quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:40 schreef Bolter het volgende:
[..]
Grote steden en alles rondom het Suikerfeest mijden en het valt wel mee toch?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het publiek was toch zeker voor 95% blank.
tis een film, dus ik kan daar allemaal maar om lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, jij hebt echt een geweldig gevoel voor humor, zeg.
Daarom; normaal gesproken loopt er veel tuig rond (niet per se allochtonen) en rondom het Suikerfeest zijn er helaas wel extreem veel irritante allochtonen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il n'est pire eau, que l'eau qui dort,
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:39 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
TS dacht dat 'ie naar een kinderverkrachtingsfilm ging, bleek een andere film te zijn:HAHhahA LOllolL !!11!!1EIns!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:39 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
TS dacht dat 'ie naar een kinderverkrachtingsfilm ging, bleek een andere film te zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Michael Jackson-fan?quote:
of vroeger aangerandquote:
Nee hoor, misschien ben ik iets wantrouwender dan de gemiddelde amerikaan, die overal een slaatje uit probeert te slaan. Ik heb moeite te geloven dat hij daadwerkelijk kinderen heeft lastiggevallen. En voor zover ik weet is hij daarvan ook vrijgesproken.quote:
valt in ieder geval spontaan in slaap bij het zien van jackson, moet toch wat zeggen over z'n bedgewoontes?quote:
inside informationquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien ben ik iets wantrouwender dan de gemiddelde amerikaan, die overal een slaatje uit probeert te slaan. Ik heb moeite te geloven dat hij daadwerkelijk kinderen heeft lastiggevallen. En voor zover ik weet is hij daarvan ook vrijgesproken.
Maar jij zult wel inside information hebben.
Nee, ik vond je reactie slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
[..]
valt in ieder geval spontaan in slaap bij het zien van jackson, moet toch wat zeggen over z'n bedgewoontes?
En jouw reactie:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, ik vond je reactie slaapverwekkend.
Sorry als ik je daarmee kwetste
Mooi toch, weet jij ook wat ik meemaakte toen ik jouw reactie las.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:03 schreef PetiteBeteNoire het volgende:
[..]
En jouw reactie:, dáár word ik nou moe van
ik moest lachen toen m'n opa dood ging (niet dat ik blij was, ofzo)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Sommige mensen gaan ook lachen als ze zich ongemakkelijk voelen.
Jep. Dat was ik. Dan kan je dus ook beamen dat ik daadwerkelijk heb geschreeuwd dat mensen hun bek moesten houden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:10 schreef Mindstate het volgende:
Was dit toevallig de sneak in Groningen? Zo ja, dan zat je achter medie boerinnen daar in de buurt waren inderdaad vrij hinderlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |