SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Morgenquote:
Als die werkkleding mag bestaan uit een wit jurkje en hoge hakken, ben ik je vrouwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb bier voor je koud staan hoor
vergeet je werkkleren niet
Voor deze ene keer danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als die werkkleding mag bestaan uit een wit jurkje en hoge hakken, ben ik je vrouw
Uh... okquote:
Olvarit!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Vandaag maar zachte dingen eten denk ik
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Ben je al gepest door kleine man doordat hij op je wangen ging timmeren ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Nee! Die was superlief juist. Ging heeeeel voorzichtig een kusje op mijn wang geven enzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je al gepest door kleine man doordat hij op je wangen ging timmeren ofzo?
Had ik al gezegd dat ik dadelijk een steak ga eten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
Dat ie je maar mag smakenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik dadelijk een steak ga eten?
Steak is zacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Wat deed de slijter, Rolkooi1?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zoals jij 'm eetquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
je bent jezelf niet of al die jaren nooit geweest.
quote:
Geniet er van zolang het duurtquote:
Sommige discussies zijn echt te stom voor woorden hoor.quote:
Jij eet het toch ook niet als die doorbakken is?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sommige discussies zijn echt te stom voor woorden hoor.
Dat was de discussie toch niet? Biefstuk verpest je door het door te bakken. Punt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij eet het toch ook niet als die doorbakken is?
Je snapt uiteraard dat 't klussen uit bier drinken bestaatquote:
Daar ben ik het mee eens, biefstuk moet niet door gebakken zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch niet? Biefstuk verpest je door het door te bakken. Punt.
Vind jij omdat je smaak anders is dan die van mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch niet? Biefstuk verpest je door het door te bakken. Punt.
o.a.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt uiteraard dat 't klussen uit bier drinken bestaat
hoax. koeien eten gras.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
Er zit een koe achter mijOver smerig kauwgom kauwen gesproken zeg.
Thanks! Jij ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef rival het volgende:
Mijn gewaardeerde medesingles, ik wens jullie een heel fijn weekend
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
Zelfdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef rival het volgende:
Mijn gewaardeerde medesingles, ik wens jullie een heel fijn weekend
Je mist twee essentiele woordjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, biefstuk moet niet door gebakken zijn.
Trek 'n pot bier open.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
Ooit een koe zien/horen eten? Zo eet dat wijf dus kauwgomquote:
Gatverdamme.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
Ziet ze er ook lekker trashy uit?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit een koe zien/horen eten? Zo eet dat wijf dus kauwgom
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit een koe zien/horen eten? Zo eet dat wijf dus kauwgom
Nee. En ze heeft een Gooise R.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ziet ze er ook lekker trashy uit?
Ik vroeg of 't lekker was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan vraag je netjes of ze ook met d'r mond dicht kan kauwen
Met de OV chipquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef Q. het volgende:
Regen!
Net nu ik weg wilde gaan.Dan maar met de bus.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef Q. het volgende:
Regen!
Net nu ik weg wilde gaan.Dan maar met de bus.
Praat dan ook geen onzinquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
woei iemand wilde niet meer verder met mij spreken omdat ze vond dat het onzin was, toen heb ik gezegd datz e fijn opnieuw moest bellen en hopen dat ze iemand anders aan de lijn kreeg
Wat was onzin.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
woei iemand wilde niet meer verder met mij spreken omdat ze vond dat het onzin was, toen heb ik gezegd datz e fijn opnieuw moest bellen en hopen dat ze iemand anders aan de lijn kreeg
Ik had zo'n mooie actie van de week, die HDD box van UPC was stuk dus m'n zus bellen, wilden ze een afspraak maken voor volgende week dinsdag. M''n zus kwam naar boven om te vragen of ik dan thuis was. Toen ze zei dat het pas voor volgende week dinsdag was, zei ik heel hard en verontwaardigd DAN PAS?? O, je hebt de telefoon gewoon vast. Ehm, sorryquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
oh zovaak klanten die boos zijn na het gesprek en nog niet hebben opgehangen en ik moet wachten tot ZIJ de verbinding verbrekenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n mooie actie van de week, die HDD box van UPC was stuk dus m'n zus bellen, wilden ze een afspraak maken voor volgende week dinsdag. M''n zus kwam naar boven om te vragen of ik dan thuis was. Toen ze zei dat het pas voor volgende week dinsdag was, zei ik heel hard en verontwaardigd DAN PAS?? O, je hebt de telefoon gewoon vast. Ehm, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut klanten ook altijd die het beter denken te weten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh zovaak klanten die boos zijn na het gesprek en nog niet hebben opgehangen en ik moet wachten tot ZIJ de verbinding verbreken
Oh en de oznin was gewoon vaste procedure maar als zij het beter denkt te weten belt ze maar lekker opnieuw, heb dan geen zin iemand verder te helpen ook
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
FailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze willen toch hulp van mij, dan niet hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kut klanten ook altijd die het beter denken te weten.
Alweer? Lekkerquote:
Hoezo? Gewoon een woest aantrekkelijke man verleiden met de woorden dat ie trio kan doen.... Scoor je vast en zeker mee vanavond!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jazeker, maar wel kut dat mn nichtje vanavond bij me slaapt
Datquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon een woest aantrekkelijke man verleiden met de woorden dat ie trio kan doen.... Scoor je vast en zeker mee vanavond!
Misschien eerst even vragen hoe oud het nichtje isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon een woest aantrekkelijke man verleiden met de woorden dat ie trio kan doen.... Scoor je vast en zeker mee vanavond!
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien eerst even vragen hoe oud het nichtje is
Trio´squote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |