quote:Er zijn talloze rellen uitgebroken in de Candese stad Vancouver. Het begon nadat het ijshockey-team Vancouver Canucks de finale om de Stanley Cup hadden verloren.
De wedstrijd was tegen een team uit Boston. Zie hieronder een video van hoe een hooligan hardhandig door de autoriteiten wordt aangepakt.
Wat een tuigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=62b_1308231237
Iemand probeert te rellers op afstand te houden van de ramen, maar krijgt daardoor een enorm pak slaag.
En let ook op die meisjes die even langs komen en ook even een paar trappen tegen een ruit geven en dan giechelend verder lopen....like wtf![]()
Deze is ook wel leukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:38 schreef JackHerrer het volgende:
Toch zien deze rellen er veel gemoedelijker uit als in Nederland. Waarschijnlijk omdat er weinig politie in de buurt is, denkt iedereen mee te kunen doen. Gewoon ff een auto in de fik stekken alsof er niks aan de hand is. Maar deze blijft toch wel het mooiste.
Precies! Hoe die agent ook regeert, gewoon met de vuist slaan fuck moderne middelen!quote:One idiot knocks down another idiot that was standing on a porta potty.
Ach, als ze hadden gewonnen was precies hetzelfde gebeurd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Omdat ze hebben verlorenDat is toch duidelijk?
jonge Wat. Kom maar .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:57 schreef AgentMoloch21 het volgende:
En maar zeuren om hun privacy. Laat alle westerse landen maar een paar honderd van deze units inkopen tegen demonstranten en relschoppers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is het snel afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Die zijn er wel geweest... Volgens mij hakkinen en schumacher fans die elkaar voor een grand prix met stenen en stokken te lijf gingen. Volgens mij in Italie... Jaren geleden, maar wel echt gebeurd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:27 schreef Spezza19 het volgende:
Het wordt tijd dat sporten afgeschaft worden en dat mensen verplicht een boek moeten lezen!
Maar even serieus, waarom altijd dit soort narigheid bij voetbal, ijshockey etc.?
Ik kan mij niet herinneren dat er bij bijvoorbeeld autosport zulke rellen zijn geweest!
En verder eens met TS, met scherp schieten met rubberen kogels!
Mensen kunnen gewoon niet omgaan met de vrijheid die ze hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Afschuwelijk, als die Canadezen geen kleine zeehondjes knuppelen dan slaan ze hun stad in puin.
Terence en Philip zijn daarnaast ook al jaren niet leuk meer.
Amerika, doe er wat aan!
Brrr, op het laatst in dat filmpjequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef horned_reaper het volgende:
Van mij mogen de agenten gericht schieten op dat tuig daar!
[...]
En een filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)en_samenvatting.html
Ja, en daarom moet de overheid maar 1984 als streven hebben toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:47 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Mensen kunnen gewoon niet omgaan met de vrijheid die ze hebben.
Lekker overtrokken weer hoor, de overheid moet gewoon orde op zaken stellen. We hebben de mogelijkheid dit soort relschoppers en demonstranten zonder problemen te neutraliseren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, en daarom moet de overheid maar 1984 als streven hebben toch?
Nee, jij kunt niet omgaan met het FEIT dat wij bestaan temidden van chaos.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:47 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Mensen kunnen gewoon niet omgaan met de vrijheid die ze hebben.
Het zal inderdaad verschil maken. Loop jij maar eens tegen zo'n apparaat in, kijken of je het dan nog in je hoofd haalt om je visie op te dringen tegen de overheid. Als het niet werkt doen ze het gewoon niet goed, deze technologie is bedoelt om grote massa's te besturen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:08 schreef Caland het volgende:
Ja, gericht schieten zal inderdaad het verschil gaan maken. Dat hebben we diverse keren wel gezien in andere landen.
Zolang de technologie niet dusdanig vergevorderd is dat dergelijke instrumenten geneutraliseerd kunnen worden, is het een beter middel dan de kogel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:06 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Lekker overtrokken weer hoor, de overheid moet gewoon orde op zaken stellen. We hebben de mogelijkheid dit soort relschoppers en demonstranten zonder problemen te neutraliseren.
[ afbeelding ]
Het zou een hoop schade kunnen voorkomen.
Ik weet niet hoe het zit met jouw leven maar mijn leven is niet chaotisch. Dat hou ik graag zo, daarom pleit ik voor meer macht voor de overheid. Mensen hebben tegenwoordig geen respect meer in hun donder, jouw reactie etaleert dat ook. Ik vind het vanzelfsprekend dat we onstabiele factoren in de gaten houden en desnoods neutraliseren. Er zijn ook nog mensen die wel gewoon normaal kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
[..]
Nee, jij kunt niet omgaan met het FEIT dat wij bestaan temidden van chaos.
Omdat je zwak en bang bent.
In Griekenland was er een paar jaar geleden zelfs iemand gestorven tijdens rellen na een volleybalwedstrijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:33 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
[..]
Die zijn er wel geweest... Volgens mij hakkinen en schumacher fans die elkaar voor een grand prix met stenen en stokken te lijf gingen. Volgens mij in Italie... Jaren geleden, maar wel echt gebeurd.
Hier moest ik stiekem wel om lachen. Die gast is ook nog aan het bellen terwijl hij hem neerhoekt? WTFquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |