Jij hebt hebt het ook gedaan? Op die leeftijd...quote:
Nee ik had VMBOquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt hebt het ook gedaan? Op die leeftijd...
quote:
Zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:51 schreef Bos81 het volgende:
Tja leuk dat hij zo slim is. Hopelijk kan hij nog buiten school om tijd doorbrengen met leeftijdsgenootjes. Want anders kan hij het best lastig krijgen tussen die opgeschoten studenten.
waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:54 schreef _Loki het volgende:
En dan ben je klaar op je 17e, en dan? Lijkt me sterk dat hij op z'n 17e al serieus een baan heeft.
iig geen rij-instructeur.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:54 schreef _Loki het volgende:
En dan ben je klaar op je 17e, en dan? Lijkt me sterk dat hij op z'n 17e al serieus een baan heeft.
Dan kan hij toch verder studerenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:54 schreef _Loki het volgende:
hij zat laatst bij DWDD. het was een béta, dus veel natuurkunde etc in zijn pakket.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:54 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd naar zijn vakkenpakket en naar zijn eindcijfers.
was hij dat joh?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:56 schreef Klaudias het volgende:
[..]
hij zat laatst bij DWDD. het was een béta, dus veel natuurkunde etc in zijn pakket.
hij had een profielwerkstuk geschreven over quantummechanica of zo.
Hij ligt nu levenloos op de stoep voor de Euromast?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik ken ook iemand die klassen had overgeslagen, zonder moeite gymnasium heeft gehaald en op een jonge leeftijd op de TU terecht kwam. Hij is niet gelukkig
Die heb ik helaas gemist. Hoe hoog zou zijn IQ zijn ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:56 schreef Klaudias het volgende:
[..]
hij zat laatst bij DWDD. het was een béta, dus veel natuurkunde etc in zijn pakket.
hij had een profielwerkstuk geschreven over quantummechanica of zo.
Bronquote:Jongen van 13 doet drie jaar over gymnasium
Erik van der Boom (13) is geslaagd
Erik van der Boom / Hyves
Toegevoegd: vrijdag 17 jun 2011, 09:45
Met vier achten en een zes en de rest zevens heeft Erik van der Boom (13) het gymnasium afgerond. De hoogbegaafde jongen deed de eerste vier jaar van het vwo in een jaar tijd. Hij kreeg gisteren te horen dat hij geslaagd was.
"Het is allemaal zo snel gegaan. Ik zat ineens in de examenzaal", vertelt Erik op Radio 2 tegen presentator Sander de Heer.
Geen energiedrank
Ook voor alle andere havisten en vwo'ers zit de stress van de eindexamens erop. Zij kregen gisteren te horen of vlag uit mag of niet. Na een periode van hard blokken op de examens kunnen de leerlingen nu gaan genieten van de examenfeestjes.
Zelfs voor zo'n superintelligente jongen als Erik gingen de examens niet vanzelf. "Ik ga niet net zoals mijn klasgenoten tot twee uur 's nachts door, die zitten dan al aan de blikjes energiedrank. Ik ga gewoon om elf uur slapen, maar natuurlijk heb ik de afgelopen twee weken ook heel hard geleerd."
Muziek
Wat hij later wilt worden, weet hij nog niet precies. "Ik zit bijna nooit in de boeken. Ik maak heel veel muziek, die componeer ik zelf. Ik wil wel producer worden van pop- en housemuziek."
Erik heeft zijn eerste danceliedje al geproduceerd voor de talentenwedstrijd Vinylized 2011. Op het nummer Bliss dat hij instuurde, wordt op internet lovend gereageerd.
Maar de muziek blijft voorlopig gewoon een hobby. Eerst gaat hij wiskunde of natuurkunde studeren aan de TU in Delft. Of misschien wel allebei en wie weet; misschien wel tegelijkertijd.
Yep, dat was gisteren ook te zien in een reportage op TV. Maar die jongen gaat echt nog iets missen, misschien niet op dit moment, maar achteraf gebeurt dat zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
was hij dat joh?
vond het wel een tof jong, verdomde intelligent, maar niet socially akward.
Hij maakte ook muziek toch?
Nee hij sprong van het stedelijk gymnasium.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij ligt nu levenloos op de stoep voor de Euromast?
Nee, dat was een VMBO'er met liefdesverdriet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij ligt nu levenloos op de stoep voor de Euromast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |