Nope, ze hebben wel een mobiel, maar weten niet tot nauwelijks hoe het werkt, krijg het er ook niet meer in. Het feit dat ze na het intoetsen van een nummer of bij het opnemen van een gesprek op een groene button moeten klikken en bij beëindigen op een rode is al teveel gevraagd. De ene keer vergeten ze de groene, de andere keer weer de rode.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:11 schreef Copycat het volgende:
Hebben je ouders geen seniorenmobiel?
[ afbeelding ]
En Liesje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:20 schreef Copycat het volgende:
Dan leer ik haar lopen langs de lange Lindelaan. Samen met Lotje.
Ik heb er al wel flink hinder van, beginnend met het vergeten van dingen. Waar ik ooit feilloos en tot verbazing van derden, tot in detail zaken van jaren geleden op kon lepelen is dat vermogen de laatste twee jaar fors aangetast. Ik moet nu organiseren, hoefde ik vroeger nooit, het zat allemaal in mijn hoofd. Meerdere zaken tegelijk afhandelen gaat ook veel lastiger en mijn zicht is minder geworden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef Copycat het volgende:
Voorlopig heb ik daar ook nog geen last van. Dat geef ik toch nog wel een jaar of 25 a 30. Anders kan ik net zo goed nu al achter de geraniums gaan zitten simmen.
Eerst maar eens de laatste loodjes van dit verhaal neerpennen.
*gaat meteen in FB kijkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
We hebben geen ads meer hè, is ook een topic over op Feedback. Zou er teveel op geklikt zijn en google het geblokkeerd hebben? Had ik ook op mijn eigen mini forumpje. Tegen de tijd dat er uitbetaald moest worden een mededeling van Google dat er teveel op banners geklikt was en het contract eenzijdig verbroken was.
Voor Fok! zou dat redelijk rampzalig zijn en raar dat er van het management geen reactie in dat topic wordt gegeven.
Daar werd laatst door moderators over geschreven dat ze Fok! meer kosten dan opleveren. Ook heel vreemd dat daar Danny niet op reageerde. Zo help je je eigen toko wel om zeep, want natuurlijk zijn abo's wel een hele goede insteek om geld te genereren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:47 schreef Copycat het volgende:
Ads? Die zie ik tweemaal per jaar een minuutje. Dan dok ik maar weer om die schreeuwlelijkerds te doen verdwijnen.
Onzin. De mods weten überhaupt niets over de inkomsten en uitgaven van FOK!.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar werd laatst door moderators over geschreven dat ze Fok! meer kosten dan opleveren. Ook heel vreemd dat daar Danny niet op reageerde. Zo help je je eigen toko wel om zeep, want natuurlijk zijn abo's wel een hele goede insteek om geld te genereren.
Jep, dat dacht ik dus ook, maar geen enkele reactie van Danny op die uitlatingen van die moderator. Nu kan hij ook niet alles lezen natuurlijk, maar raar blijft het dat die pipo dat schreef (ook ergens in Feedback)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin. De mods weten überhaupt niets over de inkomsten en uitgaven van FOK!.
En dat is maar goed ook anders zouden ze een vergoeding gaan eisen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin. De mods weten überhaupt niets over de inkomsten en uitgaven van FOK!.
at heeft de kraamhulp voor eten in elkaar gehusseldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook anders zouden ze een vergoeding gaan eisen.
Ik droom nu ook in het Japans.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
at heeft de kraamhulp voor eten in elkaar gehusseld
of moet je nu alle dagen Sushi eten
Lekker...wij ook...maar niet vnl voor juudquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik droom nu ook in het Japans.
Neuh ik kan zelf ook koken, we eten vandaag weer eens AVG (met name voor Juud).
Jawel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker...wij ook...maar niet vnl voor juud![]()
eet smakelijk
Context?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://free.avg.com/nl-nl/startpagina
Jullie eten virusscanners?
Aardappels, vlees en g....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jullie aten met AVG? Ik ken alleen AVG als virusscanner.
Heb je dan beschuit met muisjes en ons iets te vertellen?quote:
Uhm, ik moet mijn badkamer doen, zou Miran willen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:34 schreef Laysa het volgende:
Dan valt er dus niks te delen!
Mooi!
Volgend probleem!
Die is toch al bezig!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, ik moet mijn badkamer doen, zou Miran willen?
O fijn ook, er zo laat achter komenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef Copycat het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vanavond op een verjaardag word verwacht.
Dat is in ieder geval gebak verzekerd. De rest weet ik nog niet.
Neem een frisse douche!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef Copycat het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vanavond op een verjaardag word verwacht.
Dat is in ieder geval gebak verzekerd. De rest weet ik nog niet.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:38 schreef Laysa het volgende:
Neem een frisse douche!
Ja!
Volgend probleem!
O...
Wacht
En AVG koken in je hagelgloednieuwe Keukenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Zodra mijn badkamer klaar is, ga ik een uur aan een stuk douchen.
Nouhou! Dat duurt dan weer anderhalve weekquote:
Ik bedoelde het ook juist als alles af is....dan heb je gewoon alles hagelnieuw in je paleisjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nouhou! Dat duurt dan weer anderhalve week. Daarna kook ik me drie slagen in de rondte. Met douches als tussengangen.
Over tweeënhalve week ben ik een keuken- en badderprinsesjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:44 schreef Laysa het volgende:
Ik bedoelde het ook juist als alles af is....dan heb je gewoon alles hagelnieuw in je paleisje
Nou, kijk maar uit .Voor je het weet staat W.A. de watermanager aan de deur met een stopwatchquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Zodra mijn badkamer klaar is, ga ik een uur aan een stuk douchen.
Je bent niet meer blauw en nu zit er waarschijnlijk een hippe te moederen in TRUt!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, kijk maar uit .Voor je het weet staat W.A. de watermanager aan de deur met een stopwatch
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, kijk maar uit .Voor je het weet staat W.A. de watermanager aan de deur met een stopwatch
Hey jijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |