SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Morgenquote:
Als die werkkleding mag bestaan uit een wit jurkje en hoge hakken, ben ik je vrouwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb bier voor je koud staan hoor
vergeet je werkkleren niet
Voor deze ene keer danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als die werkkleding mag bestaan uit een wit jurkje en hoge hakken, ben ik je vrouw
Uh... okquote:
Olvarit!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Vandaag maar zachte dingen eten denk ik
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Ben je al gepest door kleine man doordat hij op je wangen ging timmeren ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Nee! Die was superlief juist. Ging heeeeel voorzichtig een kusje op mijn wang geven enzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je al gepest door kleine man doordat hij op je wangen ging timmeren ofzo?
Had ik al gezegd dat ik dadelijk een steak ga eten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Dat ie je maar mag smakenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik dadelijk een steak ga eten?
Steak is zacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Wat deed de slijter, Rolkooi1?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zoals jij 'm eetquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
je bent jezelf niet of al die jaren nooit geweest.
quote:
Geniet er van zolang het duurtquote:
Sommige discussies zijn echt te stom voor woorden hoor.quote:
Jij eet het toch ook niet als die doorbakken is?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sommige discussies zijn echt te stom voor woorden hoor.
Dat was de discussie toch niet? Biefstuk verpest je door het door te bakken. Punt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij eet het toch ook niet als die doorbakken is?
Je snapt uiteraard dat 't klussen uit bier drinken bestaatquote:
Daar ben ik het mee eens, biefstuk moet niet door gebakken zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch niet? Biefstuk verpest je door het door te bakken. Punt.
Vind jij omdat je smaak anders is dan die van mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch niet? Biefstuk verpest je door het door te bakken. Punt.
o.a.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt uiteraard dat 't klussen uit bier drinken bestaat
hoax. koeien eten gras.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
Er zit een koe achter mijOver smerig kauwgom kauwen gesproken zeg.
Thanks! Jij ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef rival het volgende:
Mijn gewaardeerde medesingles, ik wens jullie een heel fijn weekend
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
Zelfdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef rival het volgende:
Mijn gewaardeerde medesingles, ik wens jullie een heel fijn weekend
Je mist twee essentiele woordjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, biefstuk moet niet door gebakken zijn.
Trek 'n pot bier open.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
Ooit een koe zien/horen eten? Zo eet dat wijf dus kauwgomquote:
Gatverdamme.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
Ziet ze er ook lekker trashy uit?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit een koe zien/horen eten? Zo eet dat wijf dus kauwgom
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit een koe zien/horen eten? Zo eet dat wijf dus kauwgom
Nee. En ze heeft een Gooise R.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ziet ze er ook lekker trashy uit?
Ik vroeg of 't lekker was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan vraag je netjes of ze ook met d'r mond dicht kan kauwen
Met de OV chipquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef Q. het volgende:
Regen!
Net nu ik weg wilde gaan.Dan maar met de bus.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef Q. het volgende:
Regen!
Net nu ik weg wilde gaan.Dan maar met de bus.
Praat dan ook geen onzinquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
woei iemand wilde niet meer verder met mij spreken omdat ze vond dat het onzin was, toen heb ik gezegd datz e fijn opnieuw moest bellen en hopen dat ze iemand anders aan de lijn kreeg
Wat was onzin.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
woei iemand wilde niet meer verder met mij spreken omdat ze vond dat het onzin was, toen heb ik gezegd datz e fijn opnieuw moest bellen en hopen dat ze iemand anders aan de lijn kreeg
Ik had zo'n mooie actie van de week, die HDD box van UPC was stuk dus m'n zus bellen, wilden ze een afspraak maken voor volgende week dinsdag. M''n zus kwam naar boven om te vragen of ik dan thuis was. Toen ze zei dat het pas voor volgende week dinsdag was, zei ik heel hard en verontwaardigd DAN PAS?? O, je hebt de telefoon gewoon vast. Ehm, sorryquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
oh zovaak klanten die boos zijn na het gesprek en nog niet hebben opgehangen en ik moet wachten tot ZIJ de verbinding verbrekenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n mooie actie van de week, die HDD box van UPC was stuk dus m'n zus bellen, wilden ze een afspraak maken voor volgende week dinsdag. M''n zus kwam naar boven om te vragen of ik dan thuis was. Toen ze zei dat het pas voor volgende week dinsdag was, zei ik heel hard en verontwaardigd DAN PAS?? O, je hebt de telefoon gewoon vast. Ehm, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut klanten ook altijd die het beter denken te weten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh zovaak klanten die boos zijn na het gesprek en nog niet hebben opgehangen en ik moet wachten tot ZIJ de verbinding verbreken
Oh en de oznin was gewoon vaste procedure maar als zij het beter denkt te weten belt ze maar lekker opnieuw, heb dan geen zin iemand verder te helpen ook
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
FailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze willen toch hulp van mij, dan niet hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kut klanten ook altijd die het beter denken te weten.
Alweer? Lekkerquote:
Hoezo? Gewoon een woest aantrekkelijke man verleiden met de woorden dat ie trio kan doen.... Scoor je vast en zeker mee vanavond!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jazeker, maar wel kut dat mn nichtje vanavond bij me slaapt
Datquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon een woest aantrekkelijke man verleiden met de woorden dat ie trio kan doen.... Scoor je vast en zeker mee vanavond!
Misschien eerst even vragen hoe oud het nichtje isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon een woest aantrekkelijke man verleiden met de woorden dat ie trio kan doen.... Scoor je vast en zeker mee vanavond!
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien eerst even vragen hoe oud het nichtje is
Trio´squote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die zing ik gewoon hardop mee hoor.quote:
Niet in de treinquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zing ik gewoon hardop mee hoor.
Ik vind 't kut als anderen het doen dus ik doe 't zelf ook niet. Daarbij kan ik niet zingen dus schaam ik me dood als ik wel zou meezingenquote:
Je hebt gelijk, maar het maakt onze vuige gedachtes nu wel heul erg not done, waarvoor dank en aktequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet jij veel, misschien moet ze wel op haar nichtje van 8 ofzo passen.
quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar het maakt onze vuige gedachtes nu wel heul erg not done, waarvoor dank en akte
Een dansje, dat kan toch wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, dan toch maar wat zachter idd.
Is gewoon een rotstreekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar het maakt onze vuige gedachtes nu wel heul erg not done, waarvoor dank en akte
Weer zo lief voor de medemensquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't kut als anderen het doen dus ik doe 't zelf ook niet. Daarbij kan ik niet zingen dus schaam ik me dood als ik wel zou meezingen
Een dansje kan altijdquote:
Wat is mooi? Je nichtje? Of dat onze vuige fantasie met donderend geraas in een grote stofwolk ineen is gezakt?quote:
Het laatste. Daar kan ik smakelijk om meesmuilenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is mooi? Je nichtje? Of dat onze vuige fantasie met donderend geraas in een grote stofwolk ineen is gezakt?
Je hebt vodka in huis? Maak bloody mary´s!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben die bloedsmaak in mijn bek nu wel zat
Is het niet dat het na een uur al dicht zou moeten zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik vond je gisteren leukerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het laatste. Daar kan ik smakelijk om meesmuilen
Dan drink je niet genoegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
Nee johquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het niet dat het na een uur al dicht zou moeten zijn?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt vodka in huis? Maak bloody mary´s!![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen altijd de volgende dag
Nee ze zei al dat het even kon duren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dicht, bedoel gestopt met bloeden. Staat me iets van bij in iedergeval.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lees je ondertitel nog eens lieverd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hou nou es op met me serieus nemenIk lach graag om anderen én mezelf
Mag je wel roken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ze zei al dat het even kon duren.
JAAAquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lees je ondertitel nog eens lieverd.
Ze keek een beetje moeilijk en zei toen dat ik maar moest proberen het iets te minderenquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JAAANEEEEE
Zo werkt dat natuurlijk niet he
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook altijd zo lekker onduidelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze keek een beetje moeilijk en zei toen dat ik maar moest proberen het iets te minderen
Mission impossible.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze keek een beetje moeilijk en zei toen dat ik maar moest proberen het iets te minderen
Ze zag hoe je keek en durfde niet te zeggen dat het niet mochtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Loop je rond met een slabbetje?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
Roken ging toch niet zo geweldig met mijn halve gezicht verdoofd
Tuurlijk niet. Ochtendseksquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zag hoe je keek en durfde niet te zeggen dat het niet mocht
Morgenochtend ook hoorquote:
Arme MissBquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
Zal maar niet zeggen dat je dan inderdaad moeilijk je lippen kan gebruikenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
Ze durven niet eens langs te komen, laat staan te komenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja je zit veilig daar op dat eiland he
Als je iemand écht leuk vindt ja... anders liever opbokken met je morning breath, wallen tot aan je kin, uitgedroogde mond etcquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. OchtendseksDe eventuele kater eruit batsen
Gewoon de hele nacht doorgaan, heb je daar ook geen last vanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je iemand écht leuk vindt ja... anders liever opbokken met je morning breath, wallen tot aan je kin, uitgedroogde mond etc
Als jij nou eens probeert om een heel weekend geen bitchpost over MissB te makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bakje toch, slabbetje gaat dat echt niet redden
En dan vraag je jezelf af hoe het komt dat ze je de vorige dag leuker vonden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je iemand écht leuk vindt ja... anders liever opbokken met je morning breath, wallen tot aan je kin, uitgedroogde mond etc
Watjes zijn hetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze durven niet eens langs te komen, laat staan te komen
En dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij nou eens probeert om een heel weekend geen bitchpost over MissB te maken
Ik zei toch al dat mn eisen omlaag gingen naarmate er meer drank in mij gaatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan vraag je jezelf af hoe het komt dat ze je de vorige dag leuker vonden.
Uiteraard, de luie wijvenquote:
Gewoon. Probeer het eensquote:
Ik mag toch wel bitchen he?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij nou eens probeert om een heel weekend geen bitchpost over MissB te maken
Champagne-ontbijt, lieverd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat mn eisen omlaag gingen naarmate er meer drank in mij ga gaat
Dat kan jij niet schatquote:
Doe niet zo moeilijk. Je komt nu nogal uhm kinderachtig eigenlijk overquote:
Nee helemaal niet maar ach laat ook maar ik ga naar het optreden van mn zoonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
Of is het tegenwoordig verboden sarcasme te gebruiken hier?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar ach laat ook maar ik ga naar het optreden van mn zoon
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar ach laat ook maar ik ga naar het optreden van mn zoon
Mjaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan jij niet schat
[..]
Doe niet zo moeilijk. Je komt nu nogal uhm kinderachtig eigenlijk over
Neequote:
Ik word wel eens wakker sochtends en dan blijkt dat ik de avond ervoor zoveel heb gezopen dat ik gewoon nog steeds dronken benquote:
Je moeder is gewoon jaloers op je losbandige leventje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word wel eens wakker sochtends en dan blijkt dat ik de avond ervoor zoveel heb gezopen dat ik gewoon nog steeds dronken ben![]()
Ja nu ik dit schrijf snap ik waarom mijn moeder zich af en toe zorgen om me maakt
Oke, skip de champagne. Tequila-ontbijt, lieverd?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word wel eens wakker sochtends en dan blijkt dat ik de avond ervoor zoveel heb gezopen dat ik gewoon nog steeds dronken ben![]()
Ja nu ik dit schrijf snap ik waarom mijn moeder zich af en toe zorgen om me maakt
Ook regelmatig gehad dat ik zeker wist dat als ik aangehouden zou worden ik alsnog mijn rijbewijs kwijt zou zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dat ik gewoon NIET ga rijden in zulke gevallenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook regelmatig gehad dat ik zeker wist dat als ik aangehouden zou worden ik alsnog mijn rijbewijs kwijt zou zijn.
Als je me ziek wilt hebben, moet je me tequila voerenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, skip de champagne. Tequila-ontbijt, lieverd?
Ja, wat wel dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je me ziek wilt hebben, moet je me tequila voeren
quote:
Dan zit 'ie toch hoop ik wel net wat te strak hè?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis, eten op, torselet en body gepast
Ik wil ookquote:
Pics?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis, eten op, torselet en body gepast
zijkant sluiten en doordraaienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg de torselet zelf niet dichtff oefenen om mn handen zo op mn rug te krijgen
Als dat zo zou zijn, kan ik voor mezelf beter postduiven aan gaan schaffenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Past zich vaak toch aan de snelheid van de gebruiker aan?
nee, dan zou ie het helemaal niet meer doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Past zich vaak toch aan de snelheid van de gebruiker aan?
Geniet ervan, ik na werk even bierenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb al. Maar eens een glas Alfa.
Ik grote leistenen en een tijdscapsule.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, kan ik voor mezelf beter postduiven aan gaan schaffen
Te vinden op dezelfde plek als altijd vermoed ik.quote:
hm.. eerst die bandjes over je hoofd, zijkant sluiten en draaien?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gaat nietwant bandjes over mn hoofd
dan stik ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hm.. eerst die bandjes over je hoofd, zijkant sluiten en draaien?
Sja, t is het een of het anderquote:
Maar dood gaan is toch niet nodig? Ik vind levende vrouwen altijd wat...hoe zeg je het...aantrekkelijkerquote:
Wie niet oud wil worden moet zich jong opknopen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dood gaan is toch niet nodig? Ik vind levende vrouwen altijd wat...hoe zeg je het...aantrekkelijker
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zowaar een ticket geboektDe vakantie is definitief!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zowaar een ticket geboektDe vakantie is definitief!
Één dagje maar voor mij....quote:
Een half weekend is geen weekend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Één dagje maar voor mij....![]()
Maar morgen komt wel een maat van me uit NL aan op de rots!
al een halve dag weekendquote:
ik jaag L-E wegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi moment om me weer op werk te richten. Aju!
Hey!quote:
quote:
quote:
Hoest nu met u?quote:
Blinkend schoon zeker?quote:
Oh yeah.quote:
Meer tijd om achterover te hangen met bier dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Oh yeah.Niet zo veel om te poetsen.
Bier en Tieten, zonder de tieten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer tijd om achterover te hangen met bier dus
die tijd maken we nogquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer tijd om achterover te hangen met bier dus
Wat nou geen tieten!?quote:
Verlaat me niet!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi moment om me weer op werk te richten. Aju!
Te laat, Q. te laatquote:
Ho.quote:
En hoe!!quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoveel zin als Monopoly in een Duitse Dirndl dubbel-D doos?
Oh dan is het antwoord jaquote:
Wooosaaa, hübsche Deutsche Mädchen!quote:
Und Sauerkraut mit Speck!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:44 schreef Monopoly het volgende:
Und Bratwurst. Ich habe hunger nach dem Sprutzenlicken jawohl!
duitse tieten zijn ook tietenquote:
Maar te weinig zichtbaar.quote:
Ik nietquote:
en delen ho maar...quote:
Morgen Ez zn krat opzuipenquote:
Heb je een cam?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:12 schreef vencodark het volgende:
Mijn hemel, wat een INTENS saaie avond. Ongelooflijk.Ik kan er gewoon niets van maken.
En is dat met of zonder vriendje?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:12 schreef vencodark het volgende:
Mijn hemel, wat een INTENS saaie avond. Ongelooflijk.Ik kan er gewoon niets van maken.
Ja, maar daar kan ik me ook niet mee vermaken.quote:
Zonder. Hij zei op het werk nog dat ie vanavond mogelijk nog zou langskomen maar ik vermoed dat hij in plaats daarvan is gaan slapen.quote:
Maar ik wel, heeft iig 1 van ons nog een leuke avond gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik me ook niet mee vermaken.
[..]
Zonder. Hij zei op het werk nog dat ie vanavond mogelijk nog zou langskomen maar ik vermoed dat hij in plaats daarvan is gaan slapen.![]()
Hoe dan ook, Tetris en online spelletjes hebben even uitkomst geboden.
Wat? Liever slapen dan bij je meisje langsgaan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:22 schreef vencodark het volgende:
Zonder. Hij zei op het werk nog dat ie vanavond mogelijk nog zou langskomen maar ik vermoed dat hij in plaats daarvan is gaan slapen.![]()
Hoe dan ook, Tetris en online spelletjes hebben even uitkomst geboden.
Failquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat? Liever slapen dan bij je meisje langsgaan?
Mja, spelletjes zijn maar even leuk inderdaad.
Hij was toch nog maar sinds 4 uur vanmorgen op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat? Liever slapen dan bij je meisje langsgaan?
Mja, spelletjes zijn maar even leuk inderdaad.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ook, heb t wel gehad 8.5 uur aan de telefoon gehangen en morgen nog 6uur
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:31 schreef Tally het volgende:
Ik ga zo ook maar slapen. Hubbie ligt al naast me te knorren. En baby ligt in mijn armen te slapen.
Ik loop achter maar: Je bent dus bevallen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:31 schreef Tally het volgende:
Ik ga zo ook maar slapen. Hubbie ligt al naast me te knorren. En baby ligt in mijn armen te slapen.
Ze is alweer 10 weken. Ze heet Zoë en ja we wisten dat het een meisje zou worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik loop achter maar: Je bent dus bevallen!Hoe heet ze? Je wist dat het een meisje werd toch? Of noem je de naam liever niet...dat kan ook.
Dan loop ik zeker 10 weken achter. Zoë, mooie naam hoor. Vrolijk en niet te zoetjes verder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze is alweer 10 weken. Ze heet Zoë en ja we wisten dat het een meisje zou worden.
6 pond tijdens de keizersnede das een normaal gewicht. Inmiddels is ze 11 pond.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan loop ik zeker 10 weken achter. Zoë, mooie naam hoor. Vrolijk en niet te zoetjes verder.
Groot kindje of viel dat mee?
Mijn wekker gaat ook vroegquote:
Die foto met dat kroontje isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:36 schreef Tally het volgende:
[..]
6 pond tijdens de keizersnede das een normaal gewicht. Inmiddels is ze 11 pond.
Ik ga dr naar dr wiegje brengen.
Slaap lekker voor straks!
Ja, kan alleen een licht paarse wildfire bestellen, maar er zijn andere uitvoeringen van sommige toestellen, alleen zijn die niet in Nederland uitgebracht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Royco had je nog onderzoek gedaan naar paarse smartphones?
Godver mijn foon is er dus ook in het lichtpaarsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, kan alleen een licht paarse wildfire bestellen, maar er zijn andere uitvoeringen van sommige toestellen, alleen zijn die niet in Nederland uitgebracht.
Dus voor de meeste toestellen zit er niks anders op dan de covers te vervangen.
aloha againquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die foto met dat kroontje is
En weer aloha iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |