quote:Er zijn talloze rellen uitgebroken in de Candese stad Vancouver. Het begon nadat het ijshockey-team Vancouver Canucks de finale om de Stanley Cup hadden verloren.
De wedstrijd was tegen een team uit Boston. Zie hieronder een video van hoe een hooligan hardhandig door de autoriteiten wordt aangepakt.
Wat een tuigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=62b_1308231237
Iemand probeert te rellers op afstand te houden van de ramen, maar krijgt daardoor een enorm pak slaag.
En let ook op die meisjes die even langs komen en ook even een paar trappen tegen een ruit geven en dan giechelend verder lopen....like wtf![]()
Deze is ook wel leukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:38 schreef JackHerrer het volgende:
Toch zien deze rellen er veel gemoedelijker uit als in Nederland. Waarschijnlijk omdat er weinig politie in de buurt is, denkt iedereen mee te kunen doen. Gewoon ff een auto in de fik stekken alsof er niks aan de hand is. Maar deze blijft toch wel het mooiste.
Precies! Hoe die agent ook regeert, gewoon met de vuist slaan fuck moderne middelen!quote:One idiot knocks down another idiot that was standing on a porta potty.
Ach, als ze hadden gewonnen was precies hetzelfde gebeurd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Omdat ze hebben verlorenDat is toch duidelijk?
jonge Wat. Kom maar .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:57 schreef AgentMoloch21 het volgende:
En maar zeuren om hun privacy. Laat alle westerse landen maar een paar honderd van deze units inkopen tegen demonstranten en relschoppers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is het snel afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Die zijn er wel geweest... Volgens mij hakkinen en schumacher fans die elkaar voor een grand prix met stenen en stokken te lijf gingen. Volgens mij in Italie... Jaren geleden, maar wel echt gebeurd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:27 schreef Spezza19 het volgende:
Het wordt tijd dat sporten afgeschaft worden en dat mensen verplicht een boek moeten lezen!
Maar even serieus, waarom altijd dit soort narigheid bij voetbal, ijshockey etc.?
Ik kan mij niet herinneren dat er bij bijvoorbeeld autosport zulke rellen zijn geweest!
En verder eens met TS, met scherp schieten met rubberen kogels!
Mensen kunnen gewoon niet omgaan met de vrijheid die ze hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Afschuwelijk, als die Canadezen geen kleine zeehondjes knuppelen dan slaan ze hun stad in puin.
Terence en Philip zijn daarnaast ook al jaren niet leuk meer.
Amerika, doe er wat aan!
Brrr, op het laatst in dat filmpjequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef horned_reaper het volgende:
Van mij mogen de agenten gericht schieten op dat tuig daar!
[...]
En een filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)en_samenvatting.html
Ja, en daarom moet de overheid maar 1984 als streven hebben toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:47 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Mensen kunnen gewoon niet omgaan met de vrijheid die ze hebben.
Lekker overtrokken weer hoor, de overheid moet gewoon orde op zaken stellen. We hebben de mogelijkheid dit soort relschoppers en demonstranten zonder problemen te neutraliseren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, en daarom moet de overheid maar 1984 als streven hebben toch?
Nee, jij kunt niet omgaan met het FEIT dat wij bestaan temidden van chaos.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:47 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Mensen kunnen gewoon niet omgaan met de vrijheid die ze hebben.
Het zal inderdaad verschil maken. Loop jij maar eens tegen zo'n apparaat in, kijken of je het dan nog in je hoofd haalt om je visie op te dringen tegen de overheid. Als het niet werkt doen ze het gewoon niet goed, deze technologie is bedoelt om grote massa's te besturen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:08 schreef Caland het volgende:
Ja, gericht schieten zal inderdaad het verschil gaan maken. Dat hebben we diverse keren wel gezien in andere landen.
Zolang de technologie niet dusdanig vergevorderd is dat dergelijke instrumenten geneutraliseerd kunnen worden, is het een beter middel dan de kogel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:06 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Lekker overtrokken weer hoor, de overheid moet gewoon orde op zaken stellen. We hebben de mogelijkheid dit soort relschoppers en demonstranten zonder problemen te neutraliseren.
[ afbeelding ]
Het zou een hoop schade kunnen voorkomen.
Ik weet niet hoe het zit met jouw leven maar mijn leven is niet chaotisch. Dat hou ik graag zo, daarom pleit ik voor meer macht voor de overheid. Mensen hebben tegenwoordig geen respect meer in hun donder, jouw reactie etaleert dat ook. Ik vind het vanzelfsprekend dat we onstabiele factoren in de gaten houden en desnoods neutraliseren. Er zijn ook nog mensen die wel gewoon normaal kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
[..]
Nee, jij kunt niet omgaan met het FEIT dat wij bestaan temidden van chaos.
Omdat je zwak en bang bent.
In Griekenland was er een paar jaar geleden zelfs iemand gestorven tijdens rellen na een volleybalwedstrijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:33 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
[..]
Die zijn er wel geweest... Volgens mij hakkinen en schumacher fans die elkaar voor een grand prix met stenen en stokken te lijf gingen. Volgens mij in Italie... Jaren geleden, maar wel echt gebeurd.
Hier moest ik stiekem wel om lachen. Die gast is ook nog aan het bellen terwijl hij hem neerhoekt? WTFquote:
Man, daar heb ik een App voor, merk je niks van het ongemak en rel je je suf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:11 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Het zal inderdaad verschil maken. Loop jij maar eens tegen zo'n apparaat in, kijken of je het dan nog in je hoofd haalt om je visie op te dringen tegen de overheid. Als het niet werkt doen ze het gewoon niet goed, deze technologie is bedoelt om grote massa's te besturen.
Dat zijn diezelfde mensen als eerder in dat "knockout"-filmpje. Die kerel in die zwarte joggingvest probeert de boel te bedaren en die kerel in dat blauwe T-shirt met zijn platte petje zie je ook rondlopen. Die laatste probeert dus later nog die auto in de fik te steken maar wordt dan KO geslagen door iemand anders uit het "publiek".quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog een filmpje van iemand die wel probeert de boel te bedaren. En weer zo'n meisje dat nog even slapjes een schopje geeft tegen die auto en dan giechelend weg loopt.Echt wat een paupertuig zeg, ongelooflijk. Ik hoop echt dat men de schade gaat verhalen op de rellers, ze zijn iig genoeg in beeld om ze op te kunnen sporen. Het is wachten totdat iemand echt doorslaat en begint te schieten.
Zelfs apen gedragen zich civieler.
http://www.liveleak.com/view?i=a69_1308263500
The couple were knocked over by two riot police: "The girl who was knocked over landed head first on the pavement with her boyfriend landed partially on top of her. She was in visible pain, crying, but the two officers gave them a parting shove and moved on. Bystanders went to make sure she was OK."quote:
Nja ik denk dat dat niet het hele verhaal is. Iedereen loopt alles te slopen daar en probeert de politie te verwonden, dan kunnen ongelukjes gebeuren. Maar in dit geval denk ik dat ze het gewoon zelf uitgelokt hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
The couple were knocked over by two riot police: "The girl who was knocked over landed head first on the pavement with her boyfriend landed partially on top of her. She was in visible pain, crying, but the two officers gave them a parting shove and moved on. Bystanders went to make sure she was OK."
ff googelenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:43 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Het is alweer verwijderd van YouTube.
Het vat het verwaande gedrag van die hooligans wel goed samen ja.quote:
Kan jij niet een ban krijgen? Jij megatrol.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:11 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Het zal inderdaad verschil maken. Loop jij maar eens tegen zo'n apparaat in, kijken of je het dan nog in je hoofd haalt om je visie op te dringen tegen de overheid. Als het niet werkt doen ze het gewoon niet goed, deze technologie is bedoelt om grote massa's te besturen.
LOL!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef gold-rush het volgende:
nederlander gespot tijdens rellen op 5minute 37 van deze youtube filmpje.
We zijn ook overal he
Linkse trollenquote:
Wat gebeurt er? Het filmpje was al weg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:32 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat zijn diezelfde mensen als eerder in dat "knockout"-filmpje. Die kerel in die zwarte joggingvest probeert de boel te bedaren en die kerel in dat blauwe T-shirt met zijn platte petje zie je ook rondlopen. Die laatste probeert dus later nog die auto in de fik te steken maar wordt dan KO geslagen door iemand anders uit het "publiek".
edit:
dit is dus het vervolg![]()
Sjongejonge, wat kansloos zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:40 schreef Elco.. het volgende:
Wat een idioten. Ik zou Marokkanen dit niet zien doen.
Wat een "helden"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:40 schreef Elco.. het volgende:
Wegbezuinigd.quote:
Wat verschrikkelijk triest zeg... En dan zijn er nog mensen die het niet eens zijn met mijn aanpak..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:40 schreef Elco.. het volgende:
Er waren honderden politie agenten..... de stad stond helemaal vol met ME.quote:
Ze drijven mensen de zee in op losgebroken ijsschotsen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:54 schreef stoeltafel het volgende:
Ben benieuwd naar de straffen. Zijn de straffen hoog in Canada?
Tja, als je zelf niks hebt, dan hak je graag in op het bezit van anderen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:36 schreef -0- het volgende:
Wat een vreemde rellen. 90% staat er een beetje bij te filmen en doet verder nauwelijks iets, een paar figuren staan flink te hakken op alles wat ze tegenkomen. Onderling breekt er heel af en teo een gevechtje uit als iemand het slopen wil stoppen maar gebeurt er verder ook niks.
En dan af en toe komen er een paar huppelkutjes langslopen die een schopje tegen een auto of een ruit geven.![]()
En allemaal een beetje voor de camera dansen.
*Zucht* Wat een domme opmerkingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:13 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Tja, als je zelf niks hebt, dan hak je graag in op het bezit van anderen.
Waarom dom?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:31 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
*Zucht* Wat een domme opmerking
Die zijn incognito en lieten zich ff los na een week keiharde arbeid.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:40 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Waarom dom?![]()
Daar komt het volgens mij wel op neer. Ik heb daar geen zakenmensen zien rellen, in pak en met stropdas. Jij wel?
Om hun vorige faillissement weg te werken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die zijn incognito en lieten zich ff los na een week keiharde arbeid.
Idd. Er worden dingen gesloopt en 90% staat met hun mobieltje te filmen, zo van hé, de boel gaat eraan, maar achteraf kan ik tenminste stoer doe met mijn opnamesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:36 schreef -0- het volgende:
Wat een vreemde rellen. 90% staat er een beetje bij te filmen en doet verder nauwelijks iets, een paar figuren staan flink te hakken op alles wat ze tegenkomen. Onderling breekt er heel af en teo een gevechtje uit als iemand het slopen wil stoppen maar gebeurt er verder ook niks.
En dan af en toe komen er een paar huppelkutjes langslopen die een schopje tegen een auto of een ruit geven.![]()
En allemaal een beetje voor de camera dansen.
Ik weet niet uit wat voor politieke gedachtegang je deze conclusie trekt:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:40 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Waarom dom?![]()
Daar komt het volgens mij wel op neer. Ik heb daar geen zakenmensen zien rellen, in pak en met stropdas. Jij wel?
Zoals in Nederland .. Canada was mijn favorite emigratieland .. maar nu moet ik even nadenken:)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:30 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Idd. Er worden dingen gesloopt en 90% staat met hun mobieltje te filmen, zo van hé, de boel gaat eraan, maar achteraf kan ik tenminste stoer doe met mijn opnames![]()
Kansloos kuddegedrag.
Laten we maar naar POL gaan voor deze discussie, agreed?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:38 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik weet niet uit wat voor politieke gedachtegang je deze conclusie trekt:
• Links: als je arm en zelf niets hebt, dan hak je in op het bezit van anderen (opstand van het proletariaat).
• Rechts: je hakt je in op het bezit van anderen, dus zul je wel arm zijn (je bent arm omdat je een nietsnut bent).
Beide zijn onzin![]()
Het is gewoon het gedrag van een stelletje verwaande egoïsten. Ze hebben alles: wonen in een van de rijkste landen ter wereld, hebben alle voorzieningen, zijn gezond, kunnen eten en plezier hebben waar dan ook, alle moderne faciliteiten zijn beschikbaar voor hen, hebben democratisch stemrecht, etc. etc. Dingen waarvoor de werkelijke armen in chaotische landen bereid zijn om op een houten bootje de oceaan over te steken.
Want zakenmensen, of mensen die geld hebben, lopen altijd alleen maar in pak met stropdas rond?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:40 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Waarom dom?![]()
er zijn naar schatting 15.000 man de straat op gegaan om vrijwillig de boel op te ruimenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:44 schreef stoeltafel het volgende:
Zijn er nog foto's van the day after?
En hoe gaan ze de schade verhalen? Mensen oppakken via de beelden en hun laten betalen?
Lijkt wel beetje op Rotterdam toen Feyenoord kampioen werd.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
De Nederlandse politie is komen helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |