Maar er nooit staan in de Tourquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:10 schreef Piperidine het volgende:
[..].
Die Menchov die de Giro + Vuelta in dienst van Rabobank heeft gewonnen? Die Menchov bedoel je?
Je weet natuurlijk nooit, maar een gekneusd bekken lijkt me nu niet iets dat tijdens een zware rittenwedstrijd vlotjes gaat herstellen (zelfs incl. rustdag).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:10 schreef knep het volgende:
Ik denk dat ze zijn herstel op de rustdag analyseren en als dat achterblijft moest ie idd maar afstappen.
Dat wit zal Gesink aan z'n reet roesten...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:13 schreef alpeko het volgende:
Het was ingecalculeerd dat Gesink vandaag tijd zou verliezen, maar dit is wat te veel. Afstappen is geen optie, hij moet wit naar Parijs brengen.
Dat is een tastbare prijs. Ereplaats zoveel zal hem eerder aan zijn reet kunnen roesten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wit zal Gesink aan z'n reet roesten...
Vorig jaar nog podium. Ik zou tekenen voor een Gesink op het podiumquote:
Volgend jaar paar cursussen fietsbeheersing + afdaling en dan nog maar eens proberen danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:28 schreef Temlin het volgende:
Interview nu op Sporza, het lijkt er op dat hij het klassement opgeeft.
Curcus accelereren mag ook wel, als hij fit is verliest hij ook tijd in deze etappes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Volgend jaar paar cursussen fietsbeheersing + afdaling en dan nog maar eens proberen dan
Volgend jaar wat meer mazzel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Volgend jaar paar cursussen fietsbeheersing + afdaling en dan nog maar eens proberen dan
Ik denk dat hij nooit explosief zal gaan worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:34 schreef groenen het volgende:
[..]
Curcus accelereren mag ook wel, als hij fit is verliest hij ook tijd in deze etappes.
Ach, dat kan hij goed maken met zijn duurvermogen in de langere klimmen. Maar hij moet toch echt een betere fietsbeheersing krijgen wil hij ooit iets klaar gaan spelen in een grote ronde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:34 schreef groenen het volgende:
[..]
Curcus accelereren mag ook wel, als hij fit is verliest hij ook tijd in deze etappes.
Of op de rustdag al, het moet echt de komende dagen een stuk beter gaan, anders heeft hij zoals hij het zelf zegt niks te zoeken in de tour.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:35 schreef Temlin het volgende:
zal me niets verbazen als hij na donderdag afstapt.
Jep een tour die hem op het lijf geschreven is en het dan zo laten afweten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Daar gaat Gesink
Het was ook te mooi om waar te zijn
Hij had vandaag makkelijk 3 minuten op Hushovd moeten pakken, toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:39 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jep een tour die hem op het lijf geschreven is en het dan zo laten afweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |