quote:
Het word niet laat, voel me niet zo lekker. Duik straks mijn nest in.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew weet je het zeker joh?Wordt het anders te laat?
Nog steeds niet helemaal beter? duurt wel lang ofnie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Het word niet laat, voel me niet zo lekker. Duik straks mijn nest in.
Is cool man. Beterschap!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Aww, minderquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
ja, is voor het eerst in mijn leven dat ik midden in het jaar ziek ben. Normaal heb een griepje van een dag of 3 even voor kerst. Maar dit jaar ben ik al 2 x goed ziek geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal beter? duurt wel lang ofnie?
Nee sorry ik ga zo pittenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Groen ga jij maar na ToT, ik doe morgen overdag wel een uurtje metallica
ik, vanaf mijn telefoonquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef ToT het volgende:
Wie slingert Guppie straks trouwens weer aan?
Ow dus je checkt zo wel tot hoe laat ik draai? Zullen we dus voorlopig ff half 1 afspreken?quote:
Toch niks ernstigs hoop ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
[..]
ja, is voor het eerst in mijn leven dat ik midden in het jaar ziek ben. Normaal heb een griepje van een dag of 3 even voor kerst. Maar dit jaar ben ik al 2 x goed ziek geweest.
is goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus je checkt zo wel tot hoe laat ik draai? Zullen we dus voorlopig ff half 1 afspreken?
Edit: Ow en natuurlijk Groentje na mij he!
Nee, een griepje waar ik niet vanaf komquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Toch niks ernstigs hoop ik?![]()
Beterschap in ieder geval
EHECquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, een griepje waar ik niet vanaf kom
Kan je soms wel tijdje last van hebben idd, goed uitzieken danquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, een griepje waar ik niet vanaf kom
Bestwel he?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Hmmmm eigenlijk is dit nummer wel te lang he?
Vind t op zich wel lekker luisteren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Hmmmm eigenlijk is dit nummer wel te lang he?
Ik heb ook een nummer van een kwartier, en daarmee heb ik helemaal niet het gevoel dat die te lang is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Bestwel he?. Maar tis aardig om naar te luisteren iig
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vind t op zich wel lekker luisteren.
Ben ondertussen ook een beetje tv aan t kijken
Goede nummers mogen best wa langer zijn vind ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook een nummer van een kwartier, en daarmee heb ik helemaal niet het gevoel dat die te lang is.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
HEUJ! Wel met volle aandacht luisteren he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |