Dat snap ik maar, dat trrrt, trrt, is toch wel machinegeweersnelquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met de bass?
gewoon met 2 voeten
Ach, laten we de puntjes niet op de i zetten...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef _Fanta het volgende:
shit fout in TThet moest snoeiharde zijn
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, laten we de puntjes niet op de i zetten...
tjah, ik heb het zelf nooit gedaan, dus kan het je niet precies vertellenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat snap ik maar, dat trrrt, trrt, is toch wel machinegeweersnel
ik heb nog geen andere bezetting gehoordquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
als er niemand van 23.00 t/m 0.00 gaat dan draai ik
Ik wil ook wel hoor, maar als jij wil, prima!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
als er niemand van 23.00 t/m 0.00 gaat dan draai ik
Verdomd goeie muziek, maar de teksten staan me vaak tegen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dimmu Borgir
live was het KANSLOOS
zo slecht, en het publiek schold me uit voor emo omdat ik geen zwart shirt aan had en uit een drinkhoorn dronk. trieste bende
oja en ze speelde niet hun oude bazennummers maar hun nieuwste gelikte kutalbums en dat kansenpubliek trok het hard
maar verder
Dimmu Borgir
ik ga dan wel na jouquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil ook wel hoor, maar als jij wil, prime!
oh ik let nooit zo op teksten als het geen hiphop isquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Verdomd goeie muziek, maar de teksten staan me vaak tegen.
hey dat klinkt als een puik planquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga dan wel na jouIk ga beetje GOA, hardcore en mainstream draaien.
Ow dan ga je vanaf 0.00?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga dan wel na jouIk ga beetje GOA, hardcore en mainstream draaien.
Slaap zequote:
welke prog gebruik je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef ToT het volgende:
Ja kut! Zelfde probleem!
Ff wat lopen vrötten met de settings.
VDJ, maar ik heb het probleem al gevonden: ik had de microfoon afgekoppeld, en die ziet VDJ vreemd genoeg als een geluidskaart!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
VDJ, maar ik heb het probleem al gevonden: ik had de microfoon afgekoppeld, en die ziet VDJ vreemd genoeg als een geluidskaart!
Jah, waarom nie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef ToT het volgende:
Zal ik hierna ook wat snoeiharde metal draaien?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef ToT het volgende:
Zal ik hierna ook wat snoeiharde metal draaien?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Viro het volgende:
Ik weet iets beter, ik sluit het avond af met een uurtje (of 2) metallica
hoe laat ga jij draaien?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Viro het volgende:
zeg, ik moet morgen om half 8 weer werken hequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Viro het volgende:
Na ToTquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeg, ik moet morgen om half 8 weer werken he
nee idd niet de goeie plekquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet de goeie plek om te hangen aangezien ik zo wil slapen
maar dat draai ik vanavond nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, dan zet ik de stream weer aan.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat draai ik vanavond niet
Enjoy m8quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:40 schreef Viro het volgende:
dan ga ik nu ff bloodrayne the third reich kijken, met radio op de achtergrond aan want metal
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan doe ik het morgen zelf wel.
dank jequote:
ah, daar heb ik er nog 1 van klaar staanquote:
zie ik jou daar nou me teen Van Katoen truiquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, daar heb ik er nog 1 van klaar staan
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef ToT het volgende:
Ik was ZOOOOO fucking pissig he!Concert van Slayer met Sepultura in het voorprogramma. Gelazer met de lui met wie ik er naar toe ging. Te laat vertrekken, stonden niet op de afgesproken plek op het station enz, dus hebben we alleen maar de helft van "Roots" gehoord, en dat was het einde van Sepultura voor die avond!
fail!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef ToT het volgende:
Ik was ZOOOOO fucking pissig he!Concert van Slayer met Sepultura in het voorprogramma. Gelazer met de lui met wie ik er naar toe ging. Te laat vertrekken, stonden niet op de afgesproken plek op het station enz, dus hebben we alleen maar de helft van "Roots" gehoord, en dat was het einde van Sepultura voor die avond!
das ook mooi kutquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef ToT het volgende:
Ik heb m al gehad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:49 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer gaat de belastingdienst de teruggaaf overmaken?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik moet hem nog krijgen. Kijk er erg naar uit zal ik je vertellen.
Waar ga je het geld aan besteden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik moet hem nog krijgen. Kijk er erg naar uit zal ik je vertellen.
Niet zozeer omdat ik het heel hard nodig ben maar het is nogal een hoop. En ach, als ik daarmee een de grote beurt van mijn auto kan betalen en een deel van mijn F1 bezoek in België dan is het mooi meegenomen.quote:
Daarvoor is het wel lekker iddquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zie post onder de gequote post.
Ik slaap de komende uren ook nog niet vrees ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze muziek maakt me veels te wakker!!
Nicequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet zozeer omdat ik het heel hard nodig ben maar het is nogal een hoop. En ach, als ik daarmee een de grote beurt van mijn auto kan betalen en een deel van mijn F1 bezoek in België dan is het mooi meegenomen.
Nieuwere werk, geloof ik!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik herken hier niet d ecradle of filth in die ik ken.. of ligt dat aan mi?
Is zeker wel 1 van de rustigere nummers vind ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik herken hier niet d ecradle of filth in die ik ken.. of ligt dat aan mi?
Slaap zequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef RingBewoner het volgende:
Goed, ik ga mij alvast voorbereiden op bed. Een onderdeel daarvan is dat ik Fok ga afsluiten. Ik ga straks slapen en mij voorbereiden op 2 uurtjes knallen morgennacht.![]()
Be There!!!
ik zal het proberenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef RingBewoner het volgende:
Goed, ik ga mij alvast voorbereiden op bed. Een onderdeel daarvan is dat ik Fok ga afsluiten. Ik ga straks slapen en mij voorbereiden op 2 uurtjes knallen morgennacht.![]()
Be There!!!
Trusten manquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef RingBewoner het volgende:
Be There!!!
kan d'r niks aan doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:57 schreef _Fanta het volgende:
jou stem lijkt beetje op die van Herman Finkers
Avondquote:
dank jequote:
nee, ToT neemt 't overquote:
ik hoor je niet, denk ikquote:
Twente jaquote:
quote:
Ditquote:
liftquote:
Goede muziek mag vaker gedraaid worden iddquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]Fijn te horen!
![]()
Ja ik draai wel een aantal nummers die ik al eerder heb gedraaid, maar die vind ik gewoon zo facking goed!
nu alweer?quote:
Lijkt me sterk....dit is toch haske mainstream?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt haar muziek dan..
Jah toch!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me sterk....dit is toch haske mainstream?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me sterk....dit is toch haske mainstream?
Nope, sorry.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik weet wel dat Tim Yeung het wereldrecord voor jongste snelste drummer heeft/had
Drummer van Divine Heresy
Weet niet of je daar nog muziek van hebt ?
ook ingetuned?quote:
goed bezigquote:
quote:
meeste bands ken ik wel/wel eens van gehoord zeg maar, maar nummers niet. Ik heb me meestal beperkt tot m'n eigen aanbodquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
Is het trouwens allemaal een beetje bekend wat ik draai, of zit er ook onbekend werk tussen voor jullie?
quote:
Niet alles is bekend. Maar klinkt wel donders fijn iigquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
Is het trouwens allemaal een beetje bekend wat ik draai, of zit er ook onbekend werk tussen voor jullie?
Same here!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
meeste bands ken ik wel/wel eens van gehoord zeg maar, maar nummers niet. Ik heb me meestal beperkt tot m'n eigen aanbod
ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!Per band ken ik ook maar een paar nummers.
ben niet superveel online deze weekquote:
Ik heb nog geen 1 nummer gehoord waarvan ik dacht van ohjah die is van diequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet alles is bekend. Maar klinkt wel donders fijn iig
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:25 schreef ToT het volgende:
Death is the hunter van Crown had ik al gedraaid he?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
ben niet superveel online deze week
te druk met ouwe laptops in bakken water gooien en op youtube zetten
de meeste faalden al na 2 secondeneen lenovo hield het een halve minuut vol
linkjes!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
ben niet superveel online deze week
te druk met ouwe laptops in bakken water gooien en op youtube zetten
de meeste faalden al na 2 secondeneen lenovo hield het een halve minuut vol
ben de meuk aan elkaar te zetten met moviemakerquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
linkjes!!
mijn bluetooth carkit heeft trouwens ook water gekregen. ik hoop dat ie 't nog doet
Is ook een fijn plaatje ditquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vind dit nummer echt ZO waanzinnig goed he!
Whehehe iets andere stijl dan dit he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:30 schreef mr-green het volgende:
Kan ik een verzoekje doen: Volbeat - Hell or Heaven
ja dat is waarquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe iets andere stijl dan dit he?Ik kijk of er op het eind nog ff tijd voor is!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef mr-green het volgende:
tjonge ik heb nog steeds brandend maagzuur van afgelopen weekend. Het bier is niet weg te krijgen hier
Soms heb je van die dagen iddquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef mr-green het volgende:
tjonge ik heb nog steeds brandend maagzuur van afgelopen weekend. Het bier is niet weg te krijgen hier
heb je nu een soort Metal dan wat je draait?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot nu toe ken ik alleen sad man's tongue, en die is erg fijn!
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
heb je nu een soort Metal dan wat je draait?
HP maakt prima laptops. heb er zelf ook eentjequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef 129383 het volgende:
ik had nog een laptop met een kapot scherm.. heb ik es gepost
vervangen door een nieuwere hp laptop
ja, het valt nog wel aardig meequote:
57!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, het valt nog wel aardig mee
wat is eigenlijk het maximale aantal luisteraars ooit geweest?
Met de nodige hulp van Opaquote:
bliksemsquote:
Hehehe, coolcool!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
nargaroth
ik had 'm er nog wel instaan
quote:
Rustiger aan *wink wink*quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zei dat we het ff rustiger aan gingen doen!
quote:
Oew weet je het zeker joh?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Groen ga jij maar na ToT, ik doe morgen overdag wel een uurtje metallica
quote:
Het word niet laat, voel me niet zo lekker. Duik straks mijn nest in.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew weet je het zeker joh?Wordt het anders te laat?
Nog steeds niet helemaal beter? duurt wel lang ofnie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Het word niet laat, voel me niet zo lekker. Duik straks mijn nest in.
Is cool man. Beterschap!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Aww, minderquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
ja, is voor het eerst in mijn leven dat ik midden in het jaar ziek ben. Normaal heb een griepje van een dag of 3 even voor kerst. Maar dit jaar ben ik al 2 x goed ziek geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal beter? duurt wel lang ofnie?
Nee sorry ik ga zo pittenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Groen ga jij maar na ToT, ik doe morgen overdag wel een uurtje metallica
ik, vanaf mijn telefoonquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef ToT het volgende:
Wie slingert Guppie straks trouwens weer aan?
Ow dus je checkt zo wel tot hoe laat ik draai? Zullen we dus voorlopig ff half 1 afspreken?quote:
Toch niks ernstigs hoop ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
[..]
ja, is voor het eerst in mijn leven dat ik midden in het jaar ziek ben. Normaal heb een griepje van een dag of 3 even voor kerst. Maar dit jaar ben ik al 2 x goed ziek geweest.
is goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus je checkt zo wel tot hoe laat ik draai? Zullen we dus voorlopig ff half 1 afspreken?
Edit: Ow en natuurlijk Groentje na mij he!
Nee, een griepje waar ik niet vanaf komquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Toch niks ernstigs hoop ik?![]()
Beterschap in ieder geval
EHECquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, een griepje waar ik niet vanaf kom
Kan je soms wel tijdje last van hebben idd, goed uitzieken danquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, een griepje waar ik niet vanaf kom
Bestwel he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Hmmmm eigenlijk is dit nummer wel te lang he?
Vind t op zich wel lekker luisteren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Hmmmm eigenlijk is dit nummer wel te lang he?
Ik heb ook een nummer van een kwartier, en daarmee heb ik helemaal niet het gevoel dat die te lang is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Bestwel he?. Maar tis aardig om naar te luisteren iig
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vind t op zich wel lekker luisteren.
Ben ondertussen ook een beetje tv aan t kijken
Goede nummers mogen best wa langer zijn vind ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook een nummer van een kwartier, en daarmee heb ik helemaal niet het gevoel dat die te lang is.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
HEUJ! Wel met volle aandacht luisteren he!
ook black hawk down aan het kijken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vind t op zich wel lekker luisteren.
Ben ondertussen ook een beetje tv aan t kijken
Welke film ben je aan t kijken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Doe ik ook wel.
Tune net bij die film in, en volgens mij is ie al n tijdje bezig
Nee, Cinderella Manquote:
quote:
Ja, was een beetje aan het zappen en toen zag ik lui met elkaar knokken.quote:
Goed bezig 14.gifquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:00 schreef Viro het volgende:
[..]
nu op rtl7, heb 'm hier op dv en in Full HD (1080p) op mijn pc staan.
altijdquote:
Gewenning ?quote:
omdat goede muziekquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omdat ik dacht.. de herrie is vast voorbij.... ik denk dat ik maar uhm.. weer ga ofzo
je kan ook gewoon muten en gezellig in het Topic blijvenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omdat ik dacht.. de herrie is vast voorbij.... ik denk dat ik maar uhm.. weer ga ofzo
maar kweenie wat ik dan moet zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je kan ook gewoon muten en gezellig in het Topic blijven
dan zet je de muziek wat harderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef ToT het volgende:
Ja KUT!Ik heb honger en wil ff wat te snaaien halen in de keuken, maar ik wil naar deze muziek blijven luisteren!
Mja, dan maar onder het volgende nummer!
\m/quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar kweenie wat ik dan moet zeggen
Dat wij heel lief zijn ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar kweenie wat ik dan moet zeggen
dit valt nog meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg deze schreeuwlelijkerd trek ik echt niet.. tering.. dit is beyond bloedende oren
komt wel goed schatje, ff doorbijtenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg deze schreeuwlelijkerd trek ik echt niet.. tering.. dit is beyond bloedende oren
Dit is mooierquote:
Hoi Knetterke!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit soort herrie draait mijn broertje als hij mij wil treiterenquote:
je broertje heeft smaakquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit soort herrie draait mijn broertje als hij mij wil treiteren
heb al uit gedaan.. vlucht wel weer naar mijn jazz en blues
quote:
Maar wel gezellig blijven hangen he. Beetje vrouwelijk gezelschap in het topic is ook altijd wel fijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit soort herrie draait mijn broertje als hij mij wil treiteren
heb al uit gedaan.. vlucht wel weer naar mijn jazz en blues
mwa, lees de hele avond al met een schuin oog meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar wel gezellig blijven hangen he. Beetje vrouwelijk gezelschap in het topic is ook altijd wel fijn
Vergadering over de meet of?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mwa, lees de hele avond al met een schuin oog mee
net nog ff een skype vergadering gehad.,., fokking half 12 savonds... randdebielen
mja, om half 12 lig jij toch nog niet in bedquote:
maar daar heb ik ja niks mee van doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah las in het topic dat er binnekort meet is bij Myr thuis?
lig heul wel in bedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mja, om half 12 lig jij toch nog niet in bed
maar niet aan 't slapenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar daar heb ik ja niks mee van doen
[..]
lig heul wel in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |