quote:You shitheads making fun of lebron for not having a ring need to realize lebron is 26. Hes not like steve nash who is 35 without a ring and besides MICHEAL JORDAN the GREATEST OF ALL TIME got his first ring when he was 29.
Is een voorspelling.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie op de draft site dat Cleveland al een speler gekozen heeft en alle andere teams ook..
http://www.nbadraft.net/
of zie ik het verkeerd? (ik denk het wel)
Goed argument iddquote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag net deze bazen comment op YT:
[..]
Donderdagnacht is de draft pas, maar de media zit er boven op en teams/agents laten zo nu en dan één en ander doorschemeren.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie op de draft site dat Cleveland al een speler gekozen heeft en alle andere teams ook..
http://www.nbadraft.net/
of zie ik het verkeerd? (ik denk het wel)
Talent is er wel iig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:54 schreef Tompsen het volgende:
Zou Henk Norel de NBA ooit gaan halen? Speelt nu nog in Spanje.
Oke wist ik niet maar jammer inderdaad!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:14 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Talent is er wel iig.
Heeft alleen een vervelende knieblessure opgelopen afgelopen seizoen
Toen ik in Spanje was hoorde en ik naar zijn ploeg zat te kijken hoorde ik Norel wel veel meer dan die andere namen... Maar dat kan er ook aan liggen dat ik geen Spaans spreek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:54 schreef Tompsen het volgende:
Zou Henk Norel de NBA ooit gaan halen? Speelt nu nog in Spanje.
O ja, dat was vorig jaar als pick 47 ofzo. Helemaal vergetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Norel is al gedraft door Minnesota. Hetzelfde verhaal als Rubio: Koos ervoor nog langer in Europa te blijven maar kan dus naar de NBA als dat contract er op zit (geloof ik). Kwestie van nog even rijpen dus
Koos ie er zelf voor of liet Minneosta hem rijpen in Europa?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Norel is al gedraft door Minnesota. Hetzelfde verhaal als Rubio: Koos ervoor nog langer in Europa te blijven maar kan dus naar de NBA als dat contract er op zit (geloof ik). Kwestie van nog even rijpen dus
Dus?quote:
Ik voel eigenlijk ook totaal geen sympathie voor Elson en Gadzuric.quote:
Voor het geld dat ze verdienen wil ik de bank ook wel warmhouden hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 06:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hmm heb juist gehoord dat Elson nogal kortaf en arrogant kan overkomen. Dan Gadzuric heeft zichzelf nogal hoog zitten, hij gelooft oprecht dat hij nog iets kan betekenen in de league en dat hij te goed is om in Europa te spelen. Hij zei ook een keer iets dat ze hem in Europa waarschijnlijk niet konden betalen. WTF mattie? Verder vind ik hem als basketballer wel beter dan Elson maar beiden zijn natuurlijk geen sterren.
En Elson was geen starter in de Finals voor de spurs, die blanke Argentijn (Oberto?) startte de laatste wedstrijden geloof ik. En terecht.
Dat kan wel kloppen dat ze hem hier in Europa niet kunnen betalen. Contract van 36 miljoen dollar voor 6 jaar. Nu (gelukkig) weer free agent, maar het afgelopen jaar toch nog even 7.2 miljoen bij laten schrijven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hmm heb juist gehoord dat Elson nogal kortaf en arrogant kan overkomen. Dan Gadzuric heeft zichzelf nogal hoog zitten, hij gelooft oprecht dat hij nog iets kan betekenen in de league en dat hij te goed is om in Europa te spelen. Hij zei ook een keer iets dat ze hem in Europa waarschijnlijk niet konden betalen. WTF mattie? Verder vind ik hem als basketballer wel beter dan Elson maar beiden zijn natuurlijk geen sterren.
En Elson was geen starter in de Finals voor de spurs, die blanke Argentijn (Oberto?) startte de laatste wedstrijden geloof ik. En terecht.
Was bij Spurs - Indiana of zo en kon na de wedstrijd bij de persconferentie zijn. Elson speelde redelijk en werd ook geinterviewd. Dus wij na t interview in t Nederlands naar hem roepen of hij tijd had. Hij kwam gelijk aanlopen, kregen een enorme hand van hem en wilde gelijk weten waar we vandaan kwamen en waarom we in SA waren. Naast het zien van Eva Longoria toch wel hoogtepunt van de dagquote:Op woensdag 22 juni 2011 06:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Maar no way dat hij in de NBA nu een contract krijgt boven het minimum. En ook in Europa kunnen ze voor dat geld wel betere spelers halen dan Gadzuric.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:48 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen dat ze hem hier in Europa niet kunnen betalen. Contract van 36 miljoen dollar voor 6 jaar. Nu (gelukkig) weer free agent, maar het afgelopen jaar toch nog even 7.2 miljoen bij laten schrijven.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zou hij dat niet gewoon gezegd hebben, maar zelf ook wel denken van: ik zit hier m'n tijd wel uit en strijk zo mooi al m'n geld op? Kan hij natuurlijk moeilijk zo naar buiten brengen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:01 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
ik bedoelde meer dat hij het zei op een manier van: 'Ik ben zus-en-zoveel waard (nog steeds) en dat betalen ze in Europa niet'. Dan komt hij straks van een koude kermis thuis, als hij alleen een veteranen-minimum krijgt geboden. Verder heb ik ooit een stukje over hem geschreven, naar hem toe gemailed en nooit meer iets gehoord. Heb dus ook niet echt veel met hem.
Ik zie het echt niet in Elson. Mindere verdediger, trager. Heeft iets meer range, maar dat zoek ik niet in een center. Gadzuric maakt te veel fouten en dat is vaker het gevolg van zijn te grote enthousiasme, dan zijn onkunde. Maar beiden natuurlijk geen All Starsquote:
Waaaaat?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:48 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen dat ze hem hier in Europa niet kunnen betalen. Contract van 36 miljoen dollar voor 6 jaar. Nu (gelukkig) weer free agent, maar het afgelopen jaar toch nog even 7.2 miljoen bij laten schrijven.
Dat lijkt me vrij kansloos. Gaat mij niet om het feit dat Min de #2 kwijt wil, maar Suns die Nash eindelijk zouden willen traden. Suns zitten in niemandsland en Nash verdient het om voor het kampioenschap te spelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:18 schreef JayJay8 het volgende:
Minnesota schijnt ook #2 voor Bynum te hebben aangeboden bij de Lakers
29 is toch nog niet zo oud? Heeft nog contract voor 4 jaar, dus kan ook niet snel weg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:42 schreef JayJay8 het volgende:
Las ergens dat Utah een PG zoekt voor de toekomst, denk dat Parker een beetje te oud is.
Bij PTI op ESPN hadden ze het over pick #2 en Kevin Love voor Pau Gasol. Het zal wel niet meer dan een gerucht zijn, maar ik vind dat speculeren wel leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:18 schreef JayJay8 het volgende:
Minnesota schijnt ook #2 voor Bynum te hebben aangeboden bij de Lakers
#2/Love voor Gasol kan wel interesant zijjnquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:54 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Bij PTI op ESPN hadden ze het over pick #2 en Kevin Love voor Pau Gasol. Het zal wel niet meer dan een gerucht zijn, maar ik vind dat speculeren wel leuk.
Gaan de Lakers denk ik niet op in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
#2/Love voor Gasol kan wel interesant zijjn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |