SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Morgenquote:
Als die werkkleding mag bestaan uit een wit jurkje en hoge hakken, ben ik je vrouwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb bier voor je koud staan hoor
vergeet je werkkleren niet
Voor deze ene keer danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als die werkkleding mag bestaan uit een wit jurkje en hoge hakken, ben ik je vrouw
Uh... okquote:
Olvarit!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Vandaag maar zachte dingen eten denk ik
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Ben je al gepest door kleine man doordat hij op je wangen ging timmeren ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Nee! Die was superlief juist. Ging heeeeel voorzichtig een kusje op mijn wang geven enzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je al gepest door kleine man doordat hij op je wangen ging timmeren ofzo?
Had ik al gezegd dat ik dadelijk een steak ga eten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Dat ie je maar mag smakenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik dadelijk een steak ga eten?
Steak is zacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Wat deed de slijter, Rolkooi1?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zoals jij 'm eetquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
je bent jezelf niet of al die jaren nooit geweest.
quote:
Geniet er van zolang het duurtquote:
Sommige discussies zijn echt te stom voor woorden hoor.quote:
Jij eet het toch ook niet als die doorbakken is?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sommige discussies zijn echt te stom voor woorden hoor.
Dat was de discussie toch niet? Biefstuk verpest je door het door te bakken. Punt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij eet het toch ook niet als die doorbakken is?
Je snapt uiteraard dat 't klussen uit bier drinken bestaatquote:
Daar ben ik het mee eens, biefstuk moet niet door gebakken zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch niet? Biefstuk verpest je door het door te bakken. Punt.
Vind jij omdat je smaak anders is dan die van mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch niet? Biefstuk verpest je door het door te bakken. Punt.
o.a.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt uiteraard dat 't klussen uit bier drinken bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |