Ik woon wel in de randstad maar heb ook nooit last van bioscooppubliek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nooit last van het publiek in de bioscoop, maarja ik woon dan ook niet in de randstad waar 90% van de bezoekers berber is.
Hij maakt het verhaal iets mooier. Ik was toevallig 1 van die schreeuwende lieden. Ts trok zijn piemel uit zijn broek en begon spontaan in iemands oor te neuken. En toen moest ie lachen joh die hypocriete bastaardquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik woon wel in de randstad maar heb ook nooit last van bioscooppubliek.
Ik weet trouwens niet zeker of ik wel moet geloven dat TS door de bioscoop heeft geschreeuwd dat iedereen zijn bek moest houden. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat iedereen dat gewoon pikt.
Kijk, dit is tenminste geloofwaardig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hij maakt het verhaal iets mooier. Ik was toevallig 1 van die schreeuwende lieden. Ts trok zijn piemel uit zijn broek en begon spontaan in iemands oor te neuken. En toen moest ie lachen joh die hypocriete bastaard
Heb die film net gedownd en doorgespoeld naar de scene, snapte er niets van maar wel lijp om te zienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef wise het volgende:
it isn't Rape if the attacker shouts "SURPRISE!"
[ afbeelding ]
Ongeacht de context als Nederlander is er in die film geen verkrachting te ontdekken. Iets wat de rest van de bioscoop schijnbaar wel doorhad.quote:
Weinig keren dat ik het met je eens ben, maar dit is er een van.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:42 schreef Geelman het volgende:
Ts, ik vind dat je zeurt. Als je gewoon lekker had mee gelachen was je nu niet zo zuur geweest.
Die vond ik ook wel aangrijpend ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:00 schreef mergbot het volgende:
Deze vond ik ernstiger om te zien dan irreversible
Zou me niks verbazen gezien de reacties in een topic als: Vermist: 14-jarige meisje uit Duivenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:58 schreef Jajong het volgende:
Waarschijnlijk post de halve bioscoopzaal in KLB, dus de reacties zullen wel tamelijk triest worden.
Grote steden en alles rondom het Suikerfeest mijden en het valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan het proberen bij zo'n filmhuis, vaak een ander soort publiek en serieuzere films, maar dan weer niet zo'n bazenscherm als Pathé.
quote:
Jeetje, jij hebt echt een geweldig gevoel voor humor, zeg.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:40 schreef Bolter het volgende:
[..]
Grote steden en alles rondom het Suikerfeest mijden en het valt wel mee toch?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het publiek was toch zeker voor 95% blank.
tis een film, dus ik kan daar allemaal maar om lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, jij hebt echt een geweldig gevoel voor humor, zeg.
Daarom; normaal gesproken loopt er veel tuig rond (niet per se allochtonen) en rondom het Suikerfeest zijn er helaas wel extreem veel irritante allochtonen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il n'est pire eau, que l'eau qui dort,
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:39 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
TS dacht dat 'ie naar een kinderverkrachtingsfilm ging, bleek een andere film te zijn:HAHhahA LOllolL !!11!!1EIns!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:39 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
TS dacht dat 'ie naar een kinderverkrachtingsfilm ging, bleek een andere film te zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Michael Jackson-fan?quote:
of vroeger aangerandquote:
Nee hoor, misschien ben ik iets wantrouwender dan de gemiddelde amerikaan, die overal een slaatje uit probeert te slaan. Ik heb moeite te geloven dat hij daadwerkelijk kinderen heeft lastiggevallen. En voor zover ik weet is hij daarvan ook vrijgesproken.quote:
valt in ieder geval spontaan in slaap bij het zien van jackson, moet toch wat zeggen over z'n bedgewoontes?quote:
inside informationquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien ben ik iets wantrouwender dan de gemiddelde amerikaan, die overal een slaatje uit probeert te slaan. Ik heb moeite te geloven dat hij daadwerkelijk kinderen heeft lastiggevallen. En voor zover ik weet is hij daarvan ook vrijgesproken.
Maar jij zult wel inside information hebben.
Nee, ik vond je reactie slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
[..]
valt in ieder geval spontaan in slaap bij het zien van jackson, moet toch wat zeggen over z'n bedgewoontes?
En jouw reactie:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, ik vond je reactie slaapverwekkend.
Sorry als ik je daarmee kwetste
Mooi toch, weet jij ook wat ik meemaakte toen ik jouw reactie las.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:03 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
[..]
En jouw reactie:, dáár word ik nou moe van
ik moest lachen toen m'n opa dood ging (niet dat ik blij was, ofzo)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Sommige mensen gaan ook lachen als ze zich ongemakkelijk voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |