Begin gewoon meteen op level 5 met minen, man! Het geld stroomt dan binnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:59 schreef TwyLight het volgende:
Hmm, toch maar gewoon op Executus een Draenei hunter gemaakt, zodat ik heirlooms kan sturen. Alleen gold kan ik nog steeds niet sturen omdat dit m'n enige Alliance isFeeling generous Chau?
Succes morgenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Toch maar raiden vanavond, in afwachting (en als tijdsverdrijf) van mijn verdediging morgen!
Afstuderen? Of in de rechtszaal?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Toch maar raiden vanavond, in afwachting (en als tijdsverdrijf) van mijn verdediging morgen!
Gunsquote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Afstuderen? Of in de rechtszaal?
Hoe dan ook, succes!
Wat betreft WoW... net als TwyLight een Draenei Hunter begonnen. (De zoveelste alt alweer.) Best tof hoe ze haar gun herlaadt alsof het een shotgun is.
Upgraded Dwarven Hand Cannonquote:Op zondag 19 juni 2011 23:48 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben level 10.
De beste boog op dit moment beschikbaar: 4.4 DPS
De beste gun op dit moment beschikbaar: 9.0 DPS
Level waarop ik een goede boog kan kopen via de AH: level 30+
Maar hey, groot gelijk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Geen breedbeeld hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 02:16 schreef Nystiq het volgende:
Oke mensen, ik heb Aeonaxx te pakken eindelijk. Ze spawnde om 1.42.
Hier een paar screens:
http://imageshack.us/g/7/wowscrnshot062011014306.jpg/ (copy/paste deze link)
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 juni 2011 02:16 schreef Nystiq het volgende:
Hier een paar screens:
Tof! Feli!quote:Op maandag 20 juni 2011 02:16 schreef Nystiq het volgende:
Hier een paar screens:
Ligt er net aan, wij doen vaak premades met de guild (synch Q) en dan gaat honor heel snel met bg's en honor zet ik weer om naar VP ^^quote:Op maandag 20 juni 2011 08:17 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe lang heb je ongeveer nodig om een heirloom te bemachtigen..?
Resilience items moeten weg als je niet PvP doet. Daar heb je in dungeons helemaal niets aan en daar zouden betere stats voor in de plaats moeten staan.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:54 schreef Mercy het volgende:
Hoi allemaal,
Ben sinds een paar maanden met wow begonnen ( DiabloII compleet uitgespeeld en wachtend op de nieuwe)
En omdat ik knokken erg leuk vind maar een orc warrior aangemaaktomdat alleen questen soms best saai is heb ik de dungeon finder gevonden om wat random dungeon ervaring op te doen.
Als Tank is dit zeker geen succes omdat ik verkeerde gear enz heb, dus dan maar in de queue als dps'er( gaat beter, maar het valt mij op dat ik in een dungeon meestal onderaan staat qua DPS en dat is niet tof, en heb geen idee hoe ik dit moet verbeteren.
Ik lees hier al een tijdje mee en zie hier toch wel erg ervaren mensen posten dus dacht dan maar met de billen bloot hieren eens vragen wat er mis is met mijn warrior. link
Ik zie sowieso al 2 items (cloak en boots) waar intellect en spirit op zit, daar heb je als warrior helemaal niets aan. plate-armor met intellect en spirit is bedoel voor holy paladins (healers). In ieder geval zorgen dat je gear hebt met strength en stamina. (overige stats kan ik verders niets over zeggen, ik heb zelf 1 warrior, in protection spec, op lvl 28quote:Op maandag 20 juni 2011 10:54 schreef Mercy het volgende:
Hoi allemaal,
Ben sinds een paar maanden met wow begonnen ( DiabloII compleet uitgespeeld en wachtend op de nieuwe)
En omdat ik knokken erg leuk vind maar een orc warrior aangemaaktomdat alleen questen soms best saai is heb ik de dungeon finder gevonden om wat random dungeon ervaring op te doen.
Als Tank is dit zeker geen succes omdat ik verkeerde gear enz heb, dus dan maar in de queue als dps'er( gaat beter, maar het valt mij op dat ik in een dungeon meestal onderaan staat qua DPS en dat is niet tof, en heb geen idee hoe ik dit moet verbeteren.
Ik lees hier al een tijdje mee en zie hier toch wel erg ervaren mensen posten dus dacht dan maar met de billen bloot hieren eens vragen wat er mis is met mijn warrior. link
- Cloak = healing gearquote:Op maandag 20 juni 2011 10:54 schreef Mercy het volgende:
Hoi allemaal,
Op lvl 70 maakt het geen fuck uit zolang je maar str items pakt (niet met tank stats zoals parry/dodge)quote:Op maandag 20 juni 2011 11:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Resilience items moeten weg als je niet PvP doet. Daar heb je in dungeons helemaal niets aan en daar zouden betere stats voor in de plaats moeten staan.
intellect en spirit items zijn voor casters. Ook weg als warrior
Haste is beter voor casters en als warrior heb je daar volgens mij ook weinig aan.
Agility is goed voor ranged dps maar minder voor melee.
Dodge items zijn bedoeld voor tanks en als dps heb je daar ook niets aan.
Volgens mij doe je er het beste aan alleen items te gearen met:
Hitrating
expertise
strength
critical
Als je bij 85 bent voornamelijk richten op mastery.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |