Nope, ze hebben wel een mobiel, maar weten niet tot nauwelijks hoe het werkt, krijg het er ook niet meer in. Het feit dat ze na het intoetsen van een nummer of bij het opnemen van een gesprek op een groene button moeten klikken en bij beëindigen op een rode is al teveel gevraagd. De ene keer vergeten ze de groene, de andere keer weer de rode.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:11 schreef Copycat het volgende:
Hebben je ouders geen seniorenmobiel?
[ afbeelding ]
En Liesje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:20 schreef Copycat het volgende:
Dan leer ik haar lopen langs de lange Lindelaan. Samen met Lotje.
Ik heb er al wel flink hinder van, beginnend met het vergeten van dingen. Waar ik ooit feilloos en tot verbazing van derden, tot in detail zaken van jaren geleden op kon lepelen is dat vermogen de laatste twee jaar fors aangetast. Ik moet nu organiseren, hoefde ik vroeger nooit, het zat allemaal in mijn hoofd. Meerdere zaken tegelijk afhandelen gaat ook veel lastiger en mijn zicht is minder geworden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef Copycat het volgende:
Voorlopig heb ik daar ook nog geen last van. Dat geef ik toch nog wel een jaar of 25 a 30. Anders kan ik net zo goed nu al achter de geraniums gaan zitten simmen.
Eerst maar eens de laatste loodjes van dit verhaal neerpennen.
*gaat meteen in FB kijkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
We hebben geen ads meer hè, is ook een topic over op Feedback. Zou er teveel op geklikt zijn en google het geblokkeerd hebben? Had ik ook op mijn eigen mini forumpje. Tegen de tijd dat er uitbetaald moest worden een mededeling van Google dat er teveel op banners geklikt was en het contract eenzijdig verbroken was.
Voor Fok! zou dat redelijk rampzalig zijn en raar dat er van het management geen reactie in dat topic wordt gegeven.
Daar werd laatst door moderators over geschreven dat ze Fok! meer kosten dan opleveren. Ook heel vreemd dat daar Danny niet op reageerde. Zo help je je eigen toko wel om zeep, want natuurlijk zijn abo's wel een hele goede insteek om geld te genereren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:47 schreef Copycat het volgende:
Ads? Die zie ik tweemaal per jaar een minuutje. Dan dok ik maar weer om die schreeuwlelijkerds te doen verdwijnen.
Onzin. De mods weten überhaupt niets over de inkomsten en uitgaven van FOK!.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar werd laatst door moderators over geschreven dat ze Fok! meer kosten dan opleveren. Ook heel vreemd dat daar Danny niet op reageerde. Zo help je je eigen toko wel om zeep, want natuurlijk zijn abo's wel een hele goede insteek om geld te genereren.
Jep, dat dacht ik dus ook, maar geen enkele reactie van Danny op die uitlatingen van die moderator. Nu kan hij ook niet alles lezen natuurlijk, maar raar blijft het dat die pipo dat schreef (ook ergens in Feedback)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin. De mods weten überhaupt niets over de inkomsten en uitgaven van FOK!.
En dat is maar goed ook anders zouden ze een vergoeding gaan eisen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin. De mods weten überhaupt niets over de inkomsten en uitgaven van FOK!.
at heeft de kraamhulp voor eten in elkaar gehusseldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook anders zouden ze een vergoeding gaan eisen.
Ik droom nu ook in het Japans.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
at heeft de kraamhulp voor eten in elkaar gehusseld
of moet je nu alle dagen Sushi eten
Lekker...wij ook...maar niet vnl voor juudquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik droom nu ook in het Japans.
Neuh ik kan zelf ook koken, we eten vandaag weer eens AVG (met name voor Juud).
Jawel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker...wij ook...maar niet vnl voor juud![]()
eet smakelijk
Context?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://free.avg.com/nl-nl/startpagina
Jullie eten virusscanners?
Aardappels, vlees en g....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jullie aten met AVG? Ik ken alleen AVG als virusscanner.
Heb je dan beschuit met muisjes en ons iets te vertellen?quote:
Uhm, ik moet mijn badkamer doen, zou Miran willen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:34 schreef Laysa het volgende:
Dan valt er dus niks te delen!
Mooi!
Volgend probleem!
Die is toch al bezig!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, ik moet mijn badkamer doen, zou Miran willen?
O fijn ook, er zo laat achter komenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef Copycat het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vanavond op een verjaardag word verwacht.
Dat is in ieder geval gebak verzekerd. De rest weet ik nog niet.
Neem een frisse douche!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef Copycat het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vanavond op een verjaardag word verwacht.
Dat is in ieder geval gebak verzekerd. De rest weet ik nog niet.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:38 schreef Laysa het volgende:
Neem een frisse douche!
Ja!
Volgend probleem!
O...
Wacht
En AVG koken in je hagelgloednieuwe Keukenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Zodra mijn badkamer klaar is, ga ik een uur aan een stuk douchen.
Nouhou! Dat duurt dan weer anderhalve weekquote:
Ik bedoelde het ook juist als alles af is....dan heb je gewoon alles hagelnieuw in je paleisjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nouhou! Dat duurt dan weer anderhalve week. Daarna kook ik me drie slagen in de rondte. Met douches als tussengangen.
Over tweeënhalve week ben ik een keuken- en badderprinsesjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:44 schreef Laysa het volgende:
Ik bedoelde het ook juist als alles af is....dan heb je gewoon alles hagelnieuw in je paleisje
Nou, kijk maar uit .Voor je het weet staat W.A. de watermanager aan de deur met een stopwatchquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Zodra mijn badkamer klaar is, ga ik een uur aan een stuk douchen.
Je bent niet meer blauw en nu zit er waarschijnlijk een hippe te moederen in TRUt!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, kijk maar uit .Voor je het weet staat W.A. de watermanager aan de deur met een stopwatch
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, kijk maar uit .Voor je het weet staat W.A. de watermanager aan de deur met een stopwatch
Hey jijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
JA!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:52 schreef Copycat het volgende:
Ter compensatie van drie weken doucheloos is dat best schappelijk van mij.
Ik denk al wat ruik je soury-g!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:52 schreef Copycat het volgende:
Dat is zeker zo, mag je minstens 10uur er onder staan (reken een half uurtje per dag)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:52 schreef Copycat het volgende:
Wat heb je besteld? Ook een droomjurk, net als Liesje?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:58 schreef Kally het volgende:
O het is de 17e, dan zou mijn H&M pakje binnen moeten komen...
Nee een broek, en een pyamabroekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Ook een droomjurk, net als Liesje?
Drie weken niet douchen ... ik kraak en knisper aan alle kanten.quote:
Idem hier. Maar ik kom er niet onderuit: mijn semi-stiefvaderfiguur is jarig.quote:
Wij moeten ook hoor...ach als je dr eenmaal bent valt het wel mee...hopelijk blijft het droogquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Idem hier. Maar ik kom er niet onderuit: mijn semi-stiefvaderfiguur is jarig.
En zoo lang zal ie niet meer leven, ben ik bang.
Even wat eten en dan op de fiets. Hopelijk regent het.
Ik las kaak- en kringspierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie weken niet douchen ... ik kraak en knisper aan alle kanten.
quote:
Slechte verfquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:07 schreef Toverheks het volgende:
Laysa mijn probleem, mijn trap is helemaal afmaar de verf doorgt echt heel slecht hoe komt dat?????
* kruisje slaatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mams komt ook.
* De_Kardinaal pakt de bijbel, het wijwater, Rituale Romanum en een kruisje in.
Moet je een exorcisme uitvoeren?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mams komt ook.
* De_Kardinaal pakt de bijbel, het wijwater, Rituale Romanum en een kruisje in.
Jouw mind is niet dirty, die is totaal verwrongen.quote:
Voorkomen dat ze een heksendans gaat doen eerder.quote:
ohohohohohohohohohquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voorkomen dat ze een heksendans gaat doen eerder.
Misschien ben ik gewoon lysdectischquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw mind is niet dirty, die is totaal verwrongen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voorkomen dat ze een heksendans gaat doen eerder.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kijk er al naar uit, volgende week zaterdag
Hier ook. Miezerig. Maar even een quiche eten en dan richting feestvreugde. Oh joy!quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ligt aan mijn stemming en de muziek
ja hallo, ben ook maar een mens, ben niet elke dag vrolijk, monter, goedgemutst en opgeruimd, en ligt er natuurlijk ook aan met welk been ik die ochtend mijn bed ben uitgestaptquote:
die griet blijft grijpgraaie handjes houdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:24 schreef Coos het volgende:
[..]
ohohohohohohohohoh Tirol??![]()
http://www.westonline.nl/nieuws/tijgertje-opnieuw-aangehouden
Met een beetje Sharia hadden die allang op sterk water gestaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die griet blijft grijpgraaie handjes houden
met zo een fijn hakbijltjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een beetje Sharia hadden die allang op sterk water gestaan.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo, ben ook maar een mens, ben niet elke dag vrolijk, monter, goedgemutst en opgeruimd, en ligt er natuurlijk ook aan met welk been ik die ochtend mijn bed ben uitgestapt
nee hoor, ben hier thuis altijd het zonnetje in huisquote:
Kaakspier, kaakchirurgquote:
Blij dat te horen, ik haat mensen die elke dag vrolijk zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo, ben ook maar een mens, ben niet elke dag vrolijk, monter, goedgemutst en opgeruimd, en ligt er natuurlijk ook aan met welk been ik die ochtend mijn bed ben uitgestapt
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kaakspier, kaakchirurg![]()
Mijn zoon ligt hier met een drain, jawel deze keer een echte drain, maar dan in zijn bekkie
he jasses!! Maar kwam het nu door die verwijderde verstandskies?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon ligt hier met een drain, jawel deze keer een echte drain, maar dan in zijn bekkie
Fikse ontsteking ja, die ze open moesten snijden en leeg hebben moeten zuigen, de drain is om ..... na ja dat snap je zelf welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Zo dan...heftig...was dus echt flink foute boel
Yep, met het dichtgroeien van de wond is er toch vuil in gekomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
he jasses!! Maar kwam het nu door die verwijderde verstandskies?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fikse ontsteking ja, die ze open moesten snijden en leeg hebben moeten zuigen, de drain is om ..... na ja dat snap je zelf wel![]()
Eet smakelijk
Ik ben niet zo gauw vies van dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fikse ontsteking ja, die ze open moesten snijden en leeg hebben moeten zuigen, de drain is om ..... na ja dat snap je zelf wel![]()
Eet smakelijk
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
Au! Een beterschapskus voor je knul.
Naar taart!
Bedankt. Op zijn goede wangquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
Au! Een beterschapskus voor je knul.
Naar taart!
zo heftig deissy dat is niet niks, en moet hij dat het hele weekend in zijn mond houdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar al die andere tere zieltjes hierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw vies van dingen![]()
klote voor hem...En nu moet ie natuurlijk heel de dag vertroeteld worden door mams
Jawel dat deed ik meer van pijnlijkquote:
Net zo lang tot de drain eruit valt, dat zal zaterdag of zondag zijn. Maar morgen mag hij weer eten, dus hij heeft al het 1 en ander op mijn boodschappenlijst gezetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo heftig deissy dat is niet niks, en moet hij dat het hele weekend in zijn mond houden
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar al die andere tere zieltjes hier![]()
Hij draagt zijn lijden waardig, daarbij heeft mams zelf de hele middag liggen slapen, grieperig ofzo
Hij heeft de ergste pijn gelukkig achter de rug, moet wel elk uur koelen en masseren en mams draagt paracetamollen en ibuprofen achter hem aan.quote:
Je kan het maar gehad hebbenquote:
ja....eigenlijk wel....hele kleine puntjes op de i....maar niets noemenswaardig ingewikkeldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan het maar gehad hebben![]()
En Donald is er ook nog.
Jouw grote dag duurt niet lang meerIs alles nu voor elkaar?
En het kapper- make-upvraagstuk ben je ook uit?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....eigenlijk wel....hele kleine puntjes op de i....maar niets noemenswaardig ingewikkeld
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blij dat te horen, ik haat mensen die elke dag vrolijk zijn
oke maar is niet niks zegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo lang tot de drain eruit valt, dat zal zaterdag of zondag zijn. Maar morgen mag hij weer eten, dus hij heeft al het 1 en ander op mijn boodschappenlijst gezet
Retorisch hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Was opensnijden, schoonmaken en antibiotica niet voldoende Deisyy?
Nah, schijnbaar niet, de vraag stellen is hem tegelijkertijd beantwoorden
Je mag ook hier komen douchen hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie weken niet douchen ... ik kraak en knisper aan alle kanten.
Wat zijn nu toch kapsalons?? Heb echt geen flauw benul. Ach, en ze een paar dagen niet mogen eten is niet heul erg, smaken ze daarna des te beter! Beterschap voor het joch!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, met het dichtgroeien van de wond is er toch vuil in gekomen.
Ze hebben het vanmorgen leeg gezogen, maar hij voelt zich al een stuk beter dan gisteren. Hij mag alleen nog niet eten, dus raaskalt nu over Quarter Pounders en kapsalons
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat zijn nu toch kapsalons?? Heb echt geen flauw benul. Ach, en ze een paar dagen niet mogen eten is niet heul erg, smaken ze daarna des te beter! Beterschap voor het joch!
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:00 schreef remlof het volgende:
Kapsalon
Perfect als je echt honger hebt en een vette bek wil
Zo een tent in mijn dorp ohhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:43 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.riddersvanhetv(...)een-aan-de-kapsalon/
Het is een beeldig meisjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef Juud79 het volgende:
Thanks allemaal voor de lieve woorden van de week en gisteren en vandaag over ons meisje.
Ouders vinden hun kind altijd mooi, wij riepen tegen elkaar, die van ons is zeer goed gelukt.![]()
En ze doet het ook nog eens heel goed, drinkt geweldig, groeit, is tevreden, slaapt lekker, is een à twee keer per nacht gezellig een uurtje wakker, voorbeeldig.
En heb je al sushi op?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef Juud79 het volgende:
Thanks allemaal voor de lieve woorden van de week en gisteren en vandaag over ons meisje.
Ouders vinden hun kind altijd mooi, wij riepen tegen elkaar, die van ons is zeer goed gelukt.![]()
En ze doet het ook nog eens heel goed, drinkt geweldig, groeit, is tevreden, slaapt lekker, is een à twee keer per nacht gezellig een uurtje wakker, voorbeeldig.
Voor mijn geweten wil ik er altijd wel sla op.quote:
Bedankt Spuitje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat zijn nu toch kapsalons?? Heb echt geen flauw benul. Ach, en ze een paar dagen niet mogen eten is niet heul erg, smaken ze daarna des te beter! Beterschap voor het joch!
Echt een mooi kindje Juud.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef Juud79 het volgende:
Klinkt ook niet joh.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar die Spanjaarden vreten het niet, anders had ik al lang zo een tent geopend.
Hij heeft inderdaad Corsodyl gekregen, maar dan om mee te spoelen. En inderdaad, baat het niet, schaadt het niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:28 schreef Coos het volgende:
Deis, ik had ook last van een beginnende ontsteking na mijn verstandskies. Ben teruggegaan en kreeg toen een spuitje met een krom tuutje waarmee je na iedere maaltijd na het poetsen met cordosil (geloof ik) dat gat moest ontsmetten. Gelukkig snoep ik verder niet tussendoor dus het was ook wel snel weer over. Doe nu nog steeds na iets eten gelijk poetsen en spuiten. Tot het flesje leeg is denk ik dan maar.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor mijn geweten wil ik er altijd wel sla op.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:47 schreef Coos het volgende:
Gewéldig!!! Albert Mol in zijn laatste rol voordat hij doodging.
Ik las het. De huren mogen in het westen omhoog, de huursubsidie kan dus wel naar beneden. Daar zit wel logica inquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef Coos het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer hier in Nederland sloppenwijken van onrendabelen aan de rand van de grote steden gaan ontstaan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)toeslag__.html?p=2,1
Donner zet een tandje bij met het uitknijpen van de zwakkeren in de samenleving.![]()
Van mij mag hij met zijn mooie herenrijwiel zo onder de tram.
Dan zijn we allemaal aan de beurt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weerzinwekkende toestanden en ik herhaal "Ik hoop dat alle VVD en CDA stemmers op zeer korte termijn allemaal de geeuwhonger krijgen". Dat zal ze leren!
Sinds wanneer doet ie Charlie Chaplin na?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:29 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_dicatator.html#more
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet ie Charlie Chaplin na?
Best leuk om een keer gezien te hebben. Gisteren heb ik een enorm saaie film zitten kijken, maar de cameo's waren wel leuk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:22 schreef Copycat het volgende:
Zo fris gedoucht en dit keer gewoon voor de regenbui terug thuis.
Goed weer voor een filmmiddag. Misschien wel The Great Dictator.
Best leuk?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Best leuk om een keer gezien te hebben. Gisteren heb ik een enorm saaie film zitten kijken, maar de cameo's waren wel leuk.
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat er wat strenger gekeken wordt naar:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:37 schreef Copycat het volgende:
Wat lopen er toch sneue lui rond.
Ik zie geen advertenties meer
Ik neem aan dat ik niet de enige ben met kleine kinderen (om maar wat te noemen) die op fok kijkt. Ik kan ook niet altijd dit topic (rls sc) gewoon openen met mn kinderen erbij, dat vind ik erg jammer, ik ben dus wel blij met een wat strengere moderatie.quote:Ik wijs iedereen er nog maar even op dat het plaatsen van gruwelijke en gewelddadige afbeeldingen en seksuele afbeeldingen en naakt niet zijn toegestaan. Dat waren ze al niet, maar dit wordt vanaf nu strenger gehandhaafd, behalve in daarvoor bestemde fora (B&H, KPD, US). Die forums krijgen geen adsense meer, maar zullen binnenkort een andere bannerboer mogen begroeten.
Allemaal legitiem, maar iemand die Google inseint is niet bezig met het welzijn van de users van Fok, lijkt me.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat er wat strenger gekeken wordt naar:
[..]
Ik neem aan dat ik niet de enige ben met kleine kinderen (om maar wat te noemen) die op fok kijkt. Ik kan ook niet altijd dit topic (rls sc) gewoon openen met mn kinderen erbij, dat vind ik erg jammer, ik ben dus wel blij met een wat strengere moderatie.
Maar ondertussen wel de hele dag op Fok zit omdat het zo leuk is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:50 schreef Disana het volgende:
Ik stel me daar zo'n enorm kinderachtig figuur bij voor die in zijn handjes knijpt en zich verkneukelt bij elke klap die hij Fok stiekem kan verkopen.
Zoeen ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ondertussen wel de hele dag op Fok zit omdat het zo leuk is.
Triest.
Op deze achterbakse mes-in-de-rugwijze?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat er wat strenger gekeken wordt naar:
[..]
Ik neem aan dat ik niet de enige ben met kleine kinderen (om maar wat te noemen) die op fok kijkt. Ik kan ook niet altijd dit topic (rls sc) gewoon openen met mn kinderen erbij, dat vind ik erg jammer, ik ben dus wel blij met een wat strengere moderatie.
Tja....zo zitten een hoop mensen blijkbaar toch in elkaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op deze achterbakse mes-in-de-rugwijze?
Uh nee, niet op deze manier.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op deze achterbakse mes-in-de-rugwijze?
Dikke kans dat het er maar eentje is die dit doet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja....zo zitten een hoop mensen blijkbaar toch in elkaar
Nou vanaf nu gaat er veel strenger op gemod worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uh nee, niet op deze manier.
Maar op mijn manier werkt het ook niet, gewoon netjes bij een mod onder de aandacht brengen, dan krijg je als antwoord dat het gewoon moet kunnen.
Dat lees je goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dikke kans dat het er maar eentje is die dit doet.
En ik lees niet dat Marrije de methode goedkeurt, maar wel het effect.
Zelf vind ik het nogal rigide, dat zelfs een tepel niet meer kan. Maar het is niet anders.
Er kan wellicht best beter op gelet worden en van wat ik uit dat topic begrijp, gebeurt dat nu ook. Maar die NSB-praktijken vind ik serieus walgelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:59 schreef Marrije het volgende:
Uh nee, niet op deze manier.
Maar op mijn manier werkt het ook niet, gewoon netjes bij een mod onder de aandacht brengen, dan krijg je als antwoord dat het gewoon moet kunnen.
Als je idd daar je kindjes voor wil behoeden is er toch wel iets mis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelf vind ik het nogal rigide, dat zelfs een tepel niet meer kan. Maar het is niet anders.
Dan mag Gert wel een cursus gaan doen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou vanaf nu gaat er veel strenger op gemod worden.
Ik heb het dan ook niet specifiek over een blote tepel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je idd daar je kindjes voor wil behoeden is er toch wel iets mis.
Kijk eens wat er tegenwoordig in een willekeurig bushokje hangt of in de etalages van de diverse winkels.
Misschien heeft de zoon van Donner hier wel een account.
Maar het zijn uiteindelijk de regels van Google. Voor bepaalde fora wordt adsense dus niet meer gebruikt, daar is het dus nog wat vrijer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je idd daar je kindjes voor wil behoeden is er toch wel iets mis.
Kijk eens wat er tegenwoordig in een willekeurig bushokje hangt of in de etalages van de diverse winkels.
Misschien heeft de zoon van Donner hier wel een account.
Een 18+ deel waar je voor moet aangeven dat je 18 jaar of ouder bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:17 schreef Disana het volgende:
Zo doen ze het in Stad & Streek:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Maar hoe moet het hier nu met topics over rls'sen? Allicht krijg je daar wel eens het een en ander te zien en dat is niet schunnig bedoeld.
Bij een RLS werkt dat natuurlijk niet. Al die smssende en bellende Blackberry sletjes zijn in de meerderheid onder de 18.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een 18+ deel waar je voor moet aangeven dat je 18 jaar of ouder bent.
In een COS of screencaptopic?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef Marrije het volgende:
Een 18+ deel waar je voor moet aangeven dat je 18 jaar of ouder bent.
als het hier niet meer open en bloot mag is het kiezen of delen. . . En dan in zn geheel lijkt mij, niet 1 topic.quote:
Door dezelfde figuur die nu steeds Google inseint, dat snap ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:35 schreef remlof het volgende:
We hoeven niet alle bij ons bekende info vrij te geven omdat daar misbruik van gemaakt zou kunnen worden.
Ik denk dat een heleboel cappers dat heel jammer gaan vinden. En eerlijk is eerlijk: om caps van de boezem van Amanda kon ik alleen maar lachen zonder me eraan te storen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:32 schreef Marrije het volgende:
als het hier niet meer open en bloot mag is het kiezen of delen. . . En dan in zn geheel lijkt mij, niet 1 topic.
Het is ook van de gekke. Straks moeten we een apart caps topic in KPD maken ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat een heleboel cappers dat heel jammer gaan vinden. En eerlijk is eerlijk: om caps van de boezem van Amanda kon ik alleen maar lachen zonder me eraan te storen.
Wel een erg goed excuus wat betreft het aanvragen van toegang tot KPD.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is ook van de gekke. Straks moeten we een apart caps topic in KPD maken ofzo
Ja, maar we zijn in principe een openbaar forum hè? En een besloten forum levert veel minder op qua advertenties.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel een erg goed excuus wat betreft het aanvragen van toegang tot KPD.
Die drempel is veel te hoog.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn in principe een openbaar forum hè? En een besloten forum levert veel minder op qua advertenties.
Thanks voor de tip, heb het opgeschoond.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:43 schreef Dementor het volgende:
ff serieus, dan mogen ze dit topic direct verwijderen.
Mensen die lachen bij een kinderverkrachtingsfilm.
ik mag er ook gluren maar las alleen de tt titels al, nou ben best wat gewend maar van sommige topic titels bloosde ik zelfquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:42 schreef Disana het volgende:
Ik heb toegang tot KPD ontdekte ik laatst, maar het is me een compleet raadsel wie die mij heeft gegeven want ik heb er nooit om verzocht![]()
Maar misschien kunnen we ingeval van een nieuwe rls toestemming krijgen voor een speciaal blootplaatjestopic in dit subforum. Dat lijkt me toch niet onredelijk.
Ik heb ook wel even verbaasd rondgekeken daar, vond het heel dapper wat sommigen durven te posten aan zelfportrettenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:46 schreef Toverheks het volgende:
ik mag er ook gluren maar las alleen de tt titels al, nou ben best wat gewend maar van sommige topic titels bloosde ik zelf
Het gaat toch niet alleen om visuele content, maar ook om tekstuele?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
Nee, zoveel foto's staan er niet in SEX toch?
Keiharde Porno voor Danny.quote:
Ja maar penis en vagina mag natuurlijk gewoon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om visuele content, maar ook om tekstuele?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef remlof het volgende:
Ja maar penis en vagina mag natuurlijk gewoon.
Want met die nette termen wordt daar vooral gesmeten. Mogen woorden alsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:13 schreef remlof het volgende:
Ja maar penis en vagina mag natuurlijk gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc nog wel?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want met die nette termen wordt daar vooral gesmeten. Mogen woorden alsBeter is dat die Amerikanen massaal zelfmoord gaan plegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc nog wel?Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Maar ondertussen de smerigste porno en snufmovies komen uit amerika.quote:
Ja, maar dat Amerikanen enorm hypocriet zijn wisten we natuurlijk alquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ondertussen de smerigste porno en snufmovies komen uit amerika.
ik lees net in het fb topic dar danny zegt dat je teksten niet hoeft te kuisen, maar daar bestaat verwarring overquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om visuele content, maar ook om tekstuele?
Gaan we bejaarden bashen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:10 schreef Laysa het volgende:
ik moet ff kotsen hoor
2 jaar lang in 1 van de grootste pauperbuurten hier in Nijmegen gewoond, Nooit iets aan mn auto gemold en nu we hier wonen heb ik allemaal krassen op mn auto...Stomme achterlijke mongolen.
ben gotver echt knetter zuinig op mn auto...
Zijn vast die kutbejaarden hier, omdat ik op'' hun plekje'' sta![]()
Oh! Bedankt voor de waarschuwing, ik wilde juist naar Zoetermeer rijden maar kan dus beter de trein pakken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Coos het volgende:
Trouwens voor iedereen in omgeving Den Haag blijf thuis!! Het is een gekkenhuis op de wegen.
A12 afgesloten, deel van de A4 afgesloten en bovendien ook nog een zwaar ongeluk op het open deel van de A4.
Bejaarden & parkeren...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:10 schreef Laysa het volgende:
ik moet ff kotsen hoor
2 jaar lang in 1 van de grootste pauperbuurten hier in Nijmegen gewoond, Nooit iets aan mn auto gemold en nu we hier wonen heb ik allemaal krassen op mn auto...Stomme achterlijke mongolen.
Met een blinddoek om neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:25 schreef Kally het volgende:
Lays, jammer dat ik dinsdag mijn oude auto kwijt ben, anders had ik ook even komen parkeren bij je
Uiteraardquote:
Via Moordrecht naar de A12 en dan afslag Bleiswijk moet wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh! Bedankt voor de waarschuwing, ik wilde juist naar Zoetermeer rijden maar kan dus beter de trein pakken?
Gatver, das zeker balen! Sla ze maar heul hard!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:10 schreef Laysa het volgende:
ik moet ff kotsen hoor
En Google ook. Wát een hypoctiet volkje is het toch ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ondertussen de smerigste porno en snufmovies komen uit amerika.
Wel graag op je woorden letten hè, Google is watching us.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
loop ik op het plein met de blije doos in mijn hand, je zag ze kijken naar me,oh wat zielig nu nog een baby
hahahha, maar er net even ingekeken de moeders van nu worden meer verwend met de blije doos dan de moeders van *toen\* zitten aardige dingen tussen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel graag op je woorden letten hè, Google is watching us.
Of zouden 'cryptische' plaatjes en omschrijvingen wél mogen?
[ afbeelding ]
quote:[..]
Veel van de demonstranten zijn opmerkelijk goed op de hoogte van de anti-Griekse sentimenten in de Noord-Europese landen. Dat de belastingbetaler daar het spuugzat is om voor de Griekse luilak te boeten, is hun een zorg. Want van enige zelfkritiek is geen sprake.
,,Weg met Merkel, weg met De Jager en weg met Wilders, wij kunnen onze eigen zaken regelen, weg met de dieven uit het noorden”, zegt de corpulente Yannis Varoussos, als hij heftig transpirerend na een kilometerslange mars op het Syntagma Plein, tegenover het parlement, arriveert.
Het valt op dat de Grieken, die na afgelopen decennia vooral op de terrasjes aan de ouzo zaten en nu de broekriem moeten aanhalen, alles en iedereen de schuld geven van het financiële drama in hun land. Brussel moet bloeden, het IMF moet bloeden, hun eigen regering moet bloeden. Maar zij zelf willen vooral doorgaan met hoe het vroeger was. Dus op 45 stoppen met werken, torenhoge pensioenen voor ambtenaren die, zo bleek deze week, ook nog eens aan nabestaanden worden doorbetaald als vader of moeder al twintig jaar lang onder de groene zoden blijken te liggen. [..]
Bwehehehequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
loop ik op het plein met de blije doos in mijn hand, je zag ze kijken naar me,oh wat zielig nu nog een baby
Alweer?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:53 schreef hondjes het volgende:
Klote bejaarden...mijn ruiten ingegooid,..mijn dak van mijn auto zomaar open gesneden.
Eieren tegen mijn ramen..
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:53 schreef hondjes het volgende:
Klote bejaarden...mijn ruiten ingegooid,..mijn dak van mijn auto zomaar open gesneden.
Eieren tegen mijn ramen..
Vast wel jonguh!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel graag op je woorden letten hè, Google is watching us.
Of zouden 'cryptische' plaatjes en omschrijvingen wél mogen?
[ afbeelding ]
Die eieren wel, vorige maand, komt dat die baby- boomers niks te doen hebben, denk ik.quote:
De belangrijkste motivatie van bejaarden is afgunst.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die eieren wel, vorige maand, komt dat die baby- boomers niks te doen hebben, denk ik.
Als ze niet op vakantie zijn, gaan ze zich vervelen.
Huh? Zou dat echt waar zijn? En waarom zou de moeder van die engnek dat kind komen halen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:04 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eeft_een_zoon__.html
Wat had je misdaan dat ze met eieren gaan lopen gooien?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die eieren wel, vorige maand, komt dat die baby- boomers niks te doen hebben, denk ik.
tuurlijk, eigen huis, AOW en dan nog eens pensioen....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De belangrijkste motivatie van bejaarden is afgunst.![]()
Voornaamste auto-krassers zijn bejaarden
Ik was er niet eens, ben er eigenlijk nooit,quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat had je misdaan dat ze met eieren gaan lopen gooien?
Wat mijn man had "misdaan" voor mensen voor ruim ¤ 1.100,-- (exc. btw) wisten we, maar ben er een paar dagen goed misselijk van geweest! Randmongolen zijn het!
Wat een riool-iets.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:33 schreef Gert het volgende:
Heerlijk toch, die beschouwende, neutrale journalistiek.
Onderstaande komt niet uit een column maar uit een nieuwsbericht in De Telegraaf over een grote demonstratie in Athene vandaag:
Dáárom schreef ik dat ook!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En Google ook. Wát een hypoctiet volkje is het toch ook.
Bron?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voornaamste auto-krassers zijn bejaarden
Had jij iets anders verwacht van deze "kwaliteitskrant"?quote:
Ik heb De Telegraaf niet hoog zitten, maar zo zout als in dat artikel dat Gert postte, verwachtte ik het ook bij die pulpkrant niet te kunnen eten. Ik vind het een schande dat zo'n haatstukje in deze journalistieke setting geplaatst wordt. En best beangstigend.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Had jij iets anders verwacht van deze "kwaliteitskrant"?
Ook over de 15 M beweiging in Spanje hadden ze een objectief bericht voor hun trouwe leeghoofdige lezers. "Die plein bezetters in de Spaanse steden zijn voornamelijk Anti-Globalisten". Aldus de kwaliteitskrant.
Niets is minder waar. Het is de gehele werkende/nietwerkende klasse die daar vertegenwoordigd waren. En Hondjes zelfs in het pittoreske Reus is een plein bezet. Vriendin houdt mij op de hoogte van de ontwikkelingen.
Kut voor je dat straks je pacemaker nog niet draadloos kanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:49 schreef Coos het volgende:
Ik ben eindelijk volkomen draadloos.PC, laptop, telefoon en printer.
![]()
Nu nog een aluhoedje tegen de straling breien.
Mensen tussen de 45 en 60 jaar oud doen datquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
Joh!quote:
Heb nog een keer gedubbelcheckt of het echt geen column was, maar nee. Er wordt steeds schaamtelozer en minder verdekt ingespeeld op onderbuikgevoelens door die krant. Nu dus ook al in een "nieuwsbericht", en dat is echt wel een nieuwe stap.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb De Telegraaf niet hoog zitten, maar zo zout als in dat artikel dat Gert postte, verwachtte ik het ook bij die pulpkrant niet te kunnen eten. Ik vind het een schande dat zo'n haatstukje in deze journalistieke setting geplaatst wordt. En best beangstigend.
Objectiviteit bestaat niet, maar dit gaat mij mijlen te ver.
Maar jij bent De Telegraaf van links.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Had jij iets anders verwacht van deze "kwaliteitskrant"?
Ook over de 15 M beweiging in Spanje hadden ze een objectief bericht voor hun trouwe leeghoofdige lezers. "Die plein bezetters in de Spaanse steden zijn voornamelijk Anti-Globalisten". Aldus de kwaliteitskrant.
Niets is minder waar. Het is de gehele werkende/nietwerkende klasse die daar vertegenwoordigd waren. En Hondjes zelfs in het pittoreske Reus is een plein bezet. Vriendin houdt mij op de hoogte van de ontwikkelingen.
Ik ben slechts het doorgeefluik van wat meningen van anderen, zodat er later niet gezegd kan worden wir haben es nicht gewüsst, en men vrij een afgewogen oordeel kan maken over de diverse kwesties die er spelen en probeer niet zoals de gezondverstand krant eenzijdig de massa te manipuleren.quote:
ja kutzooi...auto staat nu aan de andere kant van het gebouw...want die bejaardjes zijn toch te lui om om te lopenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:16 schreef Toverheks het volgende:
wat erg Laysa en Hondjes van jullie auto`s
Meningen van anderen die toevallig ook de jouwe zijn ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben slechts het doorgeefluik van wat meningen van anderen, zodat er later niet gezegd kan worden wir haben es nicht gewüsst, en men vrij een afgewogen oordeel kan maken over de diverse kwesties die er spelen en probeer niet zoals de gezondverstand krant eenzijdig de massa te manipuleren.
echt wat een kutbejaarde bestaan er ook belachelijk gewoon op die leeftijd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja kutzooi...auto staat nu aan de andere kant van het gebouw...want die bejaardjes zijn toch te lui om om te lopen![]()
Net weer krullen gemaakt met de carmen krulset dit keer
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wat een kutbejaarde bestaan er ook belachelijk gewoon op die leeftijd.
krullen mooi je kan ook eerst een beetje haarlak er in spuiten en dan die krullers erin draaien, blijft het beter zitten lijkt mij.
Niet altijd Gert. Niet altijd!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Meningen van anderen die toevallig ook de jouwe zijn ja.
Ach, bij mij is er in anderhalf jaar drie keer een buitenspiegel afgetrapt en gezien het tijdstip zeker niet door bejaarden maar door brooddronken pubâhs. Is cool joh zo'n spiegeltje kicken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wat een kutbejaarde bestaan er ook belachelijk gewoon op die leeftijd.
Maar wat levert het op?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
http://gsm-telecom.marktp(...)16148-fok-forum.html
Pagina bestaat niet zegt ie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch wel weer grappig van de een of andere kut-user
Danny of de user of marktplaats zijn snelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Pagina bestaat niet zegt ie.
http://www.marktplaats.nl/404.html
Kort door de bocht Hondjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:00 schreef hondjes het volgende:
Dochter gevraagd...het zijn gewoon allerlei gasten, die de regering zat zijn.
En dit trekt natuurlijk ook een stel, die de boel willen opstoken.
zegt ze.
Wat stond er dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Danny of de user of marktplaats zijn snel
Dat zeg ik toch..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Kort door de bocht Hondjes.
Je dochter moet toch beter haar huiswerk doen.![]()
21% werkloosheid, onder jongeren zelfs oplopend naar 60 %, drastische besparingen op de toch al karige sociale voorzieningen, ridicule maatregelen tegen de modale huizenbezitters en stijgende prijzen over bijna de gehele linie, dat is waar de 15 M beweging tegen protesteert. Als er een voobeeld is waar de bevolking op moet draaien voor de bankencrisis is het Spanje wel.
En juist de relschoppers proberen ze door middel van eigen ordediensten te weren wat in Madrid buitengewoon goed gelukt is maar in Barcelona dankzij een zooi vroegtijdig aanwezige voetbal supporters niet.
Waar zeg jij dat dan?quote:
(even) naakt in de regen lopen is best leuk. En met naaktlopen heb jij sowieso geen problemen, dus hop!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
Ik heb een drankprobleem!In zoverre dan dat ik geen koud bier in huis heb maar dat de koelkast in de schuur volstaat en het regent dat het giet met onweer. Dus even een kaarsje branden dat het maar snel droog mag worden.
Het vriest bijna manquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
(even) naakt in de regen lopen is best leuk. En met naaktlopen heb jij sowieso geen problemen, dus hop!
Als de koelkast in je schuur volstaat, wat is dan nog het probleem?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
Ik heb een drankprobleem!In zoverre dan dat ik geen koud bier in huis heb maar dat de koelkast in de schuur volstaat en het regent dat het giet met onweer. Dus even een kaarsje branden dat het maar snel droog mag worden.
Plaatje van Fok1, dat het te koop was voor 8000 euro, maandelijkse kosten werden genoemd, tekst vol met Cc aandachtspuntjes.quote:
Ja Leidschendam leg wel een stuk noorderlijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |