En dan ook egt nog dat Be Right Back zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef Marktplaatsman het volgende:
Leukste excuus dat ik ooit h heb gezien in WoW was "brb wife giving birth"
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Idd, als iemand het aangeeft kan je best even wachten
Heh, gisteren in Zul Aman vlak voor de (nieuwe) tank de boss aan wilde vallen riep ik heel snel: WAIT!!
En toen bleef iedereen heel braaf staan
(en toen zei ik: /p Please tank, unequip that very dangerous fishing pole pls! )
Tegen woordig maakt het allemaal geen zak meer uit wat je spec is met levelen. Het is net wat jij de leukste spec vindt. Maar nowadays MM is wel de top spec op 85. Denk dat je het beste MM kunt gaan dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:41 schreef Marktplaatsman het volgende:
Wat is trouwens de beste hunter leveling spec? marksman?
Zit nog te twijfelen of het een orc of troll wordt
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik snap niet waarom Blizzard al hun energie steekt in waardeloze projecten. Die Key Authenticator veranderingen? Waardeloos! Ze kunnen zich beter op dingen in het spel richten!
Je kiest er zelf voor om zo'n ding te kopen, je kiest er zelf voor om bij elke log in een nummercode in te voeren, dus je weet waar je aan begint! En dan komt Blizzard met deze bullshit!(Als je constant vanaf dezelfde plek inlogt, dan hoef je op een gegeven ogenblik geen code in te vullen)
Als mensen geen code willen invoeren, dan neem je toch simpelweg GEEN key authenticator!
Of maak deze optie in ieder geval OPTIONAL!
Zucht....Blizzard.....
Je weet hopelijk dat dit een compleet andere afdeling is van Blizzard die zoiets doet en in principe niks met WoW het spel zelf te maken heeft?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik snap niet waarom Blizzard al hun energie steekt in waardeloze projecten. Die Key Authenticator veranderingen? Waardeloos! Ze kunnen zich beter op dingen in het spel richten!
Je kiest er zelf voor om zo'n ding te kopen, je kiest er zelf voor om bij elke log in een nummercode in te voeren, dus je weet waar je aan begint! En dan komt Blizzard met deze bullshit!(Als je constant vanaf dezelfde plek inlogt, dan hoef je op een gegeven ogenblik geen code in te vullen)
Als mensen geen code willen invoeren, dan neem je toch simpelweg GEEN key authenticator!
Of maak deze optie in ieder geval OPTIONAL!
Zucht....Blizzard.....
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toppunt bij mij: iemand die tijdens een raid even de sauna in ging. Geen grap
Ik denk niet dat het met 4.2 al komt want ik lees het niet in de patchnotes, maar ik zit er echt om te springen! Zoveel vrienden achter gelaten op andere realms en ik zou er dolgraag weer mee spelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hebben ze die betaalde service nog ingevoerd dat je met mensen die in je friendlist staan uit andere realms dungeons kan doen?
Was volgens mij heel veel protest over
Ik ken alleen maar een hunter in Sublime, die is echt tofquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef pl4kkie het volgende:
Ik zit nu in een dungeon met een hunter van Haomarush hij zit in de guild Apprime
Hehe okeequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar een hunter in Sublime, die is echt tof
Ik mis best wel veel mensen van Haomarush, je leert toch meer mensen kennen dan je denkt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef pl4kkie het volgende:
Hehe okeeIk wist dat jij van die server afkwam. Dus mss kon je hem wel ofzo
Ja idd. Vaak zijn het wel mensen van hey jou ken ik van naam enzo. Waar je bv een dungeons mee hebt gedaan maar toch iets leuks (of nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mis best wel veel mensen van Haomarush, je leert toch meer mensen kennen dan je denkt.
Ik voel me op Auchindaun een beetje alleenLigt vast ook deels aan mij hoor. Op Haomarush had ik natuurlijk ook lange tijd geraid en dan leer je mensen ook goed kennen en nu raid ik niet meer.
Kom maar op met premium service voor extra charslots per realm. Ik koop ze.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met 4.2 al komt want ik lees het niet in de patchnotes, maar ik zit er echt om te springen! Zoveel vrienden achter gelaten op andere realms en ik zou er dolgraag weer mee spelen.
En daar heb ik echt wel 2 euro per maand oid voor over. Zo'n gezeur altijd.
Leveling spec BM uiteraad. Op 85 met goede gear MM (vanaf Ilvl350 ongeveer), daaronder surv.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:41 schreef Marktplaatsman het volgende:
Wat is trouwens de beste hunter leveling spec? marksman?
Zit nog te twijfelen of het een orc of troll wordt
Krijg je daar weer mensen over te zeuren dat Blizzard alleen maar geld wil verdienen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:59 schreef Sjiznit het volgende:
Kom maar op met premium service voor extra charslots per realm. Ik koop ze.
Geef ze eens ongelijk, ik zou willen dat ik een spel met zo'n verdien model en zoveel bereidwillige betalers bedacht had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg je daar weer mensen over te zeuren dat Blizzard alleen maar geld wil verdienen!![]()
![]()
(ja, duh!)
Ik geloof dat een tijd terug heel veel van wowwiki naar wowpedia zijn gegaan. Beide zijn volgens mij nog wel up to datequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:40 schreef Marktplaatsman het volgende:
Wat wordt trouwens vaker bijgewerkt? wowpedia of wowwiki?
Ik ben sinds kort gestopt de mmo champion forums te lezen. Over echt alles wordt gezeurt. Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijg je daar weer mensen over te zeuren dat Blizzard alleen maar geld wil verdienen!![]()
![]()
(ja, duh!)
Mijn vriend leest het voor zijn dagelijkse portie ergernisquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:54 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben sinds kort gestopt de mmo champion forums te lezen. Over echt alles wordt gezeurt. Ongelooflijk.
Wowwiki is niet zo erg up to date meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:45 schreef Sjiznit het volgende:
Ik geloof dat een tijd terug heel veel van wowwiki naar wowpedia zijn gegaan. Beide zijn volgens mij nog wel up to date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |