Okee, je vraagt eromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Is niet mijn winkel, ik maak er een beetje deel van uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef MissVanity het volgende:
@ Bastard: Ik heb wat in je winkel besteld
Oh. Nou, ik heb er toch wat besteldquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is niet mijn winkel, ik maak er een beetje deel van uit
Ja, dat doet dit weer met je. Ik ben ook al de hele dag aan het niezen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:12 schreef Bastard het volgende:
Baal van het weer trouwens.. gisteren 34 graden, binnen de airco op 20 dus steeds een klap in je gezicht als je naar buiten liep.
Vandaag 20 graden frisser buiten en nu ben ik weer verkouden geworden vlgs mij
Niet grappig... Mijn collega wordt al boos als ik buiten rook omdat het via haar raam naar binnenkomt en dan moet ze hoesten...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Lekker achter mijn buro roken.
Doe mij dat maar eens na zonder boze collega's te krijgen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben vandaag trouwens even ontsnapt naar de specsavers en heb lenzen genomen! Ik ben er haske blij meeIk kan zelfs uitstekend van dichtbij zien, wat ik niet had verwacht. Echt ideaal!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:10 schreef Bastard het volgende:
Nou de ironie hierachter is wel aardig. Zij waren de ridders van het wetenschappelijk geloof, iedereen die in hun ogen niet goed snik was moest, of je nou wilde of niet, bekeerd worden tot een ander inzicht. Alles, maar dan ook werkelijk alles, moest bekritiseerd worden en licht moest gegeven worden want we zijn met zn allen niet goed bezig.
<snip>
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, je vraagt eromZoals gezegd heb ik over jou gedroomd. Ik droomde dat ik aan de rand van het bos op een boomstam zat te kijken naar een schitterende zonsondergang in de mooiste, felle kleuren. Naast mij zaten de eekhoorntjes te spelen met eikeltjes en verderop in de wei renden de hertjes dartel heen en weer. De vogeltjes zongen hun beste lied en alles was prima. Het was er vredig, rustig en een serene stilte overviel deze plek van wonderen toen de zon onderging. En Loppe was een insect dat op mijn boomstam probeerde te kruipen en ik dat ik doodsloeg
Doodsbedreiging moordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.door een mod! Dubbele strafpunten
![]()
Toch iets wat je wel leuk vindt aan de tweebenigenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Lekker achter mijn buro roken.
Doe mij dat maar eens na zonder boze collega's te krijgen.
Psssst... electronische sigaret. Latest generation.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef MissVanity het volgende:
Niet grappig... Mijn collega wordt al boos als ik buiten rook omdat het via haar raam naar binnenkomt en dan moet ze hoesten...
Wie wat waar heb je het over? Ander topic?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef R0N1N het volgende:
"het wetenschappelijk geloof"
![]()
Ze deden niet aan creationisme hoor.
Nee, was een reactie op Bastard. Heb de quote er ff bij gezetquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
Wie wat waar heb je het over? Ander topic?
Zolang je de strekking van mijn betoog begrijpt zijn we erquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]"het wetenschappelijk geloof"
![]()
Ze deden niet aan creationisme hoor.
Heb je je ogen niet laten doormeten dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik heb mijn lenzen te sterk gekocht. Ik zie geen flikker en krijg er koppijn van
Zet maar een notequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doodsbedreiging moorddoor een mod! Dubbele strafpunten
Dat wel. De toon en termen neigen echter naar bashen, van gebande nog wel. Dat was toch 'not done' ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:52 schreef Bastard het volgende:
Zolang je de strekking van mijn betoog begrijpt zijn we er![]()
Creationisten misbruiken de wetenschap om zogezegd de creatie te bewijzen. Wetenschap als geloof dus. Wetenschap (in algemeen) een geloof noemen is hetzelfde als de Bijbel een wetenschappelijk proefschrift noemenquote:Creationisme .. heeft dat niet iets met aanhang van god als schepper te maken ipv een natuurkundig proces? Dan nee, daar deden ze ook niet aan
Beetje biased, maar het had uiteindelijk wel de overhand ja.quote:Ze deden eigenlijk niet zo gek veel anders dan gewoon ronduit klieren als je het mij vraagt.
Vraag maar
Namen zijn er niet genoemd dus weinig bashen aan, maar over een probleem praten moet ook gewoon kunnen denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat wel. De toon en termen neigen echter naar bashen, van gebande nog wel. Dat was toch 'not done' ?
Whehehequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee![]()
Oh wacht, waar is die knop nou
De geschiedenis kennende weten we allemaal over wie we het hebben. Dus ook al worden er geen namen genoemd, het verzwijgen van namen is in deze - ook al doen we dat wel vanwege de policy - vanwege de bekende historie niet erg functioneel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Namen zijn er niet genoemd dus weinig bashen aan, maar over een probleem praten moet ook gewoon kunnen denk ik.
Klopt, ze hebben veel kapot gemaakt hier en veel mensen zijn daardoor weg geblevenquote:En eerlijk gezegd heb ik er poep aan wat ze er van vinden, er is genoeg stukgemaakt door die mensen, er is heel veel redelijkheid en goodwill geweest maar dan houdt het ergens op he.
Ik gedraag me niet onredelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klopt, ze hebben veel kapot gemaakt hier en veel mensen zijn daardoor weg geblevenWat nog niet wil zeggen dat wij ons net zo onredelijk moeten willen gaan gedragen. Ik denk dat wij met ons allen een stukje slimmer zijn dan die gebanden, waarvan we allemaal wel weten wie het zijn.
O nee?quote:
Absoluutquote:Ben het eens met DW dat het hier nu een stuk aangenamer is geworden het afgelopen jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ik dacht dat mijn ogen achteruit waren gegaan en ben toen op eigen houtje bij de Kruidvat sterkere lenzen gaan kopen... Dom.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je je ogen niet laten doormeten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |