Hoe bedoel je niet slecht voor de EERSTE maand?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:28 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Bijna 1100 hier, niet slecht voor de eerste maand
Hehe ja. Eind april een site opgezet, en daarna nog een aantal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet slecht voor de EERSTE maand?
Gebruik je adsense sinds kort pas?
Je komt dus eigenlijk net kijken en dan al zoveel verdienen. Heb je niet een beetje spijt dat je niet veel eerder was begonnen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:14 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hehe ja. Eind april een site opgezet, en daarna nog een aantal.
Was zelf ook flink verbaast dat het zo makkelijk/snel ging. Had als doel 10 euro per dag aan het einde van het jaar
Gewoon zorgen dat je SEO in orde is en dat er voldoende/kwalitatieve content is
Ik doe het btw wel met een 2e persoon erbij, gaat het schrijven wat sneller.
Nah. Zou wel lekker geweest zijn als student zijnde (lees: geen AH-werkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je komt dus eigenlijk net kijken en dan al zoveel verdienen. Heb je niet een beetje spijt dat je niet veel eerder was begonnen?
Nederlandsequote:Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heb je Nederlandse of Engelse sites Eierbal?
Ik ben ook van plan in de zomervakantie, enkele plannen uit te werkenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef JoshuaL het volgende:
Ik hoop deze zomervakantie wat leuke ideeën te kunnen uitwerken.
Mooi!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef Razor21 het volgende:
Dank je wel Google Adsense voor de nieuwe schoenen :
Was een rib uit mijn lijf, maar mocht ook wel een keer.
139 euro (of 129) wilde ze eerst in het grijs die hadden ze niet meer in mijn maat. Die onderste waren ook iets van 130 a 140.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:01 schreef LeNick het volgende:
![]()
Die bovenste zijn zeker nice. Hoeveel kostte die?
Hoeveel bezoekers heb je daar nu gemiddeld per maand?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:37 schreef Razor21 het volgende:
Een andere site wilde dat ik ik een link ga plaatsen op mijn weblog. Heb ik dit teruggestuurd :
Beste Dennis,
Er zijn behoorlijk wat mogelijkheden om een link te laten plaatsen op Miljonairsblog.
Aangezien ik miljonair wil worden is mijn vraag wat heb je ervoor over om een link / banner te laten plaatsen om Miljonairsweblog.
Elke bijdrage is natuurlijk mooi meegenomen.
Met vriendelijke groet,
Antwoord :
Sander,
Ik zeg 100 euro voor een jaar...
Daarnaast is miljonair zijn echt niet altijd glimmer and glamour ; -)!
Met vriendelijke groet,
Dennis
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog geen drol eigenlijk vanwege tijdsgebrek afgelopen weken vanaf deze week weer vol aan de slag.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoeveel bezoekers heb je daar nu gemiddeld per maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |