Jij bent geen leenkneus!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zijn wij als leenkneuzen natuurlijk van de dark side volgens xeno en consorten.
Dan zeggen we maar tegen hun : "Give yourself to the Dark Side. It is the only way you can save your friends. Yes, your thoughts betray you. Your feelings for them are strong "
IK: Xeno, I AM YOUR FATHER!!quote:
Leer eerst dan eens je geschiedenis, want juist de HRA in stand houdt partijen als VVD en CDA zijn verantwoordelijk geweest voor de flinke immigratie, want deze partijen wilden goedkope arbeidskrachten binnenhalen, die wel binnnen een paar jaar weer vertrokken zouden zijn. En dat is nu wederom gebeurd met de polen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Joop de Uyl is de grote schuldige. Door de massa immigratie die hij samen met zn PvdA knuffelaars toeliet, is NL overvol en moeten mensen vechten (fors betalen) voor elke vierkante cm. leefruimte.
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef xenobinol het volgende:
Huren..... voor wie de vrijheid om te bukken voor de directeur van de WBV lief heeft
op de top instappen omdat je vader zegt dat een huis een goede investering is (je bouwt iets op)quote:Op maandag 20 juni 2011 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Huren, voor wie jaarlijks geconfronteerd wil worden met hogere maandlasten!
Huren, voor iedereen die dubbelzijdig glas onzin vind!
Huren, voor iedereen die niet kan kopen!
Huren, gewoon, omdat je genaaid wil worden!
Claimen dat je in het buitenland woont terwijl je in Voorthuizen woontquote:Op maandag 20 juni 2011 12:06 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
op de top instappen omdat je vader zegt dat een huis een goede investering is (je bouwt iets op)![]()
onderwaarde, omdat lucht aflossen zo geil is.
schuldslaaf, omdat het zo fijn is als er een ander over jou beslist.
nooit meer kunnen verhuizen (dikke onderwaarde), omdat dat zekerheid geeft..
Gooi je frustraties er maar uitquote:Op maandag 20 juni 2011 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Claimen dat je in het buitenland woont terwijl je in Voorthuizen woont
Denken dat je weet hoe mijn hypotheek en mijn woonsituatie is
Een doomsday weblog runnen terwijl doomsday uitblijft
Jezelf op een forum registreren met je eigen weblog url
Een woonboerderij kopen en er niet meer vanaf komen
Domme argumenten gebruiken die niet eens kloppen
Alleen maar domme oneliners gebruiken
Youtube spamhoeren![]()
Jan
Scheefkopers zitten er vol meequote:
Je kunt beter gaan werken. Die onderwaarde moet wel afgelost worden!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga direct een weblog beginnen Jantje!
Met Scorpies talenten om te speculeren in vastgoed hoef je toch niet te werkenquote:Op maandag 20 juni 2011 12:18 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan werken. Die onderwaarde moet wel afgelost worden!!!
Ow ik heb ergens anders wel eens gelezen dat je schreef dat je voor je zonneboiler wel een extra verhoging ging krijgen. Is dat opeens van de baan?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:17 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb gewoon dubbel glas hoor![]()
HR ketel + zonneboiler, vorige week hebben ze de vensterstenen opnieuw gevoegd en volgende week komt de schilder al het houtwerk renoveren en opnieuw in de lak zetten... Quanta questa? helemaal niets.... de verhuurder mag daar even voor bukken.... ik heb immers mijn huur netjes betaald.... huurders.... de motor van de economie
Die paar euro's in de maand... big dealquote:Op maandag 20 juni 2011 12:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow ik heb ergens anders wel eens gelezen dat je schreef dat je voor je zonneboiler wel een extra verhoging ging krijgen. Is dat opeens van de baan?
Je spreekt jezelf tegen vriend, tijdje geleden had je al verteld dat je dat niet ging doen voor je huurverhogingquote:Op maandag 20 juni 2011 12:17 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb gewoon dubbel glas hoor![]()
HR ketel + zonneboiler, vorige week hebben ze de vensterstenen opnieuw gevoegd en volgende week komt de schilder al het houtwerk renoveren en opnieuw in de lak zetten... Quanta questa? helemaal niets.... de verhuurder mag daar even voor bukken.... ik heb immers mijn huur netjes betaald.... huurders.... de motor van de economie
Jantje jantje jantje toch, je kan beter voor je GL partij wat gaan doen, want je bent toch weer slecht op de hoogte van mijn situatiequote:Op maandag 20 juni 2011 12:18 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan werken. Die onderwaarde moet wel afgelost worden!!!
Ach welnee, ik dol gewoon graag met wat huurdertjes die volgend jaar geconfronteerd worden met een verhoging van 5% en een verlaging van de huurtoeslagquote:
Heb ik nooit beweerd hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 12:21 schreef Scorpie het volgende:
Je spreekt jezelf tegen vriend, tijdje geleden had je al verteld dat je dat niet ging doen voor je huurverhoging
Met mijn uitkering zit dat er niet echt in, Donner wil wel mijn huurtoeslag afpakken.... dat dan weer welquote:Ach welnee, ik dol gewoon graag met wat huurdertjes die volgend jaar geconfronteerd worden met een verhoging van 5% en een verlaging van de huurtoeslag
Maar toch hou je die o zo belangrijke vrijheid Xeno, die vrijheid om die verlaging van die huurtoeslag lekker te slikken, en die 2% verhoging van je huur gaat er ook wel komen. Buk maar even Xeno, de auto van de directeur van de WBV moet gepoetst wordenquote:Op maandag 20 juni 2011 12:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Heb ik nooit beweerd hoor
[..]
Met mijn uitkering zit dat er niet echt in, Donner wil wel mijn huurtoeslag afpakken.... dat dan weer wel
In dat geval kan de HRA er wel af, kennelijk gaat niet half Nederland ten onder als dat gebeurt... of ben jij niet representatief voor de Ollandse huizenmarkt? Kennelijk niet... want anders liep het gewoon lekker doorquote:Op maandag 20 juni 2011 12:26 schreef Scorpie het volgende:
Zo, per 1 juli ga ik weer 100 euro minder in de maand betalen voor mijn hypotheek, lekker gevoel zo.
Hm lets see, 27 jaar oud, eengezinswoning met partner gekocht toen ik 24 was, 3.5x modaal gezamelijk inkomen, spaargeld van 60.000 euro, lease bak. Nee, volgens mij ben ik niet echt een Jan Modaalquote:Op maandag 20 juni 2011 12:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
In dat geval kan de HRA er wel af, kennelijk gaat niet half Nederland ten onder als dat gebeurt... of ben jij niet representatief voor de Ollandse huizenmarkt?
Kopen was in mijn geval het beste wat ik ooit heb gedaan, maar jou dat uitleggen is hetzelfde als proberen je aan een baan te helpen, Mission Impossible 4.quote:Kennelijk niet... want anders liep het gewoon lekker door![]()
Kopen? Slimme Zet? Wat denk je nu zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |