quote:Signalement
Quinty is 14 jaar oud, maar oogt ouder. Ze heeft een blanke huidskleur, is 1.56 lang en heeft een volslank postuur. Ze heeft donkerbruin lang haar, dat ze los draagt of in een knot. Ze draagt vaak grote oorbellen (ringen) en draagt een gouden ring met sierkroonsteentje. Quinty heeft een tongpiercing en drie tatoeages:
- In haar rechterlies de letters Q en L
- Aan de binnenkant van haar rechterpols twee muzieknootjes en
- Aan de binnenzijde van haar rechtermiddelvinger staat LOVE
FAPFAPFAPquote:
Vraag me sowieso af welke tattoo artist een tattoo plaatst op de lies van een meisje van 14.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:59 schreef LasTeR het volgende:
Een meisje van veertien met drie tatoeages.
Welcome to holland, waar de ouders mietjes zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:59 schreef Desunoto het volgende:
14 jaar, een tongpiercing en drie tatoeages.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef drvc het volgende:
[..]
Welcome to holland, waar de ouders mietjes tokkies zijn.
Daarom meisjes dat op italianen vallen moeten in een strafkamp.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:12 schreef LasTeR het volgende:
Ze zit in Italië. Case closed.
[ afbeelding ]
Geef is link van haar hyves profiel eensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:12 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
sumting funquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:12 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Schaam je, die griet is 14.quote:
Ik kreeg net al klachten van mijn buren dat ze geschreeuw hoorden. Weet niet of dat vier jaar lang kan duren...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Schaam je, die griet is 14.
Gewoon 4 jaar laten rijpen in de kelder. Dan mag het wel
Lekkah pingen met de boyzquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:34 schreef VisserHenk het volgende:
Ze heeft een BB![]()
[ afbeelding ]
Uggs![]()
[ afbeelding ]
Standaard Nederlands sletje
Scherp! I'm on it!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef Wokkel het volgende:
Waarom vermelden ze trouwens de tattoe in de lies? Is het de bedoeling dat heel Nederland de lies gaat controleren van de sletjes in de buurt?
Zit vast in het loverboycircuit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:59 schreef LasTeR het volgende:
Een meisje van veertien met drie tatoeages.
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Nielsch het volgende:
Justin Timberlake heeft haar aangeraand...
[ afbeelding ]
Mila Kunis uit onder andere That 70's Show en Forgetting Sarah Marshallquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Wie is dat dan?Kijk waar haar hand is dan
Serieus? Ik weet wie Mila Kunis is maar zo herkende ik haar niet. Wat de fuck met dat hoofd danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mila Kunis uit onder andere That 70's Show en Forgetting Sarah Marshall
Hey, ben jij niet...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Over 9 maanden loopt ze vast met een kinderwagen en een donker kindje door de IKEA
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:59 schreef porsche1 het volgende:
Ik denk een loverboy, na het zien van de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |