Lol wat???quote:Het ligt zeker aan hem zelf, je noemt Lebron arrogant, Kobe is ook arrogant maar blijkbaar word het bij hem allemaal geaccepteerd.
Gelukkig zijn er nog spelers zoals Rose, Allen, Paul en Nashquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:46 schreef ValHallen het volgende:
LeBron is arrogant, Kobe is arrogant, dat weet iedereen toch?
Serena Williams bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:04 schreef ValHallen het volgende:
Ik hou wel van arrogantjes in de sportwereld. Ze geven de competitie kleur.
Liever 1 Serena dan 20 nietszeggende oostblokkersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:07 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Serena Williams bijvoorbeeld
ontopic:
lebron kan goed basketballen, maar hij mag wel wat aan zijn attitude en uitstraling doen man.
Arrogant kwal is het gewoon.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Liever 1 Serena dan 20 nietszeggende oostblokkers
Dat Phelps zegt dat ie het wil is wat andrs dan schreeuwen dat 'wij' zeker de komende jaren domineren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar al deze kritiek is overdreven, en het is te vroeg om te oordelen. Het zou zomaar kunnen dat de Heat de komende 5 jaar kampioen wordt.
Voor de Spelen van 2004 riep Michael Phelps dat hij het record van Spits wilde verbeteren (7x goud). Hij bleef steken op 6x goud en 2x brons.
Zeker wel, ik heb het alleen over de media.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:39 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Lol wat???
Op Kobe word nooit gehaat nee
Mooi man.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef popolon het volgende:
Dirk 'The Jet' in de parade.
[ afbeelding ]
Ach ze maken gewoon wat plezier man, je maakt van een mug een olifant.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat Phelps zegt dat ie het wil is wat andrs dan schreeuwen dat 'wij' zeker de komende jaren domineren.
Dat gezeik over Dirk.. hij vindt het blijkbaar normaal om zo te doen.. maar het is gewoon ronduit triest.
Dat ie niet snapt dat het uiterst onsymphatiek is om je zo te gedragen is tot daar aan toe, maar vervolgens gaan janken na game 5 dat de hele wereld hem uitlacht, nadat ie voor de game zei dat het zijn grootste en belangrijkste game ooit is en dan met zó een prestatie komen, haha
Je zou bijna denken dat het een wereldvreemde idioot is zonder enige vorm van realiteitszin..
Niemand heeft kritiek op zijn spelerskwaliteiten, die walgelijke attitude van hem is waar de halve wereld op kotst.
ik ben fan van beide williams, dus dat sowieso.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Liever 1 Serena dan 20 nietszeggende oostblokkers
'met zó een prestatie komen'. Had de meeste assists en de meeste rebounds achter zijn naam staan. Shooting niet heel goed (19 punten) maar aan de inzet lag het niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat Phelps zegt dat ie het wil is wat andrs dan schreeuwen dat 'wij' zeker de komende jaren domineren.
Dat gezeik over Dirk.. hij vindt het blijkbaar normaal om zo te doen.. maar het is gewoon ronduit triest.
Dat ie niet snapt dat het uiterst onsymphatiek is om je zo te gedragen is tot daar aan toe, maar vervolgens gaan janken na game 5 dat de hele wereld hem uitlacht, nadat ie voor de game zei dat het zijn grootste en belangrijkste game ooit is en dan met zó een prestatie komen, haha
Je zou bijna denken dat het een wereldvreemde idioot is zonder enige vorm van realiteitszin..
Niemand heeft kritiek op zijn spelerskwaliteiten, die walgelijke attitude van hem is waar de halve wereld op kotst.
Zeker voor hem, Kidd en Terry. Maar dan doe ik de rest vh team tekort.quote:
..?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Zeker voor hem, Kidd en Terry. Maar dan doe ik de rest vh team tekort.
Heb 't verder wel gehad met dat gezwam over de Heat en James. Het hele jaar al dat gebral over die mediaclowns aan moeten op radio, tv en fok. Beetje Heat moe.
Wat moet die jongen met een libraryquote:LeBron James
Miami Heat (NBA)
Last Year's Rank: 4
$14,500,000 (Salary)
$30,000,000 (Endorsements)
$44,500,000 (Total)
There's plenty of room for LeBron's talent in his $9 million Coconut Grove mansion. King James' compound features a wine cellar, library, home theater and dock that can fit two 60-foot yachts. But all the money in the world can't buy an NBA title.
Read more:
Oh dus dat is de norm voor de zelfbenoemde KING? Als je maar inzet toont? Dan had ik het ook geweldig gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
'met zó een prestatie komen'. Had de meeste assists en de meeste rebounds achter zijn naam staan. Shooting niet heel goed (19 punten) maar aan de inzet lag het niet.
Snap ik welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Zeker voor hem, Kidd en Terry. Maar dan doe ik de rest vh team tekort.
Heb 't verder wel gehad met dat gezwam over de Heat en James. Het hele jaar al dat gebral over die mediaclowns aan moeten op radio, tv en fok. Beetje Heat moe.
Heeft kinderen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Wat moet die jongen met een library![]()
.
Soms is de wil er wel maar lukt het gewoon niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Oh dus dat is de norm voor de zelfbenoemde KING? Als je maar inzet toont? Dan had ik het ook geweldig gedaan.
Die kerel is van een ander niveau, dat vind ik, dat vinden 'wij', maar vooral, dat vindt hij zelf. En dan mag je wel wat meer verwachten. Hij wil zo graag de ster zijn. De leider zijn van het team. Hij wil zo graag de bal in zijn handen hebben de hele tijd. Dan mag je op de momenten dat het er om gaat wel wat meer laten zien dan 'inzet'.
Jij mag wel wat meer verwachten, maar als hij zelf meer verwacht dan hij presteert is hij een arrogante kwal en een wereldvreemde idioot.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Oh dus dat is de norm voor de zelfbenoemde KING? Als je maar inzet toont? Dan had ik het ook geweldig gedaan.
Die kerel is van een ander niveau, dat vind ik, dat vinden 'wij', maar vooral, dat vindt hij zelf. En dan mag je wel wat meer verwachten. Hij wil zo graag de ster zijn. De leider zijn van het team. Hij wil zo graag de bal in zijn handen hebben de hele tijd. Dan mag je op de momenten dat het er om gaat wel wat meer laten zien dan 'inzet'.
Dat dus, een echte leider is niet bang om te schieten op de momenten dat het moet. Maar James is blijkbaar bang om te falen (misschien onder druk van alle haters).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dus elke keer dat Magic hem aan James Worthy gaf was hij bang om te falen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:30 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat dus, een echte leider is niet bang om te schieten op de momenten dat het moet. Maar James is blijkbaar bang om te falen (misschien onder druk van alle haters).
Jij vindt dat hij niets meer te leren heeft?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Wat moet die jongen met een library![]()
.
Ja en dat het niet lukt is ook niet erg, als je niet keer op keer zo'n grote bek hebt.. Als ie dat achterwege laat had niemand (ik in ieder geval niet) het hem kwalijk genomen dat het hem niet lukte, maar nu.. heerlijk om hem met zijn grote bek weer te zien falen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Soms is de wil er wel maar lukt het gewoon niet.
Kobe is het in de Finals ook niet gelukt.
DWade lukte het in game 6 ook niet.
Heat mocht blij zijn dat ze in de Finals stonden dankzij Lebron.
HELE diepe zucht....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef popolon het volgende:
Oden waarschijnlijk pas terug in 2012. En dan een FA. Zal me benieuwen welk team hem een kans wil geven, 't zal in ieder geval niet al te veel geld gaan kosten.
Blijft altijd wel een goede keuze op 2k11quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef popolon het volgende:
Oden waarschijnlijk pas terug in 2012. En dan een FA. Zal me benieuwen welk team hem een kans wil geven, 't zal in ieder geval niet al te veel geld gaan kosten.
Daar zijn de blessures waarschijnlijk minder erg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:58 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Blijft altijd wel een goede keuze op 2k11
Klopt, daarom juistquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar zijn de blessures waarschijnlijk minder erg.
Heeft Dirk, net als Phelps, 'te' lange armen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef popolon het volgende:
Dirk 'The Jet' in de parade.
[ afbeelding ]
Aitsch. Hoewel er nog wel beetje vertrouwen in hem schuilt. Iets met hopen dat het wel goed komt, maar ik denk dat het niet meer zo zal moge zijn, althans niet op topniveau.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef popolon het volgende:
Hadden ze Durant maar moeten draften (heb ik ook ooit in Wedden Op Sport #687: Keizer Kaka tb. Dirkie Kuyt& kornuiten gepostquote:
Ach ja als je dat van te voren weet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Hadden ze Durant maar moeten draften (heb ik ook ooit in WOS gepost)
quote:You shitheads making fun of lebron for not having a ring need to realize lebron is 26. Hes not like steve nash who is 35 without a ring and besides MICHEAL JORDAN the GREATEST OF ALL TIME got his first ring when he was 29.
Is een voorspelling.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie op de draft site dat Cleveland al een speler gekozen heeft en alle andere teams ook..
http://www.nbadraft.net/
of zie ik het verkeerd? (ik denk het wel)
Goed argument iddquote:Op maandag 20 juni 2011 19:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag net deze bazen comment op YT:
[..]
Donderdagnacht is de draft pas, maar de media zit er boven op en teams/agents laten zo nu en dan één en ander doorschemeren.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie op de draft site dat Cleveland al een speler gekozen heeft en alle andere teams ook..
http://www.nbadraft.net/
of zie ik het verkeerd? (ik denk het wel)
Talent is er wel iig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:54 schreef Tompsen het volgende:
Zou Henk Norel de NBA ooit gaan halen? Speelt nu nog in Spanje.
Oke wist ik niet maar jammer inderdaad!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:14 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Talent is er wel iig.
Heeft alleen een vervelende knieblessure opgelopen afgelopen seizoen
Toen ik in Spanje was hoorde en ik naar zijn ploeg zat te kijken hoorde ik Norel wel veel meer dan die andere namen... Maar dat kan er ook aan liggen dat ik geen Spaans spreek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:54 schreef Tompsen het volgende:
Zou Henk Norel de NBA ooit gaan halen? Speelt nu nog in Spanje.
O ja, dat was vorig jaar als pick 47 ofzo. Helemaal vergetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Norel is al gedraft door Minnesota. Hetzelfde verhaal als Rubio: Koos ervoor nog langer in Europa te blijven maar kan dus naar de NBA als dat contract er op zit (geloof ik). Kwestie van nog even rijpen dus
Koos ie er zelf voor of liet Minneosta hem rijpen in Europa?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Norel is al gedraft door Minnesota. Hetzelfde verhaal als Rubio: Koos ervoor nog langer in Europa te blijven maar kan dus naar de NBA als dat contract er op zit (geloof ik). Kwestie van nog even rijpen dus
Dus?quote:
Ik voel eigenlijk ook totaal geen sympathie voor Elson en Gadzuric.quote:
Voor het geld dat ze verdienen wil ik de bank ook wel warmhouden hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 06:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hmm heb juist gehoord dat Elson nogal kortaf en arrogant kan overkomen. Dan Gadzuric heeft zichzelf nogal hoog zitten, hij gelooft oprecht dat hij nog iets kan betekenen in de league en dat hij te goed is om in Europa te spelen. Hij zei ook een keer iets dat ze hem in Europa waarschijnlijk niet konden betalen. WTF mattie? Verder vind ik hem als basketballer wel beter dan Elson maar beiden zijn natuurlijk geen sterren.
En Elson was geen starter in de Finals voor de spurs, die blanke Argentijn (Oberto?) startte de laatste wedstrijden geloof ik. En terecht.
Dat kan wel kloppen dat ze hem hier in Europa niet kunnen betalen. Contract van 36 miljoen dollar voor 6 jaar. Nu (gelukkig) weer free agent, maar het afgelopen jaar toch nog even 7.2 miljoen bij laten schrijven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hmm heb juist gehoord dat Elson nogal kortaf en arrogant kan overkomen. Dan Gadzuric heeft zichzelf nogal hoog zitten, hij gelooft oprecht dat hij nog iets kan betekenen in de league en dat hij te goed is om in Europa te spelen. Hij zei ook een keer iets dat ze hem in Europa waarschijnlijk niet konden betalen. WTF mattie? Verder vind ik hem als basketballer wel beter dan Elson maar beiden zijn natuurlijk geen sterren.
En Elson was geen starter in de Finals voor de spurs, die blanke Argentijn (Oberto?) startte de laatste wedstrijden geloof ik. En terecht.
Was bij Spurs - Indiana of zo en kon na de wedstrijd bij de persconferentie zijn. Elson speelde redelijk en werd ook geinterviewd. Dus wij na t interview in t Nederlands naar hem roepen of hij tijd had. Hij kwam gelijk aanlopen, kregen een enorme hand van hem en wilde gelijk weten waar we vandaan kwamen en waarom we in SA waren. Naast het zien van Eva Longoria toch wel hoogtepunt van de dagquote:Op woensdag 22 juni 2011 06:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Maar no way dat hij in de NBA nu een contract krijgt boven het minimum. En ook in Europa kunnen ze voor dat geld wel betere spelers halen dan Gadzuric.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:48 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen dat ze hem hier in Europa niet kunnen betalen. Contract van 36 miljoen dollar voor 6 jaar. Nu (gelukkig) weer free agent, maar het afgelopen jaar toch nog even 7.2 miljoen bij laten schrijven.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:09 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zou hij dat niet gewoon gezegd hebben, maar zelf ook wel denken van: ik zit hier m'n tijd wel uit en strijk zo mooi al m'n geld op? Kan hij natuurlijk moeilijk zo naar buiten brengen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:01 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
ik bedoelde meer dat hij het zei op een manier van: 'Ik ben zus-en-zoveel waard (nog steeds) en dat betalen ze in Europa niet'. Dan komt hij straks van een koude kermis thuis, als hij alleen een veteranen-minimum krijgt geboden. Verder heb ik ooit een stukje over hem geschreven, naar hem toe gemailed en nooit meer iets gehoord. Heb dus ook niet echt veel met hem.
Ik zie het echt niet in Elson. Mindere verdediger, trager. Heeft iets meer range, maar dat zoek ik niet in een center. Gadzuric maakt te veel fouten en dat is vaker het gevolg van zijn te grote enthousiasme, dan zijn onkunde. Maar beiden natuurlijk geen All Starsquote:
Waaaaat?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:48 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen dat ze hem hier in Europa niet kunnen betalen. Contract van 36 miljoen dollar voor 6 jaar. Nu (gelukkig) weer free agent, maar het afgelopen jaar toch nog even 7.2 miljoen bij laten schrijven.
Dat lijkt me vrij kansloos. Gaat mij niet om het feit dat Min de #2 kwijt wil, maar Suns die Nash eindelijk zouden willen traden. Suns zitten in niemandsland en Nash verdient het om voor het kampioenschap te spelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:18 schreef JayJay8 het volgende:
Minnesota schijnt ook #2 voor Bynum te hebben aangeboden bij de Lakers
29 is toch nog niet zo oud? Heeft nog contract voor 4 jaar, dus kan ook niet snel weg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:42 schreef JayJay8 het volgende:
Las ergens dat Utah een PG zoekt voor de toekomst, denk dat Parker een beetje te oud is.
Bij PTI op ESPN hadden ze het over pick #2 en Kevin Love voor Pau Gasol. Het zal wel niet meer dan een gerucht zijn, maar ik vind dat speculeren wel leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:18 schreef JayJay8 het volgende:
Minnesota schijnt ook #2 voor Bynum te hebben aangeboden bij de Lakers
#2/Love voor Gasol kan wel interesant zijjnquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:54 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Bij PTI op ESPN hadden ze het over pick #2 en Kevin Love voor Pau Gasol. Het zal wel niet meer dan een gerucht zijn, maar ik vind dat speculeren wel leuk.
Gaan de Lakers denk ik niet op in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
#2/Love voor Gasol kan wel interesant zijjn
Goed is een understatementquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:06 schreef Multiply het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zeer weinig 76ers heb gezien, maar Iguodala is een goede verdediger toch?
Een van de beste SG/SF defenders ja. Goede playmaker, atletisch, alleen niet echt een schutterquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:06 schreef Multiply het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zeer weinig 76ers heb gezien, maar Iguodala is een goede verdediger toch?
Gelukkig heeft de GM van Minnesota (Kahn) al gezegd dat Love niet getrade gaat worden. Die blijft nog wel een aantal jaar in Minnesota. Maar de Lakers zouden gek zijn als ze dat niet hadden gedaan. Derrick Williams en Love voor Gasol, die door de Lakers zelf (supporters dan vooral) wordt gezien als de grootste reden dat ze dit jaar zo beroerd speelden tegen de mavericks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:24 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Gaan de Lakers denk ik niet op in.
Artest werd genoemd als extra speler omdat de salaries niet matchen. Dus Odom en Artest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:59 schreef JayJay8 het volgende:
http://basketball.realgm.(...)odala_For_Odom_Trade
Zou niet verkeerd zijn
Luke Walton werd genoemd las ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Artest werd genoemd als extra speler omdat de salaries niet matchen. Dus Odom en Artest.
Juist niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:20 schreef Omega het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de GM van Minnesota (Kahn) al gezegd dat Love niet getrade gaat worden. Die blijft nog wel een aantal jaar in Minnesota. Maar de Lakers zouden gek zijn als ze dat niet hadden gedaan. Derrick Williams en Love voor Gasol, die door de Lakers zelf (supporters dan vooral) wordt gezien als de grootste reden dat ze dit jaar zo beroerd speelden tegen de mavericks.
Leeftijd is ook erg belangrijk. Love pakt zoveel rebounds ook aanvallend, gheeft nog een driepunter in huis ook. Met spelers als Bryant om hem heen, zal hij alleen maar meer profiteren.
In positieve en negatieve zin jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef JayJay8 het volgende:
Dus Gasol profiteert niet van spelen met Kobe, wil je dat nu serieus zeggen?
Goeie wilde gokquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Tristan Thompson is mijn wilde gok
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Volgende moet Knight zijn, kan niet anders
Ja, dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Volgende moet Knight zijn, kan niet anders
Raptors weer met een Euro.quote:Beat writer Brian Smith reports that the Jazz are making a late push to acquire the No. 8 pick from the Pistons in order to draft BYU PG Jimmer Fredette.
Squote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:01 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook
Thompson stond echt nergens zo hoog in Mock-drafts toch?
Bobcats hadden de hoop om hem op te pikken met pick 7.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:01 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook
Thompson stond echt nergens zo hoog in Mock-drafts toch?
he can move fastquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:05 schreef Neroje het volgende:
De interviews met Euros zijn wel diepgaand
Haha, ze hadden dat best wel mogen voorbereiden!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:05 schreef Neroje het volgende:
De interviews met Euros zijn wel diepgaand
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
6 is moeilijk, ik zou mijn geld op Vesely leggen
Haha, inderdaad. Zoals verwacht, Vesely naar de Wizards.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Reanimation het volgende:
Hehe meteen zn chick even flink op dr mond pakken zo hoort het Jan, European style!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:10 schreef UnitedStates het volgende:
Ach helemaal die trade vergeten
Cats gaan voor Knight lijkt me.
Moet welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:10 schreef UnitedStates het volgende:
Ach helemaal vergeten over die trade
Cats gaan voor Knight lijkt me.
Er zitten niet echt supersterren bij, maar wel heel veel role players, dus de draft is niet nutteloos ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:11 schreef Djokotron het volgende:
Niet zo'n indrukwekkende draft class begrijp ik..? Zitten er wel exceptionele talenten bij? Welke spelers kunnen wat gaan betekenen in de NBA?
Ok, thanks.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Er zitten niet echt supersterren bij, maar wel heel veel role players, dus de draft is niet nutteloos ofzo.
Ja nog een combo guard,echt wat ze nodig hebben.quote:
Is geen logische pick inderdaad, moet wel voor trade zijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja nog een combo guard,echt wat ze nodig hebben.
Trades will come.
Volgens mij is ie niet zo blij met Detroit..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:20 schreef Reanimation het volgende:
Hij mag wel wat blijer kijken als toekomstig multimiljonair..
Dan nog het is de US, pokerface op dus!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:21 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Volgens mij is ie niet zo blij met Detroit..
Warriors zijn inderdaad druk bezig met het ruilen van Ellis.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:23 schreef Reanimation het volgende:
RT @TheHoopsReport BREAKING: Sixers may trade Iguodala and 16 to Warriors for Ellis and 11, plus a few other players involved.
Come onn!!
En terecht, hij contribute niet genoeg voor overwinningen ondanks dat zijn stats dat misschien laten lijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:25 schreef UnitedStates het volgende:
T
[..]
Warriors zijn inderdaad druk bezig met het ruilen van Ellis.
Of iets met Ben Gordon. Nu pas begint het voor veel teams.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:20 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Is geen logische pick inderdaad, moet wel voor trade zijn!
2007 en 2008 springen gelijk in mijn gedachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:26 schreef Djokotron het volgende:
Zijn er wel eens jaren geweest dat er wél getwijfeld werd wie de #1 pick zou zijn ?
Oden/durant?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:26 schreef Djokotron het volgende:
Zijn er wel eens jaren geweest dat er wél getwijfeld werd wie de #1 pick zou zijn ?
Het was goed!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
10 wordt Jimmer gok ik nog (hoever dit nog zin heeft)
Denk je dat deze pick echt voor GS is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:30 schreef Reanimation het volgende:
Leonard of Singleton denk ik
Thompson zou ik echt niet blij mee zijn
Vooralsnog welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:31 schreef Neroje het volgende:
[..]
Denk je dat deze pick echt voor GS is?
Wel als je weet dat ze meer Defense zochten.. gaat met Klay niet echt werken!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:40 schreef Neroje het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen slechte pick voor GS inderdaad
Warriors moeten helemaal geen defense willen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:40 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Wel als je weet dat ze meer Defense zochten.. gaat met Klay niet echt werken!
Tevens geen goede vervanger voor Ellis, omdat hij nauwelijks 'driving' skills heeft
Haha ja, want daar kom je ver meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Warriors moeten helemaal geen defense willen.Gewoon lekker elke game 110pts scoren en dan maar zien waar je eindigt
Burks naar de jazz.
Wat moet hij dan zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:46 schreef Neroje het volgende:
Nou, de coach wil Ellis niet kwijt hoor Reanimation
Scheelt niet veel meer nuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Als hij maar niet dropt naar de Knicks vind ik het best wat Leonard betreft.
Ja dat is altijd het leukste!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:41 schreef Djokotron het volgende:
Ben wel benieuwd naar alle trades. Niet zo'n bijzondere draftclass maar toch veel gevestigde namen die in mogeljike trades worden genoemd.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:44 schreef Djokotron het volgende:
Rea waar haal je die trades allemaal vandaan?
Tja.. vind hem ook totaal niet passen bij Denver! Misschien als coach voor Lawson?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:49 schreef Djokotron het volgende:
Miller trade is niet iets van vandaag idd, maar wat moet Denver met hem? Team met een coach die je 23x per game hoort schreeuwen "push the tempo, go as fast as you can, push it" . En dan heb je de bal in de handen van Miller
Deal met Houston is dus al gemaakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:50 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Tja.. vind hem ook totaal niet passen bij Denver! Misschien als coach voor Lawson?
Minnesota traded the 23rd pick to Chicago for No. 28, No. 43 and cash.
quote:In a surprise turn of events Pistons trade Rip Hamilton for David Stern's toupe...man I wish we could get some news like that.
Heel talentvolle core idd ja!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:16 schreef Sasman het volgende:
The Kings zijn nog geiler!
Jimmer,Tryeke en Demarcus!
Was gewoon en one-man draft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef D-Wade het volgende:
Dit was dus echt een hele zwakke draft als een Biyombo in de top 10 draft....dude heeft echt niets laten zien behalve wat spectaculaire blocks. Offense is niet bestaande bij hem.
Dat de Bobcats hem draften is al helemaal lachwekkend met die geweldige offense van hun.
Bobcats gaan met Cho eindelijk echt helemaal overnieuw beginnen en blijven niet aanmodderen. Jackson weg, contract van Livingston van de hand gedaan. Magette en Diaw zullen ook wel weg mogen en dan kijken wat ze aan picks en talenten binnen kunnen halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef D-Wade het volgende:
Dit was dus echt een hele zwakke draft als een Biyombo in de top 10 draft....dude heeft echt niets laten zien behalve wat spectaculaire blocks. Offense is niet bestaande bij hem.
Dat de Bobcats hem draften is al helemaal lachwekkend met die geweldige offense van hun.
Toch wel verrassend dat hij voor free agency gaat met zijn knie en de cba. Zou wel een mooie fit bij Nets, native en op een mooie postitiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef UnitedStates het volgende:
David West een free agent.
Zal waarschijnlijk de Nets worden.
Duncan blijft waarschijnlijk bij de Spurs.
Ja, maar wie wil er heen. Paul zal volgend jaar wel vertrekken. Er is nog steeds geen eigenaar, dus veel spelers aantrekken zal moeilijk gaan. Ook de risico's van luxury tax om spelers te halen zullen dus niet genomen worden. Ook al was het playoffs did jaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef TheFastOne het volgende:
De Hornets moeten wel een beetje versterking krijgen nu![]()
Anders worden ze een beetje het Utah met Williams van vorige jaren en dat wil je ook niet.
Utah met Williamsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef TheFastOne het volgende:
De Hornets moeten wel een beetje versterking krijgen nu![]()
Anders worden ze een beetje het Utah met Williams van vorige jaren en dat wil je ook niet.
Overigens met Felton bij de Blazers zie ik ze volgens jaar echt ver komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 04:13 schreef Djokotron het volgende:
Rudy -> Detroit
Hamilton+Miller -> Denver
Felton -> Portland
??
Nu zeggen ze Hamilton wellicht naar de Bulls. hmm..
Hij had $7.500.000 kunnen verdienen bij NOH komend jaar, hij heeft wel ballen dat hij (op de weg terug van een blessure) nu een FA wordt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:06 schreef UnitedStates het volgende:
David West een free agent.
Zal waarschijnlijk de Nets worden.
Duncan blijft waarschijnlijk bij de Spurs.
Aldridge, Roy die niet geblessererd of hopeloos uit vorm is en Felton.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Overigens met Felton bij de Blazers zie ik ze volgens jaar echt ver komen.
Die ''als'' blijft je toch altijd houden bij de Blazers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Aldridge, Roy die niet geblessererd of hopeloos uit vorm is en Felton.
Dat kan dan zeker nog gaan verrassen.
Op papier zouden ze echt niet onder moeten doen voor een San Antonio.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Die ''als'' blijft je toch altijd houden bij de Blazers.
Batum, LA, Roy, Wallace, Felton. Geweldig team.
Zeker niet, Parker gaat naar alle waarschijnljkheid weg en Duncan is een fenomeen maar is natuurlijk ook niet meer waat het geweest is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Op papier zouden ze echt niet onder moeten doen voor een San Antonio.
Ze hebben in elk geval een hogere pace dan met Miller
Nu moet ik wel zeggen dat ik Parker altijd overschat heb gevonden. Maar Duncanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zeker niet, Parker gaat naar alle waarschijnljkheid weg en Duncan is een fenomeen maar is natuurlijk ook niet meer waat het geweest is.
Ik denk dat het helaas gedaan is met S.A. Die moeten opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zeker niet, Parker gaat naar alle waarschijnljkheid weg en Duncan is een fenomeen maar is natuurlijk ook niet meer waat het geweest is.
Maar kunnen ze ook de strijd aan gaan met de Lakers, Oklahoma en Dallas? Dat lijken mij de drie topteams in het westen komend seizoen. Ben bang dat Portland beetje het Atlanta van het westen gaat worden. Leuk meedoen, tweede rondes halen, maar nooit de stap naar de NBA Finals kunnen zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Op papier zouden ze echt niet onder moeten doen voor een San Antonio.
Ze hebben in elk geval een hogere pace dan met Miller
Hier was hij echt GE-WEL-DIG.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:19 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik Parker altijd overschat heb gevonden. Maar Duncan
Klopt ja, SA heeft dan wel weer een zeer goed management wat dit zeker voor mekaar gaat krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat het helaas gedaan is met S.A. Die moeten opnieuw beginnen.
Bijna altijd gaat 't prima, het is zeker een verademing in vergelijking met VBL.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:18 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vind t toch wel leuk dat hier zinnig gepraat wordt over Basketball, en niet getrollt of irritant doen
Je hebt gelijk wat Roy betreft, wat is het toch jammer die man problemen heeft met blessures. Geweldige speler, Precies hetzelfde met Oden. Mochten deze spelers 100% fit zijn dan zie ik niet 1 team dat Portland kan stoppen maar ja..quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik denk dat Portland gefopt is zolang Brandon Roy er nog speelt. Die wordt betaald als een superster, maar is dat helaas niet meer door die ellende met zijn knieën. Voor volgend jaar hebben ze 66 miljoen in de boeken. Ze zullen dus eerder spelers kwijt willen dan aantrekken. Ik vond Rudy Fernandez goed, ik vond Andre Miller goed voor dat team (half court offense). Ik denk dat Raymond Felton wel een klein stapje vooruit is maar Fernandez' D gaan ze missen, wéér geen Gred Oden voorlopig en Camby wordt ook ouder. Portland en Atlanta lijken inderdaad op elkaar, leuke teams met een paar gasten die vette wedstrijden kunnen spelen, maar ik zie Portland niet voorbij de eerste ronde van de play offs komen.
Atlanta zal Crawford wel kwijt zijn. Ze hebben ook al 64 miljoen ingetekend zonder hem en Crawford kan ergens anders wel beuren. Hij was één van de belangrijkste playmakers voor hen, ik denk dat ATL achteruit gaat volgend jaar.
Het zou echt het stomste zijn wat beide partijen kunnen doen. NBA is sinds Jordan niet zo populair geweest als nu en er is nog meer concurrentie van andere sporten. NFL zal altijd nummer 1 sport blijven en die kunnen zich misschien wat meer veroorloven, maar NBA niet. Niet bij de casual fans. Ik verwacht daarom echt dat er voor de start van het preseason een oplossing is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Tja het zat er aan te komen. Dit gaat net als in de NFL maanden duren ben ik bang.
Helaas wel, ik hoop echt dat het gewoon allemaal doorgaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik vrees echt voor het seizoen. Spelers roepen allemaal dat ze 'beter voorbereid' zijn dan in 1998 met die lockout toen. Ofwel: We gaan nu niet zo snel buigen voor de eigenaars. Dat maakt het gat groter tussen beide partijen. De eigenaars willen minder uitgeven, de spelers willen niet minder verdienen. Dat kan denk ik lang, lang duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |