abonnement Unibet Coolblue
pi_98286606
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:05 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Een goede DPS houd altijd de threat van de tank in de gaten, en zorgt er voor dat hijzelf niet meer agro dan de tank krijgt. DPS'ers die zonder nadenken maar meteen alles poppen wat ze hebben zodat ze maar zo hoog mogelijk in de dps lijst staan zijn wat mij betreft geen goede dps. Toen ik nog fulltime dps was in WotLK (retri pally) was ik in het begin toen we met onze guild ICC in gingen veel beter gegeared dan onze 2 tanks (heb een tijdje in een semi-hardcore guild gezeten daarvoor waardoor ik toen nogal een flinke bak gear gekregen had), maar ik moest dus altijd zorgen dat ik niet alle agro jatte van onze tanks. Na een paar runs hadden ze wel al betere gear waardoor threat geen probleem meer was voor ze in ICC, en kon ik eindelijk naar hartelust er op los rammen.
Mijn second spec is Retri. Maar ik ben echt bagger slecht erin. Ik eindig altijd laatste bij recount, zelfs nog onder de tank. ;(
Als je goede tips hebt hou ik me aanbevolen :)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:20:43 #52
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_98286607
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:28 schreef Chau het volgende:

[..]

Ligt er net aan wie je als tank hebt, toen ik nog wat items had die ik moest vervangen vond ik het niet erg als 1 persoon vroeg aan het begin of die tank loot kon rollen, immers hoe meer tanks gegeared zijn hoe beter het is voor iedereen. Alleen mensen die zonder iets tegen zeggen OS rollen flikker ik er meestal gewoon uit. Ook pakt die niet mijn spullen maar bv healer/dps dps/healer dan vraag ik meestal of die de item kan doorgeven indien niet dan veel succees weer met 30min wachten voor een nieuwe hc.
Als ik voor offspec roll, dan kijk ik wel even of degene waarvan het mainspec is, op greed drukt, anders pass ik.

Al need ik wel gewoon keihard op DPS-gear als ik als healer in een instance doe. Als ze dan gaan klagen, heb ik een goed argument. Tijdens questen in healgear gaat dat niet echt lukken...

Rollen op tankgear doe ik echt alleen als de tank het niet nodig heeft.. En ik denk dat het dan toch handig is als ik binnenkort toch gear ga scoren voor tanken. Alleen dan de vraag...

Kan je dan beter Prot / Retr of Prot / Holy gaan?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:22:40 #53
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_98286682
De sauna in ging?!
WTF... dan zou ik dus kicken.

Ik word gestoord van die kut zandalari heroics. Ik kan ze prima tanken, ik ga dan ook zelden dood. Maar CC? Te moeilijk ofzo, tactics? Welke cauldron QQ, oh noes, scout niet op tijd dood, wisselen van ver weg staan ho maar? cooldowns gebruiken, welnee. Echt !$@#@$! ik doe ze gewoon niet meer tot over 2 maanden ofzo, als iedereen ze eens snapt. Terwijl ze echt niet moeilijk zijn om te tanken ofzo....

Oh en lagere DPS dan de tank is niet heel vreemd meer hoor. Ik als pally val wel mee maar ik zie vooral DK's en warriors echt wel ok DPS doen en met AOE groepen, sta ik vaak bovenaan.
pi_98286707
Ik ben als dps gegaan, heb gewoon telkens gekeken wat de tank moest hebben enz, VP items gekocht dan paar VP items. En kon ZG/ZA runnen en kreeg mijn OS items op die manier. Was gegeared in een kleine 2 week.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 11:24:52 #55
159966 lifeblind
pi_98286747
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mijn second spec is Retri. Maar ik ben echt bagger slecht erin. Ik eindig altijd laatste bij recount, zelfs nog onder de tank. ;(
Als je goede tips hebt hou ik me aanbevolen :)
Tijdens WotLK pwnde ik hard in ICC als DPS al zeg ik het zelf, 13/14K singletarget was echt geen uitzondering (en ja, er waren mensen die veel meer deden dan dat buien onze guild natuurlijk, maar wij deden alleen ICC10), met nr 2 op de lijst vaak net op zo'n 10K ofzo. Heb nog niet echt veel geraid in retri in cataclysm echter, en dungeons doe ik altijd als tank, en mn retri gear is echt bagger op het moment omdat al mn points en gold naar mn tanking gear gaan op het moment (iLvl 358 zonder ook maar 1 raidboss neergekregen te hebben :') op baradin hold na dan).
pi_98286800
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:24 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Tijdens WotLK pwnde ik hard in ICC als DPS al zeg ik het zelf, 13/14K singletarget was echt geen uitzondering (en ja, er waren mensen die veel meer deden dan dat buien onze guild natuurlijk, maar wij deden alleen ICC10), met nr 2 op de lijst vaak net op zo'n 10K ofzo. Heb nog niet echt veel geraid in retri in cataclysm echter, en dungeons doe ik altijd als tank, en mn retri gear is echt bagger op het moment omdat al mn points en gold naar mn tanking gear gaan op het moment (iLvl 358 zonder ook maar 1 raidboss neergekregen te hebben :') op baradin hold na dan).
Opzich was dat wel logisch retri vs undead encounters :P
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 11:27:56 #57
159966 lifeblind
pi_98286839
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:26 schreef Chau het volgende:

[..]

Opzich was dat wel logisch retri vs undead encounters :P
Nouja, heb ook genoeg retri paladins meegemaakt met raiden toen die maar de helft van mijn dps deden, met gelijkwaardige gear :P
pi_98286893
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:24 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Tijdens WotLK pwnde ik hard in ICC als DPS al zeg ik het zelf, 13/14K singletarget was echt geen uitzondering (en ja, er waren mensen die veel meer deden dan dat buien onze guild natuurlijk, maar wij deden alleen ICC10), met nr 2 op de lijst vaak net op zo'n 10K ofzo. Heb nog niet echt veel geraid in retri in cataclysm echter, en dungeons doe ik altijd als tank, en mn retri gear is echt bagger op het moment omdat al mn points en gold naar mn tanking gear gaan op het moment (iLvl 358 zonder ook maar 1 raidboss neergekregen te hebben :') op baradin hold na dan).
13k-14k nice _O_

Ik mag blij zijn als ik de 5K aanraak ;( Gemiddeld item level is 333
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_98286986
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toppunt bij mij: iemand die tijdens een raid even de sauna in ging. Geen grap :')

En Boris, ik hou wel van lekker vlot *O* Als het goede spelers zijn dan kan dat ook prima. Ik ben gewend aan tanks die gewoon doorstomen. Ook bij Zul Aman timed run heb je toch geen tijd voor manabreaks dus dan is het gewoon dooorgaan en dan zo snel mogelijk. Heerlijk *)

(ik ben geen vervelende 'go go go!!' roeper hoor! Die vind ik ook mega-irritant)
Tijdens een raid :?

Als ze dat bij mij doen dan is het gelijk /kick , volgende tank erin.
Meestal gooi ik er half in de raid effe een break in van 10 minuten ofzo , dan kunnen ze lekker de sauna in :P

Hou er zelf ook altijd wel van als ze een beetje doorgaan in een heroic.
Dit kan ook makkelijk als iedereen een beetje normale gear heeft.
Puggen doe ik sowieso niet meer.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_98287079
Misschien een domme vraag, maar wat is puggen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:36:03 #61
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98287109
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is puggen?
Met random mensen (non-guildies) raiden/dungeons doen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 11:37:06 #62
159966 lifeblind
pi_98287146
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

13k-14k nice _O_

Ik mag blij zijn als ik de 5K aanraak ;( Gemiddeld item level is 333
In WotLK heb ik trouwens ontzettend veel tijd besteed aan m'n gear en de stats er van. Zo zat ik precies goed op m'n hitcap enzo (hitrating van 263, waardoor ik geen enkel verspild punt had), en dit was nog VOOR dat er reforged kon worden enzo. Tegenwoordig is dat allemaal een stuk makkelijker. Geen idee wat ik tegenwoordig als retri aan dps doe eigenlijk. Als ik in deadmines HC tijdens cookie als DPS ga, tik ik de 18K / 20K aan maar na een minuut dropt ie wel een beetje (ook vanwege CD's enzo).
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 11:39:07 #63
159966 lifeblind
pi_98287207
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is puggen?
PuG staat voor Pick up Group, een groep 'random' mensen die bij elkaar gezocht zijn. Voor de dungeonfinder er was deed je dit in de stad in trade channel ofzo bij elkaar zoeken voor dungeons, maar dat hoeft dus niet meer. Met raids is het nog wel zo dat je dus via tradeeen groep bij elkaar kan gaan zoeken (LFM 3 dps 1 healer BoT10, dat soort dingen :P )
pi_98287325
Ik ben echt slecht in al die afkortingen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_98287351
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef lifeblind het volgende:

[..]

In WotLK heb ik trouwens ontzettend veel tijd besteed aan m'n gear en de stats er van. Zo zat ik precies goed op m'n hitcap enzo (hitrating van 263, waardoor ik geen enkel verspild punt had), en dit was nog VOOR dat er reforged kon worden enzo. Tegenwoordig is dat allemaal een stuk makkelijker. Geen idee wat ik tegenwoordig als retri aan dps doe eigenlijk. Als ik in deadmines HC tijdens cookie als DPS ga, tik ik de 18K / 20K aan maar na een minuut dropt ie wel een beetje (ook vanwege CD's enzo).
Hitcap? is daar een cap dan?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 11:46:39 #66
159966 lifeblind
pi_98287451
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hitcap? is daar een cap dan?
Jazeker, per class en spec verschilt het, maar tijdens wotlk was het voor retri paladins 263, wat betekende dat wanneer je hitrating hier op of boven zat, je altijd raakte. Alles wat je aan hitrating hierboven hebt, is dus verspilde punten/stats die je beter ergens anders in kan stoppen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik ben echt slecht in al die afkortingen.
http://wow.joystiq.com/2007/02/20/the-compleat-wow-abbreviations/

http://wow.joystiq.com/20(...)of-raiding-language/
pi_98287718
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:46 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Jazeker, per class en spec verschilt het, maar tijdens wotlk was het voor retri paladins 263, wat betekende dat wanneer je hitrating hier op of boven zat, je altijd raakte. Alles wat je aan hitrating hierboven hebt, is dus verspilde punten/stats die je beter ergens anders in kan stoppen.

[..]

http://wow.joystiq.com/2007/02/20/the-compleat-wow-abbreviations/

http://wow.joystiq.com/20(...)of-raiding-language/
Is er ook een overzichtelijke pagina met per class de capps weergegeven?

Voor retri zijn toch de belangrijkste vier:
mastery
Strength
Hit
crit

Zijn er nog andere belangrijke?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_98287833
Retri:
Str
Hit to cap 8%
Exp to cap 26
Crit=Haste
Mastery
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 12:06:49 #69
159966 lifeblind
pi_98288166
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Is er ook een overzichtelijke pagina met per class de capps weergegeven?

Voor retri zijn toch de belangrijkste vier:
mastery
Strength
Hit
crit

Zijn er nog andere belangrijke?
Sowieso eerst je hitcap halen, want als je niets raakt, doe je ook geen damage. In hoeverre mastery tegenwoordig belangrijk is voor retri weet ik eerlijk gezegd niet, ik stack gewoon nog vrolijk strength op mn retri gear, en dat gaat prima. Verder nog een bak met crit.

Verder m.b.t. paladin dps, moet je altijd je inquisition up houden (keybind hem gewoon aan iets makkelijks, ik heb zelf shift+2). Ik doe altijd eerst crusader strike zodat ik 1 holy power heb, en dan pop ik inquisition, waarna ik verder ga met CS en judgement. Zodra ik op 3 HP zit templar's verdict, en dan weer overnieuw. Verder in de tussentijd probeer ik mn inquisition actief te houden als bepaalde dingen op cooldown zijn. Exorcism alleen gebruiken als ie instant is. Zealotry kun je sowieso er tussen gooien, dan geeft je CS 3 HP.

Hm, ik ben eigenlijk nogal slecht in uitleggen wat ik op retri eigenlijk precies doe, 't is zo'n automatische handeling dat ik alleen maar de toetsen op mn keyboard weet :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:08:49 #70
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_98288239
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:29 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

13k-14k nice _O_

Ik mag blij zijn als ik de 5K aanraak ;( Gemiddeld item level is 333
Dat is best laag inderdaad.

Hit cap > exp cap > en dan alleen maar STR. Mastery over haste. Haste boeit echt niet meer tegenwoordig. Dus als je reforged, haste naar mastery doen, crit zou ik ook wel doen. Maar zorg sowieso voor je hit cap, dat is echt belangrijk. En je exp is echt super laag met je seal aan, houd daar rekening mee, met reforgen/gemmen/enchanten. Deed ik niet de eerste keer, kan ik weer reforgen van exp af. :D

Er is geen rotation maar een prio list.

Zorg voor 1 HP en dan Inq > CS > HoW > Exo > TV > J > HW > Cons. Kan wat afwijken naar aanleiding van procs etc. Maar houd je aan dit, en het zou goed moeten gaan. Inq altijd up houden iig.

Ik doe zeker dubbel jouw dps met dit.
pi_98288995
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
De sauna in ging?!
WTF... dan zou ik dus kicken.

Het was met het guild :') (en in dat rijtje ook nog: koe is ontsnapt, huis staat in brand, politie aan de deur om me te arresteren etc)

En die zandalari zijn met het guild heel eenvoudig en dan kom je in een pug en denk je: wtf?! waarom is het nu zo'n puinhoop! Het ergste zijn de mensen die gewoon niet weten wat een boss doet en denken dat alles met tank & spank dood te maken is of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98289206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was met het guild :')
Dan zou ik hem nog uit de raid kicken :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_98289271
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was met het guild :') (en in dat rijtje ook nog: koe is ontsnapt, huis staat in brand, politie aan de deur om me te arresteren etc)

En die zandalari zijn met het guild heel eenvoudig en dan kom je in een pug en denk je: wtf?! waarom is het nu zo'n puinhoop! Het ergste zijn de mensen die gewoon niet weten wat een boss doet en denken dat alles met tank & spank dood te maken is of zo.
Mensen gaan zich gewoon als een idioot gedragen wanneer ze in een PUG komen. Alsof één of andere knop word omgedraaid :"oh ik zit in een pug, ik moet idioot doen".
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:40:56 #74
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_98289367
Ok, gisternacht spawnde Aeonaxx om 3.30. Mijn npscanner ging af en ik zag hem vliegen. Dus ik blij en erheen vliegen, wil net mounten en zag een ally paladin op zijn rug wegvliegen. Ik was echt boos op dat moment, maarja. Ik ga gewoon door met campen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:46:09 #75
194233 Friday12
Originele kloon
pi_98289575
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:29 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, inmiddels level 68 met mijn lolladin. Ik level door een beetje te questen, maar voornamelijk instances te runnen.

Nu is het best vervelend als je met je retri gear en spec een instance inkomt, en de tank zonder te lezen direct gaat chargen. Hoe doen jullie dat? Soms heeft de tank geluk als ik nog moet respeccen en ik dus nog 2K mana heb, maar als ik net de spec heb veranderd, heb ik geen mana. Laten jullie dan de tank sterven of poppen jullie een pot en slikken jullie je trots in..?

Gisteren had ik ook wel beetje wraak op een partymember. Hij was te lui om net als iedereen een corpserun te doen. Toen ik hem uiteindelijk maar ress'de, accepte hij direct. Met andere woorden; hij was lui. Bij de laatste boss in Mana Tombs (volgens mij iig) heb je die boss die arcane explosion doet. Na duidelijk uitgelegd te hebben dat ze moeten verschuilen bleef hij tot 2x toe stronteigenwijs lekker staan. Boss ging dood, hij was al dood. Loot kwam, werd verdeeld en ik ben geleaved. Mag die mooi alsnog corpserunnen :6 })
Respec voor je de queue accept :{w
pi_98289589
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:40 schreef Nystiq het volgende:
Ok, gisternacht spawnde Aeonaxx om 3.30. Mijn npscanner ging af en ik zag hem vliegen. Dus ik blij en erheen vliegen, wil net mounten en zag een ally paladin op zijn rug wegvliegen. Ik was echt boos op dat moment, maarja. Ik ga gewoon door met campen.
Ah, dat is pijnlijk.
pi_98289599
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:40 schreef Nystiq het volgende:
Ok, gisternacht spawnde Aeonaxx om 3.30. Mijn npscanner ging af en ik zag hem vliegen. Dus ik blij en erheen vliegen, wil net mounten en zag een ally paladin op zijn rug wegvliegen. Ik was echt boos op dat moment, maarja. Ik ga gewoon door met campen.
Zuur zeg :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 12:47:36 #78
159966 lifeblind
pi_98289624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was met het guild :') (en in dat rijtje ook nog: koe is ontsnapt, huis staat in brand, politie aan de deur om me te arresteren etc)

En die zandalari zijn met het guild heel eenvoudig en dan kom je in een pug en denk je: wtf?! waarom is het nu zo'n puinhoop! Het ergste zijn de mensen die gewoon niet weten wat een boss doet en denken dat alles met tank & spank dood te maken is of zo.
Inderdaad. Zul'Gurub met een pug is een drama, bij de eerste boss al meteen. Guildrun: geen probleem. Nou is het wel zo dat ik met een guildrun vaak ook op ventrilo zit waardoor het wat makkelijker is om snel ff dingen af te spreken ("there's a mob in de ranged group, get it pl0x", "k, on it!").

Ik doe ook af en toe dungeons met een vriend van me waar ik een jaar mee ICC geraid heb, en ik weet precies hoe hij healed, dus ook al dip ik als tank ineens naar 25% hp, ik weet dat ie dan rustig op zn gemakje mij 2 seconden later weer netjes topped. (en vaak zitten we elkaar dan ook expres te kloten in een dungeon :P )
pi_98289662
Het maakt absoluut verschil als je elkaar goed kent, lifeblind :Y Kan je veel beter op elkaar inspelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98289675
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:08 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Dat is best laag inderdaad.

Hit cap > exp cap > en dan alleen maar STR. Mastery over haste. Haste boeit echt niet meer tegenwoordig. Dus als je reforged, haste naar mastery doen, crit zou ik ook wel doen. Maar zorg sowieso voor je hit cap, dat is echt belangrijk. En je exp is echt super laag met je seal aan, houd daar rekening mee, met reforgen/gemmen/enchanten. Deed ik niet de eerste keer, kan ik weer reforgen van exp af. :D

Er is geen rotation maar een prio list.

Zorg voor 1 HP en dan Inq > CS > HoW > Exo > TV > J > HW > Cons. Kan wat afwijken naar aanleiding van procs etc. Maar houd je aan dit, en het zou goed moeten gaan. Inq altijd up houden iig.

Ik doe zeker dubbel jouw dps met dit.
Ik heb dit weekend niets gepland en ga dus veel spelen. Ik zal eens proberen of ik op deze manier meer dps uit mijn retri pally kan persen.
Ik weet ook dat het kan. Ik zat laatst in een instance waar een retri in zat die rond de 14000 zat. helaas nadat de instance was afgelopen was hij vertrokken voordat ik zijn gear kon checken en wat vragen kon stellen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:51:38 #81
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_98289779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Respec voor je de queue accept :{w
Ja, want dat is altijd mogelijk :+. Zodra je de entry krijgt moet je nog even uit combat raken, naar een veilige plek lopen en zeker weten dat je niet dood gaat bij terugkomen. Daarna moet je nog even snel respeccen en dat allemaal in die 30 seconden ?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:53:26 #82
194233 Friday12
Originele kloon
pi_98289832
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:51 schreef GI het volgende:

[..]

Ja, want dat is altijd mogelijk :+. Zodra je de entry krijgt moet je nog even uit combat raken, naar een veilige plek lopen en zeker weten dat je niet dood gaat bij terugkomen. Daarna moet je nog even snel respeccen en dat allemaal in die 30 seconden ?
Uit combat max 10 sec en je heb zat tijd om te respeccen en wie zegt dat het veilig hoeft daar zorg je later maar voor :P

edit: Aangezien je healer bent heb je bijna instant queue dus kan je toch wel respeccen en 1 minuutje wachten?
pi_98289889
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:51 schreef GI het volgende:

[..]

Ja, want dat is altijd mogelijk :+. Zodra je de entry krijgt moet je nog even uit combat raken, naar een veilige plek lopen en zeker weten dat je niet dood gaat bij terugkomen. Daarna moet je nog even snel respeccen en dat allemaal in die 30 seconden ?
dus je doet dungeonfinder terwijl je volop aan het levellen bent?
Ik ga meestal naar stormwind oom wat dingen te doen (melten, verkopen, wat socialiseren met mensen uit mijn guild) terwijl ik wacht.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:56:11 #84
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_98289943
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

dus je doet dungeonfinder terwijl je volop aan het levellen bent?
Ik ga meestal naar stormwind oom wat dingen te doen (melten, verkopen, wat socialiseren met mensen uit mijn guild) terwijl ik wacht.
Ik dus niet. Ik sta mobs te killen en quests te doen terwijl ik in de queue sta. In die 30 sec red ik het inderdaad niet. En Christus zeg.. Waarom mag de tank hersenloos chargen terwijl ik me aan moet passen..? Hij kan toch ook beetje opletten..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:57:00 #85
194233 Friday12
Originele kloon
pi_98289979
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:56 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik dus niet. Ik sta mobs te killen en quests te doen terwijl ik in de queue sta. In die 30 sec red ik het inderdaad niet. En Christus zeg.. Waarom mag de tank hersenloos chargen terwijl ik me aan moet passen..? Hij kan toch ook beetje opletten..?
Als je als healer speelt weet je toch ook dat je bijna instant queue heb dan kan hijzelf toch ook opletten? :')
pi_98290014
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:56 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik dus niet. Ik sta mobs te killen en quests te doen terwijl ik in de queue sta. In die 30 sec red ik het inderdaad niet. En Christus zeg.. Waarom mag de tank hersenloos chargen terwijl ik me aan moet passen..? Hij kan toch ook beetje opletten..?
gelukkig hoef ik als tank nooit lang te wachten *)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_98290218
Tank kan maar gewoon paar seconden wachten, of die nu 10sec wacht met de healer in de dungeon of met de healer nog buiten de dungeon maakt geen verschil imo.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:05:10 #88
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_98290271
Jah, ik wacht wel op een respec hoor, geen probleem.

Wat me nog het meest stoort aan die nieuwe HC's zijn mensen die er voor het eerst zijn, en dat niet zeggen. Dan kan ik tacs nog even doorlopen, geen probleem. Maar dan een wipe en een "Yeah didn't know what to do." "Then why the fuck didn't you say so nublet!"

grrrr. O.o
pi_98290345
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:03 schreef Chau het volgende:
Tank kan maar gewoon paar seconden wachten, of die nu 10sec wacht met de healer in de dungeon of met de healer nog buiten de dungeon maakt geen verschil imo.
maakt ook geen bal uit. En als mensen aangeven dat ze iets nog moeten doen, etc dan is dat natuurlijk geen enkel probleem. Ze moeten ook af en toe op mij wachten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_98290346
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef Silmarwen het volgende:
Jah, ik wacht wel op een respec hoor, geen probleem.

Wat me nog het meest stoort aan die nieuwe HC's zijn mensen die er voor het eerst zijn, en dat niet zeggen. Dan kan ik tacs nog even doorlopen, geen probleem. Maar dan een wipe en een "Yeah didn't know what to do." "Then why the fuck didn't you say so nublet!"

grrrr. O.o
:Y ik waardeer het altijd als mensen dan iets zeggen.

Maar goed, de conclusie kan wel zijn denk ik dat pugs heel frustrerend kunnen zijn :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98290389
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:07 schreef Boris_Karloff het volgende:

maakt ook geen bal uit. En als mensen aangeven dat ze iets nog moeten doen, etc dan is dat natuurlijk geen enkel probleem. Ze moeten ook af en toe op mij wachten.
Idd, als iemand het aangeeft kan je best even wachten *O*

Heh, gisteren in Zul Aman vlak voor de (nieuwe) tank de boss aan wilde vallen riep ik heel snel: WAIT!!
En toen bleef iedereen heel braaf staan *O*

(en toen zei ik: /p Please tank, unequip that very dangerous fishing pole pls! )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98290393
Idd, ik zeg ook altijd bij alles dat ik het mij niet schelen of het de eerste keer is, gewoon even zeggen en dan leg ik wel snel uit waar je moet staan en wat je moet doen. Geen enkel punt voor mij, alleen als ik vraag en ze zeggen niks dan is het hun eigenschuld.
pi_98290413
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef Silmarwen het volgende:
Jah, ik wacht wel op een respec hoor, geen probleem.

Wat me nog het meest stoort aan die nieuwe HC's zijn mensen die er voor het eerst zijn, en dat niet zeggen. Dan kan ik tacs nog even doorlopen, geen probleem. Maar dan een wipe en een "Yeah didn't know what to do." "Then why the fuck didn't you say so nublet!"

grrrr. O.o
Ik ben meestal allang weg als ik nu nog steeds mensen tegen kom die voor het eerste een HC gaan doen. Daar heb ik nu het geduld niet meer voor om iedereen nog te "leren" .
pi_98290483
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:09 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik ben meestal allang weg als ik nu nog steeds mensen tegen kom die voor het eerste een HC gaan doen. Daar heb ik nu het geduld niet meer voor om iedereen nog te "leren" .
Dan moet je mij dus niet tegenkomen. Ik speel nog maar enkele maanden dus HC ben ik nog weinig tot niet in geweest.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_98290492
Gisteren met een PUG BH gedaan, waren er 3 mensen met "greens" en de leader en een andere gast had zijn gear niet eens gemmed/geenchant. Zo'n andere gast merkte dat op en vervolgens gingen er 4 mensen weg waar ik ook bij zat.

We zijn er niet om nieuwe mensen te boosten door BH als ze nog niet eens de moeite nemen om hun gear te verzorgen.
pi_98290515
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Idd, als iemand het aangeeft kan je best even wachten *O*

Heh, gisteren in Zul Aman vlak voor de (nieuwe) tank de boss aan wilde vallen riep ik heel snel: WAIT!!
En toen bleef iedereen heel braaf staan *O*

(en toen zei ik: /p Please tank, unequip that very dangerous fishing pole pls! )
Ik stond gister met een premade (2 guild groepen synch Q) AB te doen, hoor ik opeens iemand lachen en zeggen nice dps Chau, stond ik daar met mijn fishing pole op def at BS -.-
pi_98290526
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Idd, als iemand het aangeeft kan je best even wachten *O*

Heh, gisteren in Zul Aman vlak voor de (nieuwe) tank de boss aan wilde vallen riep ik heel snel: WAIT!!
En toen bleef iedereen heel braaf staan *O*

(en toen zei ik: /p Please tank, unequip that very dangerous fishing pole pls! )
_O- _O- _O- _O- , zou mij ook kunnen overkomen als ik niet even de tijd neem voordat ik queue voor een instance
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_98290588
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:12 schreef Chau het volgende:

Ik stond gister met een premade (2 guild groepen synch Q) AB te doen, hoor ik opeens iemand lachen en zeggen nice dps Chau, stond ik daar met mijn fishing pole op def at BS -.-
:D het is mij ook wel eens overkomen dat ik vergat dat ik net de fishing daily had gedaan oid :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gisteren met een PUG BH gedaan, waren er 3 mensen met "greens" en de leader en een andere gast had zijn gear niet eens gemmed/geenchant. Zo'n andere gast merkte dat op en vervolgens gingen er 4 mensen weg waar ik ook bij zat.

We zijn er niet om nieuwe mensen te boosten door BH als ze nog niet eens de moeite nemen om hun gear te verzorgen.
Waar ik ook achterkwam is dat er mensen zijn die epics kopen met high item level die ze vervolgens in hun bag houden om zo hun gearlevel te boosten (dus bijv plate epics als warlock) om op die manier dus Amani heroics etc in te komen :') (en ik neem aan dat ze die daarna gewoon weer op het auction house verkopen).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98291115
Leukste excuus dat ik ooit h heb gezien in WoW was "brb wife giving birth" :')
pi_98291195
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:33 schreef Marktplaatsman het volgende:
Leukste excuus dat ik ooit h heb gezien in WoW was "brb wife giving birth" :')
En dan na een uurtje weer terug komen om de rest van de dag te spelen :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')