Jij hebt hebt het ook gedaan? Op die leeftijd...quote:
Nee ik had VMBOquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt hebt het ook gedaan? Op die leeftijd...
quote:
Zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:51 schreef Bos81 het volgende:
Tja leuk dat hij zo slim is. Hopelijk kan hij nog buiten school om tijd doorbrengen met leeftijdsgenootjes. Want anders kan hij het best lastig krijgen tussen die opgeschoten studenten.
waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:54 schreef _Loki het volgende:
En dan ben je klaar op je 17e, en dan? Lijkt me sterk dat hij op z'n 17e al serieus een baan heeft.
iig geen rij-instructeur.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:54 schreef _Loki het volgende:
En dan ben je klaar op je 17e, en dan? Lijkt me sterk dat hij op z'n 17e al serieus een baan heeft.
Dan kan hij toch verder studerenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:54 schreef _Loki het volgende:
hij zat laatst bij DWDD. het was een béta, dus veel natuurkunde etc in zijn pakket.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:54 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd naar zijn vakkenpakket en naar zijn eindcijfers.
was hij dat joh?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:56 schreef Klaudias het volgende:
[..]
hij zat laatst bij DWDD. het was een béta, dus veel natuurkunde etc in zijn pakket.
hij had een profielwerkstuk geschreven over quantummechanica of zo.
Hij ligt nu levenloos op de stoep voor de Euromast?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik ken ook iemand die klassen had overgeslagen, zonder moeite gymnasium heeft gehaald en op een jonge leeftijd op de TU terecht kwam. Hij is niet gelukkig
Die heb ik helaas gemist. Hoe hoog zou zijn IQ zijn ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:56 schreef Klaudias het volgende:
[..]
hij zat laatst bij DWDD. het was een béta, dus veel natuurkunde etc in zijn pakket.
hij had een profielwerkstuk geschreven over quantummechanica of zo.
Bronquote:Jongen van 13 doet drie jaar over gymnasium
Erik van der Boom (13) is geslaagd
Erik van der Boom / Hyves
Toegevoegd: vrijdag 17 jun 2011, 09:45
Met vier achten en een zes en de rest zevens heeft Erik van der Boom (13) het gymnasium afgerond. De hoogbegaafde jongen deed de eerste vier jaar van het vwo in een jaar tijd. Hij kreeg gisteren te horen dat hij geslaagd was.
"Het is allemaal zo snel gegaan. Ik zat ineens in de examenzaal", vertelt Erik op Radio 2 tegen presentator Sander de Heer.
Geen energiedrank
Ook voor alle andere havisten en vwo'ers zit de stress van de eindexamens erop. Zij kregen gisteren te horen of vlag uit mag of niet. Na een periode van hard blokken op de examens kunnen de leerlingen nu gaan genieten van de examenfeestjes.
Zelfs voor zo'n superintelligente jongen als Erik gingen de examens niet vanzelf. "Ik ga niet net zoals mijn klasgenoten tot twee uur 's nachts door, die zitten dan al aan de blikjes energiedrank. Ik ga gewoon om elf uur slapen, maar natuurlijk heb ik de afgelopen twee weken ook heel hard geleerd."
Muziek
Wat hij later wilt worden, weet hij nog niet precies. "Ik zit bijna nooit in de boeken. Ik maak heel veel muziek, die componeer ik zelf. Ik wil wel producer worden van pop- en housemuziek."
Erik heeft zijn eerste danceliedje al geproduceerd voor de talentenwedstrijd Vinylized 2011. Op het nummer Bliss dat hij instuurde, wordt op internet lovend gereageerd.
Maar de muziek blijft voorlopig gewoon een hobby. Eerst gaat hij wiskunde of natuurkunde studeren aan de TU in Delft. Of misschien wel allebei en wie weet; misschien wel tegelijkertijd.
Yep, dat was gisteren ook te zien in een reportage op TV. Maar die jongen gaat echt nog iets missen, misschien niet op dit moment, maar achteraf gebeurt dat zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
was hij dat joh?
vond het wel een tof jong, verdomde intelligent, maar niet socially akward.
Hij maakte ook muziek toch?
Nee hij sprong van het stedelijk gymnasium.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij ligt nu levenloos op de stoep voor de Euromast?
Nee, dat was een VMBO'er met liefdesverdriet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij ligt nu levenloos op de stoep voor de Euromast?
Tja, je leven loopt zoals het loopt. Als je leven niet zo loopt als de meeste mensen dan "mis je wat"?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Yep, dat was gisteren ook te zien in een reportage op TV. Maar die jongen gaat echt nog iets missen, misschien niet op dit moment, maar achteraf gebeurt dat zeker.
Mja, meestal zou je dat wel zeggen, maar volgens mij staat hij wel redelijk goed in het leven. Als hij gewoon vrienden houdt en dingen blijft doen die hij leuk vindt, hoeft het allemaal echt niet mis te gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Yep, dat was gisteren ook te zien in een reportage op TV. Maar die jongen gaat echt nog iets missen, misschien niet op dit moment, maar achteraf gebeurt dat zeker.
Hoe kom je erbij dat de grootste sportman ooit dom is ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Muhammed Ali was te dom om te poepen en die was ook tamelijk geslaagd.
René en Willy van der Kerkhof hebben beiden een IQ van in de 80. Ook geslaagd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Muhammed Ali was te dom om te poepen en die was ook tamelijk geslaagd.
Omdat ie te dom was om naar Vietnam te gaan. Hij had een score van minder dan 80.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de grootste sportman ooit dom is ?
Warhol schijnt ook maar een IQ van 86 gehad te hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
René en Willy van der Kerkhof hebben beiden een IQ van in de 80. Ook geslaagd.
Know your facts.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat ie te dom was om naar Vietnam te gaan. Hij had een score van minder dan 80.
Beide gelijkquote:In 1964 werd Ali afgekeurd voor militaire dienst, zijn schrijf- en spelvaardigheid waren ondermaats. Begin 1966 echter, werd zijn keuring herzien en werd Ali geschikt bevonden voor militaire dienst. Hij weigerde in de Amerikaanse strijdkrachten in de Vietnamoorlog te dienen, omdat zijn persoonlijke overtuigingen niet met het fenomeen oorlog rijmden. Ali zei dat "Oorlog tegen de Heilige leerstellingen van de Koran is. Ik probeer mijn dienstplicht niet te ontduiken. We worden geacht niet aan een oorlog deel te nemen, behalve wanneer hiertoe opgeroepen door Allah of de Heilige Profeet.
Bij mijn eerste IQ test had ik 123. Had het trucje inmiddels geleerd en de tweede keer was het 129.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:24 schreef Klaudias het volgende:
IQ is dan ook een slechte manier om iemands intelligentie te meten.
Eigenlijk is het zelfs lastig te bepalen wat "intelligentie" precies is.
Nee hoor in 1964 was het nog Cassius Clayquote:
Hij werd eerst afgekeurd vanwege zijn gebrek aan intelligent vermogen. Die werd later omgezet in een 1A status waardoor hij wel ineens naar Vietnam mocht, maar toen beriep hij zich op morele gronden. Ken je feiten beter tong.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Know your facts.
Hij weigerde naar Vietnam te gaan omdat ie niet tegen mede donker gekleurden wilde vechten. Hij kwam zelfs in de gevangenis door die daad.
Heeft daardoor in de piek van zijn loopbaan 3 jaar niet kunnen boxen.
Dat zag ik inderdaad, maar dan nog zie ik hem toch nog wel eens tegen een hele hoop dingen aanlopen, hoe sociaal hij ook is, hoe goed hij ook in het leven staat. Zijn hersenen zijn nog volop in ontwikkeling en juist de tienerjaren zijn belangrijk voor je persoonlijke vorming. Ik vind zelfs 17/18 al een te jonge leeftijd om al te bepalen wat je de rest van je leven gaat doen. Maar goed, als hij klaar is, kan hij natuurlijk nóg een studie gaan doen. (als je het kunt betalen) Hoe zit het overigens met stufi? Die krijgt hij natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, meestal zou je dat wel zeggen, maar volgens mij staat hij wel redelijk goed in het leven. Als hij gewoon vrienden houdt en dingen blijft doen die hij leuk vindt, hoeft het allemaal echt niet mis te gaan.
Ik had namelijk niet het idee dat hij raar was, iets mistte, alleen maar voor school ging o.i.d. Hij is een gewone jongen, alleen verschrikkelijk slim.
Touché voor jou.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij werd eerst afgekeurd vanwege zijn gebrek aan intelligent vermogen. Die werd later omgezet in een 1A status waardoor hij wel ineens naar Vietnam mocht, maar toen beriep hij zich op morele gronden. Ken je feiten beter tong.
Yep, want dat was mede de uitkomst van de intelligentietest. Als zijn schrijf- en spelvaardigheden veroorzaakt werden door een gebrek aan scholing dan was hij meteen al goedgekeurd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:32 schreef tong80 het volgende:
Trouwens De_Kardinaal, zegt dit iets over zijn intelligentie ?
'zijn schrijf- en spelvaardigheid waren ondermaats.'
Dat zou je zeggen als je dit zo las ja. Maar dat is niet waar dus, hij is niet de hele dag bezig met leren maar produceert en draait ook muziek. En niet eens slecht ook, kreeg in DWDD zelfs de complimenten van Armin v. Buuren.quote:
Hij kan moeilijk zeggen dat 'ie er niks van baktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen als je dit zo las ja. Maar dat is niet waar dus, hij is niet de hele dag bezig met leren maar produceert en draait ook muziek. En niet eens slecht ook, kreeg in DWDD zelfs de complimenten van Armin v. Buuren.
Hij kan zich ook op de achtergrond houden, toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:37 schreef xCore het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen dat 'ie er niks van bakt
Armin van Buuren gaf anders ook eerlijk kritiek over dingen die hij niet zo mooi vond aan de muziek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:37 schreef xCore het volgende:
[..]
Hij kan er natuurlijk wat omheen lullen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:37 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach hij is pas 13, en niet dom. Zijn smaak zal zeker veranderen naar de betere muziek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef Ritmo het volgende:
Sympathiek joch, en nog muzieksmaak/talent ook.
Wat is er nou weer arrogant aan hem?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:44 schreef arucard het volgende:
[..]
Ach hij is pas 13, en niet dom. Zijn smaak zal zeker veranderen naar de betere muziek.
Zeg ik toch niet, maar wat ik gehoord had van hem was erg oppervlakkige dance. En doe niet zo hysterisch zeg, teringquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Hij zal over 10 jaar heus geen rock-alto zijn hoor.
Daar begin je toch ook mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:46 schreef arucard het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet, maar wat ik gehoord had van hem was erg oppervlakkige dance.
MacorgaZ is jaloers.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is er nou weer arrogant aan hem?Gewoon hartstikke vrolijk en sympathiek joch. Vind hem eerder wat verlegen (waardoor hij een zenuwachtig lachje steeds heeft).
En terecht. Ik zou nooit zo intelligent willen zijn als daar tegenover stond dat je zwaar contactgestoord was en geen leven had, maar bij hem is dat echt niet het geval als je hem zo ziet en hoort. Goede toekomst voor hem denk ik, en dan niet alleen op loopbaan-gebied.quote:
Inderdaad. De middelbare school is natuurlijk meer dan alleen instituut waar mensen in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijke kennis overgedragen moeten krijgen. Het geeft pubers ook een omgeving waar zij een paar jaar de tijd hebben om uit te groeien tot een jong volwassene. Dat je een slim kind bent is prima. Maar doe dan een pre-college programma op je 14e. Te vroeg pieken kan er voor zorgen dat op den duur niet zijn volledige potentie aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Misschien zou het beter zijn om b.v. een jaartje te reizen (maar dat zal wel niet mogelijk zijn, want dan moeten z'n ouders mee) en dan rustig eens aan een of ander pre-programma te beginnen. Dan ben je daarna bijna 16 en is het verschil met je studiegenoten op de universiteit niet zo groot meer. Je mag in elk geval bier dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. De middelbare school is natuurlijk meer dan alleen instituut waar mensen in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijke kennis overgedragen moeten krijgen. Het geeft pubers ook een omgeving waar zij een paar jaar de tijd hebben om uit te groeien tot een jong volwassene. Dat je een slim kind bent is prima. Maar doe dan een pre-college programma op je 14e. Te vroeg pieken kan er voor zorgen dat op den duur niet zijn volledige potentie aangesproken wordt.
Zelfde geldt naar mijn mening ook voor kinderen die andere talenten hebben (dans, zang etc.) en om die reden al te vroeg van school gehaald worden. Leuk voor de ouders, minder gaaf voor het kind.
Normaal heb je gelijk dat Nederland soms een walgelijke maaiveld-cultuur is, maar in dit geval zijn die opmerkingen vooral gebaseerd op het feit dat té extreem slimme mensen vaak andere tekortkomingen hebben. Niet altijd uiteraard, maar vaak gaat het ene toch ten koste van het andere. Het is geen toeval dat veel autisten erg slim zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef Sushimonster het volgende:
Ja hoor, tuurlijk, iemand steekt boven het maaiveld uit en hij heeft meteen een kutleven, of zal toch minstens iets missen.Als dat het draaglijker voor jullie maakt, prima joh.
Ritmoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef Ritmo het volgende:
Sympathiek joch, en nog muzieksmaak/talent ook.
Aan hem te horen heeft ie zich niet maximaal ingespannen op elk vak, omdat ie andere dingen ook belangrijk vindt, b.v. muziek, vrienden en zelf met wetenschappelijke theorieen bezig gaan. En terecht. Z'n prestatie is al groot genoeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef gelly het volgende:
Als je 6'en haalt op je gymnasiumexamen ben je een wonderkind ?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 ritmo's voor dit draadje.
Mwah, ik ben liever een normale jongen dan dat ik op de universiteit bekend sta als dat ene 13-jarige kindje.quote:
Ik ben liever iemand die zich er niet druk om maakt hoe hij 'bekend staat'.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, ik ben liever een normale jongen dan dat ik op de universiteit bekend sta als dat ene 13-jarige kindje.
Je hebt de keuze uit begraven of cremeren .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:48 schreef tong80 het volgende:
Door de jaloerze opmerkingen hier krijg ik steeds meer waardering voor hem.
Ik ben 48 en weet nog steeds niet wat ik wil worden later.
Ik word opgezet in het Fok!-museumquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt de keuze uit begraven of cremeren .
Hij was waarschijnlijk toch al geen "normale" jongen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, ik ben liever een normale jongen dan dat ik op de universiteit bekend sta als dat ene 13-jarige kindje.
En wat ben jij dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:22 schreef Absurditeit het volgende:
Ritmo lijkt me zo'n cheesy tranceballetje.
Maar een vriendinnetje zal hij er niet vinden. Niet alleen vanwege het nerd gehalte, maar ook omdat het voor de dames aldaar verboden is iets met hem te beginnenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:59 schreef Sushimonster het volgende:
En ach, hij gaat naar de TU, vast naar de meest nerdy studie die er is. Hij zal er wel vrienden maken
Bill Gates is ook getrouwdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar een vriendinnetje zal hij er niet vinden. Niet alleen vanwege het nerd gehalte, maar ook omdat het voor de dames aldaar verboden is iets met hem te beginnen
quote:
Domboquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat ook op het Stedelijk Gymnasium Schiedam
Alleen was ik al 17 toen ik examen deed
Filmpje wel gezien hierboven?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef galtfactory het volgende:
Ik hoop van harte dat dit jong de wereld die voor hem ligt nog boeiend en uitdagend zal vinden naarmate de jaren zullen verstrijken want dat zal het grootste obstakel voor hem worden naast de vervreemding van zijn leeftijdsgenoten.
Zodat hij op zijn 16e al Ir is zul je bedoelen? (of heet dat anders tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef tong80 het volgende:
Zal ie de TU ook in minder jaren doen dan gewoonlijk ?
We blijven hem volgen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:48 schreef jikio het volgende:
Het gemiddelde op de TU is 7,2 jaar dus als hij het gewoon in 5 jaar doet zit hij al ruim 2 jaar onder het gemiddelde.
Ruimtevaard?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:52 schreef tong80 het volgende:
Heb trouwens een Chineze kennis die TU Delft doet.
Ruimtevaard-techniek.
Vroeg aan hem of het niet moeilijk is colleges te volgen in het Engels.
Had ie geen problemen mee. Alsof ie Nederlands had.
Sommige mensen zijn echt cool.
Ik zie het hem nog wel sneller doen. Als je op je 13e al theorieen omver gooit waar wetenschappers zich al jaren over buigen en de stof van 4 jaar gymnasium in 1 jaar in je hoofd stampt zonder veel moeite te doen dan doorloopt hij de universiteit ook wel in een jaar of 2, 3.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:48 schreef jikio het volgende:
Het gemiddelde op de TU is 7,2 jaar dus als hij het gewoon in 5 jaar doet zit hij al ruim 2 jaar onder het gemiddelde.
Jij kijkt teveel DWDDquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zie het hem nog wel sneller doen. Als je op je 13e al theorieen omver gooit waar wetenschappers zich al jaren over buigen
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef Absurditeit het volgende:
13 jaar en dan nog bij je ouders blijven wonen.
De meesten zijn gewoon mensen die geen problemen hebben om een feestje af te zeggen om te leren en als het moet van 's ochtends tot de namiddag achter elkaar te leren, daarnaast heb je er ook wel wat erg slimme mensen bij die makkelijk kunnen leren, maar hoogbegaafd niet echt.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:24 schreef tong80 het volgende:
Zijn de meeste leerlingen op het gymnasium niet hoogbegaafd ?
Daar spenderen ze echt niet veel meer tijd aan leren dan andere niveau's hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 21:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon mensen die geen problemen hebben om een feestje af te zeggen om te leren en als het moet van 's ochtends tot de namiddag achter elkaar te leren, daarnaast heb je er ook wel wat erg slimme mensen bij die makkelijk kunnen leren, maar hoogbegaafd niet echt.
Niet zeggenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef arucard het volgende:
[..]
Daar spenderen ze echt niet veel meer tijd aan leren dan andere niveau's hoor
Zo'n typisch vmbo/havo-argument: ja, vwo'ers/gymnasiasten leren gewoon heel veel, ze zijn echt niet slimmer, hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef arucard het volgende:
[..]
Daar spenderen ze echt niet veel meer tijd aan leren dan andere niveau's hoor
Verre van. Het is nauwkeuriger om te zeggen dat we in Nederland veel laagbegaafden hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:24 schreef tong80 het volgende:
Zijn de meeste leerlingen op het gymnasium niet hoogbegaafd ?
Zou goed kunnen hoor, ik ben geen wetenschapper, dus ik weet niet hoe knap/baanbrekend het nou precies is. Die professor die erbij zat praatte wel met Mathijs mee, dus vandaar dat ik er vanuit ging dat het wel redelijk belangrijk was.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef jikio het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel DWDD, je moet Matthijs niet zo serieus nemen, die roept gewoon allerlei dingen door elkaar zonder dat hij zelf snapt waar hij het nu eigenlijk over heeft. De ideeën van Einstein zijn grotendeels al 'omver geworpen' dmv kwantummechanica in de jaren '30 toen Einstein zelf nog in leven was (ik denk alleen dat Einstein zo tot de verbeelding spreekt (net al bijvoorbeeld Newton) omdat deze theorieën door 1 persoon zijn bedacht). Deze jongen heeft over deze zeer interessante stof die verder gaat dan de middelbare school stof gewoon een heel goed PWS geschreven (ik zelf heb een PWS geschreven over de theorieën die erachter zitten en me daarom er ook aardig in verdiept), maar hij is echt nog niet te vergelijken met bv. Einstein.
Ook zijn 'zelf bedachte' theorie (over parallellen universa in andere dimensies) waar hij het in DWDD over heeft is al bijna zo oud als de weg naar Rome, er zijn al jaren wetenschappers (zoals bijvoorbeeld Savas Dimopoulos) die al ideeën hebben voor eventuele communicatie mogelijkheden met mogelijk intelligent leven in universa in zo'n dimensie.
Dit alles maakt het natuurlijk niet minder indrukwekkend dat iemand van die leeftijd al zo geïnteresseerd is in dit soort natuurkunde die niet eens wordt besproken op de middelbare school.
Die zullen de freak regelmatig in elkaar slaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:51 schreef Bos81 het volgende:
Tja leuk dat hij zo slim is. Hopelijk kan hij nog buiten school om tijd doorbrengen met leeftijdsgenootjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |