Waarom ga je anders niet IRL voor me koken? Komen we het ook IRL bij je opetenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben of heb geen mage, dus helaas!
Cooking echter........
Als gebak: Delicious Chocolote Cake of Pumpkin Pie
Als drinken: Starfire Espresso, Goldthorn Tea of South Island Iced Tea
Wil je iets sterkers, dan heb ik nog Captain Rumsey's Lager voor je!![]()
Thanks allemaal!![]()
Ok schrok me al kapot. Dan ben ik nu gerust gesteltquote:Op maandag 20 juni 2011 17:19 schreef Rikketik het volgende:
Ze hebben het gestroomlijnd, zodat de client enkel nog om een code vraagt als het niet zeker weet dat je inlogt vanaf jouw eigen computer.
Edit:
Oh, en gefeliciteerd, Bienelientjee!![]()
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2674529777quote:Op maandag 20 juni 2011 17:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ok schrok me al kapot. Dan ben ik nu gerust gestelt
Hehe wilde 't net hier gaan posten, schrok me ook al rot..quote:Op maandag 20 juni 2011 17:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ok schrok me al kapot. Dan ben ik nu gerust gestelt
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Chau het volgende:
Mensen ook nog steeds problemen met disconnects als je op een andere char inlogged?
Enchants en gems moet je pas iets mee gaan doen als je 85 bent, je vervangt je gear nu zo snel dat het het niet waard is. Hetzelfde geld voor dingen van de ah halen(al zijn de 272 cata greens op level 78 wel relaxed).quote:
Ja, vet irritant soms!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Chau het volgende:
Mensen ook nog steeds problemen met disconnects als je op een andere char inlogged?
* Metonae heeft nog steeds geen gebak gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:54 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, vet irritant soms!
En nogmaals bedankt allemaal!![]()
Gewoon groene gems erin gooien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:44 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Enchants en gems moet je pas iets mee gaan doen als je 85 bent, je vervangt je gear nu zo snel dat het het niet waard is. Hetzelfde geld voor dingen van de ah halen(al zijn de 272 cata greens op level 78 wel relaxed).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |