Deze heeft een bepaalde ronding.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Absurditeit het volgende:
En weer zo'n te heet gewassen washand in z'n borstzakje.
Vreselijke sitequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
Het drollencolbertje zoals WTFdraagtMart het noemt.
Ik denk om indruk te maken op Renate. Benieuwd hoe ze reageert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Wellicht vast niet door zijn vrouw gekozen.
Geweldig toch ?quote:
twitter:WTFdraagtMart twitterde op woensdag 20-07-2011 om 21:02:14IK DACHT DAT IK MART IN EEN SAAI GRIJS OVERHEMD ZAG OP NED. 1 IN DIE NATUURDOCUMENTAIRE! MAAR HET WAS EEN NIJLPAARD. #FAIL #WTFMART reageer retweet
QFTquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:03 schreef TUFKAL het volgende:
Echt een slecht "project" dat wtfdraagmart gebeuren
Dat krijg je met een softwarereboot nog wel gefixed.quote:
En ander shirt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:57 schreef TUFKAL het volgende:
Ho is een DeMart jasje erboven voor de live uitzending!!
Werd tijdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:53 schreef Absurditeit het volgende:
Ff rellen zo voor de buis. Ik begin langzaam toch wel in de ban van de tour te raken.
Tja, ook weer net niet he?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:27 schreef borisz het volgende:
Het laatste avondetappe jasje![]()
[ afbeelding ]
Het duurt ook een uur voordat dat plaatje is geladen...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:27 schreef borisz het volgende:
Het laatste avondetappe jasje![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft het pak van de baron van Bassie&Adriaan gestolenquote:
Het is dan ook een traditioneel topic.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef Specularium het volgende:
Dit topic is eigenlijk gewoon mooi in al zijn treurnis.
Doet ie daar een fles wijn na?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef KdR het volgende:
afscheidszwaai (uit het slotfilmpje):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |