Dus, ik was dinsdag naar de sneak, hopende op een mindless film zoals Transformer 3 of the Green Lantern, komt er een voor mij onbekende film langs; Trust. Deze film gaat over een 14-jarig meisje dat via internet in contact komt met een kinderlokker die zegt dat ie 15 is etc etc. En vervolgens raped hij haar als ze meeten. Best een schokkende film dus.
Maar het fucking publiek wat waarschijnlijk uit autisten en MBO-klanten bestond, moest de hele film lachen. Serieus. Wat voor sociaal gehandicapte mongool moet lachen bij een film die gaat over kinderverkrachting. Ik kon dus amper van de film 'genieten' omdat ik zat te flippen over deze mongols.
Gelukkig ben ik op een gegeven moment opgestaan en heb geschreeuwd dat iedereen nou echt even zijn bek moest houden en toen werd het gelukkig wel wat beter. Ook de dikke lelijke chick die naast me zat en dingen zei zoals 'Lol wat een dom wijf dat meisje het zou je dochter maar zijn zo te janken' heb ik nog even apart vertelt dat ze haar vette muil moest houden.
TL/DR-versie: Kinderverkrachtingsfilm; publiek moet lachen; Jajong ergert zich; Jajong staat op en schreeuwt dat ze hun bek moeten houden; ?; Profit.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!