Doordat Brajkovic niet op zit te letten. Zuur ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:39 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jep een tour die hem op het lijf geschreven is en het dan zo laten afweten.
Overdrijven is een vak. Maar hij had hier geen tijd moeten verliezen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij had vandaag makkelijk 3 minuten op Hushovd moeten pakken, toch?
Nadeel is dat dit echt een slopende rit was en er morgen wellicht nog zo een volgt. Rustdag lijkt net iets te laat te komen. Hij zal m nodig hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Overdrijven is een vak. Maar hij had hier geen tijd moeten verliezen...
Als Hushovd in het pelton zit moet je hier geen minuten verliezen, dan is het klassement gewoon voorbij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij had vandaag makkelijk 3 minuten op Hushovd moeten pakken, toch?
Morgen verliest Gesink nog meer. Mark my words.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nadeel is dat dit echt een slopende rit was en er morgen wellicht nog zo een volgt. Rustdag lijkt net iets te laat te komen. Hij zal m nodig hebben.
Einde verhaal idd.quote:Robert Gesink was de enige favoriet die zaterdag in de etappe naar Super-Besse tijd verloor. Na afloop twijfelde de Rabobank-kopman of hij zondag nog wel op zou stappen.
"Dit zijn moeilijke dagen. Het lichaam wil gewoon niet. Als het bergop gaat, gaat het gewoon niet", stelde Gesink net na de door Rui Costa gewonnen rit. Gesink passeerde op 1.23 de finish. Hij verloor 1.08 op de concurrentie.
"Ik denk niet dat dit het niveau is wat ik normaal heb. Om door zo'n val nu zo rond te rijden, is niet echt plezierig. Ik kan gewoon het tempo niet volgen. Ik weet niet wat het is, maar het gaat gewoon niet. Ik ga er even over nadenken. Kijken hoe het er voor staat. Op dit niveau heeft het weinig zin om zo door te fietsen."
"Alles aan gedaan"
"Ik heb er alles aan gedaan om weer een beetje op niveau te komen", vervolgde Gesink. "De wonden zijn niet eens het probleem, maar het lichaam wil niet echt vooruit. Ik kom net van de fiets, laten we eerst maar eens de bus in gaan en er over nadenken."
Och, na zo'n valpartij (en de lichamelijke gevolgen) is iedere topper gezien voor het klassement.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:39 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jep een tour die hem op het lijf geschreven is en het dan zo laten afweten.
Ze hebben toch mediatraining. Dan pas je toch wel ff op met dat soort uitspraken?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is na zo'n rit gezegd, hij zal ongetwijfeld wachten tot dinsdagochtend.
Doe niet zo dramatisch manquote:
Inderdaad, na 200km fietsen nog even onthouden wat de mediatrainer ook alweer gezegd heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ze hebben toch mediatraining. Dan pas je toch wel ff op met dat soort uitspraken?
quote:Gesink twijfelt over vervolg Tour
Robert Gesink was de enige favoriet die zaterdag in de etappe naar Super-Besse tijd verloor. Na afloop twijfelde de Rabobank-kopman of hij zondag nog wel op zou stappen.
"Dit zijn moeilijke dagen. Het lichaam wil gewoon niet. Als het bergop gaat, gaat het gewoon niet", stelde Gesink net na de door Rui Costa gewonnen rit. Gesink passeerde op 1.23 de finish. Hij verloor 1.08 op de concurrentie.
"Ik denk niet dat dit het niveau is wat ik normaal heb. Om door zo'n val nu zo rond te rijden, is niet echt plezierig. Ik kan gewoon het tempo niet volgen. Ik weet niet wat het is, maar het gaat gewoon niet. Ik ga er even over nadenken. Kijken hoe het er voor staat. Op dit niveau heeft het weinig zin om zo door te fietsen."
"Alles aan gedaan"
"Ik heb er alles aan gedaan om weer een beetje op niveau te komen", vervolgde Gesink. "De wonden zijn niet eens het probleem, maar het lichaam wil niet echt vooruit. Ik kom net van de fiets, laten we eerst maar eens de bus in gaan en er over nadenken."
Gesink is een brekebeentje. Erg makkelijk om het op een ander af te schuiven, maar dit wordt structureel. Sommige renners vallen vaak en anderen bijna nooit, dat is geen toeval. Hopelijk leren ze hiervan bij Rabo en gaan ze volgend jaar niet weer alles op hem zetten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doordat Brajkovic niet op zit te letten. Zuur ja.
Het is inderdaad een gegeven dat hij in al z'n drie Tours een flinke smakkerd heeft gemaakt. Of hij daar per se schuldig aan is, valt niet direct te zeggen. Armstrong in zijn hoogtijdagen viel bijv. nooit (alleen in zijn laatste Tour zag hij het asfalt enkele malen van dichtbij!). Zal me altijd bijblijven hoe hij Beloki ontweek met 90 per uur.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gesink is een brekebeentje. Erg makkelijk om het op een ander af te schuiven, maar dit wordt structureel. Sommige renners vallen vaak en anderen bijna nooit, dat is geen toeval. Hopelijk leren ze hiervan bij Rabo en gaan ze volgend jaar niet weer alles op hem zetten.
Tuurlijk, het is duidelijk dat Gesink vaak valt (in de grote rondes, daarbuiten valt het zeer mee). Weinig vallen is zeker een kwaliteit. Maar je moet ook elke valpartij op zich zien en niet alles kapotanalyseren. Soms kun je er gewoon weinig aan doen. Als er iemand voor je valt aan 70 per uur, kun je weinig meer uitrichten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gesink is een brekebeentje. Erg makkelijk om het op een ander af te schuiven, maar dit wordt structureel. Sommige renners vallen vaak en anderen bijna nooit, dat is geen toeval. Hopelijk leren ze hiervan bij Rabo en gaan ze volgend jaar niet weer alles op hem zetten.
Mollema kwam nog een minuut na Gesink binnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:54 schreef lammegiraf het volgende:
ook lekker dat ie dan Mollema heeft laten wachten...die had anders misschien nog een leuk klassement kunnen rijden.
Rabo gokt altijd veel te veel op 1 renner.
Mollema stond al op 4.40 van Hushovd..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:54 schreef lammegiraf het volgende:
ook lekker dat ie dan Mollema heeft laten wachten...die had anders misschien nog een leuk klassement kunnen rijden.
Rabo gokt altijd veel te veel op 1 renner.
Het gaat niet over schuld wmb en het is buitengewoon lullig dat het hem vaak overkomt, maar daar heb je als leiding van een ploeg wel mee te maken en als je dan op 1 paard wed is dat meer dan vervelend. Mss dat Mollema en/of Kruiswijk zich zo ontwikkelen dat je volgend jaar meer mogelijkheden hebt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:52 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een gegeven dat hij in al z'n drie Tours een flinke smakkerd heeft gemaakt. Of hij daar per se schuldig aan is, valt niet direct te zeggen. Armstrong in zijn hoogtijdagen viel bijv. nooit (alleen in zijn laatste Tour zag hij het asfalt enkele malen van dichtbij!). Zal me altijd bijblijven hoe hij Beloki ontweek met 90 per uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |