abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:36:41 #101
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98291215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef Marktplaatsman het volgende:
Leukste excuus dat ik ooit h heb gezien in WoW was "brb wife giving birth" :')
En dan ook egt nog dat Be Right Back zeggen :'(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:37:06 #102
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98291236
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Idd, als iemand het aangeeft kan je best even wachten *O*

Heh, gisteren in Zul Aman vlak voor de (nieuwe) tank de boss aan wilde vallen riep ik heel snel: WAIT!!
En toen bleef iedereen heel braaf staan *O*

(en toen zei ik: /p Please tank, unequip that very dangerous fishing pole pls! )
_O-
pi_98291368
Wat is trouwens de beste hunter leveling spec? marksman?

Zit nog te twijfelen of het een orc of troll wordt
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:44:04 #104
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98291443
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:41 schreef Marktplaatsman het volgende:

Tegen woordig maakt het allemaal geen zak meer uit wat je spec is met levelen. Het is net wat jij de leukste spec vindt. Maar nowadays MM is wel de top spec op 85. Denk dat je het beste MM kunt gaan dan.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:09:40 #105
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_98292337
Ik snap niet waarom Blizzard al hun energie steekt in waardeloze projecten. Die Key Authenticator veranderingen? Waardeloos! Ze kunnen zich beter op dingen in het spel richten!

Je kiest er zelf voor om zo'n ding te kopen, je kiest er zelf voor om bij elke log in een nummercode in te voeren, dus je weet waar je aan begint! En dan komt Blizzard met deze bullshit! :{ (Als je constant vanaf dezelfde plek inlogt, dan hoef je op een gegeven ogenblik geen code in te vullen)

Als mensen geen code willen invoeren, dan neem je toch simpelweg GEEN key authenticator!

Of maak deze optie in ieder geval OPTIONAL!

Zucht.... -O- Blizzard..... :N
pi_98292409
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik snap niet waarom Blizzard al hun energie steekt in waardeloze projecten. Die Key Authenticator veranderingen? Waardeloos! Ze kunnen zich beter op dingen in het spel richten!

Je kiest er zelf voor om zo'n ding te kopen, je kiest er zelf voor om bij elke log in een nummercode in te voeren, dus je weet waar je aan begint! En dan komt Blizzard met deze bullshit! :{ (Als je constant vanaf dezelfde plek inlogt, dan hoef je op een gegeven ogenblik geen code in te vullen)

Als mensen geen code willen invoeren, dan neem je toch simpelweg GEEN key authenticator!

Ik zie het probleem niet.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_98292559
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef Bienelientjee het volgende:

Je weet hopelijk dat dit een compleet andere afdeling is van Blizzard die zoiets doet en in principe niks met WoW het spel zelf te maken heeft?
pi_98292677
Sowieso is zo'n auth gemaakt zodat alleen jij toegang hebt tot jouw account? Zodra er vanaf een ander IP geprobeerd word in te loggen, zal je client wel om de code vragen.

Waarom zou je hierover klagen. De veiligheid is niet verminderd. Scheelt je gewoon een halve minuut met inloggen?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_98292683
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toppunt bij mij: iemand die tijdens een raid even de sauna in ging. Geen grap :')

:D :D Dit is wel de beste 'brb' die ik tot nu toe tegengekomen ben.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_98292698
Hebben ze die betaalde service nog ingevoerd dat je met mensen die in je friendlist staan uit andere realms dungeons kan doen?

Was volgens mij heel veel protest over
pi_98293295
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hebben ze die betaalde service nog ingevoerd dat je met mensen die in je friendlist staan uit andere realms dungeons kan doen?

Was volgens mij heel veel protest over
Ik denk niet dat het met 4.2 al komt want ik lees het niet in de patchnotes, maar ik zit er echt om te springen! Zoveel vrienden achter gelaten op andere realms en ik zou er dolgraag weer mee spelen.

En daar heb ik echt wel 2 euro per maand oid voor over. Zo'n gezeur altijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:35:30 #112
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98293386
Ik zit nu in een dungeon met een hunter van Haomarush hij zit in de guild Apprime
pi_98294044
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef pl4kkie het volgende:
Ik zit nu in een dungeon met een hunter van Haomarush hij zit in de guild Apprime
Ik ken alleen maar een hunter in Sublime, die is echt tof O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:54:28 #114
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98294310
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken alleen maar een hunter in Sublime, die is echt tof O+
Hehe okee (8> Ik wist dat jij van die server afkwam. Dus mss kon je hem wel ofzo :P
pi_98294468
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef pl4kkie het volgende:

Hehe okee (8> Ik wist dat jij van die server afkwam. Dus mss kon je hem wel ofzo :P
Ik mis best wel veel mensen van Haomarush, je leert toch meer mensen kennen dan je denkt.
Ik voel me op Auchindaun een beetje alleen :') Ligt vast ook deels aan mij hoor. Op Haomarush had ik natuurlijk ook lange tijd geraid en dan leer je mensen ook goed kennen en nu raid ik niet meer.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:59:34 #116
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98294543
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik mis best wel veel mensen van Haomarush, je leert toch meer mensen kennen dan je denkt.
Ik voel me op Auchindaun een beetje alleen :') Ligt vast ook deels aan mij hoor. Op Haomarush had ik natuurlijk ook lange tijd geraid en dan leer je mensen ook goed kennen en nu raid ik niet meer.
Ja idd. Vaak zijn het wel mensen van hey jou ken ik van naam enzo. Waar je bv een dungeons mee hebt gedaan maar toch iets leuks (of niet :') !) mee beleeft hebt.
pi_98294548
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het met 4.2 al komt want ik lees het niet in de patchnotes, maar ik zit er echt om te springen! Zoveel vrienden achter gelaten op andere realms en ik zou er dolgraag weer mee spelen.

En daar heb ik echt wel 2 euro per maand oid voor over. Zo'n gezeur altijd.
Kom maar op met premium service voor extra charslots per realm. Ik koop ze.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_98294570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:41 schreef Marktplaatsman het volgende:

Leveling spec BM uiteraad. Op 85 met goede gear MM (vanaf Ilvl350 ongeveer), daaronder surv.
pi_98295112
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:59 schreef Sjiznit het volgende:

Kom maar op met premium service voor extra charslots per realm. Ik koop ze.
Krijg je daar weer mensen over te zeuren dat Blizzard alleen maar geld wil verdienen! :'( :( :'(

(ja, duh! :') )
pi_98295322
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Krijg je daar weer mensen over te zeuren dat Blizzard alleen maar geld wil verdienen! :'( :( :'(

Geef ze eens ongelijk, ik zou willen dat ik een spel met zo'n verdien model en zoveel bereidwillige betalers bedacht had.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_98296187
Wat wordt trouwens vaker bijgewerkt? wowpedia of wowwiki?
pi_98296434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:40 schreef Marktplaatsman het volgende:
Wat wordt trouwens vaker bijgewerkt? wowpedia of wowwiki?
Ik geloof dat een tijd terug heel veel van wowwiki naar wowpedia zijn gegaan. Beide zijn volgens mij nog wel up to date
pi_98296817
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben sinds kort gestopt de mmo champion forums te lezen. Over echt alles wordt gezeurt. Ongelooflijk.
pi_98297076
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:54 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben sinds kort gestopt de mmo champion forums te lezen. Over echt alles wordt gezeurt. Ongelooflijk.
Mijn vriend leest het voor zijn dagelijkse portie ergernis _O- Ik heb wel eens gevraagd waarom hij het in godsnaam leest; nou, daarvoor dus :') (en dan hoor ik hem maar mopperen 'oh my god, people are such idiots!')
pi_98297095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:45 schreef Sjiznit het volgende:

Ik geloof dat een tijd terug heel veel van wowwiki naar wowpedia zijn gegaan. Beide zijn volgens mij nog wel up to date
Wowwiki is niet zo erg up to date meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')