quote:You shitheads making fun of lebron for not having a ring need to realize lebron is 26. Hes not like steve nash who is 35 without a ring and besides MICHEAL JORDAN the GREATEST OF ALL TIME got his first ring when he was 29.
Is een voorspelling.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie op de draft site dat Cleveland al een speler gekozen heeft en alle andere teams ook..
http://www.nbadraft.net/
of zie ik het verkeerd? (ik denk het wel)
Goed argument iddquote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag net deze bazen comment op YT:
[..]
Donderdagnacht is de draft pas, maar de media zit er boven op en teams/agents laten zo nu en dan één en ander doorschemeren.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie op de draft site dat Cleveland al een speler gekozen heeft en alle andere teams ook..
http://www.nbadraft.net/
of zie ik het verkeerd? (ik denk het wel)
Talent is er wel iig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:54 schreef Tompsen het volgende:
Zou Henk Norel de NBA ooit gaan halen? Speelt nu nog in Spanje.
Oke wist ik niet maar jammer inderdaad!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:14 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Talent is er wel iig.
Heeft alleen een vervelende knieblessure opgelopen afgelopen seizoen
Toen ik in Spanje was hoorde en ik naar zijn ploeg zat te kijken hoorde ik Norel wel veel meer dan die andere namen... Maar dat kan er ook aan liggen dat ik geen Spaans spreek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:54 schreef Tompsen het volgende:
Zou Henk Norel de NBA ooit gaan halen? Speelt nu nog in Spanje.
O ja, dat was vorig jaar als pick 47 ofzo. Helemaal vergetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Norel is al gedraft door Minnesota. Hetzelfde verhaal als Rubio: Koos ervoor nog langer in Europa te blijven maar kan dus naar de NBA als dat contract er op zit (geloof ik). Kwestie van nog even rijpen dus
Koos ie er zelf voor of liet Minneosta hem rijpen in Europa?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Norel is al gedraft door Minnesota. Hetzelfde verhaal als Rubio: Koos ervoor nog langer in Europa te blijven maar kan dus naar de NBA als dat contract er op zit (geloof ik). Kwestie van nog even rijpen dus
Dus?quote:
Ik voel eigenlijk ook totaal geen sympathie voor Elson en Gadzuric.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |