Hmm oke, maar je moet je site natuurlijk niet volledig gaan africhten op Adsense hè. Je maakt hem uiteindelijk toch voor je bezoekerquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil even kijken of dit wat (meer) oplevert. Zo niet dan pak ik zo'n kleinere banner.
Igoogle gebruik ik ook perfecte startpagina geheel naar wens in te stellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef Eierbal het volgende:
[..]
JepIk ook. Net als zoeken.nl. Zelfs meer bezoekers van Yahoo en Ask.com dan van Bing, terwijl het NLse sites zijn.
Startgoogle heb ik ook heel veel bezoekers van trouwens, vreemd dat zoveel mensen dat gebruiken..
Deze bedoelde ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Igoogle gebruik ik ook perfecte startpagina geheel naar wens in te stellen.
Dat is die dus dacht altijd Igoogle kreeg ik ook veel bezoekers van toen ik nog DDKIN had.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Deze bedoelde ikiGoogle is idd wel handig.
Ik ben gisteren over mijn maandrecord van adsense heen gegaan, ¤35.-.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Gisteren toch weer een record in bezoekersaantallen
Hier gisteren ook meer dan gemiddeldquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Gisteren toch weer een record in bezoekersaantallen
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=16737quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:51 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
Nah, ik snap er echt niks van. Paar clicks gehad en dan staat er even een paar verdiende euro's voor vandaag. Na een uur verspringt het weer op ¤ 0.
inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Eierbal het volgende:
De betaling voor juni is inmiddels uitgevoerd volgens Adsense
Wacht hier nog steeds op een brief met m'n pincode...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Eierbal het volgende:
Bijna 1100 hier, niet slecht voor de eerste maandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
inderdaad![]()
482 euro krijg ik, mijn record
Betaling van mei bedoel je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Eierbal het volgende:
(T/m) mei jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Betaling van mei bedoel je?
Bij mij ook :
¤ 541,40
Recentste betaling
24 jun. 2011
Hoe bedoel je niet slecht voor de EERSTE maand?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:28 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Bijna 1100 hier, niet slecht voor de eerste maand
Hehe ja. Eind april een site opgezet, en daarna nog een aantal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet slecht voor de EERSTE maand?
Gebruik je adsense sinds kort pas?
Je komt dus eigenlijk net kijken en dan al zoveel verdienen. Heb je niet een beetje spijt dat je niet veel eerder was begonnen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:14 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hehe ja. Eind april een site opgezet, en daarna nog een aantal.
Was zelf ook flink verbaast dat het zo makkelijk/snel ging. Had als doel 10 euro per dag aan het einde van het jaar
Gewoon zorgen dat je SEO in orde is en dat er voldoende/kwalitatieve content is
Ik doe het btw wel met een 2e persoon erbij, gaat het schrijven wat sneller.
Nah. Zou wel lekker geweest zijn als student zijnde (lees: geen AH-werkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je komt dus eigenlijk net kijken en dan al zoveel verdienen. Heb je niet een beetje spijt dat je niet veel eerder was begonnen?
Nederlandsequote:Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heb je Nederlandse of Engelse sites Eierbal?
Ik ben ook van plan in de zomervakantie, enkele plannen uit te werkenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef JoshuaL het volgende:
Ik hoop deze zomervakantie wat leuke ideeën te kunnen uitwerken.
Mooi!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef Razor21 het volgende:
Dank je wel Google Adsense voor de nieuwe schoenen :
Was een rib uit mijn lijf, maar mocht ook wel een keer.
139 euro (of 129) wilde ze eerst in het grijs die hadden ze niet meer in mijn maat. Die onderste waren ook iets van 130 a 140.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:01 schreef LeNick het volgende:
![]()
Die bovenste zijn zeker nice. Hoeveel kostte die?
Hoeveel bezoekers heb je daar nu gemiddeld per maand?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:37 schreef Razor21 het volgende:
Een andere site wilde dat ik ik een link ga plaatsen op mijn weblog. Heb ik dit teruggestuurd :
Beste Dennis,
Er zijn behoorlijk wat mogelijkheden om een link te laten plaatsen op Miljonairsblog.
Aangezien ik miljonair wil worden is mijn vraag wat heb je ervoor over om een link / banner te laten plaatsen om Miljonairsweblog.
Elke bijdrage is natuurlijk mooi meegenomen.
Met vriendelijke groet,
Antwoord :
Sander,
Ik zeg 100 euro voor een jaar...
Daarnaast is miljonair zijn echt niet altijd glimmer and glamour ; -)!
Met vriendelijke groet,
Dennis
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog geen drol eigenlijk vanwege tijdsgebrek afgelopen weken vanaf deze week weer vol aan de slag.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoeveel bezoekers heb je daar nu gemiddeld per maand?
Oh valt nog meequote:Op maandag 27 juni 2011 11:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
139 euro (of 129) wilde ze eerst in het grijs die hadden ze niet meer in mijn maat. Die onderste waren ook iets van 130 a 140.
Oh ik dacht dat ik het bagger deed met mijn site maar dan doe ik het in vergelijking met jou lang niet slecht.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nog geen drol eigenlijk vanwege tijdsgebrek afgelopen weken vanaf deze week weer vol aan de slag.
Vanaf 27 mei tot vandaag :
1.100 Bezoeken
807 Unieke bezoekers
2.963 Paginaweergaves
2,69 Pagina's/bezoek
00:02:20 Gem. tijd op site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |