Dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen al dat "vind ik leuk" klinkt te debiel voor woorden.
die vijver is mini er zitten alleen wat goudvissen oid in....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is er te dicht bij zijn tuin een vijver.
Kans is dus klein dat ik relaxed bier ga drinken daar
o koel ja! die ga ik soort van zien over een tijdjequote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
die vijver is mini er zitten alleen wat goudvissen oid in....
maar ik zit aan het water he
dunglishquote:
Italiaans......etenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Preferisco l'italiano... La lingua dell'amore
Amore mio.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Preferisco l'italiano... La lingua dell'amore
Sei tutto il mondo... Ci vediamo domani.. Finalmentequote:
Fair point.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het niet probeert.
Ik heb die Kinect ook op mijn werk neergezet een keer, alleen maar meiden die speelden.
Verbaasde mij ook hoorquote:
Ik vind/vond Respect erger dan 'Vind ik leuk'quote:
Tu mi fai bruciare dentro.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sei tutto il mondo... Ci vediamo domani.. Finalmente
Ach je hebt ook gelijk. Soms moet je gewoon dingen proberen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook hoor. Maar ff de kat uit de boom kijken, maar toen gingen ze los hoor
.
Ach, ik zie het wel, is het niets kost het me ook bijna niets.
Zie je morgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach je hebt ook gelijk. Soms moet je gewoon dingen proberen.
Ik andersomquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind/vond Respect erger dan 'Vind ik leuk'
Met een Twents accent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik andersom
Bij "Vind ik leuk' hoor ik een zeikerig stemmetje
Twente.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met een Twents accent.Vin'k luuuuk
Weer een aanvulling voor Rips lijstjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach je hebt ook gelijk. Soms moet je gewoon dingen proberen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig bestaat er zoiets als Google vertalen, ik kan echt geen Chinees
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met een Twents accent.Vin'k luuuuk
quote:
Tis inmiddels een fikse SQL database, schaalbaarquote:
Niet eens Oracle?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Tis inmiddels een fikse SQL database, schaalbaar.
welke set?quote:
Google zit er zo naast altijd.quote:
Sjips, gesnapt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:15 schreef Ripley het volgende:
Italiaans is inderdaad een mooie taal. En makkelijk te begrijpen
sommigen kunnen dat steen-goed.. charcoal english..quote:
Logisch, maar ik ben niet Spaans he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef rival het volgende:
Ik ben voor Spaans gegaan omdat dat het meest word gesproken
It's much better if you it self do.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
Gewoon spreekwoorden en gezegden letterlijk vertalen.
echt vloeiend engels kunnen ook maar weinig nederlanders.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Je pikt Nederlanders er sowieso altijd uit, hoe goed ze ook zijn. 99% van de Hollanders eindigt toch zijn zin met : he!
This is a nice beer he?! We are going to the movies he?!.
laatst op discovery iets over de grootste boot oid.... kwamen er wat mannen die erop werkten in beeld, je hoorde meteen dat het hollanders waren, altijd troiuwens jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Je pikt Nederlanders er sowieso altijd uit, hoe goed ze ook zijn. 99% van de Hollanders eindigt toch zijn zin met : he!
This is a nice beer he?! We are going to the movies he?!.
spaans is makkelijk, weinig uitzonderingen op regels dus het is vooral woordjes (en dan ook hun dubbele betekenis) uit je hoofd kennen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat altijd!
[..]
Ik ben voor Spaans gegaan omdat dat het meest word gesproken
andere helft is koeievlaai?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef STING het volgende:
Sommige nummers naar het Nederlands vertalen is ook fout
Berijdersstoellllll, oehhhhoehhhh
of...
Luchthaven! dududududu
staat alleen op een cd en heb geen naslagwerk.... dat is ietwat lastigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:26 schreef dawg het volgende:
[..]
spaans is makkelijk, weinig uitzonderingen op regels dus het is vooral woordjes (en dan ook hun dubbele betekenis) uit je hoofd kennen.
wat ga je met me uitvreten dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in een Brabantse BroederJeetje.
niet liever een stukje taart? net uit de ovenquote:
Zitten er rozijnen in?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:35 schreef clevy het volgende:
[..]
niet liever een stukje taart? net uit de oven
Zolang staat het er nou ook weer niet.quote:
Bathwater neem ik aan dat je bedoeld?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Don''t throw away the baby with the bad water.
ik wil wel liegen dat die er niet inzitten..quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:42 schreef clevy het volgende:
[..]
ik wil wel liegen dat die er niet inzitten..
maar hoe pakken we dat dan aan? net zoals spinnen, na het paren vreet je me op?
Ik heb eens West-Frieze broeder gegeten (neem aan dat het ongeveer hetzelfde is) maar GADVERDAMMEquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in een Brabantse BroederJeetje.
Ik denk 't niet... Brabantse Broeder wordt maar door een bakker gemaakt. Wat is een West-Frieze Broeder?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb eens West-Frieze broeder gegeten (neem aan dat het ongeveer hetzelfde is) maar GADVERDAMME
I senk you from ze bottom of my heart. And my wife's bottom too!quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk 't niet... Brabantse Broeder wordt maar door een bakker gemaakt. Wat is een West-Frieze Broeder?
Voor het opvreten, wordt je eerst nog gewaterboardquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:42 schreef clevy het volgende:
[..]
ik wil wel liegen dat die er niet inzitten..
maar hoe pakken we dat dan aan? net zoals spinnen, na het paren vreet je me op?
merk je daar nog iets van nadat samzz over je heen is geweest?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Voor het opvreten, wordt je eerst nog gewaterboard
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Voor het opvreten, wordt je eerst nog gewaterboard
Nee, want als vanouds gaat er weer eens niemand op in.quote:
wat op zich altijd al veelzeggend isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want als vanouds gaat er weer eens niemand op in.
Nopquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor 't weekend?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor 't weekend?
Die is nu de coold-blooded killer aan het uithangen.quote:
Mijn spannende plannen?quote:
Nee, over je batssessie met Sting natuurlijk, niet zo flauw doen nu.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn spannende plannen?Iig niet iets met een game party
Ik heb al gezegd dat er niks is. Maar overheen lezen kan gebeuren.quote:
Oh, ja was heerlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, over je batssessie met Sting natuurlijk, niet zo flauw doen nu.
Dat mag dan ook wel in alle kranten.quote:
Bij de rouwadvertenties?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat mag dan ook wel in alle kranten.![]()
Alleen als ik er in dat geval een teiltje bij mag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat mag dan ook wel in alle kranten.![]()
Er zullen best een aantal vrouwen rouwig om zijn ja.quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alleen als ik er in dat geval een teiltje bij mag.
Mehehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met Duim was het erger, dacht ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal ook niet meer bijhouden hoor!quote:
Nou ja, jij wordt ook ouderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal ook niet meer bijhouden hoor!
Ja, maar nog niet te oud om Techno bij te houden! Dat zou wel heul erg zijn.quote:
Dan zou je uit het Jura tijdperk stammen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet te oud om Techno bij te houden! Dat zou wel heul erg zijn.
Zat jonkies die mij niet bij kunnen houden, serieus waar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar nog niet te oud om Techno bij te houden! Dat zou wel heul erg zijn.
met wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Zat jonkies die mij niet bij kunnen houden, serieus waar.
Maar goed dat Techno zo oud is, anders was het vast nog moeilijker geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal ook niet meer bijhouden hoor!
Hebben we het nog over hetzelfde?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Zat jonkies die mij niet bij kunnen houden, serieus waar.
Ah, so.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met uitgaan en zo. Zonder hulpmiddelen zeg maar.
In de bejaarden-disco kan ik het ook zonder hulpmiddelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met uitgaan en zo. Zonder hulpmiddelen zeg maar.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de bejaarden-disco kan ik het ook zonder hulpmiddelen.
Ik kom nooit in de disco eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
In de bejaarden-disco kan ik het ook zonder hulpmiddelen.
Nee, dat ben je natuurlijk weer vergeten dat je er gisteravond nog was.quote:
Oh dat geef ik zo toe hoor, alhoewel, ik KAN het wel, maar WIL het gewoon niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:18 schreef Techno het volgende:
Maar dit impliceert wel dat je het bij normale feestjes niet zonder kan?
Denk je niet dat ie vergeten is of er gezogen is?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, dat ben je natuurlijk weer vergeten dat je er gisteravond nog was.
Alzheimer zuigt wel he ?
Huh wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef Cue_ het volgende:
Denk je niet dat ie vergeten is of er gezogen is?
If so, dan zijn die kwaliteiten van Mersodgfdsdjakia dus wat te ondermaats om een verpletterende indruk achter te laten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk je niet dat ie vergeten is of er gezogen is?
Of Techno had z'n hersenen daar zittenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
If so, dan zijn die kwaliteiten van Mersodgfdsdjakia dus wat te ondermaats om een verpletterende indruk achter te laten?
Oh, nu het niet meer over jou gaat wil je wel weer meepraten?quote:
Beetje Oost-Indisch blind?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, nu het niet meer over jou gaat wil je wel weer meepraten?
vast en zeker:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
If so, dan zijn die kwaliteiten van Mersodgfdsdjakia dus wat te ondermaats om een verpletterende indruk achter te laten?
Of zal hij dat ook alweer vergeten zijnquote:
Jealous much?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan blijven proberen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vast en zeker:
[..]
Of zal hij dat ook alweer vergeten zijn![]()
Die van mij is al dino genoeg.quote:
OMG die had mijn moeder vroeger echt op ELK bandje in de auto staan.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef rival het volgende:
Shit, ik trapte er in.... reageerde op zo'n spamding op FB ... nu ben ik er ook zo een
Ook!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat hij altijd de topics volpost met zulke plaatjes?
[ afbeelding ]
Hatelijk is dat he, die openbaring over jezelf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef rival het volgende:
Shit, ik trapte er in.... reageerde op zo'n spamding op FB ... nu ben ik er ook zo een
chocomelkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
iets met chocomelk.... ik klikte op warm, met slagroom
en dan heel snel op het kruisje klikken en hopen dat niemand het heeft gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hatelijk is dat he, die openbaring over jezelf.
Dat is niet klef. Das gewoon attent!quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
en dan heel snel op het kruisje klikken en hopen dat niemand het heeft gezien
Not the mommaquote:
Ik vond die serie zo briljant vroeger. Die aflevering met die pratende jas!quote:
Wil dit zeggen dat ik ook dino ben?quote:
Ik las Zaansequote:
Zaanse Mayonaisequote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las Zaanse
Was even bang dat jij warme chocomelk met mayonaise dronk
Ik ben duim niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Of probeert ze nu te vertellen dat ze zwanger is?
Een oud klasgenootje van mij deed dat door een positieve zwangerschapstest onder m'n neus te drukken en te verwachten dat ik een gat in de lucht zou springenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Of probeert ze nu te vertellen dat ze zwanger is?
wow, dat gaat zelfs mij te verquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las Zaanse
Was even bang dat jij warme chocomelk met mayonaise dronk
Vond het juist helemaal niks die seriequote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond die serie zo briljant vroeger. Die aflevering met die pratende jas!
OMG. En een doos met klapdeuren waarschijnlijk.quote:
Wat zei je? Hij stinkt een beetje?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een oud klasgenootje van mij deed dat door een positieve zwangerschapstest onder m'n neus te drukken en te verwachten dat ik een gat in de lucht zou springen
Of verzakkingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
OMG. En een doos met klapdeuren waarschijnlijk.
Zoietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat zei je? Hij stinkt een beetje?
Volgens mij deed ze ooit de zeester op een Kamasutrabeurs.quote:
de wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze ooit de zeester op een Kamasutrabeurs.
Denk aan een zeester, dan ongeveer die lichaamshouding.quote:
En die zat hier ook in singles ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze ooit de zeester op een Kamasutrabeurs.
Lekker discreet dan, zo'n tasje..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
De laatste keer dat ik mijn ex tegenkwam was toen ik hem in de trein zag toen hij net van de kamasutrabeurs afkwam, aan het plastic tasje te zien.
Optreden, taxichauffeur spelen, morgen pas bierquote:
Vanavond bier, morgen bier, ALTIJD BIER!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Optreden, taxichauffeur spelen, morgen pas bier
Nog een kwartiertjequote:
Sorry, had je post niet gezien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat had ik toch al geschreven, verdomme.
Misschien dat ik vanavond ook een Kanonnetje openmaakquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanavond bier, morgen bier, ALTIJD BIER!!
Wat heb ik toch een geweldig leven.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje
Ben ook echt al dik anderhalf uur klaar met mn werk
Hier komt het al met bakken uit de hemel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij gaat 't zo regenen hier
Gelukkig heb ik een paraplu. Een paarse, met stippen
Dan gaat het juist niet regenen als je zon ding mee hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij gaat 't zo regenen hier
Gelukkig heb ik een paraplu. Een paarse, met stippen
Scherp.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
laat kluts het niet horen, dan ben je em kwijt.
Als je bij ons op het werk bier drinkt word je geschorst.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
45 min nog, geen moer te doen meer, we hebben bier.
En als je dan bij de bushalte vlak bij huis uitstapt en je plu vergeet in de bus begint het opeens te hozenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan gaat het juist niet regenen als je zon ding mee hebt
Meer bier drinken, dan merk je er minder van.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef STING het volgende:
Hmm. Buienradar. Eens ff snel op de fiets stappen
Ghehe nou ja zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef rival het volgende:
eerst schilderen, dan bier. lijkt mij de beste oplossing voor mij.
How sadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je bij ons op het werk bier drinkt word je geschorst..
En dan dat laatste stukje doorweekt en als je binnen bent weer droog buitenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je dan bij de bushalte vlak bij huis uitstapt en je plu vergeet in de bus begint het opeens te hozen
Op vrijdagmiddag loopt iedereen bij ons ook rond met bier. Vooral te zien aan de lege glazen die je op de meest bizarre plekken tegenkomt op maandagmorgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How sad.
Hier zijn de kamerborrels niet op 1 hand te tellen op vrijdag.
Dat waarderen ze hier niet zo op kantoor. Denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer bier drinken, dan merk je er minder van.
Bij ons ook al niet. Suffe bedrijven, die banken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Dat waarderen ze hier niet zo op kantoor. Denk ik
Waardering is overrated.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:51 schreef STING het volgende:
Dat waarderen ze hier niet zo op kantoor, denk ik
de gang naar de trap en de gang boven..... valt meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe nou ja zeg.
Moet je nog veel schilderen?
het is wel minder geworden hier, voorheen was het soms echt een soort kroeg op vrijdag, echt tot 21:30 ofzo, dan gaat het callcentre echt dicht en moesten we echt wegquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag loopt iedereen bij ons ook rond met bier. Vooral te zien aan de lege glazen die je op de meest bizarre plekken tegenkomt op maandagmorgen.
Kan me echt niet voorstellen dat ze dat bij ons doen. Then again, er zijn ook weinig bedrijven die suffer en pakkeriger zijn dan waar ik werk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag loopt iedereen bij ons ook rond met bier. Vooral te zien aan de lege glazen die je op de meest bizarre plekken tegenkomt op maandagmorgen.
En de zon die zich spontaan laat zienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan dat laatste stukje doorweekt en als je binnen bent weer droog buiten
Zo gedaan dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
de gang naar de trap en de gang boven..... valt mee
Ik zie het wel hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanavond ook een Kanonnetje openmaak
Gemiddelde leeftijd is bij ons 30 ofzo, dat scheelt denk ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel minder geworden hier, voorheen was het soms echt een soort kroeg op vrijdag, echt tot 21:30 ofzo, dan gaat het callcentre echt dicht en moesten we echt weg.
Als ik het callcentre niet meetel zal het tussen de 25-30 liggen ja, anders is het 22quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd is bij ons 30 ofzo, dat scheelt denk ik ook.
Gewoon om te pesten dan ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de zon die zich spontaan laat zien
Ja leuk is dat hequote:
Maar dat zuipen is toch niet zo aan leeftijd gebonden? Als ik hier zo bij de borrels kijk dan zijn het juist de ouderen die veel drinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Als ik het callcentre niet meetel zal het tussen de 25-30 liggen ja, anders is het 22.
Is ook zo, de jongere mensen gaan vaak meteen door naar de stad iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat zuipen is toch niet zo aan leeftijd gebonden? Als ik hier zo bij de borrels kijk dan zijn het juist de ouderen die veel drinken.
Die bejaarden van 33 vooral.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat zuipen is toch niet zo aan leeftijd gebonden? Als ik hier zo bij de borrels kijk dan zijn het juist de ouderen die veel drinken.
Dat was mono zn rijmpje toch niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Muis, kat, hond - jij stinkt naar stront.
Of iets dergelijks.
Bij mij op het bedrijf is de helft volgens mij controller. Wat een suffe lui zijn dat zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:59 schreef rival het volgende:
ik weet niet of leeftijd een rol speelt wel dat accountants erg saai zijn kwa borrels.
Het was wel iets van hond -> stront dacht ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was mono zn rijmpje toch niet?
Nee tochquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was wel iets van hond -> stront dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |