Ik krijg zelfs meer bezoekers via vinden.nl dan via bingquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef Eierbal het volgende:
Hebben jullie je btw al aangemeld bij Bing Webmaster Tools? Lang niet zo uitgebreid als die van Google, maar de statistieken zijn wel grappig om te zienWel een flink verschil met Google:
[ afbeelding ]
(2 van mn sites)
Bij Bing doe ik altijd zo (quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs meer bezoekers via vinden.nl dan via bing
Jepquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs meer bezoekers via vinden.nl dan via bing
Hmm oke, maar je moet je site natuurlijk niet volledig gaan africhten op Adsense hè. Je maakt hem uiteindelijk toch voor je bezoekerquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil even kijken of dit wat (meer) oplevert. Zo niet dan pak ik zo'n kleinere banner.
Igoogle gebruik ik ook perfecte startpagina geheel naar wens in te stellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef Eierbal het volgende:
[..]
JepIk ook. Net als zoeken.nl. Zelfs meer bezoekers van Yahoo en Ask.com dan van Bing, terwijl het NLse sites zijn.
Startgoogle heb ik ook heel veel bezoekers van trouwens, vreemd dat zoveel mensen dat gebruiken..
Deze bedoelde ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Igoogle gebruik ik ook perfecte startpagina geheel naar wens in te stellen.
Dat is die dus dacht altijd Igoogle kreeg ik ook veel bezoekers van toen ik nog DDKIN had.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Deze bedoelde ikiGoogle is idd wel handig.
Ik ben gisteren over mijn maandrecord van adsense heen gegaan, ¤35.-.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Gisteren toch weer een record in bezoekersaantallen
Hier gisteren ook meer dan gemiddeldquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Gisteren toch weer een record in bezoekersaantallen
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=16737quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:51 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
Nah, ik snap er echt niks van. Paar clicks gehad en dan staat er even een paar verdiende euro's voor vandaag. Na een uur verspringt het weer op ¤ 0.
inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Eierbal het volgende:
De betaling voor juni is inmiddels uitgevoerd volgens Adsense
Wacht hier nog steeds op een brief met m'n pincode...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Eierbal het volgende:
Bijna 1100 hier, niet slecht voor de eerste maandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
inderdaad![]()
482 euro krijg ik, mijn record
Betaling van mei bedoel je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Eierbal het volgende:
(T/m) mei jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Betaling van mei bedoel je?
Bij mij ook :
¤ 541,40
Recentste betaling
24 jun. 2011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |