Ik eigenlijk ook. Hij zegt zelf dat het een snoeiharde finale was, dat je daar dan redelijk normaal doorheen komt geeft hoop. Gisteren zaten er ook maar 50 man in de eerste groep.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is logisch. Hij zal nog veel spierpijn hebben gehad. Maar dat zal morgen ook al weer wat minder zijn. Hij moet gewoon dag per dag bekijken. Ik denk nog steeds dat hij kritischer voor zichzelf is dan hij moet zijn.
quote:Gesink: Blij dat de bergen komen
Uitgegeven: 8 juli 2011 18:57
Laatst gewijzigd: 8 juli 2011 19:24
AMSTERDAM - Robert Gesink is aan de beterende hand. Twee dagen na zijn valpartij veroverde de kopman van Rabobank zelfs de leiding in het jongerenklassement.
“Het is leuk om in de witte trui te mogen rijden. In Parijs is deze trui heel wat waard. Ik hoop dat ik 'm dan nog heb.”
Gesink kwam vrijdag moeizaam op gang. “Ik voelde me vanochtend als een bejaarde, ik kon amper mijn bed uitkomen. Het viel uiteindelijk niet tegen in de finale.”
De komende dagen trekt het peloton het Centraal Massief in, terrein dat meer dan de vlakke ritten geschikt is voor de Achterhoeker. “Ik ben blij dat er nu wat bergen aan komen. Die stress van de vlakke etappes mis ik graag.”
Dat podiumtruitje heeft sowieso wel een raar model...twitter:kmoerenhout twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 19:19:04White means extra media! #tdf - http://moby.to/8p53ol reageer retweet
Denk dat het alleen maar goed is als het verwachtingspatroon wat naar beneden wordt bijgesteld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:17 schreef Szura het volgende:
Ga allemaal lekker panikeren inderdaad
We zien het morgen wel weer.
Onzin. Top 5 kan nog steeds mits die hersteld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Tour in 1 klap verloren. Niks meer aan te doen.
Ja, en daar ook weer onderuit gaan in de eerste week.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Afstappen en je richten op de Vuelta, Robert
Dan mag hij wel even 3 klassen beter worden, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:07 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Onzin. Top 5 kan nog steeds mits die hersteld.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |