quote:Op zondag 3 juli 2011 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
27 seconden voor Vandenbroeck, dat is dus een bekeken zaak.
Sanchez weet ik ook zo net nog niet in hoeverre die bereid is tot opoffering, hoewel ik sowieso mijn vraagtekens plaats bij in hoeverre hij nuttig kan zijn. Die man heb ik het hele seizoen nog geen deuk in een pakje boter zien fietsen zodra het ietsiepietse omhoog gaat...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:20 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat ik mij vandaag afvroeg..
Gaat LL Sanchez zich opofferen in het (hoog) gebergte ten gunste van Gesink of stiekem toch voor eigen (dag) succes?
Op de een of andere manier wantrouw ik de Spanjaarden van Rabobank..
Barredo en LL Sanchez zijn goede mannen om in bergeteappes vooruit te sturen!Meestal in het begin van die bergetappes rijdt er altijd wel een grote groep weg en dan is het voor rabo lekker als je zulke mannen kan meesturen.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:12 schreef UltraR het volgende:
[..]
Sanchez weet ik ook zo net nog niet in hoeverre die bereid is tot opoffering, hoewel ik sowieso mijn vraagtekens plaats bij in hoeverre hij nuttig kan zijn. Die man heb ik het hele seizoen nog geen deuk in een pakje boter zien fietsen zodra het ietsiepietse omhoog gaat...
Barredo weet ik niet genoeg van.
Garate geloof ik wel dat die zich als sergeant van Gesink zal opstellen. Zag hem zaterdag al heel de tijd rondom Gesink zwerven als ik me niet vergis (of was dat Barredo). En in de dauphine knechtte Garate prima.
Je neemt het nog serieus ook.quote:
Ja, ik weet het ook allemaal niet meer, als ik mensen in alle ernst zie roepen dat Gesink kansloos is voor het podium omdat hij nu een paar seconden achter Evans, Schleck, Leipheimer staat. Dan weet ik niet meer wat nu serieus is en wat niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:08 schreef Nober het volgende:
Het is inderdaad ideaal dat je Mollema, Ten Dam, Sánchez, Gárate hebt om als springplank te dienen, maar ook met een kopgroep mee te laten gaan.
[..]
Je neemt het nog serieus ook.
leuk nieuws voor hem, zal hem mentaal zeker helpenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:45 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_geluk_Gesink__.html
Erg tof voor hem, hopelijk komt hij de rest van deze week goed door!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:45 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_geluk_Gesink__.html
Hij zal het zelf vast wel al iets langer weten, dus ik verwacht niet dat het voor hem als nieuws komt. Maar het kan inderdaad een mooie motivatie zijn voor de tour, dat zeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:49 schreef franklop het volgende:
[..]
leuk nieuws voor hem, zal hem mentaal zeker helpen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:43 schreef Waaghals het volgende:
Vandaag moet ie oppassen, steil kort klimmetje.
Meestal niet zijn sterkste kant
Hoogerland heeft dat gelezen denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef kroegtijger het volgende:
[..]inderdaad. Maar zolang hij bij Andy in de buurt blijft is het goed. Evans zal mogelijk wel weer een paar seconden gaan pakken, maar in het hooggebergte is de kans groot dat Evans daar weer ietsjes laat liggen, dus die is daar wel weer terug te halen.
Ik hoop dat Vacansoleil vandaag iets gaat doen. Lijkt me een prima etappe voor Johnny H of Robbedoes Ruigh om op avontuur te gaan
Een wijs man, die Johnnyquote:
Dat hij geen man is voor de korte, explosieve aankomsten zegt niets over zijn einduitslag in de Tour (voor de eindoverwinning zou hij sowieso niet meedoen overigens). Hij verliest hier acht (!) seconden, in de bergen wordt er met minuten gesmeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja Gesink. Je verliest de tour hier niet, maar het toont toch weer aan dat hij explosiviteit tekort komt op dit soort aankomsten (wat niet de laatste is deze tour). Is op zich niet erg, maar dan kun je niet verwachten dat je meedoet om de touroverwinning. Misschien is Gesink wel teveel klimmer. Hoewel hieraan geen conclusies kunnen worden verbonden, is t niet voor t eerst dat Gesink de explosiviteit tekort komt om met de allerbesten mee te gaan. Wil je meedoen en al die zorgvuldig bij elkaar gesprokkelde secondes bij de ploegentijdrit niet teniet doen, moet je hier meezitten.
http://www.wielerupdate.n(...)en-te-explosief-dit/quote:Gesink verliest acht tellen: "Te explosief, dit"
Gepubliceerd op dinsdag 5 juli 2011 om 18:19
De Műr de Bretagne was wat te explosief voor Robert Gesink, die aan de meet acht seconden moest toegeven op winnaar Cadel Evans. De Nederlander was echter vol lof over zijn ploeg, die met Bauke Mollema een uitstekende gangmaker had.
"Wat een pokkeding", lachte Gesink tegenover de NOS, toen hem gevraagd werd naar de beklimming. "Maar ik ben super afgezet. Dit is echter voor mij iets te steil, het zijn de ergste aankomsten die er zijn. ZO explosief. Ik ben niet supertevreden, maar verlies ook niet heel veel tijd. Ik verlies acht seconden, maar we moeten nog even he?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |