je ooit zo'n feest geven. Huurt iedereen wat af ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mweh. Woensdag, vandaag, morgen, zondag, maandag, dinsdag, woensdag en dan weer dat volgende weekend eigenlijk. Maar het gaat wel even door ja. 90 mensen zitten bij ons VWO
[..]
Niet iedereen voelt zich, ondanks de uitnodiging, welkom. Denk dat er zo'n 40-60 mensen zijn ieder feest. En het zijn niet de armsten bij ons op schoolquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Hoe kun je ooit zo'n feest geven. Huurt iedereen wat af ofzo?
Je hosselt mij ja?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom zou ik anders nog Hyves hebben.
Goede dildoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:44 schreef Ezell het volgende:
Wtf, moet je deze pen van mij eens zien!
[ afbeelding ]
Mooijen soepquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:44 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Woeiquote:
Jaquote:
+1 voor mezelf.quote:
quote:
Ik zal wel even kijken. Op dit moment heb ik toch niets te doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, alleen je wist mijn achternaam niet, maar je zou me via Sander kunnen vinden
lol net een banaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:44 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |