Dat plus probiotica en visolie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:14 schreef Perruche het volgende:
Maar fijn dat het nu niets ernstigs is in ieder geval. Xm, ga je nu wel gezond eten? Veel vezels en vitaminen zodat je je lijf een beetje opweg helpt?sterkte!
Niet de huisarts, de EH-arts. En why? Dat ik de hele tijd moest huilen, hielp vast nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Hou dat in je achterhoofd als je *niet pluis* radar afgaat, dat je huisarts je dat stempeltje heeft gegeven.
Awwwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet de huisarts, de EH-arts. En why? Dat ik de hele tijd moest huilen, hielp vast niet.
Nou, die kuur is nog 5 dagen. Dus moet dan wel echt beter gaan. Dus nog 2 weken wachten ga ik echt niet doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:14 schreef Perruche het volgende:
Ha XM
Wat Mini zegt. Wel een lompe dokter trouwens zeglijkt me niet vreemd dat je ongerust bent met jouw lijf enzo, en als je al zo lang/ zo veel pijn hebt.
Maar die dokter kan wel lekker lullen met z'n "voor je eigen gemoedsrust" als het over 2 weken niet beter is. Lijkt me dat het niet echt puik is als je over 2 weken nog steeds pijn hebt, maar misschien hebben we allebij aanleg voor hypochondrie?![]()
Maar fijn dat het nu niets ernstigs is in ieder geval. Xm, ga je nu wel gezond eten? Veel vezels en vitaminen zodat je je lijf een beetje opweg helpt?sterkte!
Nou, gelukkig is het niks ernstigsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, terug. Buikecho, gewoon onderzoek en bloedonderzoek gehad, alles normaal. Gynaecologische ernstige troubles hadden teruggekomen in het bloed en/of het druk-onderzoek, en dat was dus allemaal ok. Blijft het feit dat urine niet goed is. Moet kuur afmaken. Als dan nog niet beter is, wéér naar de huisarts en dan doorverwijzing gynaecoloog, maar dat zou meer voor mijn eigen gemoedsrust zijn, alsdus de dokter.
Wel tof: op brief voor de huisarts stond "slanke buik".
Niet tof: In diezelfde brief stond "Erg nerveuze vrouw". Ja, vind je het gek als je al 2 weken pijn in je buik hebt en antibiotica slaan (vooralsnog) niet aan.
Anyhow. Ik ga nog niet acuut dood, lijkt het. Dat is wel fijn.
Jij gaat na 30 biertjes nog een keer een half uur naar een hotel wandelen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef V1z0R het volgende:
Ohw, zat te doen dus!
Zal ik niemand storen met m'n gesnurk en zo...
Goeie werkgever zoeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:33 schreef Sjaapje het volgende:
Nog 27 minuten en ik heb 6! weken vakantie. Voor de laatste keer in mijn leven!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn XM!dat het iig niet ernstig is!
Ik heb als laatste SOG mijn Hyvesprofiel verwijderd...![]()
Zijn ze al geholpen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat heb ik in augustus vorig jaar al gedaan
.
En Pippa is ook weer verzekerd voor een jaar. Kost wel even wat, zo in één keer, maar het is toch wel een prettig gevoel dat ik geen hoge dierenartskosten heb als er een keer wat is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |